Vrijdag besteld, nu pas binnen...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:26 schreef TLC het volgende:
Mijn nieuwe Lego project, en mijn eerste Lego Art set ;
de zonnebloemen van Vincent van Gogh
[ afbeelding ]
Zin in !![]()
Kruidvat hier heeft bijna nooit echt leuke LEGO.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:11 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Was even bij de Kruidvat vanmiddagGevaarlijke winkel.
Dit was dan ook de enige waarvan ik dacht: ah leuk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Kruidvat hier heeft bijna nooit echt leuke LEGO.
Zag ik gisteren ook langs komen. Heeft me doen zoeken naar LEGO pattas en kwam deze adidas tegen:quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef TLC het volgende:
Bohh, deze gaat op mijn wensenlijstje voor augustus![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://jfk.men/style/lego-nike-air-max-dn/
![]()
![]()
![]()
Zet ik ook maar gelijk op mijn wensenlijstjequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zag ik gisteren ook langs komen. Heeft me doen zoeken naar LEGO pattas en kwam deze adidas tegen:
[ afbeelding ]
Heb ze ook maar meteen besteld
Dit bedoel je?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:31 schreef Troel het volgende:
Heeft iemand voor mij een simpele uitleg hoe ik alle verschillende kleine f1 racertjes kan fixen zonder dubbele te krijgen? Ik kan er niet zelf achteraan dus afhankelijk van hoe lastig moet ik kijken wie ik vraag.
De app Minifig Scan downloaden en de QR codes op de verpakkingen scannen. Dan kan je zien wat er in zit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:31 schreef Troel het volgende:
Heeft iemand voor mij een simpele uitleg hoe ik alle verschillende kleine f1 racertjes kan fixen zonder dubbele te krijgen? Ik kan er niet zelf achteraan dus afhankelijk van hoe lastig moet ik kijken wie ik vraag.
Even op je knieën bij het Kruidvatquote:
Alleen kom ik helaas nu niet bij de kruidvat en op mijn knietjes lukt al helemaal niet. Van mijn gezin vraag ik al veel te veel, dus via een website gewoon bestellen was een prima oplossing.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Even op je knieën bij het Kruidvatzo heb ik een uur gezeten vorige week om ze te scannen en te zorgen dat ik geen dubbele had.
En ik was niet de enige. Na mij nog 2 stelletjes.
Ja daar kan je de hele doos in één keer kopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen kom ik helaas nu niet bij de kruidvat en op mijn knietjes lukt al helemaal niet. Van mijn gezin vraag ik al veel te veel, dus via een website gewoon bestellen was een prima oplossing.
heb je een foto? gietpunten zijn er altijd geweest, bij de ene kleur opvallender dan bij de anderequote:Op donderdag 5 juni 2025 18:32 schreef pitboer het volgende:
Heb een nieuwe lego set gekocht,de eerste sinds jaren.Wat mij opvalt is dat er heel veel lelijke gietpunten aan de bovenkant zit.
Vallen meer mensen dit op of is dit gewoon toeval?
Waar?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daar kan je de hele doos in één keer kopen.
Bij Bol, bij Misterbrick en eigenlijk best veel online winkels.quote:
@Peejturquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
https://www.goodbricks.nl(...)-car-bundel-dyn.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |