SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Die vriend is toevallig iemand die nauwelijks tot niks drinktquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes
Weet die vriend dat ook?
Dat hij niet met een six packje aan komt zetten - for old time's sake en zo?
:')![]()
Da's goed balen. Sterkte!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Storing
Eerst was het half
Daarna volledigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Komt goedquote:
Zit met led snoertjes op batterijen
En een powerbank voor mijn mobiel
Houtkachels aan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Als ik Greys was zou ik de stroom maatschappij aanklagen voor minimaal 450 triljoen miljard miljoen euro vanwege emotionele schaden omdat ze niet heeft kunnen bolken gedurende die tijd!quote:![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet in een beschaafd land als Nederland!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik Greys was zou ik de stroom maatschappij aanklagen voor minimaal 450 triljoen miljard miljoen euro vanwege emotionele schaden omdat ze niet heeft kunnen bolken gedurende die tijd!![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet in een beschaafd land als Nederland!![]()
![]()
Gelukkig heb je een houtkachel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan
Als hier de stoom uitvalt is dat wel een ding. Geen verwarming meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Appelsap
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
goedzoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan![]()
![]()
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
En in het donker arretjescake maken
Voor die vogelt @:Kissingbird omdat ze er altijd zo om zeurt
Ik meen dat als de stroomstoring langer dan 4 uur duurt heb je recht op compensatie of schadevergoeding. Hangt af van je levenancier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja tis ook nog eens lekker aan het vriezen hierquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een houtkachel.
Als hier de stoom uitvalt is dat wel een ding. Geen verwarming meer.
Je zou bijna denken dat ze het zo gepland hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar die brengt toch vlaai mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
Voor die vogelt @:Kissingbird omdat ze er altijd zo om zeurt
#viesdik![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
Voor die vogelt @:Kissingbird omdat ze er altijd zo om zeurt![]()
![]()
Ja super lief..![]()
![]()
Met de led lampjes aan het maken
Kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik meen dat als de stroomstoring langer dan 4 uur duurt heb je recht op compensatie of schadevergoeding. Hangt af van je levenancier.
Stelt alleen geenvoor
Wellicht wel een handige investering zo'n houtkachel voor het geval datquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een houtkachel.
Als hier de stoom uitvalt is dat wel een ding. Geen verwarming meer.![]()
Al denk ik niet dat dat hier in huis zo handig is met explosie gevaar vanwege een groot uitstoter van methaan in huis![]()
Is het ook niet een beetje romantisch, dat je daar zit met amper licht? Die houtkachel geeft ook wel licht natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan
En de honden op je voeten, lekker warm.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
maar die brengt toch vlaai mee?
#viesdik![]()
1 hele 1 halve... en misschien nog los gebak voor puber.. of nog een halve vlaai
Je maar dan moet ze maar arretjescake weer meenemen naar limbabwequote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
maar die brengt toch vlaai mee?
#viesdik![]()
( een stuk dan , anders krijg ik ruzie met dochter )
Dat gaat niet, ik heb geen schoorsteen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht wel een handige investering zo'n houtkachel voor het geval dat![]()
Al denk ik niet dat dat hier in huis zo handig is met explosie gevaar vanwege een groot uitstoter van methaan in huis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stelt idd geen zak voor, zeker niet als je afhankelijk bent van stroom in het geval dat je thuis werkt. Dan krijg je maar een fractie van het geld dat je verliest omdat je niet kunt werkenquote:
nou wil ik echt komenquote:
jullie ruilen gewoonquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je maar dan moet ze maar arretjescake weer meenemen naar limbabwe( een stuk dan , anders krijg ik ruzie met dochter )
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje romantisch, dat je daar zit met amper licht? Die houtkachel geeft ook wel licht natuurlijk.
En de honden op je voeten, lekker warm.....
![]()
Oh prachtig. Hij ligt lekker te pitten.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Hier in huis zit wel een schoorsteen tussen ons huis en dat van de buren, maar die is 20 jaar geleden helemaal dicht gemetseld en geen idee hoeveel het zou kosten om die weer operationeel te krijgen naar standaarden van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik heb geen schoorsteen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh prachtig. Hij ligt lekker te pitten.![]()
![]()
Ow nu komen er zelfs vrachtwagens bij van Liander
Eerst al 4 busjes
En een graafmachine
En nu een hele vrachtwagen
die willen allemaal arretjescakequote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Eerst al 4 busjes
En een graafmachine
En nu een hele vrachtwagen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
En dat om 22.00 uurquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Eerst al 4 busjes
En een graafmachine
Dubbelwandige pijp doorheenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in huis zit wel een schoorsteen tussen ons huis en dat van de buren, maar die is 20 jaar geleden helemaal dicht gemetseld en geen idee hoeveel het zou kosten om die weer operationeel te krijgen naar standaarden van tegenwoordig.
En je bent erThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is serieus mis dus. Wow. Dan gaat het ook nog wel even duren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Eerst al 4 busjes
En een graafmachine
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die kloppen over 15 minuten aan bij Grey (want de bel doet het nietquote:) voor een bakkie pleur met gebak
Jepquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is serieus mis dus. Wow. Dan gaat het ook nog wel even duren.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is serieus mis dus. Wow. Dan gaat het ook nog wel even duren.Misschien hebben ze iets gevonden?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Geen koffie want geen stroomquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kloppen over 15 minuten aan bij Grey (want de bel doet het niet) voor een bakkie pleur met gebak
Pannetje water op de houtkachel en opschenk stukkie op je koffie kan en gaan met die banaan!quote:
Of ben je na 2020 geboren en snap je niet hoe opschenk koffie werk?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neem wel een thermoskan koffie mee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]Misschien hebben ze iets gevonden?
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
Ik heb wel een gasfornuisquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pannetje water op de houtkachel en opschenk stukkie op je koffie kan en gaan met die banaan!
Of ben je na 2020 geboren en snap je niet hoe opschenk koffie werk?
Fik stoken!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je hebt gas?quote:
Koffie opschenken dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ouderwets met een fluitketel koffie zetten.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vermoedquote:
Dat als ik dat doe
De brandweer er heel snel is
( tis echt pikkedonker hier in de buurt )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Werkt ook!quote:
Koffie grut met water erop tot het kookt en dan door een filter van je koffie zet apparaat gieten. Werkt ook!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
o kak, dan zitten je ouwelui ook zonder stroom?
Fok! houdt dan wel op zodra je mobiel leeg isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ik leerdere deze band toentertijd kennen met:quote:
Bekijk deze YouTube-video
Wel wat dramatisch qua toon en sfeer, maar het is het gewoon net niet. Komt me wat te gehaast over voor een echte impact, terwijl iemand anders die ik kende met open armen op de rand van het dak van een flat stond terwijl hij hier naar luisterde!
Serieus, er is veel melodramatischere en bombastischere muziek te vinden dan dit.![]()
Powerbankquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:01 schreef drakin het volgende:
Fok! houdt dan wel op zodra je mobiel leeg is
Die toevallig vol was
Een paar maanden geleden was toch dat hele stroom gebeuren aangepakt bij jou in de wijk? Volgens mij moest je toen ook meerdere ochtenden een paar uur van de stroom af omdat het eea vervangen werd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een slimme meid is goed voorbereidquote:![]()
Jep en morgenvroegquote:
Verse verse![]()
( tenminste als er dan stroom is )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2 hele dagenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Een paar maanden geleden was toch dat hele stroom gebeuren aangepakt bij jou in de wijk? Volgens mij moest je toen ook meerdere ochtenden een paar uur van de stroom af omdat het eea vervangen werd.
Alles is nieuw aangelegd
Ze zijn nu alles aan het openhalen
In ander nieuws, ik moet mijn powerbanks en case van draadloze oordopjes ook maar even gaan opladen voor ik zo meteen met de stroomloze peren zit![]()
Maar heel morgenvroeg ben ik er nog nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en morgenvroeg
Verse verse![]()
( tenminste als er dan stroom is )![]()
pfff.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 hele dagen
Alles is nieuw aangelegd
Ze zijn nu alles aan het openhalenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Op zaterdag wordt er hier verse melk gehaaldquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar heel morgenvroeg ben ik er nog niet![]()
![]()
Bij de boer
Ja tis wel echt prettig iets te hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
In ander nieuws, ik moet mijn powerbanks en case van draadloze oordopjes ook maar even gaan opladen voor ik zo meteen met de stroomloze peren zit![]()
In de koffie proef ik dat verschil toch nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op zaterdag wordt er hier verse melk gehaald![]()
Bij de boer
Probeer het? Heb je ook meteen licht (wel blauw, detail).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vermoed
Dat als ik dat doe
De brandweer er heel snel is
( tis echt pikkedonker hier in de buurt )I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik sla liever overquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probeer het? Heb je ook meteen licht (wel blauw, detail).
Sexy brandweerman ook niet OK?quote:I'm surrounded by morons!
Dat scheelt, hele nacht doorquote:
* Fogel kan, indien noodzakelijk, de autos als powerbank gebruikenI'm surrounded by morons!
Ik heb een powerbank liggen hier, en die is dacht ik nog vol.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
In ander nieuws, ik moet mijn powerbanks en case van draadloze oordopjes ook maar even gaan opladen voor ik zo meteen met de stroomloze peren zit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Powerbanks vind ik tegenwoordig echt een geniale uitvinding, zeker als ik 12 plus uur reistijd heb voor werk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tis wel echt prettig iets te hebben
En de case van mijn draadloze oortjes is dan ook ideaal. 5 uur batterij in de oortjes zelf en 20 uur opladen in de casing zelf.![]()
Ideaal voor lange vluchten of treinreizen![]()
Ik heb een ereader die nog veel langer meegaat, lekker in het donker lezen
checkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een powerbank liggen hier, en die is dacht ik nog vol.![]()
Als je melk in je koffie nodig hebt moet je dirigent betere koffie bonen gaan aanschaffenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In de koffie proef ik dat verschil toch niet
Ja fijn om iets te kunnen in het donkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef drakin het volgende:
Ik heb een ereader die nog veel langer meegaat, lekker in het donker lezen
![]()
Ik heb echt nog oortjes met een draad.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Powerbanks vind ik tegenwoordig echt een geniale uitvinding, zeker als ik 12 plus uur reistijd heb voor werk.
En de case van mijn draadloze oortjes is dan ook ideaal. 5 uur batterij in de oortjes zelf en 20 uur opladen in de casing zelf.![]()
Ideaal voor lange vluchten of treinreizen
Ik ga het gelijk even doen.quote:
En een unlimited abo, dus dat is geen punt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die gekke vogelt heeft meer melk dan koffiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je melk in je koffie nodig hebt moet je dirigent betere koffie bonen gaan aanschaffen
Ook handig jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk even doen.
En een unlimited abo, dus dat is geen punt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tegen greys zeggen danquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je melk in je koffie nodig hebt moet je dirigent betere koffie bonen gaan aanschaffen
mijne zitten gewoon vast.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt nog oortjes met een draad.
al heel mijn leven![]()
![]()
![]()
Tssssquote:
Vertel jij meneer konijn maar eens wat voor een koffie jij thuis drinktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gekke vogelt heeft meer melk dan koffie![]()
![]()
ja dat is echt zoVeel warme melk.. beetje koffie
Ik heb nu 2 draadloze oortjes en 3 headsets met microfoon en zeker 5 in ear oortjes met draadquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt nog oortjes met een draad.
Net gedaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tssss
Vertel jij meneer konijn maar eens wat voor een koffie jij thuis drinkt
Ik kreeg vroegah toen ik 8 was melk met een beetje koffie om de melk beetje op te warmenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gekke vogelt heeft meer melk dan koffie
Ik heb alleen power tools.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een powerbank liggen hier, en die is dacht ik nog vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik dronk vroeger Engelse theequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg vroegah toen ik 8 was melk met een beetje koffie om de melk beetje op te warmen
( met een slomp melk dus )
Senseo Ultra Light decafe koffie zekerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat voor een koffie mevrouw bird![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb alleen power tools.
Van achterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij kiwi dan hè
mijn vader ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger Engelse thee
( met een slomp melk dus )![]()
![]()
Voor het sporten heb ik van die oortjes met draad, maar dat is bij het hardlopen niet zo handig, de draad is eigenlijk te kort. en je zit steeds met die draad te klooien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 draadloze oortjes en 3 headsets met microfoon en zeker 5 in ear oortjes met draad
Dus dacht ik dan neem ik van die draadloze dingen, maar ook dat is minder praktisch dan ik dacht. Dus ja muziek bij het sporten heb ik niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo’n zakjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Senseo Ultra Light decafe koffie zeker![]()
Thee met melk heb ik paar keer geprobeerd, maar niet helemaal mijn smaakquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger Engelse thee
( met een slomp melk dus )
Hier ga ik dus absoluut geen like voor gevenquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ga ik dus absoluut geen like voor geven![]()
![]()
lol waarom zo veelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 draadloze oortjes en 3 headsets met microfoon en zeker 5 in ear oortjes met draad:')![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat voor een koffie mevrouw birdDAAAARquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ja dat is echt zoVeel warme melk.. beetje koffie
![]()
Daar staat niet wat voor een koffie mevrouw Birdquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ookquote:![]()
caramel of amaretto maar het liefst.. warme opgeschuimde melk met wat oploskoffie erin.
Lekkere latte
Draadloze zijn voor dagelijks gebruik om podcasts te beluisteren. Headsets zijn voor werk en in ears met draad zijn voor tijdens het sporten en die laatste gebruik ik cheap ass spul van 20 euro max dus die gaan max een jaar mee.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Er is genoeg te doen in het donkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja fijn om iets te kunnen in het donker
Daar doet ie niks meequote:
Maar als kiwi er blij van wordt
Doen we datThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Slapen, bijvoorbeeld.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom moet ik nu aan dit liedje denken bij dat power tool onderwerp denken?![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ehhh jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom moet ik nu aan dit liedje denken bij dat power tool onderwerp denken?![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Omdat jij
Jij bent
Ik heb gewoon zo'n grote koptelefoon, wel met draad want draadloos heb ik altijd dat het leeg is op een vervelend momentquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor het sporten heb ik van die oortjes met draad, maar dat is bij het hardlopen niet zo handig, de draad is eigenlijk te kort. en je zit steeds met die draad te klooien.
Dus dacht ik dan neem ik van die draadloze dingen, maar ook dat is minder praktisch dan ik dacht. Dus ja muziek bij het sporten heb ik niet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Je kan de man wel uit zijn kindertijd halen, maar het kind haal je nimmer uit de manquote:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat geen snoeiharde TR's worden weet ik het ook niet meer![]()
![]()
![]()
blijft een geniaal nummerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
Die remix is aanstekelijk ritme, leuke toevoegingen qua tekst en mooi in elkaar gezetquote:
dat dusquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die remix is aanstekelijk ritme, leuke toevoegingen qua tekst en mooi in elkaar gezet![]()
![]()
Ken wel iemand met lange onsamenhangende vermoeiende verhaaltjesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jij ook een fijn weekend Hemaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ken wel iemand met lange onsamenhangende vermoeiende verhaaltjes![]()
![]()
Diegene kan wellicht nog een zakcentje bijverdienen door podcasts in te spreken om mensen in slaap te lullenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ken wel iemand met lange onsamenhangende vermoeiende verhaaltjes
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie dan? misschien kan die me in slaap lullen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ken wel iemand met lange onsamenhangende vermoeiende verhaaltjes:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zal het licht uitdoen en mijn nachtlampje aanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aanrader
In het donker gaan zitten:')![]()
Hout kachel of haard, dekentje, hont en warme chocolade melk erbijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aanrader
In het donker gaan zitten![]()
@kreequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie dan? misschien kan die me in slaap lullen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En op de achtergrond de zwaailampjes van Liander in de dichte mistquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hout kachel of haard, dekentje, hont en warme chocolade melk erbij![]()
![]()
Jinxquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die is er nu helaas ff nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ahah, je hebt je ambtenaren modus aangezet en bent aan het relaxen terwijl je andere mensen daadwerkelijk werk ziet uitvoeren dat er wel toe doetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En op de achtergrond de zwaailampjes van Liander in de dichte mist![]()
Die verdienen nu dikke doekoesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, je hebt je ambtenaren modus aangezet en bent aan het relaxen terwijl je andere mensen daadwerkelijk werk ziet uitvoeren dat er wel toe doet![]()
En dit dus idd!quote:![]()
Die heeft het momenteel al druk genoeg met drank naar binnen werkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En wie mag aan het einde van de dag die salarissen gaan betalen met verhogingen in de energie rekeningen?quote:
Niet kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit dus idd!![]()
Die heeft het momenteel al druk genoeg met drank naar binnen werken
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Alleen zijn notes (lol)quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
Scheelt dat @:Kree zijn mentions toch niet leest~FEYENOORD~
Héquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wie mag aan het einde van de dag die salarissen gaan betalen met verhogingen in de energie rekeningen?
Ik heb die kabel niet gelegd
Dan moet je bij Liander zijn
Kree zuipt liever snoei en snoei hard ipv van half zuipen en half fokkenquote:
volgende week weerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
Scheelt dat @:Kree zijn mentions toch niet leest
hij heeft nu storingsdienst volgens mij
en nee, niet bij Liander![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
volgende week weer
en nee, niet bij Lianderhij had zich netjes afgemeld
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
volgende week weer
en nee, niet bij Liander![]()
![]()
Jammer
Anders was ik even buiten gaan staan schreeuwen
KreeeeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is gewoon keiharde toewijdingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree zuipt liever snoei en snoei hard ipv van half zuipen en half fokken![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer
Kreeeee![]()
![]()
![]()
![]()
En het hem geen reet interesseert wat anderen van hem vinden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
Scheelt dat @:Kree zijn mentions toch niet leest
Wat denk jij?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zeg niet dat het jouw fout is dat die storing is voorgevallen, enkel dat de overuren van die mannen en vrouwen ook ergens door betaald moet worden en meestal zijn het niet de CEO of directie leden die gewillig een gedeelte van hun bonus daarvoor inleverenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé
Ik heb die kabel niet gelegd
Dan moet je bij Liander zijn
hij houdt van ons allemaalquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En het hem geen reet interesseert wat anderen van hem vinden.
Wat denk jij?![]()
![]()
Die plaat gewapend beton zorgt daar wel voorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En het hem geen reet interesseert wat anderen van hem vinden.
Wat denk jij?
En dan moet ik ook nog een vergoeding krijgenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het jouw fout is dat die storing is voorgevallen, enkel dat de overuren van die mannen en vrouwen ook ergens door betaald moet worden en meestal zijn het niet de CEO of directie leden die gewillig een gedeelte van hun bonus daarvoor inleveren![]()
KATWIJK Actie manquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer
Kreeeee![]()
Die krijg je ook bij de volgende verhoging van de energie prijzen van Liander die je bij gods gratie gewillig met grote dank maandelijks mag afdragenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan moet ik ook nog een vergoeding krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij ook van hem, maar hij denkt echt dat iedereen tegen hem is.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
Ik kreeg een keer vergoeding voor een storing die was toen ik niet eens thuis wasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan moet ik ook nog een vergoeding krijgen![]()
maar hij sluit altijd af met : welterusten schatjes, handjes boven de dekensquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wij ook van hem, maar hij denkt echt dat iedereen tegen hem is.![]()
Wil jij onze visionair niet zo voor de gek houdenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wij ook van hem, maar hij denkt echt dat iedereen tegen hem is.![]()
Handjes boven de dekens? Dan worden ze blauw van de kouquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
maar hij sluit altijd af met : welterusten schatjes, handjes boven de dekensTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En zo ontstaan moderatorsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens? Dan worden ze blauw van de kou~FEYENOORD~
ik verzin het nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens? Dan worden ze blauw van de kou![]()
Dan moet Ben maar gaan slapen.quote:~FEYENOORD~
Dan slaap ik toch echt zeker weten voor eeuwig en altijd met handjes onder dekensquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Snap ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan slaap ik toch echt zeker weten voor eeuwig en altijd met handjes onder dekens~FEYENOORD~
Dat zijn de beterequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer vergoeding voor een storing die was toen ik niet eens thuis was
Kei en snoeihard onder de dekentjes kruipen en als een echt mega ultra super Alfa gaan slapen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gratis geld jonguhquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer vergoeding voor een storing die was toen ik niet eens thuis was
Influencer ben je. Ik dacht laatst *miljoen miljard*quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kei en snoeihard onder de dekentjes kruipen en als een echt mega ultra super Alfa gaan slapen?
♡♡♡♡![]()
Mooi om te zien dat mijn werk zijn vruchten af werptquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Influencer ben je. Ik dacht laatst *miljoen miljard*
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat mijn werk zijn vruchten af werpt
♡♡♡♡![]()
Gestopt met lezen bij “ik dacht”.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Influencer ben je. Ik dacht laatst *miljoen miljard*
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gestopt met lezen bij “ik dacht”.![]()
![]()
Zelf voor gekozenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vrijdagavond 22:50 en niemand niks te doen.
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Och jee is het alweer zo laatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
tot morgenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:50 schreef Rob het volgende:
fijne avond verder..![]()
en blijf vooral bolken![]()
![]()
Trusten, Rob!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:50 schreef Rob het volgende:
fijne avond verder..![]()
en blijf vooral bolken
Ik pak zo mijn laatste biertje en dan maar lekker naar bedquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
~FEYENOORD~
Denken moet je aan denkers overlaten, gedachten moet je aan gedachters overlaten, doen moet je aan doeners overlaten, gedaan moet je aan gedaners overlaten en zuipen moet je aan zuiperts overlaten.
En natuurlijk moet je bolken aan bolkerts en bolkerinnetjes overlaten
Dit is mijn uitspraak en daar zult U het mee moeten doen!![]()
![]()
Moe maar voldaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes, druk geweest op werk
Plus tis een lieve smiley![]()
~FEYENOORD~
Had ik maar bier in huis.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik pak zo mijn laatste biertje en dan maar lekker naar bed
Ik heb rumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hierna is het op hier, morgen maar weer even inladen bij de appie.quote:~FEYENOORD~
Morgenvroeg maar even je inkoop manager op het matje roepen en hem op staande voet ontslaan!quote:
Dit soort inkoop beleid kan echt niet
Vanavond gerepeteerd. Vlak voor de repetitie een klein barfje gelegd, en na de repetitie ook. Ging verder op wat zweten en het niet hebben van een stem na best prima. Ben toch ergens bang voor Zondag. Maar goed, gewoon veel water drinken en thee met honing en er het beste van maken.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik drink niet meer. Één slechte gewoonte vind ik meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg maar even je inkoop manager op het matje roepen en hem op staande voet ontslaan!
Dit soort inkoop beleid kan echt nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heb je ook uithalers en opblazers in dienst?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar ligt m’n coke opgeslagen. Past niks bij.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Zondag een optreden?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:56 schreef Grotetijd het volgende:
Vanavond gerepeteerd. Vlak voor de repetitie een klein barfje gelegd, en na de repetitie ook. Ging verder op wat zweten en het niet hebben van een stem na best prima. Ben toch ergens bang voor Zondag. Maar goed, gewoon veel water drinken en thee met honing en er het beste van maken.:')![]()
![]()
Had gekund.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een Surinaams scheldwoord
Nee, alleen jongens die m’n stijve sokken en spijkerbroeken uitwassen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook uithalers en opblazers in dienst?
Ja. Hartstikke veel zin in, maar waar ik vanmiddag dacht "ik voel me wel oke" stortte ik halverwege de repetitie in qua energie, en merk dat ik morgen echt 100000000% de hele dag op de bank ga liggen om m'n energie te sparen. Gezeikquote:Well, life can be a riot
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, alleen jongens die m’n stijve sokken en spijkerbroeken uitwassen.
Uw ADH vitamine Worst
moe![]()
val om
je bent nog steeds aan het uitzieken he ....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Hartstikke veel zin in, maar waar ik vanmiddag dacht "ik voel me wel oke" stortte ik halverwege de repetitie in qua energie, en merk dat ik morgen echt 100000000% de hele dag op de bank ga liggen om m'n energie te sparen. Gezeik![]()
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Misschien dat een dag en twee nachten rust je goed doetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Hartstikke veel zin in, maar waar ik vanmiddag dacht "ik voel me wel oke" stortte ik halverwege de repetitie in qua energie, en merk dat ik morgen echt 100000000% de hele dag op de bank ga liggen om m'n energie te sparen. Gezeik:')![]()
truste Mailyquote:
![]()
lukt me niet meer om kree in te halen vandaag
Klopt.. Maar baal wel dat 't zo fluctueertquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
je bent nog steeds aan het uitzieken he ....Well, life can be a riot
Vanavond kwam m'n moeder ook aanzetten met een broodje hamburger. Prima, lekker.
Maar die kwam er uit vlak voor 't repeteren
Well, life can be a riot
![]()
![]()
Oh dus je wilde er wel ff overheen gaan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
lukt me niet meer om kree in te halen vandaag
ff op nr 5 8 minuutjes slechtsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh dus je wilde er wel ff overheen gaan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Nou, zet m op drakin. Dat was er alvast 1
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
haha niemand gaat daar aan meedoenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:08 schreef Sally het volgende:
Nou, zet m op drakin. Dat was er alvast 1Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik probeerde het voor jou....quote:![]()
Wil ook wel in de top 20 blijven...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als een vurige draak heerlijk slapenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dan uitgeput in slaap vallen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb een bier met koffie gebrouwen die kan ik beter op een vroeger tijdstip drinkenUw ADH vitamine Worst
Ik zag net biersokken
Ik zet 's morgen mijn koffie ook altijd met dat bronwater van Bacardi scheelt een stukquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een bier met koffie gebrouwen die kan ik beter op een vroeger tijdstip drinken![]()
![]()
Dit klinkt geilquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh dus je wilde er wel ff overheen gaan?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Koffie zetten met koffie, daar word je pas goed wakker vanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zet 's morgen mijn koffie ook altijd met dat bronwater van Bacardi scheelt een stukUw ADH vitamine Worst
![]()
ik ben liever niet zo wakker als ik ga werken dan gaat de tijd snellerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Koffie zetten met koffie, daar word je pas goed wakker van![]()
![]()
Ik wil gewoon dichter bij Killem zijn
![]()
Lekker dutten tussendoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben liever niet zo wakker als ik ga werken dan gaat de tijd snellerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: