SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En dan hebben we het nog niet over dat drankprobleem gehad.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
al die dichte flessenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die heeft voorlopig nog geen dranktprobleem dat zie ik zoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
* Harrie zou ze wel in de koelkast doen want lauw bier is niet te zuipen![]()
Mwah, de flesjes zijn allemaal dicht he!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Te laat waarvoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
8 seconden te laat (Je bent toch niet ziek hoop ik )![]()
![]()
gisteren op de clubavond was je niet zo zuurquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een golfquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik die 3 ton netto per jaar, nieuwe golf leas bak met tank pas met onbeperkt privé gebruik en paddock passen voor alle FIA race weekenden inclusief reis en hotel kosten maar aan iemand anders aanbieden![]()
Hoe burgerlijk
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben blij met mijn Fongersquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je wattusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn Fongers
Vergeet nog niet je hema punten in te zetten dit weekend![]()
Ik heb zojuist 25 euro korting in totaal gefixt op mijn aankoopTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
* DJMO ruftIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kun je je Hema punten ook inzetten als bolk punten ? #dtvThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@hemarookworstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
Kun je je Hema punten ook inzetten als bolk punten ? #dtvIk heb er één en ik ben er trots op
Nee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee wel koffie, wattenschijfjes, schuursponsjes, stroopwafels, korting of donatie aan warchildquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
Kun je je Hema punten ook inzetten als bolk punten ? #dtvTrotste mama van Ambar
Grillworst van van raa is lekkerderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef Rob het volgende:
[..]
ik wil ook wel een rookworst als presentjeIk heb er één en ik ben er trots op
Ik weet niet of hema een rob als presentje wilquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef Rob het volgende:
[..]
ik wil ook wel een rookworst als presentjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En KFC.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
* DJMO tikt Greysbones op de vingersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of hema een rob als presentje wil
Rob is mijn!Ik heb er één en ik ben er trots op
Het merk Fongers. Ken je die niet?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik niet, anders kan ik nergens meer naar toe rijdenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gewoon de trein pakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik niet, anders kan ik nergens meer naar toe rijden![]()
![]()
Een fietsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het merk Fongers. Ken je die niet?
Ik begrijp dat Greys niet in een Golf gezien wil worden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarnaast echt wtf ik loop al 2 dagen met pijnlijke borsten en ik word pas over 4 dagen ongesteld.![]()
![]()
Dat is dus nog 4 dagen met pijnlijke borsten rond lopen![]()
Trotste mama van Ambar
Massage? Handoplegging?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast echt wtf ik loop al 2 dagen met pijnlijke borsten en ik word pas over 4 dagen ongesteld.![]()
![]()
Dat is dus nog 4 dagen met pijnlijke borsten rond lopen![]()
![]()
Die is lelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt-ie een beetje hier op?
Bekijk deze YouTube-videoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze heeft gewoon een heftige bondagesessie gehad, gewoon paar daagjes uitrustenquote:Uw ADH vitamine Worst
1. Zwaartekracht op laten heffen voor deze weekquote:
2. Er vooral verder niet aanzittenTrotste mama van Ambar
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Zwaartekracht op laten heffen voor deze week
2. Er vooral verder niet aanzitten![]()
Wanneer kunnen we resultaten verwachten? Heb je een ETA?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we resultaten verwachten? Heb je een ETA?![]()
Da's duidelijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
allang gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergeet nog niet je hema punten in te zetten dit weekend![]()
Ik heb zojuist 25 euro korting in totaal gefixt op mijn aankoop![]()
![]()
Ik had dit jaar extra veel hema punten omdat ik daar gordijnen had gekochtTrotste mama van Ambar
Het is weekend he, werk je soms in een toxic corporate culture of zoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we resultaten verwachten? Heb je een ETA?Uw ADH vitamine Worst
Daar houd ik wel van, duidelijkheid.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrecht.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is weekend he, werk je soms in een toxic corporate culture of zoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrecht.![]()
![]()
Klinkt behoorlijk toxic, monddood maken van personeelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrecht.Uw ADH vitamine Worst
Zo! 'Dry Januari' zit er weer opProost makkers
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Geen punt tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik geef weleens mijn hemapunt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: