SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Soms is het ook blijvend. Het is mijn moeder die me steevast meeneemt voor een wandeling. Ik kan daar zelf eigenlijk niks uit halen. Ik denk dan: was het beter als ik die tijd op de bank had gelegen? Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:18 schreef maily het volgende: [..] Is dat iets waar je ""doorheen"" moet? Of is dat blijvend? #noob
Ja ik vond het niet vervelend. Beetje muziek op ook.quote::')![]()
Dat denk jij.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soms is het ook blijvend. Het is mijn moeder die me steevast meeneemt voor een wandeling. Ik kan daar zelf eigenlijk niks uit halen. Ik denk dan: was het beter als ik die tijd op de bank had gelegen? Waarschijnlijk niet.
Is jou uitgelegd wat @Sally net vertelde?![]()
* Harrie gaat bij hoge uitzondering ff wat terug lezen voordat ik straks onbedoeld een kut opmerking maak over wandelenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Is jou uitgelegd wat @:Sally net vertelde?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat die endorfines nog moeten vrijkomen? Weet niet precies hoe dat werkt. Ik voel me wel ietsjes beter nu na sport.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Is jou uitgelegd wat @:Sally net vertelde?:')![]()
Hold that thoughtquote:Op maandag 3 februari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat die endorfines nog moeten vrijkomen? Weet niet precies hoe dat werkt. Ik voel me wel ietsjes beter nu na sport.![]()
Zou jij gebaat zijn met een hulphond? Dat je naar buiten MOET?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb wel eens een leenhond voor een week of twee weken. Dan een uur aan het lopen. Maar nu loop ik ook elke dag 15-30 minuten hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hold that thought![]()
Zou jij gebaat zijn met een hulphond? Dat je naar buiten MOET?:')![]()
Als je lang genoeg lichaamsbeweing doet komt er een stof in je lichaam vrij, endorfines, waardoor je je heel lekker gaat voelen en je juist energie krijgt.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat die endorfines nog moeten vrijkomen? Weet niet precies hoe dat werkt. Ik voel me wel ietsjes beter nu na sport.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Met een leenladerquote:Op maandag 3 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een leenhond voor een week of twee weken. Dan een uur aan het lopen. Maar nu loop ik ook elke dag 15-30 minuten hoor![]()
![]()
Bron: CoPilot AI.quote:Hoe lang moet je hardlopen voordat endorfines vrij komen?
Dit kan variëren per persoon, maar over het algemeen begint je lichaam al na ongeveer 20 tot 30 minuten intensieve aerobe activiteit, zoals hardlopen, endorfines vrij te geven. Het gevoel van euforie, vaak een "runner's high" genoemd, kan zich dan voordoen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat ervaar ik eigenlijk gewoon niet. K sport echt omdat het moet.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je lang genoeg lichaamsbeweing doet komt er een stof in je lichaam vrij, endorfines, waardoor je je heel lekker gaat voelen en je juist energie krijgt.quote:
:')![]()
Prachtige stem inderdaad. Zelfs tijdens de laatste Genesis tour, waar je duidelijk kon merken dat 't minder werd was het nog een mooie stem.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:24 schreef Sally het volgende:
[..]
én zanger!
Ik herken die stem uit duizenden...
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik denk dat dat komt omdat jij depressief bent waardoor al die hormonen niet helemaal doen wat ze zouden moeten doen maar ik ben geen deskundige en ik snap ook niet zo goed waarom ze jouw hulp niet even aan de professionals overlaten maar ik ga me verder niet bemoeien.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Herken ik helemaal niet. Helaas.
Bij mij werkt ff een half uurtje wandelen ook niet, dat heeft totaal geen effect.
als ik echter een uurtje of langer ga lopen en liefst gewoon buiten door de natuur dan merk ik wel een positief effect en dat heb ik niet als ik die tijd en afstand binnen afleg![]()
![]()
Ik heb nog maar een koffie gepaktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb vandaag 200 stappen gezetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je moet wel intensief sporten voordat die stofjes na een half uur vrij komen, en als je in een depressie zit, zullen die stofjes in het begin niet direct echt helemaal jofel aanvoelen. Misschien ben je alleen ff wat licht in je hoofd of zo, maar op den duur voel je wel meer en meer een positief effect er van.![]()
Oh hoi!quote:Op maandag 3 februari 2025 17:39 schreef maily het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)eke-schade~aeb21498/
@:ToTTiming!
![]()
![]()
Maar lekker dan, dat met die metaaldeeltjes!
Gelukkig neem ik nooit iets met chocoladesmaak, en koop ik die proteïne gewoonlijk ergens anders, maar thanks voor de waarschuwing!![]()
![]()
Maar hoe zit het dan met de in 20 of 30 minuten fit sportscholen?quote:Op maandag 3 februari 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
Je moet wel intensief sporten voordat die stofjes na een half uur vrij komen, en als je in een depressie zit, zullen die stofjes in het begin niet direct echt helemaal jofel aanvoelen. Misschien ben je alleen ff wat licht in je hoofd of zo, maar op den duur voel je wel meer en meer een positief effect er van.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bekafquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die sportscholen ken ik verder niet, maar in een half uurtje begin je net ff wat aan je conditie te werken, je begint net die endorfines te krijgen en je begint net wat vet te verbranden.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met de in 20 of 30 minuten fit sportscholen?![]()
Pfff ik pak het vaak ook na het sporten maar gelukkig ook van elders.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:40 schreef ToT het volgende:
Maar lekker dan, dat met die metaaldeeltjes!
Gelukkig neem ik nooit iets met chocoladesmaak, en koop ik die proteïne gewoonlijk ergens anders, maar thanks voor de waarschuwing!
Verschil daar is dat je continu doorgaat ipv een oefening 3 keer met pauzequote:Op maandag 3 februari 2025 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die sportscholen ken ik verder niet, maar in een half uurtje begin je net ff wat aan je conditie te werken, je begint net die endorfines te krijgen en je begint net wat vet te verbranden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Of zo swaar mogelijk spieren traint en net iets verder gaat dan je eigenlijk kan en dat achter elkaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Eitjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die appelquote:Well, life can be a riot
Oh en een Paulnaamtopic
Well, life can be a riot
![]()
Ow ik ga sowieso altijd een half uur lang op de crosstrainer, met zoals gezegd mijn hartslag zo veel mogelijk rond de 133 houden.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Verschil daar is dat je continu doorgaat ipv een oefening 3 keer met pauze![]()
![]()
En ern cliffhanger in doctor who![]()
Moet ik weer een aflevering zienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik fiets al naar de sportschoolquote:Op maandag 3 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik ga sowieso altijd een half uur lang op de crosstrainer, met zoals gezegd mijn hartslag zo veel mogelijk rond de 133 houden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
In januari wel weinig geweest, moet dus langzaam weer opbouwen naar mijn normale 4 tot 5 keer per week sporten gaan.
Ik ga op de loopband, wandelen met een helling, een half uur en bij voorkeur langer.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik ga sowieso altijd een half uur lang op de crosstrainer, met zoals gezegd mijn hartslag zo veel mogelijk rond de 133 houden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En nu een Skyr Vanille![]()
Geen koffie meer vandaag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 3 februari 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen koffie meer vandaag.![]()
![]()
Lekkerquote:Op maandag 3 februari 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nu mijn laatste koffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb wel aardig wat koffie gehad hoor vandaag, dus het is verder allemaal nog in orde.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik mis zwemmen eigenlijk wel. Opgezegd voor mijn opleiding destijds.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee. Iets met siroop.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik ook en fiets dan gelijk terug omdat ik al mijn lichaamsbeweging heb gehadquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het glas is niet meer gebroken?quote:Op maandag 3 februari 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]!!! Wie ben je, en wat heb je met glaasje gedaan????
Ik drink nog even een koffie daar, betaal ik tenslotte voorquote:Op maandag 3 februari 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook en fiets dan gelijk terug omdat ik al mijn lichaamsbeweging heb gehadDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben het echt zelf hoor...quote:Op maandag 3 februari 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]!!! Wie ben je, en wat heb je met glaasje gedaan????
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zit ook in theequote:
Maar niet in alle thee, en zoveel thee drink ik nietquote:
Ik betaal nergens voorquote:Op maandag 3 februari 2025 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik drink nog even een koffie daar, betaal ik tenslotte voorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ik krijg wel hulp van professionals hoor. Hoewel dat hier binnen neer komt op verpleegkundigen en heel af en toe de psychiater in opleiding.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat jij depressief bent waardoor al die hormonen niet helemaal doen wat ze zouden moeten doen maar ik ben geen deskundige en ik snap ook niet zo goed waarom ze jouw hulp niet even aan de professionals overlaten maar ik ga me verder niet bemoeien.
Bij mij werkt ff een half uurtje wandelen ook niet, dat heeft totaal geen effect.
als ik echter een uurtje of langer ga lopen en liefst gewoon buiten door de natuur dan merk ik wel een positief effect en dat heb ik niet als ik die tijd en afstand binnen afleg
Thuis krijg ik bezoek van een psycholoog nu weer elke week.
Ik bedenk me nu dat ik die 'runners high' wel ken van op vakantie hiken. Dat moment van euforie als je de top haalt.:')![]()
Alleen in rooibos nietquote:Op maandag 3 februari 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar niet in alle thee, en zoveel thee drink ik nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Siroop van karvan cevitam. Normaal neem ik ook wel huismerk, net wat in de bonus is.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik betaal me juist blauw daarquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Skyrquote:Op maandag 3 februari 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Well, life can be a riot
Cassis dit keerquote:Op maandag 3 februari 2025 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met koffiesmaak of colasmaak
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Siroop vind ik wel lekker in bubbelsquote:Op maandag 3 februari 2025 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Siroop van karvan cevitam. Normaal neem ik ook wel huismerk, net wat in de bonus is.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar dat mag geen thee heten als het enkel gember isquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Iddquote:Op maandag 3 februari 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
Maar in bruiswater is siroop wel lekker:')![]()
En kamille thee?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat mag geen thee heten als het enkel gember is![]()
Wel lekker gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Slaapverwekkend drankjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Denk het niet aangezien het slaapverwekkende thee isquote:
Broccoli met aardappel schijfjes en een saté burger.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is het krhee?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het niet aangezien het slaapverwekkende thee isUw ADH vitamine Worst
Kloptquote:Op maandag 3 februari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het niet aangezien het slaapverwekkende thee is![]()
![]()
Jammie, behalve broccoliquote:Op maandag 3 februari 2025 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Broccoli met aardappel schijfjes en een saté burger.
op tijd naar bed bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
https://static.ah.nl/dam/(...)_Q90&fileType=binary
Is ook lekker, maar volgens mij heeft AH hier het niet meer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat weet ik nog niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Deze man! Die weet allesquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt hequote:Op maandag 3 februari 2025 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SHO / Bianca Censori, vrouw Kanye West, ’naakt’ over rode loper
Wtf![]()
![]()
IK HAD DEZE TTIK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
IK HAD DEZE TT
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die houdt niet zo van censori dus.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wtf![]()
![]()
Man3 onee Vrouw3quote:Op maandag 3 februari 2025 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wtf
Nee, nog niet. Kom je me toedekken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Boeiuhhhquote:
Of nou ja
De mannen vinden het misschien wel boeiendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haquote:Op maandag 3 februari 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Kom je me toedekken?
Iets te ver rijden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Compleet gestoordquote:Op maandag 3 februari 2025 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Boeiuhhh
Of nou ja
De mannen vinden het misschien wel boeiend![]()
Geil @mario390quote:Op maandag 3 februari 2025 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WtfUw ADH vitamine Worst
Dat maakt dit niet minder gestoordquote:Op maandag 3 februari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, zo was er ook eentje die zich helemaal in vlees gehuld had.![]()
![]()
Lady gagaquote:Op maandag 3 februari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, zo was er ook eentje die zich helemaal in vlees gehuld had.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh jammer.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Dit is een grap.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wtf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Probeer daar 20+ minuten van te maken!quote:Op maandag 3 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een leenhond voor een week of twee weken. Dan een uur aan het lopen. Maar nu loop ik ook elke dag 15-30 minuten hoor
Dan gaat je lijf inderdaad in een relaxmodus komen
Nou, dit:quote:quote:Op maandag 3 februari 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Is jou uitgelegd wat @:Sally net vertelde?Dus denk ergens dat De Sint wel weet wat endorfines zijn, en dat dat je natuurlijke antidepressivum isquote:Op maandag 3 februari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat die endorfines nog moeten vrijkomen? Weet niet precies hoe dat werkt. Ik voel me wel ietsjes beter nu na sport.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nee das echt. Ze had er eerst een bontjas over aanquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kan alleen heel vluchtig kijken aangezien Mini-ToT hier is, maar het lijkt me een mini-jurkje met daarop een print van haar naakte lichaam?quote:![]()
Doorschijnendquote:Op maandag 3 februari 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan alleen heel vluchtig kijken aangezien Mini-ToT hier is, maar het lijkt me een mini-jurkje met daarop een print van haar naakte lichaam?![]()
Het zal wel AI zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan alleen heel vluchtig kijken aangezien Mini-ToT hier is, maar het lijkt me een mini-jurkje met daarop een print van haar naakte lichaam?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tis een soort van doorschijnend ietsquote:Op maandag 3 februari 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan alleen heel vluchtig kijken aangezien Mini-ToT hier is, maar het lijkt me een mini-jurkje met daarop een print van haar naakte lichaam?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bizar. Aandachttrekkerij.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een soort van doorschijnend ietsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als het een print was waren haar tetten wel gelijkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja die indruk had ik dus.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
Of het is een jurk met zo'n patroon erop
Valt vast wel te googlen.![]()
![]()
Als het niet doorschijnend was geweestquote:
Had je net zoveel kunnen zien
Maar hadden mensen het niet schokkend gevondenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja of ze worden opzettelijk verschillend gemaakt.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:22 schreef drakin het volgende:
Als het een print was waren haar tetten wel gelijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lijkt me nietquote:Op maandag 3 februari 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of ze worden opzettelijk verschillend gemaakt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja als het doorzichtig was, zag het er anders uit..quote:Op maandag 3 februari 2025 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die indruk had ik dus.
Valt vast wel te googlen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
idd, minder duidelijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja als het doorzichtig was, zag het er anders uit..![]()
We wachten op de googleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vol?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Volgend onderwerp
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat ik min of meer bedoelde, was dat de endorfines die vrijkomen als je activiteit doet, blijkbaar of nog niet genoeg waren, of ze nog niet genoeg DOENquote:Op maandag 3 februari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat die endorfines nog moeten vrijkomen? Weet niet precies hoe dat werkt. Ik voel me wel ietsjes beter nu na sport.![]()
Blijven sporten dus
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij heeft Google ingezetquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat ik zo snel kon zien leek me veel meer op een print.
Als het echt doorschijnend was, was er misschien ook wel ingegrepen in dat preutse land, zelfs op de rode loper.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik blijf gewoon doorgaanquote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat ik min of meer bedoelde, was dat de endorfines die vrijkomen als je activiteit doet, blijkbaar of nog niet genoeg waren, of ze nog niet genoeg DOEN![]()
Blijven sporten dus
Of ik het nou leuk vind of niet
Zelfde is met dat wandelen:')![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon doorgaan
Of ik het nou leuk vind of niet
Zelfde is met dat wandelenBeter, man!
![]()
Bij mij duurde dat echt heel lang voordat dat plezier kwam.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat ik min of meer bedoelde, was dat de endorfines die vrijkomen als je activiteit doet, blijkbaar of nog niet genoeg waren, of ze nog niet genoeg DOEN![]()
Blijven sporten dus
Voelt wel goed om te sporten nu, ga er echt heel graag naartoe
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Volgens de Telegraaf is het geen printquote:Op maandag 3 februari 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
Als het echt doorschijnend was, was er misschien ook wel ingegrepen in dat preutse land, zelfs op de rode loper.:')![]()
Ow okee.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf is het geen print
Opgelost, slotje!![]()
![]()
Wandelen doe ik altijd naar de bioscoop
Is het ook nietquote:Op maandag 3 februari 2025 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf is het geen print
@ToT moet zijn bril even opzetten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga eerst eens goed kijken als mini weg isquote:Op maandag 3 februari 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
Als het echt doorschijnend was, was er misschien ook wel ingegrepen in dat preutse land, zelfs op de rode loper.![]()
![]()
Zoals ik al een paar keer zei, kon ik alleen maar ff heel vluchtig kijken omdat Mini-ToT hier zit mee te kijken.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het ook niet
@:Tot moet zijn bril even opzetten![]()
![]()
Dat komt morgen op de voorpagina van alle kranten in Europa!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Na ongeveer 20 minuten begint je lichaam met het aanmaken van endorfines. Dat is dus pas het begin ervanquote:Op maandag 3 februari 2025 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat jij depressief bent waardoor al die hormonen niet helemaal doen wat ze zouden moeten doen maar ik ben geen deskundige en ik snap ook niet zo goed waarom ze jouw hulp niet even aan de professionals overlaten maar ik ga me verder niet bemoeien.
als ik echter een uurtje of langer ga lopen en liefst gewoon buiten door de natuur dan merk ik wel een positief effect en dat heb ik niet als ik die tijd en afstand binnen afleg![]()
20 minuutjes per dag kan wel genoeg zijn voor de een, en een ander heeft echt een uurtje nodig om er wat van te voelen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als je dat maar niet in de bios doet middenin de filmquote:Op maandag 3 februari 2025 18:27 schreef drakin het volgende:
Wandelen doe ik altijd naar de bioscoop
Uw ADH vitamine Worst
Pas maar op dat er niet een bepaalde user is die er een topic over opentquote:Op maandag 3 februari 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat komt morgen op de voorpagina van alle kranten in Europa!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow hihi ik ook van jou mn scheetjemeteetje
Mini is nu met een kleurplaat bezig dus ik kon ff in dat topic kijken.
Die 2e foto is veel duidelijker; doorschijnend dus idd.![]()
![]()
Foto? Je moet het filmpje kijkenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:31 schreef ToT het volgende:
Die 2e foto is veel duidelijker; doorschijnend dus idd.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
De grote vraag is... Waarom!?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:31 schreef ToT het volgende:
Die 2e foto is veel duidelijker; doorschijnend dus idd.:')![]()
Heb je er al eens aangedacht om bij een asiel bijvoorbeeld met honden te gaan wandelen?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De grote vraag is... Waarom!?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: