Straks een steniging met de keien van de vijverquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Ondanks een verbod, ze draagt het
[ afbeelding ]
In ieder geval, het laatste woord is nog niet uitgesproken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Straks een steniging met de keien van de vijver
verbod waaropquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Ondanks een verbod, ze draagt het
[ afbeelding ]
Dat kan maar haalt wel de lol uit het spelletje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap geen ene kut van dat hele Weerwolven .....![]()
Je kan toch gewoon onzettend vals spelen door stiekem je ogen te openen, of ben ik blond ...
zwart?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
Wat is verboden en draagt Jolien toch?
Zwarte jurkje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
Wat is verboden en draagt Jolien toch?
Was een andere zwarte jurk die was veel meer decolleté die mocht ze niet aan was te sexyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar goedgekeurd ... BB heeft het zelf in haar kast gehangen
De make-up vond ie ook al teveel van het goedequote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zwarte jurkje.
Jeffrey vertelde haar dat ze dat alleen mag dragen voor hem.
Hij heeft er de hele tijd naast gezeten en zijn ongefilterde mening gegevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:52 schreef Snensie het volgende:
Zeggen dat je iemand mooier vind zonder make- up is niet hetzelfde als het verbieden.
Ze is vier jaar ouder dan die kleuter , ze doet het zelf.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft er de hele tijd naast gezeten en zijn ongefilterde mening gegeven
De ondertoon erbij zegt mij genoeg
Hij is gewoon een bemoeizuchtige engnek
Dat is ook zo, ik vind haar zonder er ook goed uitzien, maar het kwam een beetje commanderend over en daar had Jolien schijt aanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:52 schreef Snensie het volgende:
Zeggen dat je iemand mooier vind zonder make- up is niet hetzelfde als het verbieden.
NOUUU ze heeft veel minder schmienk op nu zei ze een paar keer.. want hij vindt natural mooier.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ik vind haar zonder er ook goed uitzien, maar het kwam een beetje commanderend over en daar had Jolien schijt aan
Ze gaat hierna lekker 3 weken naar Albanie voor een missverkiezing, die meid is echt niet achterlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft er de hele tijd naast gezeten en zijn ongefilterde mening gegeven
De ondertoon erbij zegt mij genoeg
Hij is gewoon een bemoeizuchtige engnek
Is ze 4 jaar ouder dan Jeffquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is vier jaar ouder dan die kleuter , ze doet het zelf.
Ze kiest voor hem , vanavond de eerste avond zat te smeken om zijn aandacht..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is ze 4 jaar ouder dan Jeff
Dan hoort ie het nog niet te doen, maar dan zou ze zeker niet het naieve domme blondje moeten zijn.
Jemig. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zwarte jurkje.
Jeffrey vertelde haar dat ze dat alleen mag dragen voor hem.
neee niet die met het splaakgeblekquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:58 schreef Jockari het volgende:
Ik wil eigenlijk geen van de vier er uit, maar ga dan maar voor de landgenoot om te blijven
[ afbeelding ]
exact vorige week had Jeff geen zin om naast haar te zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kiest voor hem , vanavond de eerste avond zat te smeken om zijn aandacht..
Geen medelijden mee.
Jolien is geen haar beterquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
exact vorige week had Jeff geen zin om naast haar te zitten.
Voor de live, kreeg ie s'avonds ook even te horen.
Maar Jeff blijft gewoon een lul eerste klas, met of zonder Jolien.
idemquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:58 schreef Jockari het volgende:
Ik wil eigenlijk geen van de vier er uit, maar ga dan maar voor de landgenoot om te blijven
[ afbeelding ]
Dottekequote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:58 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wilden ze bij de laatste ronde vermijden door te zeggen: ogen dicht zonder handen voor de ogen om door te spieken. Iedereen deed het, geen handen voor de ogen. Behalve 1 persoon: Jeffrey, die deed het heel opvallend wel, spiekte door zijn vingers mee wie de weerwolven waren, en deed dan alsnog zijn handen naar beneden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap geen ene kut van dat hele Weerwolven .....![]()
Je kan toch gewoon onzettend vals spelen door stiekem je ogen te openen, of ben ik blond ...
Ik vind het donkerbruin?quote:
Hij vroeg erom, maar de enige die door bleef kletsen was Milena. Trut.quote:
Eva en Pootjequote:
Hopelijk Wicky als eerst veiligquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt dat het gaat tussen Niels en Wicky
Komt hij nog van een koude kermis thuis
Aha!! Wat een naar mannetje is dat toch ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:23 schreef kater1 het volgende:
En ja. Jeffrey liet de boerenkoolpot kapt vallen...
Ook echt op zijn voet, of was het nep gehinkel?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:23 schreef kater1 het volgende:
En ja. Jeffrey liet de boerenkoolpot kapt vallen...
Die gaan naar de Mac en dan zegt Axel, ipv naar Blankenberg, zal ik even stoppen bij de avondwinkel dat we ons gaan bezatten met bier.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:23 schreef engine het volgende:
Als er twee uit moeten hoopt Niels hem en Axel....kan Axel hem naar de mac brengen
Nopequote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar effe serieus, er is toch geen enkele twijfel wie er uit vliegt vanavond, nul spanning ....
Klopt. Gewoon wachten tot bevestigd wordt wat we al wetenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar effe serieus, er is toch geen enkele twijfel wie er uit vliegt vanavond, nul spanning ....
Sssst.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klopt, dan moet Milena, Jeff of Keanu er op komen te staan, dan wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:28 schreef Folies het volgende:
Lijkt inderdaad dat er 2 gaan, zie 2 chauffeurs zitten.
Waar?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:28 schreef Folies het volgende:
Nee op Tv zeiden ze 1 die er naar huis gaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:28 schreef Folies het volgende:
Is ook wel logisch volgende week in duo's dus moet even aantal bewoners zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee op Tv zeiden ze 1 die er naar huis gaat.
Alles is anders. Gemiste kans van BB om de nominaties/vertrek, zoals ieder jaar, voorspelbaar te laten voor de kijkers. Ze hadden het beter kunnen omdraaien: Kijkers nomineren, bewoners stemmen op wie favoriet is of wie vertrektquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dan in de live, live stemmen door de bewonersquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Alles is anders. Gemiste kans van BB om de nominaties/vertrek, zoals ieder jaar, voorspelbaar te laten voor de kijkers. Ze hadden het beter kunnen omdraaien: Kijkers nomineren, bewoners stemmen op wie favoriet of wie vertrekt
Dat is best een leuke twistquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Alles is anders. Gemiste kans van BB om de nominaties/vertrek, zoals ieder jaar, voorspelbaar te laten voor de kijkers. Ze hadden het beter kunnen omdraaien: Kijkers nomineren, bewoners stemmen op wie favoriet is of wie vertrekt
Live stemmen in de DBK!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En dan in de live, live stemmen door de bewoners
Hoezo niet? Komt op de stream.quote:
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:33 schreef Verity het volgende:
Is er reclame op tv tussen de uitzending en de live?
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:33 schreef Verity het volgende:
Is er reclame op tv tussen de uitzending en de live?
Met haar kreuntje er in.quote:
Kan ie meteen de rest van de avond chagrijnig kijken en zijn!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag even of Jeffrey geen probleem heeft dat hij geen kast heeft ....![]()
Ik vind hem eng.quote:
Hoop dat BB hem overslaatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er komt al weer stoom uit de oren van Jeff.
Vooral als er nog wat pittige vragen, voorbij komenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit soort liveshow mag van mij best een uur duren ....
Ik ook niet, is ook niet zoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:44 schreef Lrod01 het volgende:
Ik geloof niet dat Jordy meer stemmen heeft dan Wicky
Dat kon je toch van mijlenver al zien aankomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Niels moet vertrekken, hoezo .....
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef Jockari het volgende:
Niels toch een waardige verliezer. Mooie exit.
Inderdaad jammerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef kater1 het volgende:
Jammer. Sterke speler. Raar dat nietszeggende Wicky mag blijven.
Ja ben ook niet verbaasd. Ga hem wel missen. Leuke deelnemer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kon je toch van mijlenver al zien aankomen.
Die van mij iig welquote:
Logischquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh gek he als een vriend weggaat
Tijd voor een verkleedfeestjequote:
Nee joh .. op loopafstand van de arena boulevard.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef Droopie het volgende:
Jezus, dat huis ligt helemaal niet afgelegen
Welnee, ligt praktisch naast de Amsterdam Arena en de Ziggo Dome..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef Droopie het volgende:
Jezus, dat huis ligt helemaal niet afgelegen
2x pssst roepen bij het hek en ze horen jequote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee joh .. op loopafstand van de arena boulevard.
Tot wanneer kon er gestemd worden?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef Verity het volgende:
Hopelijk horen ze vanavond nog dat ze gaan strijden in koppels en meteen een opdracht!
Word je midden A'dam afgezet in dat noord-koreaans kloffie.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Moet toch wel raar zijn..van het een op het andere moment sta je weer buiten
SameSame.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef Hznootje het volgende:
Ik ga het 1 weekje aanzien. Als het nu niet veranderd dan geloof ik het dit jaar wel verder
Ik hoop het…actie in die keet!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef Verity het volgende:
Hopelijk horen ze vanavond nog dat ze gaan strijden in koppels en meteen een opdracht!
Er schijnt een bewaker of meerdere rond te lopen die je wegsturen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
2x pssst roepen bij het hek en ze horen je
Jaja dat roep je wel vakerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |