SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ken deze vrij goed zelfs. Hoewel ik de naam van de zanger/band altijd wel direct vergeet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
Dat je deze herkende, livelink..... zei mij namelijk niets.
Gebruikt in een tv-reclame van Appelsientje.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
Dat je deze herkende, livelink..... zei mij namelijk niets.
Oh, ja. Dat doet inderdaad ook wel vaag een belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gebruikt in een tv-reclame van Appelsientje.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:33 schreef livelink het volgende:
Working my way back to you, babe - The Four Tops?
James Bay?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Hold back the river, maar weer geen idee van wie.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Hold back the river, maar weer geen idee van wie.
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:41 schreef livelink het volgende:
God save the queen van die punkband PILL?
Ja, ik zocht inderdaad naar sex pistols.quote:
Gevonden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zocht inderdaad naar sex pistols.
Ik moet altijd aan Lucky Luke denken.quote:
quote:
Ma Dalton!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Lucky Luke denken.
Dan moet je die gewoon passend makenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar dan slaat de rest van de tekst nergens op.
Daar zijn ze wel geschikt voor, ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan moet je die gewoon passend maken
Ik kijk uit naar je eerste dichtbundelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Bakken kun je leren
als je kunt doseren...
Scheid de koren van het kaf
Ik meet er alles mee af
ma ma ma maatbeker
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef livelink het volgende:
Terence Trent D'Arby - Dance Little Sister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |