quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
@:kissingbird Jolien is Hugo liefhebber
Lekker goedkoop dronken worden. Daaromquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
@:kissingbird Jolien is Hugo liefhebber
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Straks lekker kotsen op dat zachte tapijt in de slaapkamer
ja dat is nu ook de tijd ervoor tijdens een party hahaquote:
gaat ze Milena dronken voeren hhaha en dan naast der slapenquote:
ziet er niet uitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:19 schreef Hznootje het volgende:
Dat haar van KeanuHij lijkt wel zo’n monnik
Die wil weg volgens mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:20 schreef tassie127 het volgende:
David s kijkt echt van wat doe ik hier?????
ZZo loopt hij elke dag rondquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:20 schreef tassie127 het volgende:
Snap ik, ik vraag me ook geregeld af waar ik naar zit te kijkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:20 schreef tassie127 het volgende:
Wel leuk. Je hebt altijd iemand die zich voorschut zet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:19 schreef Droopie het volgende:
Jordy, aardige gozer.
Doodvermoeiend als je er zo eentje in je vriendengroep hebt zitten.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:22 schreef Flory- het volgende:
Jolien is nog altijd single, hij heeft haar nog altijd niet gevraagd
Tot een Wicky (of andere persoon) even knetter wordt als die een ander te kakken zet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wel leuk. Je hebt altijd iemand die zich voorschut zet.![]()
Daar hebben ze het gisteren ook al overgehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:22 schreef Joyce-43 het volgende:
beetje rare opmerking van Jolien, heb nog altijd niet gezegd dat we samen zijn he, ik ben nog steeds single![]()
Fittie incoming!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jolien tegen Jeff gij heeft nog altijd niet gezegd dat we samen zijn dus ben ik nog altijd single
Pak ze tijgerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
, zoooeeeeeeeeeeef richting de arena
Wat een fokking debiel wijfquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jolien tegen Jeff gij heeft nog altijd niet gezegd dat we samen zijn dus ben ik nog altijd single
6de klas achtig iets wilt ze zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
All the single ladies, all the single ladiesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Jolien fladdert vrolijk door naar Jordyquote:
Dat zeinze gisteren in het boudoir, u heeft mij nog niet gevraagd om uw vriendin te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mooi tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En Jolien fladdert vrolijk door naar Jordy
Hoe oud is ze? 13?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zeinze gisteren in het boudoir, u heeft mij nog niet gevraagd om uw vriendin te zijn.
Tsja, is wel zo
wil je verkering met me moet zeker eerst gevraagd worden?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daar hebben ze het gisteren ook al overgehad.
Tis nog niet officieel
echt?? ach Jeff zijn laatste weekjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:24 schreef chufi het volgende:
En de boys weer sneaky snacks apart gezet in de koelkast ...
Trek uw conclusiesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wil je verkering met me moet zeker eerst gevraagd worden?
in volwassen relatie mag je toch wel aannemen dat ze nu samen zijn?
BB zal o wel zeggen dat ze niks mogen meenemen. Hoop dat er dan eens een sanctie komt hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
echt?? ach Jeff zijn laatste weekje
Erg toch ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:27 schreef chufi het volgende:
Jane en Elsa houden Jordy in control....
Niet okay iddquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Krambo het volgende:
jordy kent geen maat met drinken, da's dan wel weer jammer
GI Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:27 schreef Was-beer het volgende:
Jordy wil ijs in Axel z'n nek gooien maar Jane grijpt in
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:22 schreef Joyce-43 het volgende:
beetje rare opmerking van Jolien, heb nog altijd niet gezegd dat we samen zijn he, ik ben nog steeds single![]()
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die jongen kan zijn stress even laten gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Je zou toch denken dat Jordy het naar zijn Jorvis ervaring had geleerd
Bijna alle vrouwen hebben makeup.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef freaky40 het volgende:
Sharice met zonnebril, ze knapt er wel van op....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zolang ze Jef maar op de bank zet!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen hebben makeup.
Geef Sharice dr makeup doos is het een mooi vrouw gok ik.
Zet er daarna in een leuke omgeving, knapt ze prima van op
Sharica rijdt er nu al opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu hoop ik helemaal dat Jordy vast komt zitten aan Jeff
In haar introductie video had ze een beetje make-up op, niet veel maar daar knapte ze ook van op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen hebben makeup.
Geef Sharice dr makeup doos is het een mooi vrouw gok ik.
Zet er daarna in een leuke omgeving, knapt ze prima van op
Jordy kent nergens maat in..alles is over the topquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Krambo het volgende:
jordy kent geen maat met drinken, da's dan wel weer jammer
Al 1 eerder geweest in de gameroom.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, 1 februari 2025 en eindelijk het eerste echte feestje ....![]()
Nou en ze werkt in de zorg en is sowieso wel iemand die omkijkt naar anderen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In haar introductie video had ze een beetje make-up op, niet veel maar daar knapte ze ook van op.
Vast wel, vanavond was ze flink pissed op Jeff met dat haar van Kiki en Mattquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Zolang ze Jef maar op de bank zet!
Het is feest he dan mag datquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Die mogen anderen dan toch niet op?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, 1 februari 2025 en eindelijk het eerste echte feestje ....![]()
Ik hoop het zonder Jef en Milena wordt daar een stuk leukerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vast wel, vanavond was ze flink pissed op Jeff met dat haar van Kiki en Matt
Wie is Molens?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:34 schreef tassie127 het volgende:
Molens: ik ben al een beetje zatjes
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Handje van Sharice gezien bij Milena?
Geef hem gelijk. Lekker zuipenquote:
Daar hoop ik ook opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:35 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk krijgen we nog een leuke nacht
Schuren gaat scharen worden...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:34 schreef tassie127 het volgende:
Ondertussen staat sharice tegen milana op te schuren
Had Jordy meegenomen van huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:35 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk krijgen we nog een leuke nacht
Overgeven komt meestal door buikgriep (door een virus of bacterie). Blijf genoeg drinken: vaak en kleine beetjes per keer. Is het overgeven na een dag niet minder, overleg dan met uw huisarts.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Overgeven komt meestal door buikgriep (door een virus of bacterie). Blijf genoeg drinken: vaak en kleine beetjes per keer. Is het overgeven na een dag niet minder, overleg dan met uw huisarts.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:38 schreef tassie127 het volgende:
Valt nog mee dat Jolien niet aan Jeff vraag: doe ik het goed papi????
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Overgeven komt meestal door buikgriep(door een virus of bacterie). Blijf genoeg drinken: vaak en kleine beetjes per keer , dan werd het alleen maar erger . Is het overgeven na een dag niet minder, overleg dan met uw huisarts dat was meestal niet nodig.
ja... lekker thema voor een feestquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:40 schreef Hoempah het volgende:
Even tussendoor dat het gedaan is met de papa van haar kinderen
[ afbeelding ]
En dat was de 2e hug vanavond. Kijk uit Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:40 schreef Hoempah het volgende:
Even tussendoor dat het gedaan is met de papa van haar kinderen
[ afbeelding ]
De meeste daar helaasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
keanu denkt dat hij in een musical zit
Hij heeft plezier, laat die jongen tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niet handig met sokken en 7 biertjes in amper een uur....
nou die loopt ondertussen ook op te ruimen en op te letten op andere hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:38 schreef ledn81 het volgende:
Leuk om Elsa te zien ook lekker mee te zien doen
Nope, maar of ie het zelf nog weet dat ie een vriendin heeft betwijfel ik somsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
weet mattheus al dat hij gedumpt is?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn buren bonkten net op de muur
Drank in de man...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:47 schreef Was-beer het volgende:
Milena: Elsa, ik moet je zeggen, we hebben niet altijd de beste band gehad maar ik begin je meer en meer te appreciëren
Die liggen voorlopig nog niet in bed hoorquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik met mijn gtote mond, terwijl hazes het hek sluit🤣
ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die liggen voorlopig nog niet in bed hoorTijd voor dronkemansdramaaaa!
De sl's komen bij deze BB na het feestjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nouja, bij eerdere edities was het vaak een kwartier, met 8 min aan sl's
Ik had al moeten gaan slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd voor wat drama en actie![]()
Vermaak de stream kijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |