Voor jouw tijdquote:
@Miniem is ook recent nog wel langs geweestquote:
jij kwam hier ook net een paar weken terug binnenvallenquote:
Dan kan ik Lola toch wel kennenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij kwam hier ook net een paar weken terug binnenvallen
Even lekker naar je eigen gezeik luisterenquote:
Dat zeg ik ook niet hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kan ik Lola toch wel kennen
ja dat was die meet waar we allemaal bij warenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Vluchtig terugbladerend door m'n agenda besef ik me net dat de laatste keer dat ik iets sociaals gedaan heb met mensen bijna een jaar geleden was.
Gaat goed hoor.
De Utrecht meet?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Vluchtig terugbladerend door m'n agenda besef ik me net dat de laatste keer dat ik iets sociaals gedaan heb met mensen bijna een jaar geleden was.
Gaat goed hoor.
Nee, heb alleen maar ruzie met die programma'squote:
Google Docs?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, heb alleen maar ruzie met die programma's
Zelfde gezeik, geef mij maar gewoon after effects of indesign om in te werken, dat snap ik tenminstequote:
Keulen met Liesje, Fles en overige treingasten was net wat later dan de Utrechtmeet. Maar grofweg die periode ja.quote:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Keulen met Liesje, Fles en overige treingasten was net wat later dan de Utrechtmeet. Maar grofweg die periode ja.
Ahja dat was er ook nogquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Keulen met Liesje, Fles en overige treingasten was net wat later dan de Utrechtmeet. Maar grofweg die periode ja.
Ga je ook een keertje mee met ons rondje Koen?quote:
Was als kleine Koen wel een frequente trein spotterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ook een keertje mee met ons rondje Koen?
Dat is prima, al zijn we de laatste tijd eigenlijk meer citytrippers dan datquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was als kleine Koen wel een frequente trein spotter
Had je ook een schriftje waarin je de nummers bijhield van het materieel dat je had gezien?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was als kleine Koen wel een frequente trein spotter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je ook een schriftje waarin je de nummers bijhield van het materieel dat je had gezien?Neuh dergelijke details niet echt. Later verkaste ik van station Dordrecht ik naar Schiphol, vliegtuigen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik stond vaak op het station te kijken hoe er rijtuigen werden aan- of afgerangeerd van de intercity's naar Limburg. Altijd feest als ik dan in de cabine mocht kijken van een loc en mocht helpen met een remproef of even mocht toeterenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh dergelijke details niet echt. Later verkaste ik van station Dordrecht ik naar Schiphol, vliegtuigen kijken
In Zandvoort?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stond vaak op het station te kijken hoe er rijtuigen werden aan- of afgerangeerd van de intercity's naar Limburg. Altijd feest als ik dan in de cabine mocht kijken van een loc en mocht helpen met een remproef of even mocht toeteren.
Of we zijn allemaal gewoon oud nu.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zouden Fokkers toch een leven hebben
Klets!quote:
Nooit van mijn levenquote:Op zondag 2 februari 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zouden Fokkers toch een leven hebben
Wat een slechte vertoning was het weer..quote:
Het is gewoon CRISIS in Eindje, maar dat wil onze coach gewoon niet zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat een slechte vertoning was het weer..
Haha ja dat is easyquote:Op zondag 2 februari 2025 02:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zie altijd aan de posts hier op fok hoe laat het in nl is
Dacht te gaan zwemmen maar eigenlijk ben ik te luiquote:
Meh ga zo toch maar slapen om een uur of 3.quote:Op zondag 2 februari 2025 02:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht te gaan zwemmen maar eigenlijk ben ik te luiga jij nog slapen of ga je een nachtje door?
ja doe morgen wel weer een pogingquote:Op zondag 2 februari 2025 02:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh ga zo toch maar slapen om een uur of 3.
Zwemmen
Het is FFF hč, gewoon gaan met die banaanquote:Op zondag 2 februari 2025 02:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht te gaan zwemmen maar eigenlijk ben ik te luiga jij nog slapen of ga je een nachtje door?
dat is het morgen ookquote:Op zondag 2 februari 2025 02:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is FFF hč, gewoon gaan met die banaan
Schol af en toe. En @dud0r vroeger maar die vindt ons nu stomquote:Op zondag 2 februari 2025 02:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verwacht niemand anders in de nacht
quote:Op zondag 2 februari 2025 02:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schol af en toe. En @:dud0r vroeger maar die vindt ons nu stom
weet niet of ik die al heb gezien. is die nieuw?quote:Op zondag 2 februari 2025 03:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die witte pink lemonade met knetters is lekker
Nee hebben ze al een tijdjequote:Op zondag 2 februari 2025 03:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet of ik die al heb gezien. is die nieuw?
is die erg zuur?quote:Op zondag 2 februari 2025 03:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hebben ze al een tijdje
[ afbeelding ]
succesquote:Op zondag 2 februari 2025 03:55 schreef datismijnmening het volgende:
Oke klaar met journaling. Ga maar weer een poging doen
quote:Op zondag 2 februari 2025 02:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schol af en toe. En @:dud0r vroeger maar die vindt ons nu stom
Jaquote:
watjequote:Op zondag 2 februari 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
vannacht en vannochtend was het erg fris
[ afbeelding ]
Het is -3 hier nu.quote:Op zondag 2 februari 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
vannacht en vannochtend was het erg fris
[ afbeelding ]
ik ben er even uit geweest om thee te pakkenquote:Op zondag 2 februari 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wakker, maar ik blijf nog even liggen.
ik zou niet naar het zwembad gaan.. misschien weer socializenquote:Op zondag 2 februari 2025 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de fiets is nog niet handig naar het zwembad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |