SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En dan hebben we het nog niet over dat drankprobleem gehad.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
al die dichte flessenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die heeft voorlopig nog geen dranktprobleem dat zie ik zoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
* Harrie zou ze wel in de koelkast doen want lauw bier is niet te zuipen![]()
Mwah, de flesjes zijn allemaal dicht he!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Te laat waarvoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
8 seconden te laat (Je bent toch niet ziek hoop ik )![]()
![]()
gisteren op de clubavond was je niet zo zuurquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een golfquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik die 3 ton netto per jaar, nieuwe golf leas bak met tank pas met onbeperkt privé gebruik en paddock passen voor alle FIA race weekenden inclusief reis en hotel kosten maar aan iemand anders aanbieden![]()
Hoe burgerlijk
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben blij met mijn Fongersquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je wattusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn Fongers
Vergeet nog niet je hema punten in te zetten dit weekend![]()
Ik heb zojuist 25 euro korting in totaal gefixt op mijn aankoopTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
* DJMO ruftIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kun je je Hema punten ook inzetten als bolk punten ? #dtvThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@hemarookworstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
Kun je je Hema punten ook inzetten als bolk punten ? #dtvIk heb er één en ik ben er trots op
Nee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee wel koffie, wattenschijfjes, schuursponsjes, stroopwafels, korting of donatie aan warchildquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
Kun je je Hema punten ook inzetten als bolk punten ? #dtvTrotste mama van Ambar
Grillworst van van raa is lekkerderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef Rob het volgende:
[..]
ik wil ook wel een rookworst als presentjeIk heb er één en ik ben er trots op
Ik weet niet of hema een rob als presentje wilquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef Rob het volgende:
[..]
ik wil ook wel een rookworst als presentjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En KFC.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
* DJMO tikt Greysbones op de vingersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of hema een rob als presentje wil
Rob is mijn!Ik heb er één en ik ben er trots op
Het merk Fongers. Ken je die niet?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik niet, anders kan ik nergens meer naar toe rijdenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gewoon de trein pakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik niet, anders kan ik nergens meer naar toe rijden![]()
![]()
Een fietsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het merk Fongers. Ken je die niet?
Ik begrijp dat Greys niet in een Golf gezien wil worden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarnaast echt wtf ik loop al 2 dagen met pijnlijke borsten en ik word pas over 4 dagen ongesteld.![]()
![]()
Dat is dus nog 4 dagen met pijnlijke borsten rond lopen![]()
Trotste mama van Ambar
Massage? Handoplegging?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast echt wtf ik loop al 2 dagen met pijnlijke borsten en ik word pas over 4 dagen ongesteld.![]()
![]()
Dat is dus nog 4 dagen met pijnlijke borsten rond lopen![]()
![]()
Die is lelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt-ie een beetje hier op?
Bekijk deze YouTube-videoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze heeft gewoon een heftige bondagesessie gehad, gewoon paar daagjes uitrustenquote:Uw ADH vitamine Worst
1. Zwaartekracht op laten heffen voor deze weekquote:
2. Er vooral verder niet aanzittenTrotste mama van Ambar
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Zwaartekracht op laten heffen voor deze week
2. Er vooral verder niet aanzitten![]()
Wanneer kunnen we resultaten verwachten? Heb je een ETA?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we resultaten verwachten? Heb je een ETA?![]()
Da's duidelijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
allang gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergeet nog niet je hema punten in te zetten dit weekend![]()
Ik heb zojuist 25 euro korting in totaal gefixt op mijn aankoop![]()
![]()
Ik had dit jaar extra veel hema punten omdat ik daar gordijnen had gekochtTrotste mama van Ambar
Het is weekend he, werk je soms in een toxic corporate culture of zoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we resultaten verwachten? Heb je een ETA?Uw ADH vitamine Worst
Daar houd ik wel van, duidelijkheid.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrecht.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is weekend he, werk je soms in een toxic corporate culture of zoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrecht.![]()
![]()
Klinkt behoorlijk toxic, monddood maken van personeelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrecht.Uw ADH vitamine Worst
Zo! 'Dry Januari' zit er weer opProost makkers
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Geen punt tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik geef weleens mijn hemapunt![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Hee proost man!
![]()
Oh helemaal vergetenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Stoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk toxic, monddood maken van personeel
Haar drankje ook!![]()
![]()
Wanneer had je weer stroom?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Haar drankje ook!Uw ADH vitamine Worst
De dromerquote:De Kennerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een heftige bondagesessie gehad, gewoon paar daagjes uitrustenHet Slachtofferquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Zwaartekracht op laten heffen voor deze week
2. Er vooral verder niet aanzitten![]()
![]()
Dat was een flinke storing zeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik ken hetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dame heeft humor!Komt geregeld langs in de voorgestelde video's als ik Youtube open.
Uw ADH vitamine Worst
Waren gelukkig niet de Russenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja blij dat alles het weer doetUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:19 schreef greysbones het volgende:
Even zitten kijken
35 euro vergoedingDonders!
![]()
Helemaal erg als ze met zn vieren zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waren gelukkig niet de Russen![]()
Daar ben ik ook niet bang voor dat die het zouden zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waren gelukkig niet de RussenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De Russen willen me kussenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voor dat die het zouden zijn![]()
Nou...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze maar niet komen met hun zussen![]()
![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze maar niet komen met hun zussen![]()
![]()
Ik koop daar altijd mijn rookworstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had dit jaar extra veel hema punten omdat ik daar gordijnen had gekocht
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Da's echt een powerwomanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vandaag heb ik deze leguaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zag n man met ee n leguaan als huisdier![]()
Ik zag laatst een vrouw met papegaai op de schouder wandelen, vond ik ook wel bijzonderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zag n man met ee n leguaan als huisdier
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ff kopje koffie mee gedronken?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zag n man met ee n leguaan als huisdier![]()
![]()
Nee, gewoonquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanwege die boomstamtillende vrouw?![]()
![]()
Ja dat zou ook kunnen maar daar dacht ik niet zo snel aan eerlijk gezegdquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een vrouw op de schouder van een papegaai is pas bijzonderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag laatst een vrouw met papegaai op de schouder wandelen, vond ik ook wel bijzonderUw ADH vitamine Worst
Zellufquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pas maar op dat de staart er niet af valt![]()
Tjongequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag laatst een vrouw met papegaai op de schouder wandelen, vond ik ook wel bijzonder♡♡♡♡![]()
Ik vind wel mooi dat je haar als powerwoman zietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat zou ook kunnen maar daar dacht ik niet zo snel aan eerlijk gezegd![]()
Ja ik vrees dat ik dat nooit mee ga makenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een vrouw op de schouder van een papegaai is pas bijzonder
Ohquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iets met een woordspeling, never mind
♡♡♡♡![]()
Heb persoonlijk liever dat je meneer Harrie zegt maar oke, ik probeer er rekening mee te houdenquote:![]()
![]()
Ok Harriequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb persoonlijk liever dat je meneer Harrie zegt maar oke, ik probeer er rekening mee te houden![]()
Kinkyquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb persoonlijk liever dat je meneer Harrie zegt maar oke, ik probeer er rekening mee te houden♡♡♡♡![]()
neverminding storyquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iets met een woordspeling, never mind![]()
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt alleen geen eind aan te komen, zeg!![]()
Is een website voor laagdrempelig ondernemen vanuit huisquote:Uw ADH vitamine Worst
Ah okquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een website voor laagdrempelig ondernemen vanuit huis
Veel succes daar dan♡♡♡♡![]()
Ik heb net mijn voetenbankje bij mijn computer gezet zodat ik met de poes kan spelen tijdens het bolken![]()
aaaahquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net mijn voetenbankje bij mijn computer gezet zodat ik met de poes kan spelen tijdens het bolken![]()
nog wat gevonden van vannacht?![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
aaaah![]()
nog wat gevonden van vannacht?![]()
![]()
ampelmännchenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
all my friends are green and red
spoonmanUw ADH vitamine Worst
Sommigen dromen over mooie dames. Ik over kotsende katten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2025 22:43:13 ]![]()
Waar droom jij over?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo heeft iedereen iets om over te dromen![]()
of niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo heeft iedereen iets om over te dromen![]()
Niet dromen?quote:
Ik dacht dat iedereen wel droomt
Maar ik dacht ooit ook dat iedereen in beelden kan denken en een innerlijke stem heeftI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heel veel mensen hebben dat niet, ik heb daar echt geen beeld bijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet dromen?
Maar ik dacht ooit ook dat iedereen in beelden kan denken en een innerlijke stem heeft![]()
Iedereen droomtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet dromen?
Maar ik dacht ooit ook dat iedereen in beelden kan denken en een innerlijke stem heeft
Maar niet iedereen onthoud dat
Nee sommige mensen denken in woordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben dat niet, ik heb daar echt geen beeld bij
Ik ook niet. Ik hou dan ook hele verhalen met mezelf
Haha had niet eens door dat dat een oude was, geen idee hoe ik daar terecht gekomen benquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
WTF Aardappel?Wat zit jij oude topics door te neuzen?
![]()
Maar sommige mensen horen ook geen woorden in hun hoofdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen droomt
Maar niet iedereen onthoud dat
Nee sommige mensen denken in woordenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Sommige mensen denken 3Dquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar sommige mensen horen ook geen woorden in hun hoofdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze vrouwquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hou dan ook hele verhalen met mezelf![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hmm hoe bedoel je dat? Zijn de beelden niet altijd 3D?quote:
3D-denkers hebben een extra dimensie in hun denkproces waardoor zij breed en snel associëren, een groot ruimtelijk inzicht hebben en een duidelijk overzicht behouden (helikopterview). Zij hebben bijzondere talenten door hun grote verbeeldingskracht. Hierdoor ontstaan vele mogelijkheden, vaak zijn het echter nog niet ontdekte mogelijkheden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm hoe bedoel je dat? Zijn de beelden niet altijd 3D?
Het snelle 3D-denken zorgt voor een extra dimensie, die te herkennen is aan een bijzondere creatief denken, een goed gevoel voor humor, breed en snel associëren, een groot ruimtelijk inzicht en een geweldig overzicht (helikopterview).Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of een ventiel ( om de druk te verlichten )quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toe maarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
3D-denkers hebben een extra dimensie in hun denkproces waardoor zij breed en snel associëren, een groot ruimtelijk inzicht hebben en een duidelijk overzicht behouden (helikopterview). Zij hebben bijzondere talenten door hun grote verbeeldingskracht. Hierdoor ontstaan vele mogelijkheden, vaak zijn het echter nog niet ontdekte mogelijkheden.
Het snelle 3D-denken zorgt voor een extra dimensie, die te herkennen is aan een bijzondere creatief denken, een goed gevoel voor humor, breed en snel associëren, een groot ruimtelijk inzicht en een geweldig overzicht (helikopterview).![]()
Ik heb liever DDquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
3D-denkers hebben een extra dimensie in hun denkproces waardoor zij breed en snel associëren, een groot ruimtelijk inzicht hebben en een duidelijk overzicht behouden (helikopterview). Zij hebben bijzondere talenten door hun grote verbeeldingskracht. Hierdoor ontstaan vele mogelijkheden, vaak zijn het echter nog niet ontdekte mogelijkheden.
Het snelle 3D-denken zorgt voor een extra dimensie, die te herkennen is aan een bijzondere creatief denken, een goed gevoel voor humor, breed en snel associëren, een groot ruimtelijk inzicht en een geweldig overzicht (helikopterview).![]()
Graag een ventiel jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of een ventiel ( om de druk te verlichten )
Wat een vrouwquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat typt ze gewoon eventjes he, zo uit de losse pols![]()
![]()
En we schijten met z’n allen op …
Dat is het enige dat ik ken qua NECThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah zo. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het snelle 3D-denken zorgt voor een extra dimensie, die te herkennen is aan een bijzondere creatief denken, een goed gevoel voor humor, breed en snel associëren, een groot ruimtelijk inzicht en een geweldig overzicht (helikopterview).
Mja goed gevoel voor humor, ik zal wel geen 3D denker zijn dan
Heb jij het verslag van mijn behandelaar uit 2018 online ergens gevondenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
VITESquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
En we schijten met z’n allen op …
Dat is het enige dat ik ken qua NECYea, she's on crack.![]()
Nee helaas voor jouquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah zo.
Mja goed gevoel voor humor, ik zal wel geen 3D denker zijn dan
ik kan me niet elke ochtend een droom herinneren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet dromen?
Maar ik dacht ooit ook dat iedereen in beelden kan denken en een innerlijke stem heeft
beter?![]()
![]()
Een goed gevoel voor hele slechte humor volgens mij welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah zo. Weer wat geleerd.
Mja goed gevoel voor humor, ik zal wel geen 3D denker zijn dan![]()
![]()
Ik denk dat andere mensen er meer last van hebbenquote:
Dat gebrek aan humorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat andere mensen er meer last van hebben
Of het gebrek aan 3D denken
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Een goed gevoel voor hele slechte humor volgens mij wel![]()
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gebrek aan humor
Of het gebrek aan 3D denken
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: