Oftewel als ex-moslim, zeker vrouw, gewoon lekker je bek houden als je een normaal leven wil.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
Triest, dat ze dit zo voelt. Ze zou ook voor een leven in anonimiteit kunnen kiezen inclusief kinderen. Dat betekent wel dat ze voortaan niet meer met haar ogen dicht een sliding met gestrekt been kan maken
Je weet me toch elke keer weer te verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oftewel als ex-moslim, zeker vrouw, gewoon lekker je bek houden als je een normaal leven wil.
Wat een mooie boodschap van de islam weer.
Ja, daar zal veel voor nodig zijn iddquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je weet me toch elke keer weer te verbazen
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar zal veel voor nodig zijn idd.
Ze zou totaal er niet voor hoeven kiezen om de anonimiteit in te hoeven gaan om er met gestrekt been in te kunnen gaan, die vrijheid heeft ze gewoon in Nederland en degenen die haar dit willen ontzeggen zijn degenen die zich aan moeten passen.
Als ze door de aanwezigheid van moslims geen kritiek op de islam kan geven moeten de moslims weg.
Daar is ook niets mis mee. De islam moet bekritiseerd worden! Daar zijn rechts én links Nederland het met mekaar mee eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:13 schreef Richestorags het volgende:
Je weet ook gewoon nu al dat als die arme meid ooit wordt vermoord dat Jetten en Klaver er "keihard afstand van nemen" en "niemand om het woord vermoord mag worden" maar meteen over Islamofobie beginnen als de discussie dan op gang komt.
En dat bepaalde media haar "radicalisering" door affiliatie met Wierd Duk gaan duiden.
Dit bedoel ik dus met dat rechts Nederland de kritiek op de islam onmogelijk maakt. "de aanwezigheid van moslims" is hier niet het probleem. Je kan ook de schuldigen berechten en rehabiliteren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zou totaal er niet voor hoeven kiezen om de anonimiteit in te hoeven gaan om er met gestrekt been in te kunnen gaan, die vrijheid heeft ze gewoon in Nederland en degenen die haar dit willen ontzeggen zijn degenen die zich aan moeten passen.
Als ze door de aanwezigheid van moslims geen kritiek op de islam kan geven moeten de moslims weg.
De moslims kunnen toch hun radicale broeders verraden aan de politie? Zodat de politie tijdig kan ingrijpen. Dat zou tevens een teken zijn dat die moslims in vrede gekomen zijn. Toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee. De islam moet bekritiseerd worden! Daar zijn rechts én links Nederland het met mekaar mee eens.
Het verschil is echter wel dat die kritiek vanuit rechts vaak gepaard gaat met walgelijke islamofobie jegens alle moslims, waardoor de weldenkende linkse medemens dit moet verwerpen en er geen ruimte meer blijft voor kritiek op de islam.
Incel gespot.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:25 schreef kitano het volgende:
Ze is 27 dus ze heeft nog ca. 15 jaar om van gedachten te veranderen...
+we moeten elkaar vasthoudenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:13 schreef Richestorags het volgende:
Je weet ook gewoon nu al dat als die arme meid ooit wordt vermoord dat Jetten en Klaver er "keihard afstand van nemen" en "niemand om het woord vermoord mag worden" maar meteen over Islamofobie beginnen als de discussie dan op gang komt.
En dat bepaalde media haar "radicalisering" door affiliatie met Wierd Duk gaan duiden.
Islamkritiek vanuit links? Dat is net zoiets als een veganistische barbecuequote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee. De islam moet bekritiseerd worden! Daar zijn rechts én links Nederland het met mekaar mee eens.
Het verschil is echter wel dat die kritiek vanuit rechts vaak gepaard gaat met walgelijke islamofobie jegens alle moslims, waardoor de weldenkende linkse medemens dit moet verwerpen en er geen ruimte meer blijft voor kritiek op de islam.
Dat is bij iedereen die bedreigd wordt, dat staat buiten kijf. Lijkt me nogal wiedes maar okéquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat het onmogelijk dan? Als iemand anders een mening geeft dan kan jij je mening niet meer uiten oid?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat rechts Nederland de kritiek op de islam onmogelijk maakt. "de aanwezigheid van moslims" is hier niet het probleem. Je kan ook de schuldigen berechten en rehabiliteren.
Zou niet weten wat voor gevaar de aanwezigheid van mijn beste vriendin vormt, die overigens geen problemen heeft met afvalligen.
Omdat het verwerpen van de islamofobische drek voorrang heeft op dat moment.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat het onmogelijk dan? Als iemand anders een mening geeft dan kan jij je mening niet meer uiten oid?
Dont feed the trollquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:43 schreef Origami94 het volgende:
Verzonnen verhalen by Lale Gul. Zou zo gepost kunnen hebben in KLB 2.0 naast Meloewa, Britneycheers en Hakunamathafacka
Ja hoor, de usual suspect is er weer als de kippen bij het allemaal te downplayen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:43 schreef Origami94 het volgende:
Verzonnen verhalen by Lale Gul. Zou zo gepost kunnen hebben in KLB 2.0 naast Meloewa, Britneycheers en Hakunamathafacka
Tim Hofman wordt echt bedreigd en die zie ik nou nooit elke week in de media huilen hierover of een Wilders act te beginnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, de usual suspect is er weer als de kippen bij het allemaal te downplayen.
De vraag is hoe je anderen overtuigd, Als dat toch al niet gaat werken dan heeft het allemaal weinig zin.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:38 schreef LXIV het volgende:
Ik begrijp mensen als Wilders en haar niet helemaal. Je eigen vrijheid en veiligheid voor zo’n groot deel inleveren om mensen te waarschuwen die toch niet willen luisteren… Je kunt voor of tegen zijn, maar het is echt wel de keuze van de Nederlandse bevolking om door te gaan met islamisatie. Ik zou zeggen:ok, zoek het dan maar uit. Ik ga van mijn vrijheid en geld genieten in Spanje of Portugal
Die bagatelisatie van......quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
Zou niet weten wat voor gevaar de aanwezigheid van mijn beste vriendin vormt
Juist. Je krijgt er weinig voor terug. De massa is ziende blind, wil de boodschap niet begrijpen omdat de realiteit te bruut is en ondertussen leef jij een kutlevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:38 schreef LXIV het volgende:
Ik begrijp mensen als Wilders en haar niet helemaal. Je eigen vrijheid en veiligheid voor zo’n groot deel inleveren om mensen te waarschuwen die toch niet willen luisteren… Je kunt voor of tegen zijn, maar het is echt wel de keuze van de Nederlandse bevolking om door te gaan met islamisatie. Ik zou zeggen:ok, zoek het dan maar uit. Ik ga van mijn vrijheid en geld genieten in Spanje of Portugal
Als het veel en veel te laat is.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wanneer komt toch eens het besef dat islamofobie gewoon rationeel is..?
Alsof in 15 jaar dit probleem niet meer speelt...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:25 schreef kitano het volgende:
Ze is 27 dus ze heeft nog ca. 15 jaar om van gedachten te veranderen...
Islamofobie bestaat niet. Het is een onzinterm bedacht door de islamofascisten om critici de mond te snoeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wanneer komt toch eens het besef dat islamofobie gewoon rationeel is..?
Zonder bedreigingen uit bepaalde hoek, had ze geen greintje aandacht gekregen.....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef Killumination het volgende:
Echt maar alles om in de spotlights te blijven. Beetje tekort aan aandacht.
Boeken verkopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:45 schreef havanagila het volgende:
[..]
Zonder bedreigingen uit bepaalde hoek, had ze geen greintje aandacht gekregen.....
Je kunt als gelovige moslim niet even een wipje maken als je niet getrouwd bent. Of ja, als man mag je dat wel, maar als vrouw niet. Het is dus een kwestie van veel testosteron en frustratie. Het zijn net voetbalsupporters, wanneer hun partij verliest.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat ook dat land wordt overspoeld met Islamieten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:38 schreef LXIV het volgende:
La hawla wa la quwwata illa billahquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:21 schreef havanagila het volgende:
Leuk topic, zie je precies wie gelovig is en niet.
Zie hier de tolerantie van D66.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:11 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet ze eens gaan leven.
Ze heeft het vooral te druk met aandacht zoeken voor een gezin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |