Oftewel als ex-moslim, zeker vrouw, gewoon lekker je bek houden als je een normaal leven wil.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
Triest, dat ze dit zo voelt. Ze zou ook voor een leven in anonimiteit kunnen kiezen inclusief kinderen. Dat betekent wel dat ze voortaan niet meer met haar ogen dicht een sliding met gestrekt been kan maken
Je weet me toch elke keer weer te verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oftewel als ex-moslim, zeker vrouw, gewoon lekker je bek houden als je een normaal leven wil.
Wat een mooie boodschap van de islam weer.
Ja, daar zal veel voor nodig zijn iddquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je weet me toch elke keer weer te verbazen
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar zal veel voor nodig zijn idd.
Ze zou totaal er niet voor hoeven kiezen om de anonimiteit in te hoeven gaan om er met gestrekt been in te kunnen gaan, die vrijheid heeft ze gewoon in Nederland en degenen die haar dit willen ontzeggen zijn degenen die zich aan moeten passen.
Als ze door de aanwezigheid van moslims geen kritiek op de islam kan geven moeten de moslims weg.
Daar is ook niets mis mee. De islam moet bekritiseerd worden! Daar zijn rechts én links Nederland het met mekaar mee eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:13 schreef Richestorags het volgende:
Je weet ook gewoon nu al dat als die arme meid ooit wordt vermoord dat Jetten en Klaver er "keihard afstand van nemen" en "niemand om het woord vermoord mag worden" maar meteen over Islamofobie beginnen als de discussie dan op gang komt.
En dat bepaalde media haar "radicalisering" door affiliatie met Wierd Duk gaan duiden.
Dit bedoel ik dus met dat rechts Nederland de kritiek op de islam onmogelijk maakt. "de aanwezigheid van moslims" is hier niet het probleem. Je kan ook de schuldigen berechten en rehabiliteren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zou totaal er niet voor hoeven kiezen om de anonimiteit in te hoeven gaan om er met gestrekt been in te kunnen gaan, die vrijheid heeft ze gewoon in Nederland en degenen die haar dit willen ontzeggen zijn degenen die zich aan moeten passen.
Als ze door de aanwezigheid van moslims geen kritiek op de islam kan geven moeten de moslims weg.
De moslims kunnen toch hun radicale broeders verraden aan de politie? Zodat de politie tijdig kan ingrijpen. Dat zou tevens een teken zijn dat die moslims in vrede gekomen zijn. Toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee. De islam moet bekritiseerd worden! Daar zijn rechts én links Nederland het met mekaar mee eens.
Het verschil is echter wel dat die kritiek vanuit rechts vaak gepaard gaat met walgelijke islamofobie jegens alle moslims, waardoor de weldenkende linkse medemens dit moet verwerpen en er geen ruimte meer blijft voor kritiek op de islam.
Incel gespot.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:25 schreef kitano het volgende:
Ze is 27 dus ze heeft nog ca. 15 jaar om van gedachten te veranderen...
+we moeten elkaar vasthoudenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:13 schreef Richestorags het volgende:
Je weet ook gewoon nu al dat als die arme meid ooit wordt vermoord dat Jetten en Klaver er "keihard afstand van nemen" en "niemand om het woord vermoord mag worden" maar meteen over Islamofobie beginnen als de discussie dan op gang komt.
En dat bepaalde media haar "radicalisering" door affiliatie met Wierd Duk gaan duiden.
Islamkritiek vanuit links? Dat is net zoiets als een veganistische barbecuequote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee. De islam moet bekritiseerd worden! Daar zijn rechts én links Nederland het met mekaar mee eens.
Het verschil is echter wel dat die kritiek vanuit rechts vaak gepaard gaat met walgelijke islamofobie jegens alle moslims, waardoor de weldenkende linkse medemens dit moet verwerpen en er geen ruimte meer blijft voor kritiek op de islam.
Dat is bij iedereen die bedreigd wordt, dat staat buiten kijf. Lijkt me nogal wiedes maar okéquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat het onmogelijk dan? Als iemand anders een mening geeft dan kan jij je mening niet meer uiten oid?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat rechts Nederland de kritiek op de islam onmogelijk maakt. "de aanwezigheid van moslims" is hier niet het probleem. Je kan ook de schuldigen berechten en rehabiliteren.
Zou niet weten wat voor gevaar de aanwezigheid van mijn beste vriendin vormt, die overigens geen problemen heeft met afvalligen.
Omdat het verwerpen van de islamofobische drek voorrang heeft op dat moment.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat het onmogelijk dan? Als iemand anders een mening geeft dan kan jij je mening niet meer uiten oid?
Dont feed the trollquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:43 schreef Origami94 het volgende:
Verzonnen verhalen by Lale Gul. Zou zo gepost kunnen hebben in KLB 2.0 naast Meloewa, Britneycheers en Hakunamathafacka
Ja hoor, de usual suspect is er weer als de kippen bij het allemaal te downplayen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:43 schreef Origami94 het volgende:
Verzonnen verhalen by Lale Gul. Zou zo gepost kunnen hebben in KLB 2.0 naast Meloewa, Britneycheers en Hakunamathafacka
Tim Hofman wordt echt bedreigd en die zie ik nou nooit elke week in de media huilen hierover of een Wilders act te beginnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, de usual suspect is er weer als de kippen bij het allemaal te downplayen.
De vraag is hoe je anderen overtuigd, Als dat toch al niet gaat werken dan heeft het allemaal weinig zin.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:38 schreef LXIV het volgende:
Ik begrijp mensen als Wilders en haar niet helemaal. Je eigen vrijheid en veiligheid voor zo’n groot deel inleveren om mensen te waarschuwen die toch niet willen luisteren… Je kunt voor of tegen zijn, maar het is echt wel de keuze van de Nederlandse bevolking om door te gaan met islamisatie. Ik zou zeggen:ok, zoek het dan maar uit. Ik ga van mijn vrijheid en geld genieten in Spanje of Portugal
Die bagatelisatie van......quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
Zou niet weten wat voor gevaar de aanwezigheid van mijn beste vriendin vormt
Juist. Je krijgt er weinig voor terug. De massa is ziende blind, wil de boodschap niet begrijpen omdat de realiteit te bruut is en ondertussen leef jij een kutlevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:38 schreef LXIV het volgende:
Ik begrijp mensen als Wilders en haar niet helemaal. Je eigen vrijheid en veiligheid voor zo’n groot deel inleveren om mensen te waarschuwen die toch niet willen luisteren… Je kunt voor of tegen zijn, maar het is echt wel de keuze van de Nederlandse bevolking om door te gaan met islamisatie. Ik zou zeggen:ok, zoek het dan maar uit. Ik ga van mijn vrijheid en geld genieten in Spanje of Portugal
Als het veel en veel te laat is.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wanneer komt toch eens het besef dat islamofobie gewoon rationeel is..?
Alsof in 15 jaar dit probleem niet meer speelt...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:25 schreef kitano het volgende:
Ze is 27 dus ze heeft nog ca. 15 jaar om van gedachten te veranderen...
Islamofobie bestaat niet. Het is een onzinterm bedacht door de islamofascisten om critici de mond te snoeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wanneer komt toch eens het besef dat islamofobie gewoon rationeel is..?
Zonder bedreigingen uit bepaalde hoek, had ze geen greintje aandacht gekregen.....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef Killumination het volgende:
Echt maar alles om in de spotlights te blijven. Beetje tekort aan aandacht.
Boeken verkopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:45 schreef havanagila het volgende:
[..]
Zonder bedreigingen uit bepaalde hoek, had ze geen greintje aandacht gekregen.....
Je kunt als gelovige moslim niet even een wipje maken als je niet getrouwd bent. Of ja, als man mag je dat wel, maar als vrouw niet. Het is dus een kwestie van veel testosteron en frustratie. Het zijn net voetbalsupporters, wanneer hun partij verliest.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat ook dat land wordt overspoeld met Islamieten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:38 schreef LXIV het volgende:
La hawla wa la quwwata illa billahquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:21 schreef havanagila het volgende:
Leuk topic, zie je precies wie gelovig is en niet.
Zie hier de tolerantie van D66.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:11 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet ze eens gaan leven.
Ze heeft het vooral te druk met aandacht zoeken voor een gezin.
Dat zo'n post je triggert zegt genoeg toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
La hawla wa la quwwata illa billah
Ben ik gelovig of niet?
Spanje kent al veel moslims en kent ook al heel veel islam terreur aanslagen. Je zult toch echt naar Oost-Europa moeten verhuizenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:36 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat ook dat land wordt overspoeld met Islamieten.
verkiezingstijd, partijen die rechts willen snoepen. Hoe heeft haar 2e boek het gedaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:21 schreef havanagila het volgende:
[..]
En waarom verkocht dat boek ook alweer zo goed? Dankzij de aandacht....
Bosnië, Albanië, Macedonië, Kosovo en Bulgarije is ook Oost Europa.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Spanje kent al veel moslims en kent ook al heel veel islam terreur aanslagen. Je zult toch echt naar Oost-Europa moeten verhuizen
Nee dat is Centraal-Europa, behalve Bulgarije dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:45 schreef Killumination het volgende:
[..]
Bosnië, Albanië, Macedonië, Kosovo en Bulgarije is ook Oost Europa.
Daarom hebben vrouwen in het westen het extreem zwaar op de wereld. Ze worden zwaar onderdrukt, ze mogen niks, geen perspectief hebben, geen opleiding volgen.. helemaal niks. Zelfs in Afghanistan en Saoedi-Arabië hebben ze meer vrijheden dan hier.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voormalig Joegoslavië en Albanië…quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee dat is Centraal-Europa, behalve Bulgarije dan.
Of de Balkan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Voormalig Joegoslavië en Albanië…
Dat zou ik toch gewoon Zuid-Europa noemen.
Typootje. Of bewust?quote:
Zuidoost-Europaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee dat is Centraal-Europa, behalve Bulgarije dan.
Dat is natuurlijk niet het oost-europa wat ik bedoel, maar dat begrijp jij ook wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:45 schreef Killumination het volgende:
[..]
Bosnië, Albanië, Macedonië, Kosovo en Bulgarije is ook Oost Europa.
Nee, aangezien ik geen woordvoerder ben van D66. Als je wilt weten wat D66 er van vind moet je Rob Jetten maar bellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 04:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zie hier de tolerantie van D66.
Maakt dat haar een soort onaantastbaar engeltje dat boven iedere kritiek verheven is? Wat een politiek correct gedoe.quote:Iemand die zich losmaakt van een conservatief juk wordt beschimpt terwijl de conservatieve religieuzen die haar met de dood bedreigen met fluwelen handschoenen worden aangepakt.
Dat verzin je volledig namens mij.quote:Van die goodie do'ers zoals jij zien het liefste dat ze gewoon haar bek houdt en zich volgens het normatieve kader gedraagt waar men zich in progressieve kring veilig bij voelt: onderdanig en kritiek hoogstens gericht naar de witte man. Die is namelijk het echte probleem.
Idd, dat laatste dus...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik geen woordvoerder ben van D66. Als je wilt weten wat D66 er van vind moet je Rob Jetten maar bellen.
Het is meer exemplarisch voor jouw onvermogen om in verschillende individuen te denken.
[..]
Maakt dat haar een soort onaantastbaar engeltje dat boven iedere kritiek verheven is? Wat een politiek correct gedoe.
Kijk, het is heel naar voor Lale en vrouwen in haar situatie dat ze het moeilijk hebben. Maar je mag het er ook over hebben of de wijze waarop ze ermee bezig is, haarzelf en vrouwen in die situatie nou echt vooruit helpt. Het lijkt er meer op dat ze wel erg geniet van al die aandacht iedere keer.
Verder kennen we haar bedreigers niet en weten we niet wat de politie er precies aan doet. Dus een wat voorbarige conclusie dat we die met fluwelen handschoenen zouden aanpakken.
[..]
Dat verzin je volledig namens mij.
Maar ik zou inderdaad liever zien dat ze gaat doen wat ze zei te gaan doen. Dat is te gaan leven. Dus ergens een eindje van haar kutfamilie vandaan van haar gewonnen vrijheid gaan genieten en uiteindelijk haar gezinnetje beginnen. En dan kan ze zich ook bezig gaan houden met het helpen van andere moslimvrouwen om meer vrijheid te krijgen. Maar dat kan ook op een heel wat constructievere manier.
Lale kiest er echter voor om bezig te blijven met het uitvechten van ruzies met haar familie via de media. Dat heeft weinig met "Ik ga leven" of "Ik ben vrij" te maken. Meer met een enorme onstilbare honger naar aandacht.
Tja, dat zou je dan ook kunnen zeggen over Eduard D. Dekker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dat laatste dus...
Goed voor haar dat ze de slechte kant van de islam aankaart, maar ze trekt er overduidelijk een slaatje uit, lees; boekenverkoop.
Dit gevoel krijg ik ook bij die zus van Holleeder...
Zoveel boeken schrijven over vooral Willem....
Lijkt me vooral jezelf beperken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat het verwerpen van de islamofobische drek voorrang heeft op dat moment.
Om vervolgens in "stilte" hetzelfde lot te ondergaan als bijvoorbeeld Roshin...voor de ogen van je driejarige dochtertje vermoord worden: https://nos.nl/artikel/25(...)wraakmoord-apeldoornquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:25 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik zou inderdaad liever zien dat ze gaat doen wat ze zei te gaan doen. Dat is te gaan leven. Dus ergens een eindje van haar kutfamilie vandaan van haar gewonnen vrijheid gaan genieten en uiteindelijk haar gezinnetje beginnen. En dan kan ze zich ook bezig gaan houden met het helpen van andere moslimvrouwen om meer vrijheid te krijgen. Maar dat kan ook op een heel wat constructievere manier.
Dat is zinloze speculatie.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Om vervolgens in "stilte" hetzelfde lot te ondergaan als bijvoorbeeld Roshin...voor de ogen van je driejarige dochtertje vermoord worden: https://nos.nl/artikel/25(...)wraakmoord-apeldoorn
Wat wil je precies horen? Dat we iedereen die zichzelf moslim noemt deporteren uit Nederland?quote:Wat mij betreft kan er niet genoeg aandacht gegeven worden aan de achterlijkheid die voortkomt uit de Islam. Die religie past hier gewoon niet, totaal onverenigbaar met onze normen en waarden. Wij moeten maar tolerant zijn ten opzichte van die religie, maar vanuit die religie zelf is er geen enkele tolerantie te bespeuren.
Relevante informatie voor dit topuc. Dank daarvoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:26 schreef roos94 het volgende:
Dat boek van haar is echt slecht geschreven
Ja, dat zou jij natuurlijk niet willen, uiten wat je veel bezighoudt en vanwege maatschappelijke interesse daar je brood mee verdienen. Het idee alleen al.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dat laatste dus...
Goed voor haar dat ze de slechte kant van de islam aankaart, maar ze trekt er overduidelijk een slaatje uit, lees; boekenverkoop.
Dit gevoel krijg ik ook bij die zus van Holleeder...
Zoveel boeken schrijven over vooral Willem....
Beetje door de regels heen lezen he?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dat zou jij natuurlijk niet willen, uiten wat je veel bezighoudt en vanwege maatschappelijke interesse daar je brood mee verdienen. Het idee alleen al.
Ja, daarom doet ze het natuurlijk: "om te profiteren".quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Beetje door de regels heen lezen he?
Ze dikt het allemaal wel aan he?
Ze kiest overduidelijk de aandacht boven haar veiligheid.
En gaat daar weer van profiteren, enz enz...
Oftewel; ze had haar bek moeten houden en haar hoofddoek moeten dragen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Beetje door de regels heen lezen he?
Ze dikt het allemaal wel aan he?
Ze kiest overduidelijk de aandacht boven haar veiligheid.
En gaat daar weer van profiteren, enz enz...
Het is dringend noodzakelijk om de radicale gewelddadige mensen uit de Nederlandse samenleving te verwijderen zodat de jongere Nederlandse generaties meer innerlijke rust krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is zinloze speculatie.
[..]
Wat wil je precies horen? Dat we iedereen die zichzelf moslim noemt deporteren uit Nederland?
Dit soort topics komen nooit verder dan "Islam kut hurdur!!" gemeenplaatsen en verhulde oproepen tot etnische zuivering.
Turkse vrouwen zijn over het algemeen ook mooie vrouwen. Vaak zie je het niet helemaal goed omdat ze bedekt zijn in naam der geloof. Het doel van zo'n Hijab/Burka is dan ook om ervoor te zorgen dat andere mannen dat niet mogen zien cq opgewonden raken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:35 schreef LXIV het volgende:
Toevallig zag ik vandaag haar foto in de krant. Wel een knappe vrouw
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Oftewel; ze had haar bek moeten houden en haar hoofddoek moeten dragen.
Nou, zo komt het wel over idd...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, daarom doet ze het natuurlijk: "om te profiteren".
Zoals de waard is, hé.
Dat is volgens mij vooral wat de meesten wel prima hadden gevonden. Zolang Lale dat maar ergens in Turkije had moeten doen en niet hier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Oftewel; ze had haar bek moeten houden en haar hoofddoek moeten dragen.
Ze verdient der geld ermee, je kunt ook de krant niet lezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral wat de meesten wel prima hadden gevonden. Zolang Lale dat maar ergens in Turkije had moeten doen en niet hier.
Maar het is Lale geheel gegund haar leven naar eigen smaak in te richten en geen last te hebben van bemoeizieke familieleden. En ze mag ook prima opkomen voor moslimvrouwen die hetzelfde wensen.
Alleen kan dat ook zonder dat aandachtsgeile gedoe.
Ah, het ‘korte rokje’… D66-style.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:11 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet ze eens gaan leven.
Ze heeft het vooral te druk met aandacht zoeken voor een gezin.
Mjah, al die useful idiots die eh ... achter de vrijheid van godsdienst staan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:59 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Maar je ziet; dat kan dus niet.
Met dank aan de islam, maar vooral ook met dank aan de useful idiots zoals een aantal fokkers hier.
Meer "Je moeilijke jeugd is niet per se een vrijkaart voor eindeloze aandachtsgeilerij" eigen stylequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, het ‘korte rokje’… D66-style.
Jaja mensen, het ododen van ongelovigen omdat ze de profeet beledigen is “vrijheid van godsdienst”quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, al die useful idiots die eh ... achter de vrijheid van godsdienst staan.
Hoe waagt ze uit te leggen dat ze niet aan kinderen durft te beginnen omdat ze continue bedreigt wordt, hoerrrrr *spuug* tjoe geen rezpekt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meer "Je moeilijke jeugd is niet per se een vrijkaart voor eindeloze aandachtsgeilerij" eigen style
Islam is het probleem. Niet moslims. Leer het onderscheid.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:54 schreef probeer het volgende:
Brrr, alle moslims slecht want er zitten een stel klootzakken tussen. Islamofobie is rationeel!
Maar als iemand zogenaamd man noch vrouw is, dan moet de vlag (wel de laatste versie, wijzigt iedere 4 maanden) uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meer "Je moeilijke jeugd is niet per se een vrijkaart voor eindeloze aandachtsgeilerij" eigen style
Dat zeg ik nergens. Rot op met je misselijke verdraaiingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jaja mensen, het ododen van ongelovigen omdat ze de profeet beledigen is “vrijheid van godsdienst”
Only on de foks.
Ok. Dit bericht gaat over enkele moslims die haar bedreigen. Waarom begin jij dan over de islam? Leer het onderscheid.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Islam is het probleem. Niet moslims. Leer het onderscheid.
Sterker nog, dan moeten de tampons in rijen van vier opgestapeld op de heren wc liggen aldus Hexagon, want zo ruimdenkend is hij dan wel weerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar als iemand zogenaamd man noch vrouw is, dan moet de vlag (wel de laatste versie, wijzigt iedere 4 maanden) uit.
Man, verlos je eens van die dogma’s…
Dat zeg je natuurlijk wel gekkie, we lezen dwars door je oneliners heen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Rot op met je misselijke verdraaiingen.
Kneusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg je natuurlijk wel gekkie, we lezen dwars door je oneliners heen.
Je verdedigt de stelling “ Als ze door de aanwezigheid van moslims geen kritiek op de islam kan geven moeten de moslims weg.”quote:
Wat ik al zeg, zeg kan ook gewoon gaan leven, zoals ze zelf zegt. Een veilig eindje bij haar kutfamilie vandaan en dan gewoon opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe waagt ze uit te leggen dat ze niet aan kinderen durft te beginnen omdat ze continue bedreigt wordt, hoerrrrr *spuug* tjoe geen rezpekt.
Aldus Hexagon de zo ruimdenkende filosoof.
Dat moet niet, dat mag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar als iemand zogenaamd man noch vrouw is, dan moet de vlag (wel de laatste versie, wijzigt iedere 4 maanden) uit.
Man, verlos je eens van die dogma’s…
Niet enkele… en bovendien: de reden dat ze dat doen komt omdat ze vergiftigd zijn door die achterlijke religie (ok, pleonasme) die zeer gewelddadig is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok. Dit bericht gaat over enkele moslims die haar bedreigen. Waarom begin jij dan over de islam? Leer het onderscheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |