Ze mag sowieso niet naar een club van hem. Laat staan alleen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe zou Jeff reageren als ze zo zonder hem naar club zou gaan?
Kan niequote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
wat is dat precies?quote:
Dat bedoelde ik net.. Nietszeggend en een lege huls.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Ze ziet er leuk uit, is een mooie meid etc
Maar ze kwam daar juist om méer te zijn dan alleen een mooi blondje dacht ik?
Vooralsnog versterkt ze dat beeld alleen maar
Vermoed dat het Jeffrey was, alle andere mannen zijn in de woonkamer, toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
BB geeft ze even een standje over de suite
Denk dat er een time / klokje op de verwarming staatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:26 schreef KangaP het volgende:
Jolien bleek dan toch over een of ander tijdsgegeven te beschikken want na de opsmuk bukte ze zich in het hoekje en zei 20h20 onder het toeziend oog van milena
dan ben je zo mooi slank, maar dan toch een bh aandoen die te strak zit,quote:
Dadelijk streamlock met haar intro filmpje wat alleen maar over dat miss gebeuren gaat...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Ze ziet er leuk uit, is een mooie meid etc
Maar ze kwam daar juist om méer te zijn dan alleen een mooi blondje dacht ik?
Vooralsnog versterkt ze dat beeld alleen maar
Oh dat valt mij dan weer niet op of daar stoor ik mij totaal niet aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:27 schreef Verida het volgende:
[..]
dan ben je zo mooi slank, maar dan toch een bh aandoen die te strak zit,
Dan lijkt je bovenlichaam weer op een rollade.
De heren liepen vandaag in en uit de suitequote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Vermoed dat het Jeffrey was, alle andere mannen zijn in de woonkamer, toch?
En dat beeld wou ze veranderenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dadelijk streamlock met haar intro filmpje wat alleen maar over dat miss gebeuren gaat...
lolquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dadelijk streamlock met haar intro filmpje wat alleen maar over dat miss gebeuren gaat...
Moet ze eerst nog van de ketting geraken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey lag er vanmorgen gewoon te slapenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De heren liepen vandaag in en uit de suite
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeffrey lag er vanmorgen gewoon te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |