Dit zijn niet de minifigures. Die zijn hier te vindenquote:
Ah ik kwam via die link wel op het minifigurespakket uitquote:Op maandag 9 juni 2025 14:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit zijn niet de minifigures. Die zijn hier te vinden
https://www.goodbricks.nl(...)-complete-serie.html
1 a 2 blokjes per stap?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn Middeleeuw marktplein is aangekomen gisteren.
2 boeken erbij, 390 pagina's in totaal. Dit lijkt me nogal overkill.
nicequote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ik heb deze besteld en ook voor het eerst iets via deze website.
https://www.bricklink.com(...)768/Mushroom-Village
Ja klopt aan het einde van de rit kwam ik gewoon bij de LEGO website terecht.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
uiteindelijk bestel je gewoon bij lego zelf
Ja, zoiets.quote:
Hoeveel steentjes heeft die dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Beetje jammer dat ze de klanten behandelen als kleuters, vooral als ze zich zo richten op volwassenen.
bricklink is sinds een aantal jaar eigendom van legoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt aan het einde van de rit kwam ik gewoon bij de LEGO website terecht.
In de jaren '80 hadden de sets voor een jaar of 8 en ouder veel meer blokjes per stap (en dan ook nog zonder vakje erbij welke blokjes je nodig had die stap)quote:
Klopt. Toen zaten ook nog alle blokjes in ongenummerde zakken. Maar goed, de sets bestonden toen ook niet uit 3300 verschillende priegelblokjes en mensen hadden toen een iets langere aandachtsspanne dan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:50 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
In de jaren '80 hadden de sets voor een jaar of 8 en ouder veel meer blokjes per stap (en dan ook nog zonder vakje erbij welke blokjes je nodig had die stap)
Precies, dat zoeken in de bak of op tafel was deel van de charme.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:50 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
In de jaren '80 hadden de sets voor een jaar of 8 en ouder veel meer blokjes per stap (en dan ook nog zonder vakje erbij welke blokjes je nodig had die stap)
Tegenwoordig zijn er gemiddeld gezien meer (kleine) onderdelen lijkt het. Minder grote stukken muur of grond etc. Meer gedetailleerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt. Toen zaten ook nog alle blokjes in ongenummerde zakken. Maar goed, de sets bestonden toen ook niet uit 3300 verschillende priegelblokjes en mensen hadden toen een iets langere aandachtsspanne dan tegenwoordig.
Ik was bijv. Begin jaren 90 ruim een dag bezig met de 8485, en zie nu dat die "maar" uit 1000 onderdelen bestond. Wel een hellish set om te bouwen
.
onderdeel van die middeleeuwse marktplaats?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, de meubelmaker is in elkaar.
Geen idee waarom dit in 4 zakjes moest.
Leuk dat er een werkende takel in zit, een ladder om naar boven te komen. Schattige paddestoelen. De ramen leuk gedaan. Best comfy tot nu toe.
Yes.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
onderdeel van die middeleeuwse marktplaats?
Dat lijkt me stug wanneer er verschillende hoeveelheid stenen per set zijn. Zal wel heel erg op elkaar lijken, uiteraard, maar er zou toch iets van verschil in moeten zitten.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb de McLaren F1 gehaald en die tijdens een lange vlucht in elkaar gezet
spoiler; alle F1 autos zijn hetzelfde, alleen de kleuren en stickers zijn anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |