Ik heb zwemles straks, dus moet wel.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet naar het zwembad gaan.. misschien weer socializen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
vannacht en vannochtend was het erg fris
[ afbeelding ]
Samen een papegaaien eilandseksclubje oprichten, Dimmy's Ballenquote:Op zondag 2 februari 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Dimmie kom nou gezellig hierheen. Lekker frituren op het strand. ‘s avonds lekker eten
Ja mss moet ik dat maar doen. Kan ik een wildlife sanctuary beginnen.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Dimmie kom nou gezellig hierheen. Lekker frituren op het strand. ‘s avonds lekker eten
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja mss moet ik dat maar doen. Kan ik een wildlife sanctuary beginnen.
mag ik dan bij je werkenquote:Op zondag 2 februari 2025 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel fris buitenquote:
beestjes achter tralies zetten onder het mom van bescherming?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
'Beestjes'quote:Op zondag 2 februari 2025 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
beestjes achter tralies zetten onder het mom van bescherming?
Ja voor verwaarloosde fanten en tijgers en jaguars en civets en dieren die uit de pettrade komenquote:
Ja anders zoek je even op wat sanctuary betekentquote:Op zondag 2 februari 2025 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
beestjes achter tralies zetten onder het mom van bescherming?
nou wat is dat voor een persoonlijke vraagquote:Op zondag 2 februari 2025 10:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm 🤔
Ben je goed met slurven?
Magnumsquote:Op zondag 2 februari 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
hmm, lijkt alsof ik wat verkeerd heb gegeten maar geen idee wat
Voor de olifantenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat is dat voor een persoonlijke vraag![]()
Heb je het ondersteboven gegeten?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
hmm, lijkt alsof ik wat verkeerd heb gegeten maar geen idee wat
Nee ook niet, heb het zelfde als elke dagquote:Op zondag 2 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je het ondersteboven gegeten?
Denk dat de Thai je proberen te vergiftigen om je van het eiland af te krijgenquote:
waarom zouden ze dat willenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de Thai je proberen te vergiftigen om je van het eiland af te krijgen
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan hebben ze zelf weer wat te eten.
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je eet al hun lekkere dingen op
quote:
Je zei zelf dat je het verkeerd had gegetenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je doet net alsof ik een beginner ben in het eten
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
ben het er niet mee eens
oke heb echt buikpijn![]()
Ik heb gisteren 1 mango shake gedronken op het strand. Was ik ook mee gestopt want daar ging ik echt van de gerriederrie elke keer
Ben je ziek?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk dat ik zo boven de pot hang
Beterschap!quote:Op zondag 2 februari 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt alsof ik iets verkeerds heb gegeten of het is migraine. dat kan ook nog
Waarom douche je dan ook met je mond openquote:Op zondag 2 februari 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
ofm isschien teveel kraanwater tijdens het douchen naar binnen gekregen
Of gewoon een tropische griep.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
ofm isschien teveel kraanwater tijdens het douchen naar binnen gekregen
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:21 schreef Ama het volgende:
Nou volgens mij vindt Hedwig de duurdere brokjes niet zo lekker en het natvoer ook niet. Ze kreeg voer van de Lidl bij vorige eigenaar.
nou ja heb je dan buikpijn, gerrie derrie en het gevoel dat je moet overgeven?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of gewoon een tropische griep.
Dat schiet ook niet op dan.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
als ik boven de pot hang heb ik dus wel die kokhals reactie maar komt niets uit dat dat schiet niet op
Pff dat zou wel matig zijn want wil haar daar juist vanaf hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zoë dus ook niet en die kreeg ook plebsvoer daar
Geen idee . Ik heb nog nooit de tropische griep gehad.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb je dan buikpijn, gerrie derrie en het gevoel dat je moet overgeven?
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee . Ik heb nog nooit de tropische griep gehad.
Oh ik zie haar nu toch wat brokjes eten.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zoë dus ook niet en die kreeg ook plebsvoer daar
Of toch die mango shake. Als je daar de vorige keer ook zo ziek van was.quote:
nee was ik niet ziek van maar kreeg ik gerriederrie van dus die drink ik niet meerquote:Op zondag 2 februari 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of toch die mango shake. Als je daar de vorige keer ook zo ziek van was.
En was dat altijd bij dezelfde dat je die haalde of bij verschillende?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was ik niet ziek van maar kreeg ik gerriederrie van dus die drink ik niet meerhaalde er voorheen elke dag 1 een
Nee overal. Iemand zei dat het misschien komt omdat het zoveel vezels bevat?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En was dat altijd bij dezelfde dat je die haalde of bij verschillende?
Eerst mengen eigen voer en nieuw daarna steeds meer van het "betere"voer .quote:Op zondag 2 februari 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff dat zou wel matig zijn want wil haar daar juist vanaf hebben.
Ik weet wel wat ik doe hoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eerst mengen eigen voer en nieuw daarna steeds meer van het "betere"voer .
Of anders je even inlezen hoe om te gaan met katten en hun voer.!!
Dan ben je allergisch voor mango of mango-intollerantie.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee overal. Iemand zei dat het misschien komt omdat het zoveel vezels bevat?
Had het vorige keer toen ik hier was ook
Ze heeft nooit eerder natvoer gehad voor ze hier woonde.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet..Je gaf de kat ook al meteen onbekend natvoer...
Zelden tot nooit.quote:
Nou dat wil ik nietquote:Op zondag 2 februari 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je allergisch voor mango of mango-intollerantie.
Het gaat over mangoshakes en kotsen en dan lees ik dit ertussendoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eerst mengen eigen voer en nieuw daarna steeds meer van het "betere"voer .
Of anders je even inlezen hoe om te gaan met katten en hun voer.!!
Omdat ik altijd heel erg zenuwachtig ben van alles en daar reageren m'n darmen meteen op.quote:
Oh dat is wel matig zeg.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik altijd heel erg zenuwachtig ben van alles en daar reageren m'n darmen meteen op.
Daarom juistquote:Op zondag 2 februari 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft nooit eerder natvoer gehad voor ze hier woonde.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe ik mijn kat (9 maandjes jong) moet opvoeden hoor.quote:
oh das irritantquote:Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik altijd heel erg zenuwachtig ben van alles en daar reageren m'n darmen meteen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |