Erg toch ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:27 schreef chufi het volgende:
Jane en Elsa houden Jordy in control....
Niet okay iddquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Krambo het volgende:
jordy kent geen maat met drinken, da's dan wel weer jammer
GI Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:27 schreef Was-beer het volgende:
Jordy wil ijs in Axel z'n nek gooien maar Jane grijpt in
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:22 schreef Joyce-43 het volgende:
beetje rare opmerking van Jolien, heb nog altijd niet gezegd dat we samen zijn he, ik ben nog steeds single![]()
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die jongen kan zijn stress even laten gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Je zou toch denken dat Jordy het naar zijn Jorvis ervaring had geleerd
Bijna alle vrouwen hebben makeup.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef freaky40 het volgende:
Sharice met zonnebril, ze knapt er wel van op....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zolang ze Jef maar op de bank zet!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen hebben makeup.
Geef Sharice dr makeup doos is het een mooi vrouw gok ik.
Zet er daarna in een leuke omgeving, knapt ze prima van op
Sharica rijdt er nu al opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu hoop ik helemaal dat Jordy vast komt zitten aan Jeff
In haar introductie video had ze een beetje make-up op, niet veel maar daar knapte ze ook van op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen hebben makeup.
Geef Sharice dr makeup doos is het een mooi vrouw gok ik.
Zet er daarna in een leuke omgeving, knapt ze prima van op
Jordy kent nergens maat in..alles is over the topquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Krambo het volgende:
jordy kent geen maat met drinken, da's dan wel weer jammer
Al 1 eerder geweest in de gameroom.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, 1 februari 2025 en eindelijk het eerste echte feestje ....![]()
Nou en ze werkt in de zorg en is sowieso wel iemand die omkijkt naar anderen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In haar introductie video had ze een beetje make-up op, niet veel maar daar knapte ze ook van op.
Vast wel, vanavond was ze flink pissed op Jeff met dat haar van Kiki en Mattquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Zolang ze Jef maar op de bank zet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |