SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ken deze vrij goed zelfs. Hoewel ik de naam van de zanger/band altijd wel direct vergeet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
Dat je deze herkende, livelink..... zei mij namelijk niets.
Gebruikt in een tv-reclame van Appelsientje.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
Dat je deze herkende, livelink..... zei mij namelijk niets.
Oh, ja. Dat doet inderdaad ook wel vaag een belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gebruikt in een tv-reclame van Appelsientje.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:33 schreef livelink het volgende:
Working my way back to you, babe - The Four Tops?
James Bay?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Hold back the river, maar weer geen idee van wie.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Hold back the river, maar weer geen idee van wie.
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:41 schreef livelink het volgende:
God save the queen van die punkband PILL?
Ja, ik zocht inderdaad naar sex pistols.quote:
Gevonden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zocht inderdaad naar sex pistols.
Ik moet altijd aan Lucky Luke denken.quote:
quote:
Ma Dalton!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Lucky Luke denken.
Dan moet je die gewoon passend makenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar dan slaat de rest van de tekst nergens op.
Daar zijn ze wel geschikt voor, ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan moet je die gewoon passend maken
Ik kijk uit naar je eerste dichtbundelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Bakken kun je leren
als je kunt doseren...
Scheid de koren van het kaf
Ik meet er alles mee af
ma ma ma maatbeker
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef livelink het volgende:
Terence Trent D'Arby - Dance Little Sister
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef DJ11 het volgende:
The Buggles - Video Killed The Radio Star
Was dit nu de band van Trevor Horn? Of heb ik weer ergens een klok horen luiden en weet niet waar de klepel is...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef DJ11 het volgende:
The Buggles - Video Killed The Radio Star
Dit is een nummer dat zomaar eens in mijn volgende Top 250 zou kunnen staan...
Zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dit nu de band van Trevor Horn? Of heb ik weer ergens een klok horen luiden en weet niet waar de klepel is...
Ja, inderdaad. Vooral het begin.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik blijf dit een bijzondere plaat vinden.
Echt een beetje spooky sfeer.
[ afbeelding ]
Hang the DJquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik vermijd dit nummer altijd, om luisteraars niet op verkeerde ideeën te brengen
It's not sane?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:42 schreef Melting het volgende:
De band hierna komt met een standpunt waar ik momenteel wel achter sta.
Ah, ja. Eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:42 schreef Melting het volgende:
De band hierna komt met een standpunt waar ik momenteel wel achter sta.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:47 schreef livelink het volgende:
Zelfs als ik deze zou weten, zou ik er niet aan beginnen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik vergeet altijd de naam van dit bandje. Plage.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:01 schreef DJ11 het volgende:
hehehe deze ging ik vanavond draaien, maar heb ik ingeruild voor 3AM Eternal
The KLF feat. Tammy Wynette - Justified & Ancient
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:01 schreef livelink het volgende:
The KLF - Justified and Ancient met Dusty Springfield
quote:
Dusty Springfield werkte met een ander duo samenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:01 schreef livelink het volgende:
The KLF - Justified and Ancient met Dusty Springfield
Crosby, Stills & Nash. Zijn nooit echt doorgebroken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb het idee dat dit een hele bekende band is, maar ik kom er niet op.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Symph mist wel wat vanavond....
INXS - Original Sin
quote:
Komt vast omdat Richie zijn achternaam is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:14 schreef livelink het volgende:
Ik kom niet eens meer op de achternaam van Richie/Ritchie (weet ook niet hoe je het schrijft)
Het is echt nog erger dan ik dachtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt vast omdat Richie zijn achternaam is.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is echt nog erger dan ik dacht
Cola volgens mij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef livelink het volgende:
Deze komt uit een reclame van spijkerbroeken of cola of zo.
Dan gewoon naar bed gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:18 schreef livelink het volgende:
Ik ga het niet volhouden tot 00.30 dit keer, Melting. Mijn hoofd wordt steeds watteriger.
Middernacht vind ik ook een mooie tijd om te stoppen vandaag. Vermoeiende dag gehad, dus eerder stoppen is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk dat ik tot ongeveer 00:00 uur blijf luisteren. Ik vind de muziek prima, maar wil straks ook nog even op de bank ploffen voor het slapengaan.
Slaap lekker en beterschap voor morgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef livelink het volgende:
Ja, ga ik ook doen. Hopelijk helpt een goede nacht slapen. Dank je wel voor de show en fijne avond/nacht nog
Snap ik heel goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Middernacht vind ik ook een mooie tijd om te stoppen vandaag. Vermoeiende dag gehad, dus eerder stoppen is ook wel fijn.
Welterustenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef livelink het volgende:
Ja, ga ik ook doen. Hopelijk helpt een goede nacht slapen. Dank je wel voor de show en fijne avond/nacht nog
Je bent aan niemand verplicht om tot 0:30 uur te draaien hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Middernacht vind ik ook een mooie tijd om te stoppen vandaag. Vermoeiende dag gehad, dus eerder stoppen is ook wel fijn.
Nee, dat weet ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je bent aan niemand verplicht om tot 0:30 uur te draaien hoorIk vind 0:00 uur ook echt prima en als je wat eerder wilt stoppen, ook helemaal prima. De muziek loopt niet weg uit je computer
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel... dit klinkt als een hiphop-nummer dat Mick Jagger samplet.
Ah... geen wonder. Ik kon je opmerking al niet plaatsen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Maar dat intro lijkt op een Stones- of Jagger-nummer
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Bob Marley - Iron, Lion, Zion
(niet dat ik nog concurrentie heb voor de punten)
Nee, dat niet. Maar je moet het maar weten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Bob Marley - Iron, Lion, Zion
(niet dat ik nog concurrentie heb voor de punten)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Gebeurt ook niet elke avond: het originele nummer is al gedraaid, nu de track waarin het wordt gesampled...
Eric Prydz - Lean On Me
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:39 schreef DJ11 het volgende:
Phil Lynott - Old Town
Deze had @:livelink ook wel willen meepakken
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:41 schreef DJ11 het volgende:
Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's
Ik heb in 2024 geen Spotify geluisterd.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:08 schreef Tjoent het volgende:
Hadden jullie 'Jouw topnummers 2024' van Spotify al bekeken? Ik niet en keek zojuist ff.
Top 5 allemaal Nederlandse nummers![]()
Nog even en Willem-Alexander en Maxima komen een lintje brengen
Ik weet het niet meer, maar wel dat er geen Nederlandse nummers bij zaten.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:08 schreef Tjoent het volgende:
Hadden jullie 'Jouw topnummers 2024' van Spotify al bekeken? Ik niet en keek zojuist ff.
Cultuurbarbaarquote:Op maandag 3 februari 2025 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar wel dat er geen Nederlandse nummers bij zaten.
Held!quote:Op maandag 3 februari 2025 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar wel dat er geen Nederlandse nummers bij zaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:51 schreef Fogel het volgende:
Misschien iets voor een hele voute show?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Op #1 zeker weer het Smurfenlied?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:08 schreef Tjoent het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op #1 zeker weer het Smurfenlied?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:33 schreef livelink het volgende:
Ik kan vanavond niet meeluisteren @:Melting
Misschien alleen het laatste half uurtje.
quote:
quote:
Ik moest vanmiddag in de auto echt mijn zonnebril opquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Koud is het hier ook.
Maar nog te weinig zon gezien.
Hoop dat we dat dit weekend wel krijgen.
Het was bij jullie toch ook niet koud genoeg om het schaatsen buiten live te kijken dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:07 schreef Symphonic het volgende:
We waren er de laatste tijd even wat minder. Handbal en schaatsen op tv…
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag in de auto echt mijn zonnebril op
Net niet… de elfstedentocht is op het laatste moment afgelastquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was bij jullie toch ook niet koud genoeg om het schaatsen buiten live te kijken dan?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Net niet… de elfstedentocht is op het laatste moment afgelast
Nu moet het gewoon steeds beter worden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was ook echt wel aan zon toe, werd gek van dat donkere en mistige weer
Volgende week wordt het bij ons zo rond de -15 graden bij een flauw zonnetje…quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu moet het gewoon steeds beter worden.
Die zon is ook heerlijk, maar laagstaande zon en autorijden is niet altijd een even geslaagde combinatie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk zijn die eerste zonnestralen altijd. Hadden wij maandag.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende week wordt het bij ons zo rond de -15 graden bij een flauw zonnetje…
IJsberen spotten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan is onze trip naar Lapland, bijna in het noorden van Finland en Rusland binnen handbereik…quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zit jij vast niet in Amsterdam.
En welkom Mad.
Dat wordt bibberen. Maar zorgen dat je een warme jas aan hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan is onze trip naar Lapland, bijna in het noorden van Finland en Rusland binnen handbereik…
Op je poolexpeditie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IJsberen verwacht ik niet te zien…quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
IJsberen spotten.
Fijn vooruitzicht hoor
Ik kijk de NL versie op dinsdag op NPO1.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op je poolexpeditie.
We kijken regelmatig op de VRT naar Het Hoge Noorden, wel bijzonder hoor zo met al die sneeuw
Mijn collega is vorig jaar in dezelfde week naar Fins Lapland geweest en ze vond het geweldig.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IJsberen verwacht ik niet te zien…
We hebben in principe 3 lagen kleding, waarvan de buitenste laag een thermopak is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt bibberen. Maar zorgen dat je een warme jas aan hebt.
Die Nederlandse willen we ook nog kijken ja. Ik vind de presentatrice van de Belgische versie erg leuk, ze doet het al een paar seizoenenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk de NL versie op dinsdag op NPO1.
Ben benieuwd hoe het er is…
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben in principe 3 lagen kleding, waarvan de buitenste laag een thermopak is.
Ik hoop dat ik een laagje minder kan dragen…
20 Jaar geleden had ik het inderdaad niet koud en heb ik er in mijn spijkerbroek en winterjack rondgelopen. Op de scooter (we hebben er nog een avondtrip bij geboekt afgelopen weekend) en slee kan het wel koud worden…quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je het warm zal krijgen.
Volgende week weer de 80's op Radio2…quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is even schakelen, we zitten volop in de jaren 60 deze week op npo radio5
Nee.... een cover!quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Shirley and company shame shame shame
Die ik nog nooit gehoord hebquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... een cover!![]()
[ afbeelding ]
In 1992 toch nog op nummer 6 gestaan in Nederland.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die ik nog nooit gehoord heb
Ik gok dan ergens tussen eind mei en eind augustus, toen zat ik in Italièquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
In 1992 toch nog op nummer 6 gestaan in Nederland.
In mei inderdaad.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gok dan ergens tussen eind mei en eind augustus, toen zat ik in Italiè
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Uit zo’n echte ninetiesfilm: Reality Bites
Best wel, echt zo’n tijdsbeeld met grungemuziek, aids/hiv en gewoon het leven van twintigers. Met Winona Ryder, Ethan Hawke en Ben Stiller in een serieuze rol.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Is die bekend?
[ afbeelding ]
Maar het is wel de meest inspiratieloze titel die het maar kan hebben.quote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het is wel de meest inspiratieloze titel die het maar kan hebben.
Veel plezier.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, we gaan AZ kijken
Duidelijk een slipstream hit....quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Technotronic - This Beat Is Technotronic
Het is bijna een kopie van Pump Up The Jam, moest ook even wachten met titel raden…quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Duidelijk een slipstream hit....
[ afbeelding ]
Oeps..... er staat niet bij welke versie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Sing It Back - Moloko
Maar wel een aparte versie…
Dit is zeker niet de versie die een hit werd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Oeps..... er staat niet bij welke versie.
[ afbeelding ]
Hallo, keurig op tijd!quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:29 schreef livelink het volgende:
Als ik een half uurtje zeg, dan bedoel ik ook een half uurtje![]()
Goedenavond
Ja, deze versie ken ik ook nog niet. Ik denk dat de hond ook meezingt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Sing It Back - Moloko
Maar wel een aparte versie…
Jij bent wel een vrouw van je woord.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:29 schreef livelink het volgende:
Als ik een half uurtje zeg, dan bedoel ik ook een half uurtje![]()
Goedenavond
Veel plezier bij de tvquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik laat je achter bij Livelink, ga even TV kijken.
Dank en tot de volgende keer!
Fijne avond.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik laat je achter bij Livelink, ga even TV kijken.
Dank en tot de volgende keer!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
Sinead O'Connor - Nothing compares 2U
Niet echt. Het huis van mijn ouders gaat bijna in de verkoop. We hebben de opdracht al bij de makelaar neergelegd. Ik moet mijn eigen huis eens echt schoonmaken en opruimen en zondag ga ik met mijn moeder en zoon naar Wicked en daarna bij mijn ouders eten samen met mijn broertje.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:35 schreef Melting het volgende:
Bijna weekend, livelink.
Nog grote plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Wel een leuk vooruitzicht zondag dan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt. Het huis van mijn ouders gaat bijna in de verkoop. We hebben de opdracht al bij de makelaar neergelegd. Ik moet mijn eigen huis eens echt schoonmaken en opruimen en zondag ga ik met mijn moeder en zoon naar Wicked en daarna bij mijn ouders eten samen met mijn broertje.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
En verder baal ik een beetje wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff.... ook lekker sociaal. En nu gaat hij er vanuit dat jij alles maar overneemt?Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Hij wil het al jaren en hij kan het niet uit blijven stellen. Af en toe moet je ook voor jezelf kiezen. Ik mag het hem niet kwalijk nemen, maar ik zit er wel erg mee.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Pfff.... ook lekker sociaal. En nu gaat hij er vanuit dat jij alles maar overneemt?
Mmm.... en anders kijken of er een soort van vergoeding mogelijk is. Niet omdat je perse het geld moet hebben, maar zo kun je af en toe ook andere hulp inschakelen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij wil het al jaren en hij kan het niet uit blijven stellen. Af en toe moet je ook voor jezelf kiezen. Ik mag het hem niet kwalijk nemen, maar ik zit er wel erg mee.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:44 schreef livelink het volgende:
Bart Peeters zijn band - She goes na, na, na, na
Nee, vorig weekend natuurlijk al weg geweest. Dus buiten het standaard wassen en poetsen niet echt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
Maar goed, jij nog plannen voor het weekend?
Ah, ik heb ook nog een legpuzzel liggen (al meer dan een jaarquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, vorig weekend natuurlijk al weg geweest. Dus buiten het standaard wassen en poetsen niet echt.
En sowieso verder gaan met de legpuzzel.
Ben er tussen kerst en oudjaar weer aan begonnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik heb ook nog een legpuzzel liggen (al meer dan een jaar). Ik kom er niet aan toe. Ik wist niet dat jij ook puzzelde.
Dat doe je goed!quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben er tussen kerst en oudjaar weer aan begonnen.
Deed dat vroeger veel met mijn moeder.
Heb er al veel gelegd.
Afgelopen weekend weer 1 van 1000 stukjes in 1 dag gelegd.
Ik zet een postcast aan, en dan leggen maar. Vind het heerlijk ontspannend.quote:
Ja, maar ontspannen gaan slapen is ook wat waard.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zet een postcast aan, en dan leggen maar. Vind het heerlijk ontspannend.
Er is wel 1 maar. Ik heb de tijd nooit in de gaten.Laatst ook..... wilde ik om 21.00 uur stoppen om naar bed te gaan op een doordeweekse avond, was het al bijna half 11.
Dat lukt altijd wel daarna.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ontspannen gaan slapen is ook wat waard.
Wordt echt weer eens tijd dat je tijd voor jezelf gaat nemen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
Nee, die tijden dat ik echt ontspannen kon puzzelen ben ik al wel een tijdje kwijt. Hopelijk komt het wel terug.
Ja, dat zou wel fijn zijn inderdaad. En als ik weer een collega heb. Ik zit al twee maanden alleen het werk van twee te doen. Volgende week een gesprek met een uitzendkracht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt echt weer eens tijd dat je tijd voor jezelf gaat nemen.
Te beginnen als het huis van je ouders verkocht is.
Hoe kan het dat het zo lang duurt voor je iemand überhaupt op gesprek krijgt?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn inderdaad. En als ik weer een collega heb. Ik zit al twee maanden alleen het werk van twee te doen. Volgende week een gesprek met een uitzendkracht.
Tja, mijn collega had de hele maand december vrij genomen en zich vervolgens ziek gemeld toen hij weer moest gaan werken. En dan wordt er eerst gekeken of hij nog snel terug zou komen. Dus 2 weken geleden is het uitgezet bij het uitzendbureau en dan blijkt het dus ook nog lastig te zijn om een uitzendkracht te krijgen. Inmiddels staat het bij twee bureaus.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het zo lang duurt voor je iemand überhaupt op gesprek krijgt?
Ze moeten echt eens tempo maken op je werk.
En anders extern bedrijf inhuren voor de time being.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, mijn collega had de hele maand december vrij genomen en zich vervolgens ziek gemeld toen hij weer moest gaan werken. En dan wordt er eerst gekeken of hij nog snel terug zou komen. Dus 2 weken geleden is het uitgezet bij het uitzendbureau en dan blijkt het dus ook nog lastig te zijn om een uitzendkracht te krijgen. Inmiddels staat het bij twee bureaus.
Schandalig zelfs.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
Maar goed, hopelijk komt het snel goed, want ik kan nu ook al 2 maanden geen vrij nemen. En dat is ook niet handig met het huis van mijn ouders.
Tot zaterdag.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor dit half uurtje, Melting. Was leuk en gezellig. Tot zaterdag!
Vooraf-tracks (het zijn er twee vandaag) om 18:50 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Music For Humans
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |