ZZo loopt hij elke dag rondquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:20 schreef tassie127 het volgende:
David s kijkt echt van wat doe ik hier?????
Snap ik, ik vraag me ook geregeld af waar ik naar zit te kijkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:20 schreef tassie127 het volgende:
David s kijkt echt van wat doe ik hier?????
Wel leuk. Je hebt altijd iemand die zich voorschut zet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:19 schreef Droopie het volgende:
Jordy, aardige gozer.
Doodvermoeiend als je er zo eentje in je vriendengroep hebt zitten.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:22 schreef Flory- het volgende:
Jolien is nog altijd single, hij heeft haar nog altijd niet gevraagd
Tot een Wicky (of andere persoon) even knetter wordt als die een ander te kakken zet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wel leuk. Je hebt altijd iemand die zich voorschut zet.![]()
Daar hebben ze het gisteren ook al overgehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:22 schreef Joyce-43 het volgende:
beetje rare opmerking van Jolien, heb nog altijd niet gezegd dat we samen zijn he, ik ben nog steeds single![]()
Fittie incoming!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jolien tegen Jeff gij heeft nog altijd niet gezegd dat we samen zijn dus ben ik nog altijd single
Pak ze tijgerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
, zoooeeeeeeeeeeef richting de arena
Wat een fokking debiel wijfquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jolien tegen Jeff gij heeft nog altijd niet gezegd dat we samen zijn dus ben ik nog altijd single
6de klas achtig iets wilt ze zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
All the single ladies, all the single ladiesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Jolien fladdert vrolijk door naar Jordyquote:
Dat zeinze gisteren in het boudoir, u heeft mij nog niet gevraagd om uw vriendin te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mooi tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En Jolien fladdert vrolijk door naar Jordy
Hoe oud is ze? 13?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zeinze gisteren in het boudoir, u heeft mij nog niet gevraagd om uw vriendin te zijn.
Tsja, is wel zo
wil je verkering met me moet zeker eerst gevraagd worden?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daar hebben ze het gisteren ook al overgehad.
Tis nog niet officieel
echt?? ach Jeff zijn laatste weekjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:24 schreef chufi het volgende:
En de boys weer sneaky snacks apart gezet in de koelkast ...
Trek uw conclusiesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wil je verkering met me moet zeker eerst gevraagd worden?
in volwassen relatie mag je toch wel aannemen dat ze nu samen zijn?
BB zal o wel zeggen dat ze niks mogen meenemen. Hoop dat er dan eens een sanctie komt hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
echt?? ach Jeff zijn laatste weekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |