milena heeft dat gezegd tochquote:Op maandag 3 februari 2025 16:29 schreef Puzzie het volgende:
Met zulke mensen praat ik niet want die vertrouw ik niet
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Soms zijn we hier net kleine kinderen zegt Peter
Pas op tegen wie je het zegt, we kennen hen niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:32 schreef marky het volgende:
Jongens hebben hun akkoord gegeven
Met zulke mensen praat ik niet.
Pas op hun ken ik nog niet?
Soms zijn we hier net kleine kinderen.
Dat doet hij sowieso niet, en volgens mij gaat dit nu alleen maar meer ingezet worden met die Papagaaiquote:Op maandag 3 februari 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Was leuke geweest als peter had gezegd:
Keanu heeft gezegd..... blablablabla
is iemand hier handig met mycroft (de zoekfunctie op Fok!)quote:Op maandag 3 februari 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Was leuke geweest als peter had gezegd:
Keanu heeft gezegd..... blablablabla
Ik ben je zojuist gejoined!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
Eindelijk wat meer leven uit dat ding. Was al bijna teampapegaai af.
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:37 schreef Droopie het volgende:
Ik dacht dat Milena had gezegd, met zulke mensen praat ik niet.
Over Jane tegen Wicky of Matt in het bourdoir
Goed dat ie vorige maand nog niet is gebruiktquote:Op maandag 3 februari 2025 16:37 schreef basicsaint het volgende:
Wel goed voor de paranoia, die papegaai.
Zeker, maar vond het nog wel wat magertjes, er zijn hardere uitspraken geweest.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:37 schreef basicsaint het volgende:
I like it!!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:37 schreef basicsaint het volgende:
Komt hopelijk nogquote:Op maandag 3 februari 2025 16:39 schreef mazaru het volgende:
Die papagaai had veel leukere dingen kunnen zeggen
"Normaal ben ik niet zo he, blabla, maar ik kon het nu niet zeggen, verbaast mij van mijzelf"quote:
Beetje geduld, hij komt net pas op gangquote:Op maandag 3 februari 2025 16:39 schreef mazaru het volgende:
Die papagaai had veel leukere dingen kunnen zeggen
Ik hoop het. En dan met namen erbij over wie het gaat. Nog niet eens wie het zegt maar wel over wie ze iets zeggenquote:
Alleen over die uitspraak van kleine kinderen. Die was ook half tamquote:
ik weet het wel zeker dat het erger wordtquote:Op maandag 3 februari 2025 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. En dan met namen erbij over wie het gaat. Nog niet eens wie het zegt maar wel over wie ze iets zeggen
Jeffrey heeft ook gezegd dat hij niet met Jane wou praten. Die heeft ook echt in geen weken wat tegen haar gezegd.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:40 schreef Hznootje het volgende:
Volgens mij was het inderdaad Milena…
Dat is ook niet te begrijpen al wordt het her en der met heel veel woorden goedgepraatquote:Op maandag 3 februari 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
Jane, Elsa en Wicky snappen niets van Jordy die weer helemaal close is met de groep die hem vorige week nog uitkotsten
Over Jordyquote:Op maandag 3 februari 2025 16:44 schreef Adat231 het volgende:
Over wie had jane het, met dat is zijn keus
Voor wie het gemist.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:25 schreef Droopie het volgende:
Zapp naar 2, Matt is niet blij met Sharice.
Hij zegt niets Hij is veel te stilquote:Op maandag 3 februari 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
Jane, Elsa en Wicky snappen niets van Jordy die weer helemaal close is met de groep die hem vorige week nog uitkotsten
Zo jammer dat hij niet weggestemd is in plaats van Niels. Die was er echt nooit ingetraptquote:Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook niet te begrijpen al wordt het her en der met heel veel woorden goedgepraat
Eensquote:Op maandag 3 februari 2025 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij niet weggestemd is in plaats van Niels. Die was er echt nooit ingetrapt
Das niet waar Ik kan Jordy niet plaatsen op dit moment. Ik praat niets goedquote:Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook niet te begrijpen al wordt het her en der met heel veel woorden goedgepraat
Jordy speelt het nu heel slim. Het is wel risicovol.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij niet weggestemd is in plaats van Niels. Die was er echt nooit ingetrapt
Ik heb het helemaal niet over jou gehadquote:Op maandag 3 februari 2025 16:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das niet waar Ik kan Jordy niet plaatsen op dit moment. Ik praat niets goed
Is dat niet het leuke ervan.....Je weet niet eens zeker of je het zelf niet gezegd heb......je hersens maken overuren.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog steeds wel een beetje zinloos die papegaai. Leuk zulke zinnetjes, maar ze weten niet wie en in welke context.
Dacht het. Geeft niet he mag je zeggen Zo heeft iedereen een mening soms haha Ik zeg alleen dat ik hem niet kan plaatsen op dit momentquote:Op maandag 3 februari 2025 16:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou gehad
Ik doelde niet op jouquote:Op maandag 3 februari 2025 16:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dacht het. Geeft niet he mag je zeggen Zo heeft iedereen een mening soms haha Ik zeg alleen dat ik hem niet kan plaatsen op dit moment
Genietonquote:Op maandag 3 februari 2025 16:52 schreef Luna68 het volgende:
Jolien voelt zich weer buitengesloten door de groep in de suite (Milena)
Meningen mogen verschillenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die verschillen sowieso maar hoe er over wordt gepraat door anderen af te doen is wel wat andersquote:
Jordy apologeten .. het is net godsdienst.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik snap het enigzins wel, omdat het allemaal psychologisch is.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy apologeten .. het is net godsdienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |