Ben je ziek?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk dat ik zo boven de pot hang
Beterschap!quote:Op zondag 2 februari 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt alsof ik iets verkeerds heb gegeten of het is migraine. dat kan ook nog
Waarom douche je dan ook met je mond openquote:Op zondag 2 februari 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
ofm isschien teveel kraanwater tijdens het douchen naar binnen gekregen
Of gewoon een tropische griep.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
ofm isschien teveel kraanwater tijdens het douchen naar binnen gekregen
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:21 schreef Ama het volgende:
Nou volgens mij vindt Hedwig de duurdere brokjes niet zo lekker en het natvoer ook niet. Ze kreeg voer van de Lidl bij vorige eigenaar.
nou ja heb je dan buikpijn, gerrie derrie en het gevoel dat je moet overgeven?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of gewoon een tropische griep.
Dat schiet ook niet op dan.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
als ik boven de pot hang heb ik dus wel die kokhals reactie maar komt niets uit dat dat schiet niet op
Pff dat zou wel matig zijn want wil haar daar juist vanaf hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zoë dus ook niet en die kreeg ook plebsvoer daar
Geen idee . Ik heb nog nooit de tropische griep gehad.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb je dan buikpijn, gerrie derrie en het gevoel dat je moet overgeven?
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee . Ik heb nog nooit de tropische griep gehad.
Oh ik zie haar nu toch wat brokjes eten.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zoë dus ook niet en die kreeg ook plebsvoer daar
Of toch die mango shake. Als je daar de vorige keer ook zo ziek van was.quote:
nee was ik niet ziek van maar kreeg ik gerriederrie van dus die drink ik niet meerquote:Op zondag 2 februari 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of toch die mango shake. Als je daar de vorige keer ook zo ziek van was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |