Ik koop al onze sets alleen voor onszelf. Maar ik heb bijvoorbeeld geen interesse in de Dickens GWP van een paar jaar geleden, die ligt hier nog om ooit door te verkopen.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:12 schreef mschol het volgende:
kopen jullie 1 set of gelijk 2 om door te verkopen ?
ik koop ook alles voor mijzelf, al is het met die designer sets wel aantrekkelijker om er 2 te halen en je er 1 verkoopt, heb ik niet gedaan tot nu toequote:Op zondag 2 februari 2025 10:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik koop al onze sets alleen voor onszelf. Maar ik heb bijvoorbeeld geen interesse in de Dickens GWP van een paar jaar geleden, die ligt hier nog om ooit door te verkopen.
eensquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:34 schreef bleiblei het volgende:
Met het tempo dat die castle sets elke keer gaan bij die bricklink rondes, vraag ik mij af waarom Lego niet continu castle sets voor volwassenen released.
Bij dezequote:Op dinsdag 31 december 2024 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je me er op 5 februari nogmaals aan herinneren?
Hahaha wat goed. Dank jequote:
Was je het vergeten?quote:
100%quote:
Oke, nou ik was je vraag niet vergeten.quote:
Ik kreeg daar een advertentie voor te zien... die ziet er tof uit inderdaad. Is alleen best prijzigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
eens
ik heb mn wild west trein besteld..
de haven nog eens bekeken maar tochj maar van af gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg daar een advertentie voor te zien... die ziet er tof uit inderdaad. Is alleen best prijzig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsnog vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, nou ik was je vraag niet vergeten.
Ga je wel kijken?
Nou ja zeg, doe ik daar mijn best voorquote:
Haha ja, ik ben verschrikkelijk. In het weekend terugkijken lijkt me een prima plan inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg, doe ik daar mijn best voor![]()
Maar je kan altijd nog terug kijken
Ik ook niet inderdaad. die zou een perfect programma zijn voor de vroege zaterdagavond.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:36 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben het opgenomen voor in het weekend, zoon vond lego masters geweldig en wil dit ook heel graag zien. Ik snap wat dat betreft de uitzendtijd ook niet, vrijdag- of zaterdagavond is voor kinderen (wat toch een best groot deel van de doelgroep is) veel handiger.
Zijn die treinwerkjes eigenlijk beoordeeld? Denk dat ik dat gemis heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:00 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik ook niet inderdaad. die zou een perfect programma zijn voor de vroege zaterdagavond.
Al heb ik gisteren wel gekeken en ik vond het allemaal wat chaotisch. Ik weet niet waardoor precies, te veel in 1 aflevering willen proppen ofzo?
Ze hebben iig dezelfde debiele blik als echte panda's dat is lego goed gelukt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:06 schreef TLC het volgende:
Ik was meteen verliefd op moederpanda met haar jong![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goudstaven en kanonskogels.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:39 schreef bleiblei het volgende:
Ze gaan de Black Pearl re-releasen. Schijnbaar 2800 parts. Dat is 1200 meer dan deze:
Ik vermoed dat ie dan een romp krijgt opgebouwd uit blokjes... want waar laat je anders 1200 extra onderdelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |