quote:Op zondag 2 februari 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee . Ik heb nog nooit de tropische griep gehad.
Oh ik zie haar nu toch wat brokjes eten.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zoë dus ook niet en die kreeg ook plebsvoer daar
Of toch die mango shake. Als je daar de vorige keer ook zo ziek van was.quote:
nee was ik niet ziek van maar kreeg ik gerriederrie van dus die drink ik niet meerquote:Op zondag 2 februari 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of toch die mango shake. Als je daar de vorige keer ook zo ziek van was.
En was dat altijd bij dezelfde dat je die haalde of bij verschillende?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was ik niet ziek van maar kreeg ik gerriederrie van dus die drink ik niet meerhaalde er voorheen elke dag 1 een
Nee overal. Iemand zei dat het misschien komt omdat het zoveel vezels bevat?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En was dat altijd bij dezelfde dat je die haalde of bij verschillende?
Eerst mengen eigen voer en nieuw daarna steeds meer van het "betere"voer .quote:Op zondag 2 februari 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff dat zou wel matig zijn want wil haar daar juist vanaf hebben.
Ik weet wel wat ik doe hoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eerst mengen eigen voer en nieuw daarna steeds meer van het "betere"voer .
Of anders je even inlezen hoe om te gaan met katten en hun voer.!!
Dan ben je allergisch voor mango of mango-intollerantie.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee overal. Iemand zei dat het misschien komt omdat het zoveel vezels bevat?
Had het vorige keer toen ik hier was ook
Ze heeft nooit eerder natvoer gehad voor ze hier woonde.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet..Je gaf de kat ook al meteen onbekend natvoer...
Zelden tot nooit.quote:
Nou dat wil ik nietquote:Op zondag 2 februari 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je allergisch voor mango of mango-intollerantie.
Het gaat over mangoshakes en kotsen en dan lees ik dit ertussendoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eerst mengen eigen voer en nieuw daarna steeds meer van het "betere"voer .
Of anders je even inlezen hoe om te gaan met katten en hun voer.!!
Omdat ik altijd heel erg zenuwachtig ben van alles en daar reageren m'n darmen meteen op.quote:
Oh dat is wel matig zeg.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik altijd heel erg zenuwachtig ben van alles en daar reageren m'n darmen meteen op.
Daarom juistquote:Op zondag 2 februari 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft nooit eerder natvoer gehad voor ze hier woonde.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe ik mijn kat (9 maandjes jong) moet opvoeden hoor.quote:
oh das irritantquote:Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik altijd heel erg zenuwachtig ben van alles en daar reageren m'n darmen meteen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |