SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:hey Jussie
Noe is het met Jussiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lang geleden dat ik zo'n last van m'n rug had bij menstruatie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker op tijd naar bed gaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed plan. Ben je morgen weer bolkfitquote:
Hope soquote:Op zondag 2 februari 2025 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan. Ben je morgen weer bolkfit![]()
Even furieus hard gaan fappen voor een uurtje?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goeden tipquote:Op zondag 2 februari 2025 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even furieus hard gaan fappen voor een uurtje?![]()
Gewoon naar een interview met Opstelten luisterenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ff een paar blokjes hard gaan rennen 😀quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 februari 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon naar een interview met Opstelten luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wil moe zijn, niet over 19 jaar nog in een coma liggenquote:Op zondag 2 februari 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon naar een interview met Opstelten luisteren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij wil moe zijn, niet over 19 jaar nog in een coma liggen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
over cracker met een paar jongonsquote:Op zondag 2 februari 2025 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even furieus hard gaan fappen voor een uurtje?
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nahquote:Op zondag 2 februari 2025 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even furieus hard gaan fappen voor een uurtje?Heb je een linkjequote:Op zondag 2 februari 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon naar een interview met Opstelten luisterenMag niet meer naar buitenquote:Op zondag 2 februari 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff een paar blokjes hard gaan rennen 😀:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: