Selecties NLquote:VRIJDAG, 31 JANUARI, 2025
12:30 – 13:30 2023 UCI Cyclo-Cross World Championships Team Relay
ZATERDAG, 1 FEBRUARI, 2025
11:00 2023 UCI Women Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Men Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Women Elite Cyclo-Cross World Championships
ZONDAG, 2 FEBRUARI, 2025
11:00 2023 UCI Men Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Women Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Men Elite Cyclo- Cross World Championships
quote:Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin 2025
Lars van der Haar
Pim Ronhaar
Mees Hendrikx
Corné van Kessel
Joris Nieuwenhuis
Ryan Kamp
Mathieu van der Poel
Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin 2025
Ceylin del Carmen Alvarado
Lucinda Brand
Inge van der Heijden
Marianne Vos
Denise Betsema
Annemarie Worst
Puck Pieterse
Fem van Empel
Manon Bakker
Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin U23 2025
Tibor Del Grosso
Danny van Lierop
Guus van den Eijnden
David Haverdings
Senna Remijn
Keije Solen
Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin U23 2025
Leonie Bentveld
Lauren Molengraaf
Puck Langenbarg
Bloeme Kalis
Sara Sonnemans
Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin U19 2025
Cas Timmermans
Michiel Mouris
Rick Versloot
Noël Goijert
Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin U19 2025
Mae Cabaca
Noï Moes
Bente Jochems
Ik hoop dat Vos het zelf ook weet.quote:WK veldrijden (v)
Kijk hier live naar het WK veldrijden voor vrouwen in het Franse Liévin.
Voor Nederland komen de volgende vrouwen in actie: Lucinda Brand, Fem van Empel, Ceylin Alvarado, Inge van der Heijden, Puck Pieterse, Manon Bakker, Annemarie Worst, Denise Betsema en Marianne Vos.
Loes Gunnewijk ging daar iets minder goed mee omquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gerben de Knegt die op een waanzinnige manier met zijn neus in de boter blijft vallen.
Ik kwam met flink nadenken tot 60quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:54 schreef wimderon het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)n-het~1738252858877/
Nog snel even kwissen voor de start!
68/75
Zitten toch wel flink wat obscure namen tussen.
En Blanka Vasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Met een half oog gevolgd dit seizoen, maar klopt het dat de medailles in principe verdeeld gaan worden tussen Van Empel, Brand, Pieterse en Alvarado?
En Vasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Met een half oog gevolgd dit seizoen, maar klopt het dat de medailles in principe verdeeld gaan worden tussen Van Empel, Brand, Pieterse en Alvarado?
Terwijl je met 2 a 3 namen al boven de 30 kon komenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kwam met flink nadenken tot 60
Nog zat kansen om onderuit te gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Het potlood noteert alvast de naam van Fem van Empel
Stuk beter inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:11 schreef Zorro het volgende:
En nog even opmerken dat er nu eindelijk een goede manier gevonden is om de stand in beeld te brengen
Al mochten er meer dan 3 positities vast in beeld staan, maar goed, details.
Vas is hongaars hequote:
Halve Belgquote:
Al weken niet goed.quote:
Twee jaar geleden hier in Bommel. Semi-legendarisch door omstandigheden langs de Waal.quote:
Zal ze wedstrijden analyseren?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:23 schreef Faraday01 het volgende:
Puck rijdt telkens als ze kan meteen naar de kop. Wat zou de tactiek zijn, sloopmodus op uithoudingsvermogen?
Was andersom precies hetzelfde verhaal geweest. Of erger nog, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:27 schreef DeeBee het volgende:
Ceylin heeft ontzettende mazzel gehad dat ze dat sprintje won van Worst
Toen werd Brand 3e (op haar 31e), de ontwikkeling daarna is niet helemaal gegaan zoals verwachtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:27 schreef DeeBee het volgende:
Ceylin heeft ontzettende mazzel gehad dat ze dat sprintje won van Worst
Vooral het meeste vermogen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:28 schreef H.Vviv het volgende:
Van Empel lijkt tot nu toe de meeste controle te hebben.
Nog niet.quote:
Die laatste rechte lijn is dan wel perfect voor Fem, ze moet flink wat voorsprong hebben daar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:32 schreef franklop het volgende:
Vlak voor de streep ligt wel de kans voor lucinda
Hebben ze inmiddels wel weer stromend water?quote:
Die zit wat aan haar taxquote:
Ze knoeien nog steeds met emmers water.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hebben ze inmiddels wel weer stromend water?
Vas vooral!quote:
Dames voorop temporiseren naar het laatste stuk toequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:42 schreef Zorro het volgende:
En nu weer 15 sec.
Ik heb mijn twijfels bij de timing
Op het strand zou het nog een leuke cross kunnen worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Een potentieel wereldkampioenschap in Benidorm, de gruwel.
En toch niet kunnen wegrijdenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Pistolero het volgende:
Fem heeft gigantisch veel overschot.
Dit lijkt eerder bewust en gecontroleerd met de handrem erop rijden. Al weet je het nooit met enigma Fem.quote:
Of anders influcener te worden op Insta en pronken met luxe autos en doen alsof je traint.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef DeeBee het volgende:
Puck moet nu alles op alles zetten om toch nog te winnen!
En voor morgen het "geluk" dat Wout meedoet, anders was het morgen ook de hele dag over Nys gegaan..quote:
En toch gaat Fem dit niet reddenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:51 schreef franklop het volgende:
Luncinda ziet eruit of ze alles eruit perst.
Fem alsof ze aan het warmrijden is.
Soms is het niet eerlijk
Zo ziet het er bij Fem altijd uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:51 schreef franklop het volgende:
Luncinda ziet eruit of ze alles eruit perst.
Fem alsof ze aan het warmrijden is.
Soms is het niet eerlijk
I know. Maar toch is het niet eerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo ziet het er bij Fem altijd uit.
2 rondes zelfsquote:
Maar de Belgen vinden Cant fantastisch. Die daar achter zit.quote:
Everton Leicester is al 1-0 na 3 minuten.quote:
Het verbaast me vooral dat ze het buiten België en Nederland ergens uitzenden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:05 schreef chufi het volgende:
In Spanje hebben ze het over het 2e kampioenschap van Nederland
Ik vind het een ontzettend lege huls.quote:
Dat ook inderdaad, ik denk niet dat er veel om gaat in dat hoofd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het een ontzettend lege huls.
Kan ongetwijfeld ook goed dartsen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, ik denk niet dat er veel om gaat in dat hoofd.
Of net heel veel, lijkt me soms iemand die op het spectrum zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, ik denk niet dat er veel om gaat in dat hoofd.
Orts doet het dit jaar goed bij de mannen. Dus wellicht daaromquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het verbaast me vooral dat ze het buiten België en Nederland ergens uitzenden.
Ik fijn 't ontiegelijk meevalle is kei goed te verstoan nie dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vader van Empel is pijnlijk Brabants.
Ik denk dat hij boos is op Brand omdat ze Van Empel weer naar de kop liet gaan. Nys had waarschijnlijk door dat ze daardoor haar laatste kans om te winnen liet liggen.quote:
Mja, in de sprint had ze ook niet gewonnen en na haar terugkeer na de fietswissel heeft Van Empel het wiel nooit meer losgelatenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij boos is op Brand omdat ze Van Empel weer naar de kop liet gaan. Nys had waarschijnlijk door dat ze daardoor haar laatste kans om te winnen liet liggen.
Daarom moest ze ook als eerste aan de schuine kant beginnen. Dat was haar laatste kans en daar liet ze Van Empel heel makkelijk binnendoor passeren. Vandaar de reactie van Nys dus, me dunkt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja, in de sprint had ze ook niet gewonnen en na haar terugkeer na de fietswissel heeft Van Empel het wiel nooit meer losgelaten
Voor Pieterse zat er niet meer in, geprobeerd en niet goed genoeg. Daar kun je dan verwacht ik makkelijker genoegen mee nemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Een inmiddels suïcidale vrouw op links, een autist in het midden en dan een extreem blij figuur op 3, mooi constrast.
Denk ook dat het weinig had uitgemaakt. Toen Van Empel was teruggekeerd, was het gespeeld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom moest ze ook als eerste aan de schuine kant beginnen. Dat was haar laatste kans en daar liet ze Van Empel heel makkelijk binnendoor passeren. Vandaar de reactie van Nys dus, me dunkt.
Denk dat Van Empel altijd had gewonnen, maar Nys zit natuurlijk iets minder objectief in de strijd.
Weet het niet, van Empel ging altijd enigszins angstig naar die schuine kant, als Brand daar eerst met de ogen toe naar beneden kan rijden, is van Empel wel het type dat kan kortsluiten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk ook dat het weinig had uitgemaakt. Toen Van Empel was teruggekeerd, was het gespeeld.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lucinda vindt Fem een kutwijf.
Het is veldrijden. Je moet gewoon je voorwiel het eerst op een positie duwen. Behoorlijke krokodillentranen wmb.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Er was toch helemaal niks met die actie?
Nee, aanstellerij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Er was toch helemaal niks met die actie?
Richard Groenendaal is het met je eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is veldrijden. Je moet gewoon je voorwiel het eerst op een positie duwen. Behoorlijke krokodillentranen wmb.
Puck is misschien wel dé reden dat iemand als Fem saai overkomt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:33 schreef Faraday01 het volgende:
Puck wint in ieder geval de categorie interviews geven vandaag
Enigszins is zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind dat Brand hier enigszins overdrijft
Er was weinig aan de hand, het zal de teleurstelling zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Had ze de beelden überhaupt al gezien toen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is de meest open koers van het hele weekend. Er valt per week geen touw aan vast te knopen.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Wordt dit de enige leuke cross van de dag? Of is de uitslag hier ook een invuloefening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |