Essie kwam toen ook al hierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En uit die tijd ook uiteraard Fles nog, en heel af en toe @:crv maar die waren niet op de GF meet
Oh de druiplaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik heb nooit de mythische ladestoel met eigen ogen mogen aanschouwen![]()
.
Iedereen welquote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Essie kwam toen ook al hier![]()
De rondleiding was zeker voor het eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb gelooid ik daar een afslagje gemist
Ja die is wel helemaal weg.quote:
KPD ken ik hem van.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja die is wel helemaal weg.
Cryothic is elders nog wel regelmatig
Voor jouw tijdquote:
@Miniem is ook recent nog wel langs geweestquote:
jij kwam hier ook net een paar weken terug binnenvallenquote:
Dan kan ik Lola toch wel kennenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij kwam hier ook net een paar weken terug binnenvallen
Even lekker naar je eigen gezeik luisterenquote:
Dat zeg ik ook niet hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kan ik Lola toch wel kennen
ja dat was die meet waar we allemaal bij warenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Vluchtig terugbladerend door m'n agenda besef ik me net dat de laatste keer dat ik iets sociaals gedaan heb met mensen bijna een jaar geleden was.
Gaat goed hoor.
De Utrecht meet?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Vluchtig terugbladerend door m'n agenda besef ik me net dat de laatste keer dat ik iets sociaals gedaan heb met mensen bijna een jaar geleden was.
Gaat goed hoor.
Nee, heb alleen maar ruzie met die programma'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |