Hoezo onzin? Dat het De Speld is die een sommatie stuurt wil niet zeggen dat het nep is. Zie ander artikel wat ik gelinkt heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronIk ben een kl ⭕⭕n van deze user
Hij heeft puur gelijk hier. Die user waarop hij reageert, vervuilt overal topics met hypocriet ideologisch gejank. Pak hem eens aan ipv van mensen die het zat raken, de posts te verwijderen.quote:Laat je moslim-tenen hier buiten. Zat andere topics om over de grote satan israel te keuvelen.
Jullie pakken hem niet eens aan met dat eeuwige bias vervuiling van gecopy/paste in het israel topic, doe dat dan minimaal wel in andere topics die daar niets mee te maken hebben. Inmiddels hebben jullie genoeg TR's gehadquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Kunnen de moslims in dit topic niet opdonderen naar een ander topic, komt alleen maar stront uit en ik lees liever de berichten van de vaste users hier, die er iets meer kijk op hebben
Het is duidelijk 'je' wat @ExTec daar schrijft dus duidelijk gericht op die user. Lees de fucking quote.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef recursief het volgende:
Ja daar klaagt Red_85 dus over. Dat die posts verwijderd worden ipv een of andere user aan te pakken.
Nee, ik vraag jullie om die user die het uitlokt een keer kort te houden. 1 topic vervuilen is al genoeg en wordt er ook niet meer off-topic op gereageerd wat jullie dan weer moeten weghalen. Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Dus we verwijderen offtopic gezeik over islam maar de reactie er op moeten we wel laten staan omdat dat terechte kritiek is
Het wordt hier met de dag vreemder.
Dat is nu ook gebeurt he. Die post stond er volgens mij nog geen 10 minutenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, ik vraag jullie om die user die het uitlokt een keer kort te houden. 1 topic vervuilen is al genoeg en wordt er ook niet meer off-topic op gereageerd wat jullie dan weer moeten weghalen. Voorkomen is beter dan genezen.
Doen we ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, ik vraag jullie om die user die het uitlokt een keer kort te houden. 1 topic vervuilen is al genoeg en wordt er ook niet meer off-topic op gereageerd wat jullie dan weer moeten weghalen. Voorkomen is beter dan genezen.
Dit tolereren jullie ook al?quote:
Toontje is niet nodig...quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit tolereren jullie ook al?
Oproepen tot deportatie?
Nou. Het is soms onbegrip omdat ik een hoop voorbij zie komen dat bij mij leidt tot bans zeg maarquote:
We houden iedereen even kort danwel lang hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou. Het is soms onbegrip omdat ik een hoop voorbij zie komen dat bij mij leidt tot bans zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |