SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Die vriend is toevallig iemand die nauwelijks tot niks drinktquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes
Weet die vriend dat ook?
Dat hij niet met een six packje aan komt zetten - for old time's sake en zo?
:')![]()
Da's goed balen. Sterkte!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Storing
Eerst was het half
Daarna volledigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Komt goedquote:
Zit met led snoertjes op batterijen
En een powerbank voor mijn mobiel
Houtkachels aan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Als ik Greys was zou ik de stroom maatschappij aanklagen voor minimaal 450 triljoen miljard miljoen euro vanwege emotionele schaden omdat ze niet heeft kunnen bolken gedurende die tijd!quote:![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet in een beschaafd land als Nederland!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik Greys was zou ik de stroom maatschappij aanklagen voor minimaal 450 triljoen miljard miljoen euro vanwege emotionele schaden omdat ze niet heeft kunnen bolken gedurende die tijd!![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet in een beschaafd land als Nederland!![]()
![]()
Gelukkig heb je een houtkachel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan
Als hier de stoom uitvalt is dat wel een ding. Geen verwarming meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Appelsap
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
goedzoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan![]()
![]()
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
En in het donker arretjescake maken
Voor die vogelt @:Kissingbird omdat ze er altijd zo om zeurt
Ik meen dat als de stroomstoring langer dan 4 uur duurt heb je recht op compensatie of schadevergoeding. Hangt af van je levenancier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja tis ook nog eens lekker aan het vriezen hierquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een houtkachel.
Als hier de stoom uitvalt is dat wel een ding. Geen verwarming meer.
Je zou bijna denken dat ze het zo gepland hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar die brengt toch vlaai mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
Voor die vogelt @:Kissingbird omdat ze er altijd zo om zeurt
#viesdik![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
Voor die vogelt @:Kissingbird omdat ze er altijd zo om zeurt![]()
![]()
Ja super lief..![]()
![]()
Met de led lampjes aan het maken
Kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik meen dat als de stroomstoring langer dan 4 uur duurt heb je recht op compensatie of schadevergoeding. Hangt af van je levenancier.
Stelt alleen geenvoor
Wellicht wel een handige investering zo'n houtkachel voor het geval datquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een houtkachel.
Als hier de stoom uitvalt is dat wel een ding. Geen verwarming meer.![]()
Al denk ik niet dat dat hier in huis zo handig is met explosie gevaar vanwege een groot uitstoter van methaan in huis![]()
Is het ook niet een beetje romantisch, dat je daar zit met amper licht? Die houtkachel geeft ook wel licht natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan
En de honden op je voeten, lekker warm.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
maar die brengt toch vlaai mee?
#viesdik![]()
1 hele 1 halve... en misschien nog los gebak voor puber.. of nog een halve vlaai
Je maar dan moet ze maar arretjescake weer meenemen naar limbabwequote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
maar die brengt toch vlaai mee?
#viesdik![]()
( een stuk dan , anders krijg ik ruzie met dochter )
Dat gaat niet, ik heb geen schoorsteen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht wel een handige investering zo'n houtkachel voor het geval dat![]()
Al denk ik niet dat dat hier in huis zo handig is met explosie gevaar vanwege een groot uitstoter van methaan in huis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stelt idd geen zak voor, zeker niet als je afhankelijk bent van stroom in het geval dat je thuis werkt. Dan krijg je maar een fractie van het geld dat je verliest omdat je niet kunt werkenquote:
nou wil ik echt komenquote:
jullie ruilen gewoonquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je maar dan moet ze maar arretjescake weer meenemen naar limbabwe( een stuk dan , anders krijg ik ruzie met dochter )
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje romantisch, dat je daar zit met amper licht? Die houtkachel geeft ook wel licht natuurlijk.
En de honden op je voeten, lekker warm.....
![]()
Oh prachtig. Hij ligt lekker te pitten.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Hier in huis zit wel een schoorsteen tussen ons huis en dat van de buren, maar die is 20 jaar geleden helemaal dicht gemetseld en geen idee hoeveel het zou kosten om die weer operationeel te krijgen naar standaarden van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik heb geen schoorsteen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh prachtig. Hij ligt lekker te pitten.![]()
![]()
Ow nu komen er zelfs vrachtwagens bij van Liander
Eerst al 4 busjes
En een graafmachine
En nu een hele vrachtwagen
die willen allemaal arretjescakequote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Eerst al 4 busjes
En een graafmachine
En nu een hele vrachtwagen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
En dat om 22.00 uurquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Eerst al 4 busjes
En een graafmachine
Dubbelwandige pijp doorheenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in huis zit wel een schoorsteen tussen ons huis en dat van de buren, maar die is 20 jaar geleden helemaal dicht gemetseld en geen idee hoeveel het zou kosten om die weer operationeel te krijgen naar standaarden van tegenwoordig.
En je bent erThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is serieus mis dus. Wow. Dan gaat het ook nog wel even duren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Eerst al 4 busjes
En een graafmachine
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die kloppen over 15 minuten aan bij Grey (want de bel doet het nietquote:) voor een bakkie pleur met gebak
Jepquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is serieus mis dus. Wow. Dan gaat het ook nog wel even duren.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is serieus mis dus. Wow. Dan gaat het ook nog wel even duren.Misschien hebben ze iets gevonden?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Geen koffie want geen stroomquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kloppen over 15 minuten aan bij Grey (want de bel doet het niet) voor een bakkie pleur met gebak
Pannetje water op de houtkachel en opschenk stukkie op je koffie kan en gaan met die banaan!quote:
Of ben je na 2020 geboren en snap je niet hoe opschenk koffie werk?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neem wel een thermoskan koffie mee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]Misschien hebben ze iets gevonden?
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
Ik heb wel een gasfornuisquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pannetje water op de houtkachel en opschenk stukkie op je koffie kan en gaan met die banaan!
Of ben je na 2020 geboren en snap je niet hoe opschenk koffie werk?
Fik stoken!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je hebt gas?quote:
Koffie opschenken dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ouderwets met een fluitketel koffie zetten.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vermoedquote:
Dat als ik dat doe
De brandweer er heel snel is
( tis echt pikkedonker hier in de buurt )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Werkt ook!quote:
Koffie grut met water erop tot het kookt en dan door een filter van je koffie zet apparaat gieten. Werkt ook!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
o kak, dan zitten je ouwelui ook zonder stroom?
Fok! houdt dan wel op zodra je mobiel leeg isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ik leerdere deze band toentertijd kennen met:quote:
Bekijk deze YouTube-video
Wel wat dramatisch qua toon en sfeer, maar het is het gewoon net niet. Komt me wat te gehaast over voor een echte impact, terwijl iemand anders die ik kende met open armen op de rand van het dak van een flat stond terwijl hij hier naar luisterde!
Serieus, er is veel melodramatischere en bombastischere muziek te vinden dan dit.![]()
Powerbankquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:01 schreef drakin het volgende:
Fok! houdt dan wel op zodra je mobiel leeg is
Die toevallig vol was
Een paar maanden geleden was toch dat hele stroom gebeuren aangepakt bij jou in de wijk? Volgens mij moest je toen ook meerdere ochtenden een paar uur van de stroom af omdat het eea vervangen werd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een slimme meid is goed voorbereidquote:![]()
Jep en morgenvroegquote:
Verse verse![]()
( tenminste als er dan stroom is )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2 hele dagenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Een paar maanden geleden was toch dat hele stroom gebeuren aangepakt bij jou in de wijk? Volgens mij moest je toen ook meerdere ochtenden een paar uur van de stroom af omdat het eea vervangen werd.
Alles is nieuw aangelegd
Ze zijn nu alles aan het openhalen
In ander nieuws, ik moet mijn powerbanks en case van draadloze oordopjes ook maar even gaan opladen voor ik zo meteen met de stroomloze peren zit![]()
Maar heel morgenvroeg ben ik er nog nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep en morgenvroeg
Verse verse![]()
( tenminste als er dan stroom is )![]()
pfff.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 hele dagen
Alles is nieuw aangelegd
Ze zijn nu alles aan het openhalenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Op zaterdag wordt er hier verse melk gehaaldquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar heel morgenvroeg ben ik er nog niet![]()
![]()
Bij de boer
Ja tis wel echt prettig iets te hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
In ander nieuws, ik moet mijn powerbanks en case van draadloze oordopjes ook maar even gaan opladen voor ik zo meteen met de stroomloze peren zit![]()
In de koffie proef ik dat verschil toch nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op zaterdag wordt er hier verse melk gehaald![]()
Bij de boer
Probeer het? Heb je ook meteen licht (wel blauw, detail).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vermoed
Dat als ik dat doe
De brandweer er heel snel is
( tis echt pikkedonker hier in de buurt )I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik sla liever overquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probeer het? Heb je ook meteen licht (wel blauw, detail).
Sexy brandweerman ook niet OK?quote:I'm surrounded by morons!
Dat scheelt, hele nacht doorquote:
* Fogel kan, indien noodzakelijk, de autos als powerbank gebruikenI'm surrounded by morons!
Ik heb een powerbank liggen hier, en die is dacht ik nog vol.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
In ander nieuws, ik moet mijn powerbanks en case van draadloze oordopjes ook maar even gaan opladen voor ik zo meteen met de stroomloze peren zit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Powerbanks vind ik tegenwoordig echt een geniale uitvinding, zeker als ik 12 plus uur reistijd heb voor werk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tis wel echt prettig iets te hebben
En de case van mijn draadloze oortjes is dan ook ideaal. 5 uur batterij in de oortjes zelf en 20 uur opladen in de casing zelf.![]()
Ideaal voor lange vluchten of treinreizen![]()
Ik heb een ereader die nog veel langer meegaat, lekker in het donker lezen
checkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een powerbank liggen hier, en die is dacht ik nog vol.![]()
Als je melk in je koffie nodig hebt moet je dirigent betere koffie bonen gaan aanschaffenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In de koffie proef ik dat verschil toch niet
Ja fijn om iets te kunnen in het donkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef drakin het volgende:
Ik heb een ereader die nog veel langer meegaat, lekker in het donker lezen
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb echt nog oortjes met een draad.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Powerbanks vind ik tegenwoordig echt een geniale uitvinding, zeker als ik 12 plus uur reistijd heb voor werk.
En de case van mijn draadloze oortjes is dan ook ideaal. 5 uur batterij in de oortjes zelf en 20 uur opladen in de casing zelf.![]()
Ideaal voor lange vluchten of treinreizen
Ik ga het gelijk even doen.quote:
En een unlimited abo, dus dat is geen punt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die gekke vogelt heeft meer melk dan koffiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je melk in je koffie nodig hebt moet je dirigent betere koffie bonen gaan aanschaffen
Ook handig jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk even doen.
En een unlimited abo, dus dat is geen punt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tegen greys zeggen danquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je melk in je koffie nodig hebt moet je dirigent betere koffie bonen gaan aanschaffen
mijne zitten gewoon vast.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt nog oortjes met een draad.
al heel mijn leven![]()
![]()
![]()
Tssssquote:
Vertel jij meneer konijn maar eens wat voor een koffie jij thuis drinktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gekke vogelt heeft meer melk dan koffie![]()
![]()
ja dat is echt zoVeel warme melk.. beetje koffie
Ik heb nu 2 draadloze oortjes en 3 headsets met microfoon en zeker 5 in ear oortjes met draadquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt nog oortjes met een draad.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: