milena heeft dat gezegd tochquote:Op maandag 3 februari 2025 16:29 schreef Puzzie het volgende:
Met zulke mensen praat ik niet want die vertrouw ik niet
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Soms zijn we hier net kleine kinderen zegt Peter
Pas op tegen wie je het zegt, we kennen hen niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:32 schreef marky het volgende:
Jongens hebben hun akkoord gegeven
Met zulke mensen praat ik niet.
Pas op hun ken ik nog niet?
Soms zijn we hier net kleine kinderen.
Dat doet hij sowieso niet, en volgens mij gaat dit nu alleen maar meer ingezet worden met die Papagaaiquote:Op maandag 3 februari 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Was leuke geweest als peter had gezegd:
Keanu heeft gezegd..... blablablabla
is iemand hier handig met mycroft (de zoekfunctie op Fok!)quote:Op maandag 3 februari 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Was leuke geweest als peter had gezegd:
Keanu heeft gezegd..... blablablabla
Ik ben je zojuist gejoined!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
Eindelijk wat meer leven uit dat ding. Was al bijna teampapegaai af.
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:37 schreef Droopie het volgende:
Ik dacht dat Milena had gezegd, met zulke mensen praat ik niet.
Over Jane tegen Wicky of Matt in het bourdoir
Goed dat ie vorige maand nog niet is gebruiktquote:Op maandag 3 februari 2025 16:37 schreef basicsaint het volgende:
Wel goed voor de paranoia, die papegaai.
Zeker, maar vond het nog wel wat magertjes, er zijn hardere uitspraken geweest.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:37 schreef basicsaint het volgende:
I like it!!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:37 schreef basicsaint het volgende:
Komt hopelijk nogquote:Op maandag 3 februari 2025 16:39 schreef mazaru het volgende:
Die papagaai had veel leukere dingen kunnen zeggen
"Normaal ben ik niet zo he, blabla, maar ik kon het nu niet zeggen, verbaast mij van mijzelf"quote:
Beetje geduld, hij komt net pas op gangquote:Op maandag 3 februari 2025 16:39 schreef mazaru het volgende:
Die papagaai had veel leukere dingen kunnen zeggen
Ik hoop het. En dan met namen erbij over wie het gaat. Nog niet eens wie het zegt maar wel over wie ze iets zeggenquote:
Alleen over die uitspraak van kleine kinderen. Die was ook half tamquote:
ik weet het wel zeker dat het erger wordtquote:Op maandag 3 februari 2025 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. En dan met namen erbij over wie het gaat. Nog niet eens wie het zegt maar wel over wie ze iets zeggen
Jeffrey heeft ook gezegd dat hij niet met Jane wou praten. Die heeft ook echt in geen weken wat tegen haar gezegd.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:40 schreef Hznootje het volgende:
Volgens mij was het inderdaad Milena…
Dat is ook niet te begrijpen al wordt het her en der met heel veel woorden goedgepraatquote:Op maandag 3 februari 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
Jane, Elsa en Wicky snappen niets van Jordy die weer helemaal close is met de groep die hem vorige week nog uitkotsten
Over Jordyquote:Op maandag 3 februari 2025 16:44 schreef Adat231 het volgende:
Over wie had jane het, met dat is zijn keus
Voor wie het gemist.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:25 schreef Droopie het volgende:
Zapp naar 2, Matt is niet blij met Sharice.
Hij zegt niets Hij is veel te stilquote:Op maandag 3 februari 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
Jane, Elsa en Wicky snappen niets van Jordy die weer helemaal close is met de groep die hem vorige week nog uitkotsten
Zo jammer dat hij niet weggestemd is in plaats van Niels. Die was er echt nooit ingetraptquote:Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook niet te begrijpen al wordt het her en der met heel veel woorden goedgepraat
Eensquote:Op maandag 3 februari 2025 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij niet weggestemd is in plaats van Niels. Die was er echt nooit ingetrapt
Das niet waar Ik kan Jordy niet plaatsen op dit moment. Ik praat niets goedquote:Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook niet te begrijpen al wordt het her en der met heel veel woorden goedgepraat
Jordy speelt het nu heel slim. Het is wel risicovol.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij niet weggestemd is in plaats van Niels. Die was er echt nooit ingetrapt
Ik heb het helemaal niet over jou gehadquote:Op maandag 3 februari 2025 16:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das niet waar Ik kan Jordy niet plaatsen op dit moment. Ik praat niets goed
Is dat niet het leuke ervan.....Je weet niet eens zeker of je het zelf niet gezegd heb......je hersens maken overuren.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog steeds wel een beetje zinloos die papegaai. Leuk zulke zinnetjes, maar ze weten niet wie en in welke context.
Dacht het. Geeft niet he mag je zeggen Zo heeft iedereen een mening soms haha Ik zeg alleen dat ik hem niet kan plaatsen op dit momentquote:Op maandag 3 februari 2025 16:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou gehad
Ik doelde niet op jouquote:Op maandag 3 februari 2025 16:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dacht het. Geeft niet he mag je zeggen Zo heeft iedereen een mening soms haha Ik zeg alleen dat ik hem niet kan plaatsen op dit moment
Genietonquote:Op maandag 3 februari 2025 16:52 schreef Luna68 het volgende:
Jolien voelt zich weer buitengesloten door de groep in de suite (Milena)
Meningen mogen verschillenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die verschillen sowieso maar hoe er over wordt gepraat door anderen af te doen is wel wat andersquote:
Jordy apologeten .. het is net godsdienst.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik snap het enigzins wel, omdat het allemaal psychologisch is.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy apologeten .. het is net godsdienst.
Ik snap 'm wel.. de arme jaloerse lover moet voorkomen dat zijn Princesje op een ander manneke gaat zitten lapdansenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
Die Jeffrey doet niets anders dan over mensen lullen. Altijd negatief over iedereen die even niet in de buurt is
*kuch* vrouwenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:58 schreef chufi het volgende:
Wordt Jolientje uitgesloten ? alles vanwege de kringspier?
Ik gok van welquote:Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef Luna68 het volgende:
Even tussendoor… ligt Axel nog steeds verstopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Laat het maar aan Eva over om interessante gesprek over te laten gaan naar slaapverwekkende verhalenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
En het is twin stream tijd .. en we moeten naar dom geklets over neuzen luisteren.
quote:Op maandag 3 februari 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
Helaas... Toch weer gewoon valentijnspost dus."Hallo DavidS,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je doen!"
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Helaas... Toch weer gewoon valentijnspost dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WAT HEB IK GEMISTquote:Op maandag 3 februari 2025 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien heeft het groepje vakkundig opgeblazen met haar mimimimi
Helaas... Toch weer gewoon valentijnspost dus.gelukkig met disclaimer om gekrenkte tere zieltjes te voorkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jordy is er weer diep in gekropen..quote:
Ja, dat ging heel snel. Gelijk op dat feestje hing hij al om de nek van Jeffreyquote:Op maandag 3 februari 2025 17:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jordy is er weer diep in gekropen..
Helaas... Toch weer gewoon valentijnspost dus.GODVER NEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb bij hem altijd het gevoel dat hij zich echt verheven voelt boven de andere bewoners.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:57 schreef Puzzie het volgende:
Jordy overschat zichzelf en onderschat een hoop anderen daar.
Ze kunnen er ook allemaal over meepraten. De enige die je niet hoort is Elsaquote:
Dat of een jankende iekiekiekiek Jolien met begrijpende slijmbakken erbijquote:
Je ziet Elsa ook kijken van waar ben ik in beland nuquote:Op maandag 3 februari 2025 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook allemaal over meepraten. De enige die je niet hoort is Elsa
Die zit erbij en denkt waarschijnlijk nog 2 maanden zogenaam verliefd doen en dan ben ik er vanaf, mits ik eerder het huis moet verlaten.quote:
Grappige is, ze zit nu al 2 uur in de slaapkamer en de rest al lang en breed in livingquote:Op maandag 3 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Dit is uitsluiting, dit is pure uitsluiting!
Uitsluitingquote:Op maandag 3 februari 2025 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Het enige slachtoffer in dit verhaal ben jij.
Jolien : Ik wil niet dat mijn familie dit hoort.
Watskebeurt?
Het gefrunnik onder het dekbed vannacht…??quote:Op maandag 3 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien hoopt niet dat iets uitgezonden is.
Maar ik geloof getriggerd door iets uit het verleden. Nou ja, ik wil het ook eigenlijk niet weten. Zal iets persoonlijks zijn voor haar.quote:
Iets met vriendinnen die haar slecht behandeld hebben waar ze geen contact meer mee heeft en daarom vertrouwt ze mensen niet ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2025 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Het enige slachtoffer in dit verhaal ben jij.
Jolien : Ik wil niet dat mijn familie dit hoort.
Watskebeurt?
En de rest van alle life kijkers en die het allemaal op sm zetten zodat er heel veel mensen het zien.quote:
Vriendinnen die geen vriendinnen waren en het lag natuurlijk altijd aan hunquote:Op maandag 3 februari 2025 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ik geloof getriggerd door iets uit het verleden. Nou ja, ik wil het ook eigenlijk niet weten. Zal iets persoonlijks zijn voor haar.
Ik mag hopen dat het iets serieus was, want anders zijn de woorden als u bent het slachtoffer en niemand anders wel bizar.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ik geloof getriggerd door iets uit het verleden. Nou ja, ik wil het ook eigenlijk niet weten. Zal iets persoonlijks zijn voor haar.
Ze sluit zichzelf ook regelmatig buiten door de hele tijd aan Jeffje te hangenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
Snap nog wel dat het jammer is dat ze niet meer met die andere meiden op de kamer kan zitten zoals vorige week.
Maar om er nou zo'n drama van te maken
Aaaaah oke. Ze vertelt eigenlijk een cliche, standaard pest verhaal. En again, ze is daar echt niet uniek in.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor het woord 'naaktfoto' en dat die van Jeffrey niet is rondgegaan.
Het wordt duidelijker.
Yep er is iets doorgestuurd wat niet had gemogen.. Maar in haar houding tov mannen is ze er niet echt in veranderdquote:Op maandag 3 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor het woord 'naaktfoto' en dat die van Jeffrey niet is rondgegaan.
Het wordt duidelijker.
Ja dit veel te prive en hoef dat echt niet allemaal te wetenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht zou de febo hierbij weg moeten schakelen.
They give zero fucks hahahahaquote:Op maandag 3 februari 2025 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht zou de febo hierbij weg moeten schakelen.
Last van haar kringspier??? Pootje had al gezegd dat ie slecht had geslapen door die 2...quote:
Zeker! Dus snap heel dat gedoe om uitsluiting ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:18 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze sluit zichzelf ook regelmatig buiten door de hele tijd aan Jeffje te hangen
Dat hebben we gezien tov Axel en Janequote:Op maandag 3 februari 2025 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is nooit een pestkop geweest zegt hij. Ik hoop het.
Zn tweelingbroer waarschijnlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is nooit een pestkop geweest zegt hij. Ik hoop het.
Bij mij niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:22 schreef Ireth het volgende:
Tattoo binnenkant pols bloeden en zeer???
* Ireth kijkt naar pols...
Mwah...
Hahaha Ik laat daar nooit mijn wenkbrauwen door doen want ik kan ook een piepert zijn soms met epileren Harsen vind ik niet ergquote:Op maandag 3 februari 2025 17:25 schreef Ireth het volgende:
Eva doet graag mensen pijn...
Ik vind Eva eng
Bij mij ook niet?quote:
Jordy is altijd extreem met verwerken, of hij doet een tbs staren of flipt of zwijgt.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:25 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik Jordy behoorlijk stil over wat Petertje net heeft gezegd. Nu op de slaapkamer zegt hij niets en net in de gang ook niet.. behalve dat hij wat rood werd.
Helaas een lijntje te diep dus een lichter streepje ivm kleine bloeding maar vind een tattoo zetten gewoon niet pijnlijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij ook niet?
2e x bijwerken vond ik wel minder prettig, nog een keer over die lijnenMaar nog niet bloeden of echt pijnlijk??
Ze hadden nu echt wel wat meer mogen vrijspelen vind ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:28 schreef Ireth het volgende:
Kaas snijden met de dunschiller?? Geef die mensen een fatsoenlijke keuken
Ik heb op mijn schouder een ankh met kraaien. Kop van bovenste kraai zat echt helemaal bovenaan mijn schouderblad. Die heb ik wel ff vervloekt...quote:Op maandag 3 februari 2025 17:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Helaas een lijntje te diep dus een lichter streepje ivm kleine bloeding maar vind een tattoo zetten gewoon niet pijnlijk.
Op mijn schouderblad en binnenkant pols wel was het gevoeligste, dat dan weer wel.
Ia al duidelijk van wie de dingen waren.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:25 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik Jordy behoorlijk stil over wat Petertje net heeft gezegd. Nu op de slaapkamer zegt hij niets en net in de gang ook niet.. behalve dat hij wat rood werd.
Begrijpelijk, daar is het ook echt gevoelig.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb op mijn schouder een ankh met kraaien. Kop van bovenste kraai zat echt helemaal bovenaan mijn schouderblad. Die heb ik wel ff vervloekt...
Jeff is juist diegene die bleef doorgaan over anderen en ook leugens verteld heeftquote:Op maandag 3 februari 2025 17:30 schreef Puzzie het volgende:
Jeff nu over Jane , die mag zijn mond wel houden
Dat kan hij absoluut niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Of gewoon de waarheid vertellen Jeff.
Ik doelde op Jeffquote:Op maandag 3 februari 2025 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeff is juist diegene die bleef doorgaan over anderen en ook leugens verteld heeft
Ik blijf wel bij 24kitchen hangenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien blijft traantjes wegvegen ... pff..
Triest wel jaquote:Op maandag 3 februari 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze vinden zichzelf zo geweldig, zo ver verheven boven de rest.
Of hij voelde zich aangesproken.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Jordy is altijd extreem met verwerken, of hij doet een tbs staren of flipt of zwijgt.
Ze zijn ook heel erg verschillend maar daar kunnen ze het wel vinden.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:35 schreef Verity het volgende:
Jordy: Axel gaat nooit mijn vriend worden en Jane ook niet
Jordy is wel de grootste draaikont.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:35 schreef Kinga het volgende:
WTF Jordy? Gisteren zei je nog dat je Axel en Jane het meest vertrouwt en nu zijn het opeens niet je type mensen?
Overloper.
Dan sluit die zich dus aan bij Mat en Jeff dus kruipt bij hun in hun kont todat ze hem zat zijn en dan komt hij weer op de bankquote:Op maandag 3 februari 2025 17:35 schreef Verity het volgende:
Jordy: Axel gaat nooit mijn vriend worden en Jane ook niet
Huichelaar is het en hij praat ook gewoon met ze mee.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:35 schreef Kinga het volgende:
WTF Jordy? Gisteren zei je nog dat je Axel en Jane het meest vertrouwt en nu zijn het opeens niet je type mensen?
Overloper.
Hij kan ze wel vertrouwen, maar hoeft er hierna geen vrienden mee te zijn toch.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:35 schreef Kinga het volgende:
Overloper.
Hij heeft bijna niets gezegd daar.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Huichelaar is het en hij praat ook gewoon met ze mee.
quote:Op maandag 3 februari 2025 17:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan sluit die zich dus aan bij Mat en Jeff dus kruipt bij hun in hun kont todat ze hem zat zijn en dan komt hij weer op de bank
En dan probeert hij zich weer in te likken in het andere groepje.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan sluit die zich dus aan bij Mat en Jeff dus kruipt bij hun in hun kont todat ze hem zat zijn en dan komt hij weer op de bank
Maar hij kiest wel voor de verkeerde kant zijn loss dan Zo jammer had gedacht dat hij zich aan zou sluiten bij de groepquote:Op maandag 3 februari 2025 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij kan ze wel vertrouwen, maar hoeft er hierna geen vrienden mee te zijn toch.
Meepraten is wel een slimme eigenschap in dit spelquote:Op maandag 3 februari 2025 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Huichelaar is het en hij praat ook gewoon met ze mee.
Totdat je door de mand valt en uitgekotst wordt. Op de bank en kun je meteen naar huis.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Meepraten is wel een slimme eigenschap in dit spel
tot hij de beelden straks thuis terug ziet. Ik denk dat Jef nog wel De nagel aan Jordiś doodskist gaat zijn.,quote:Op maandag 3 februari 2025 17:35 schreef Kinga het volgende:
Overloper.
Dat kan ook nadelig zijn in dit spelquote:Op maandag 3 februari 2025 17:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar hij kiest wel voor de verkeerde kant zijn loss dan Zo jammer had gedacht dat hij zich aan zou sluiten bij de groep
Jordy zal nu de klappen opvangen voor hem.. tot Jeffrey hem weer laat vallen.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:38 schreef Adat231 het volgende:
to
[..]
tot hij de beelden straks thuis terug ziet. Ik denk dat Jef nog wel De nagel aan Jordiś doodskist gaat zijn.,
Klopt, die afweging moet je maken als je met jezelf afspreekt hoe je dit spel gaat spelen.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Totdat je door de mand valt en uitgekotst wordt. Op de bank en kun je meteen naar huis.
Klopt en daarom zal Jordy uiteindelijk aan het kortste eind trekkenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, die afweging moet je maken als je met jezelf afspreekt hoe je dit spel gaat spelen.
Denk dat hij gewoon switzerland gaat spelen..de rol van mattie overnemenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar hij kiest wel voor de verkeerde kant zijn loss dan Zo jammer had gedacht dat hij zich aan zou sluiten bij de groep
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt en daarom zal Jordy uiteindelijk aan het kortste eind trekken
Daar is het te laat voor Dat pikken ze niet van hem Hij zal een speelbal wordenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon switzerland gaat spelen..de rol van mattie overnemen
Dat kan hij niet.. daarvoor verkondigd hij veel te graag zijn mening.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon switzerland gaat spelen..de rol van mattie overnemen
Ach dan moet hij eruit en zit hij thuis. Maar denk eerst Jeff datbdie vertrektquote:Op maandag 3 februari 2025 17:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan hij niet.. daarvoor verkondigd hij veel te graag zijn mening.
Dat hoop ik van wel want echt daar straalt de arrogantie van af. Die mag echt als eerste wegquote:Op maandag 3 februari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach dan moet hij eruit en zit hij thuis. Maar denk eerst Jeff datbdie vertrekt
Zou super zijn als Peter dit doorverteld. Peter: Een bewoner heeft meerdere bondjes.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:35 schreef Kinga het volgende:
Overloper.
Heeft geen bondjes daar kan je hem niet van beschuldigen dan zou die Jeffrey nomineren en dat zie ik hem niet doen dat word Milenaquote:Op maandag 3 februari 2025 17:45 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou super zijn als Peter dit doorverteld. Peter: Een bewoner heeft meerdere bondjes.
Ik hoop het want die ben ik ook echt helemaal beu.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach dan moet hij eruit en zit hij thuis. Maar denk eerst Jeff datbdie vertrekt
Ze begint de hele tijd weer opnieuwquote:
vreselijkquote:Op maandag 3 februari 2025 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze begint de hele tijd weer opnieuw
Ik kijk nog liever naar het koken dan naar dat gejankquote:Op maandag 3 februari 2025 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze begint de hele tijd weer opnieuw
Er zijn ook bewoners die niet continu met het spel bezig zijn.quote:
Toch vind ik het zielig voor haar.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar het koken dan naar dat gejank
jongens laten de meiden even alleenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:49 schreef kater1 het volgende:
Milen
[..]
Milena troost haar nu. Ja dus.
Ze heeft dat vooral nu de andere vrouwen in de suite liggen. Die trekken zich regelmatig terug en dan voelt ze zich buitengesloten.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jolien heeft moeite aansluiting te vinden bij de vrouwen daar? Moet ze ze wat meer opzoeken en niet hele dagen rond knulletje Jeffrey hangen
ik voel wel met der mee, ken hetquote:Op maandag 3 februari 2025 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch vind ik het zielig voor haar.
Die zullen haar gejank ondertussen ook wel zat zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jongens laten de meiden even alleen
Die zijn blij dat ze nu weg kunnen sluipenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jongens laten de meiden even alleen
quote:Op maandag 3 februari 2025 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zullen haar gejank ondertussen ook wel zat zijn
Je vergeet het vrrvolg et alleen bij te vertellen dat het gevoel daarbinnen heel anders wordt dan je de eerste dagen denkt.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Mattheus is iemand die altijd beaamd wat de ander zegt en dan vervolgens iets anders doetquote:Op maandag 3 februari 2025 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt ik doe er niet aan mee tegen mattie. Die zegt ik ook niet.
En zo meteen zit hij weer achter haar aanquote:
Oh gaat over Eva, dat Pootje en chocoladequote:Op maandag 3 februari 2025 17:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
En zo meteen zit hij weer achter haar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |