SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hehe, snap ik ja.. Zeker als je het ook met een serieuze blik doetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:40 schreef ToT het volgende:
[..]Hij werd wel ff wat zenuwachtig na de eerste vrolijke reactie!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat mijn post de lapo was!
Maar geeft niet, kon toch geen titel bedenken
Verhaaltjes voorlezen is ook altijd zowat!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hehe, snap ik ja.. Zeker als je het ook met een serieuze blik doet
Rare stemmetjes gebruiken, Bambi op een horror-manier voorlezen, Woezel en Pip interactie laten hebben met Dolfje het weerwolfje, hemzelf in het verhaal verwerken met wat hij op dat moment aan het doen is enz.![]()
En ga ook de bank op, vrouwlief is wakker en straks kleintje weer zien
Wel even geleden dat ik op zo'n net tijdstip heb geslapenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk, dat we als vaders best wel gelijk zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Verhaaltjes voorlezen is ook altijd zowat!
Rare stemmetjes gebruiken, Bambi op een horror-manier voorlezen, Woezel en Pip interactie laten hebben met Dolfje het weerwolfje, hemzelf in het verhaal verwerken met wat hij op dat moment aan het doen is enz.
"Dolfje het weerwolfje liep door het park en was op zoek naar de geheimzinnige man die meer over weerwolven wist.
Daar onder de boom bij het vijvertje zag hij een schimmige schaduw en Mini-ToT zat bij papa in z'n nek te hijgen met z'n snotterige neus. Langzaam liep Dolfje naar de boom toe."![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk, dat we als vaders best wel gelijk zijnMooi man!
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey ToT.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe mij maar gebakken koeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen koffie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik refereerde aan de TT. Koffie gvd heb ik het vorige topic al om gegild. Je loopt achterquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ow!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik refereerde aan de TT. Koffie gvd heb ik het vorige topic al om gegild. Je loopt achter![]()
![]()
Vandaag thuis.quote:Ja, dat kan. Wel even oppassen als je een Teams vergadering hebt...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kantoor lijkt me, thuis kun je ook wel in je blote klote werken natuurlijk!
Dat je niet even opstaat om koffie te halen bijvoorbeeld
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Runderrookvlees is toch ook gebakken koe?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ontbijt?Donders! Koffie en vlees!
Als een echte kerel!
Was een keer live op tv.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag thuis.
[..]
Ja, dat kan. Wel even oppassen als je een Teams vergadering hebt...
Dat je niet even opstaat om koffie te halen bijvoorbeeldOkee die reporter die vanuit huis werkte zat niet helemaal in z'n blote kloten; hij had wel een onderbroek aan!
![]()
![]()
Ik dacht dat dat gerookt was?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Runderrookvlees is toch ook gebakken koe?![]()
![]()
Het is koe.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Inderdaad. Dan sta je er gekleurd op...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een keer live op tv.Okee die reporter die vanuit huis werkte zat niet helemaal in z'n blote kloten; hij had wel een onderbroek aan!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zowel hij als zijn collega in de studio bleven er heel relaxed onder!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan sta je er gekleurd op...
Ze vroeger wel naar: "Am I seeing it correct that you're not wearing pants?" of zo!
Anyway, koterslingeren!![]()
![]()
Latersquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zowel hij als zijn collega in de studio bleven er heel relaxed onder!
Ze vroeger wel naar: "Am I seeing it correct that you're not wearing pants?" of zo!
Anyway, koterslingeren!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eindelijk licht
Totale daglichtperiode is 09:06 uur. Dat is 23 minuten langer dan vorige weekUw ADH vitamine Worst
Echt he? Ik sta ook te genieten van de roze geel kleurende hemelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:01 schreef hemarookworst het volgende:
Eindelijk licht
Totale daglichtperiode is 09:06 uur. Dat is 23 minuten langer dan vorige week
Ja het wordt steeds beter.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:01 schreef hemarookworst het volgende:
Eindelijk licht
Totale daglichtperiode is 09:06 uur. Dat is 23 minuten langer dan vorige week
Het is wel koud, buiten is alles bevroren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Best blij met de weersverwachtingenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het wordt steeds beter.
Het is wel koud, buiten is alles bevroren.Uw ADH vitamine Worst
Om en nabij het vriespunt. Tussen -3 en 5 graden. Maar wel droog, da's wel fijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voel me niet zo ellendig als ergens halverwege deze maandUw ADH vitamine Worst
Gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:16 schreef hemarookworst het volgende:
Voel me niet zo ellendig als ergens halverwege deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Druk hier. Mogguh
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GG
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Morguh Drakin en GG
Drakin, Dotteke
Of thee natuurlijk 🍵Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dot
Lekker thnxquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Drakin, Dotteke
Of thee natuurlijk 🍵
Alles goedquote:
Nee
Met Jou?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O niet goed, was loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
quote:
Morguh Assie
Er is geen TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dan even wat kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MakenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Zag er idd mooi uit!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Echt he? Ik sta ook te genieten van de roze geel kleurende hemel![]()
![]()
Ik had gelukkig laatst een ijskrab-machine gekocht bij de Lidl in Duitsland.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het wordt steeds beter.
Het is wel koud, buiten is alles bevroren.
Werkt wel aardig!![]()
![]()
Luxe.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had gelukkig laatst een ijskrab-machine gekocht bij de Lidl in Duitsland.
Werkt wel aardig!
Ik ben ouderwets en ben bezig met ruitenontdooier en de krabber.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ding was 2 tientjes, ik dacht; gewoon een keer proberen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Luxe.
Ik ben ouderwets en ben bezig met ruitenontdooier en de krabber.![]()
![]()
Bevalt de auto goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat voor kekke waggie heb je dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja zeker, ieder ritje is weer genieten![]()
Heb je ook een zak krab machine?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had gelukkig laatst een ijskrab-machine gekocht bij de Lidl in Duitsland.
Werkt wel aardig!
Uw ADH vitamine Worst
Mooi zo, lekker genieten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja zeker, ieder ritje is weer genietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die komt over een paar maand hier naar toe!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook een zak krab machine?![]()
![]()
![]()
Is ze een machine?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komt over een paar maand hier naar toe!![]()
TerminatrixUw ADH vitamine Worst
Laat je er eentje overvliegen ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komt over een paar maand hier naar toe!![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2025 08:59:04 ]![]()
Is alles al rond ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komt over een paar maand hier naar toe!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Whehehe!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ze een machine?
TerminatrixNee geintje natuurlijk.
![]()
![]()
Ik ben met een super lieve dame in gesprek!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Laat je er eentje overvliegen ?![]()
![]()
![]()
Zij wil graag zo snel mogelijk hier naar toe komen!quote:
Ikzelf heb nog wel zoiets van ff stapje voor stapje doen.Ik wil geen herhaling van m'n vorige relatie.
Maar dit voelt echt veel beter.![]()
![]()
Waarom een zo ver wegquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben met een super lieve dame in gesprek!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben met een super lieve dame in gesprek!![]()
waar vind je al die dames man
![]()
(Ik vraag dit voor een vriend)![]()
![]()
Haastige spoed is zelden goed.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij wil graag zo snel mogelijk hier naar toe komen!
Ikzelf heb nog wel zoiets van ff stapje voor stapje doen.Ik wil geen herhaling van m'n vorige relatie.
Maar dit voelt echt veel beter.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Precies, zei ik ook tegen haar: leer mij eerst beter kennen voor we een ticket gaan boeken.Straks krijg je op het laatste moment toch de zenuwen en stap je dat vliegtuig niet in of zo.quote:![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon lekker knallen en er geen ring om doen![]()
![]()
![]()
![]()
Die koop je gewoon, je moet wel beslist trouwen anders doen ze niks voor je.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]waar vind je al die dames man
![]()
(Ik vraag dit voor een vriend)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Die koop je gewoon, je moet wel beslist trouwen anders doen ze niks voor je.dit geloven
![]()
Maar die zijn hier toch ook wel?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat je van ver haalt is lekker!
Ik heb gewoon een zwak voor Aziatische dames.
Maar goed its youre live
Maar ze krijgt vast geen verblijfsvergunning zonder getrouwd te zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon lekker knallen en er geen ring om doen
Hier heb je ook een paar van die importbruidjes wonen
Kunnen nog 0 Nederlands na 20 jaar en alles gaat naar de familieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jawel hoor, was met mijn ex ook gewoon.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze krijgt vast geen verblijfsvergunning zonder getrouwd te zijn![]()
![]()
Jij wil gewoon snel scoren en dat laten ze niet zomaar toequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze dame heeft een erg goede functie bij een groot internationaal bedrijf en kan via een interne sollicitatie hier verder werken bij dat bedrijf.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:11 schreef drakin het volgende:
Hier heb je ook een paar van die importbruidjes wonen
Kunnen nog 0 Nederlands na 20 jaar en alles gaat naar de familie
Haar broers hebben daar ook een erg goede baan en die hebben al tegen haar gezegd dat ze geen verantwoordelijkheden meer heeft voor de familie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen. Eerst effe koffie.Hee man!
![]()
Ik praat niet met seksisten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij wil gewoon snel scoren en dat laten ze niet zomaar toe![]()
Er zijn tig 'normale' relaties tussen NL-mannen en Aziatische dames, dus hou gewoon je seksistisch vooroordeel voor je![]()
Ik ken ook wel meerdere idd, hoewel er ook genoeg slechte voorbeelden zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zijn tig 'normale' relaties tussen NL-mannen en Aziatische dames, dus hou gewoon je seksistisch vooroordeel voor je
Met name met dames uit het land van mijn ex gaat het vrij vaak mis. Uiteraard scheelt het per type persoon; ga je met een sexy feestbeest zitten flirten, of met een bescheidener persoon?![]()
RnEn er zijn tig NL'se Golddiggersquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken ook wel meerdere idd, hoewel er ook genoeg slechte voorbeelden zijn.
Met name met dames uit het land van mijn ex gaat het vrij vaak mis. Uiteraard scheelt het per type persoon; ga je met een sexy feestbeest zitten flirten, of met een bescheidener persoon?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Goeiemorgen. Hoe gaat ie?quote:Ben je gister nog interessante dingen te weten gekomen over haar?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze dame heeft een erg goede functie bij een groot internationaal bedrijf en kan via een interne sollicitatie hier verder werken bij dat bedrijf.
Haar broers hebben daar ook een erg goede baan en die hebben al tegen haar gezegd dat ze geen verantwoordelijkheden meer heeft voor de familie.:')![]()
Hier issie prima hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Hoe gaat ie?
[..]
Ben je gister nog interessante dingen te weten gekomen over haar?Even een beetje verder wakker worden en zo weer naar de sportzaal toe.
Ja gisteren wat dingen over haar familie te weten gekomen, maar ze zat vooral te lachen om hoe de koters me in de nek zaten te springen enzo!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Aww wat schattig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier issie prima hoor.Even een beetje verder wakker worden en zo weer naar de sportzaal toe.
Ja gisteren wat dingen over haar familie te weten gekomen, maar ze zat vooral te lachen om hoe de koters me in de nek zaten te springen enzo!
Ik mis mijn vrouw
:')![]()
Morgen zie je haar weer. toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aww wat schattig.
Ik mis mijn vrouw![]()
![]()
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Is dat echt?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze dame heeft een erg goede functie bij een groot internationaal bedrijf en kan via een interne sollicitatie hier verder werken bij dat bedrijf.
Haar broers hebben daar ook een erg goede baan en die hebben al tegen haar gezegd dat ze geen verantwoordelijkheden meer heeft voor de familie.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je praat dus nooit tegen jezelfquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik praat niet met seksisten.
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan heb je een bijzondere, snel dat vliegticket kopen!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja.
Een aantal dingen heb ik al kunnen verifiëren op haar Facebook.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Spekkie
Whehehe, stapje voor stapje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb je een bijzondere, snel dat vliegticket kopen!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Oké zojuist gehoord
Volgende week woensdag 14:15 is de observatie klaar en volgt een behandeladvies...:')![]()
Sowieso heb ik nog geen geld voor een ticket en ik weet niet hoeveel ze zelf kan bijbetalen.
Misschien fifty/fifty of zo, moeten we nog bespreken.![]()
Gelukkig kennen de mensen waar ik hier om geef mij een stuk beter dan dat jij me kent.quote:
En als je dat 'lekker knallen'-bericht van me serieus nam:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2025 09:39:48 ]![]()
Ow beter!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké zojuist gehoord
Volgende week woensdag 14:15 is de observatie klaar en volgt een behandeladvies...![]()
![]()
Ja maar straks is een ander je voorquote:
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wat kost zon ticket?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:36 schreef ToT het volgende:
Sowieso heb ik nog geen geld voor een ticket en ik weet niet hoeveel ze zelf kan bijbetalen.
Misschien fifty/fifty of zo, moeten we nog bespreken.
Goed scouten op goedkope.
Kun je wel wachten xo lang? Wil je haar niet zo snel mogelijk zien? Lijkt mij vreselijk lastig om iemand alleen maar in 2D te zien altijd.:')![]()
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké zojuist gehoord
Volgende week woensdag 14:15 is de observatie klaar en volgt een behandeladvies...Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hequote:Haaiquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee joh, de klik zit echt wel goed.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar straks is een ander je voor![]()
Hoe weet je dat zo zeker? Straks zitten ze daar gewoon met een soort AI chatquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou als ik die kant op zou willen gaan deze zomer, ben ik zo'n ¤1400 kwijt aan een ticket.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat kost zon ticket?
Goed scouten op goedkope.
Kun je wel wachten xo lang? Wil je haar niet zo snel mogelijk zien? Lijkt mij vreselijk lastig om iemand alleen maar in 2D te zien altijd.
Ze wil Mini-ToT ook heel graag zien, dus dan zit je al op ¤2800.
Maar als ik haar buiten het hoogseizoen hier naar toe laat komen, ben je op cheaptickets.nl natuurlijk een stuk minder kwijt. Nog niet echt naar gekeken.
Natuurlijk wil ik haar graag snel zien, maar ik wil wel eerst beter weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ze komt heel oprecht en lief over, maar ik ga niet over één nacht ijs.
Het is niet zo dat ik om de paar maand eentje hier naar toe kan laten komen of zo!![]()
![]()
ToT gewoon lekker genieten, wel een beetje oppassen en je niet gek laten maken om overhaaste beslissingen te nemen.
Het wereldbeeld van sommige dat iedere buitenlandse vrouw alleen maar op je geld uit is... extreem bekrompen![]()
Logisch!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar ook spannend ...![]()
![]()
Ik ruik het.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Straks zitten ze daar gewoon met een soort AI chat![]()
Ik zat voor 800 in Bali, in Juni. Cathay Pacific, wel gewoon economyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou als ik die kant op zou willen gaan deze zomer, ben ik zo'n ¤1400 kwijt aan een ticket.
Maar als ik haar buiten het hoogseizoen hier naar toe laat komen, ben je op cheaptickets.nl natuurlijk een stuk minder kwijt. Nog niet echt naar gekeken.
Natuurlijk wil ik haar graag snel zien, maar ik wil wel eerst beter weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Het is niet zo dat ik om de paar maand eentje hier naar toe kan laten komen of zo!![]()
Dit idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
ToT gewoon lekker genieten, wel een beetje oppassen en je niet gek laten maken om overhaaste beslissingen te nemen.
Het wereldbeeld van sommige dat iedere buitenlandse vrouw alleen maar op je geld uit is... extreem bekrompen
Ik doe mijn ding.![]()
Netjes!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zat voor 800 in Bali, in Juni. Cathay Pacific, wel gewoon economy![]()
![]()
Beetje zieligquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat komt energiek en positief over, alles goed daarzo?
Verder niks te klagenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waar moet je heen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou als ik die kant op zou willen gaan deze zomer, ben ik zo'n ¤1400 kwijt aan een ticket.
Het is niet zo dat ik om de paar maand eentje hier naar toe kan laten komen of zo!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is knap van je.quote:
Ik wens je echt het beste toe hoor
Thanks!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is knap van je.
Ik wens je echt het beste toe hoor![]()
![]()
Maar op zich is Facebook niet de beste verifiëringssite.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja.
Een aantal dingen heb ik al kunnen verifiëren op haar Facebook.
Beetje voorzichtigheid kan geen kwaad, maar ja aan de andere kant kun je hier in Nederland ook gewoon een onbetrouwbare vrouw treffen.
Dus voorzichtig genieten klinkt prima
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Das wel echt heel duur zeg... Ik kan me nog herinneren dat ik voor 600¤ retour naar Japan ging. Half jaar van te voren tickets scouten. En via Duitsland (Düsseldorf) vliegen. Misschien dat je ook wel zo'n goedkope kan vinden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik om de paar maand eentje hier naar toe kan laten komen of zo!
Was wel 10 jr geleden:')![]()
Precies, deze vrouw weetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar op zich is Facebook niet de beste verifiëringssite.
Beetje voorzichtigheid kan geen kwaad, maar ja aan de andere kant kun je hier in Nederland ook gewoon een onbetrouwbare vrouw treffen.
Dus voorzichtig genieten klinkt prima![]()
In Nederland zijn ook zat onbetrouwbare vrouwen die achter je rug om dingen over je verzinnen omdat ze zo zuur zijn.![]()
You're welcomequote:
Gaan we nu in het Engels over?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja hoogseizoen is altijd kut. Wil ik ergens naar toe gaan, dan zal het altijd in de zomervakantie moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das wel echt heel duur zeg... Ik kan me nog herinneren dat ik voor 600¤ retour naar Japan ging. Half jaar van te voren tickets scouten. En via Duitsland (Düsseldorf) vliegen. Misschien dat je ook wel zo'n goedkope kan vinden.
Was wel 10 jr geleden
Maar haar hier naar toe laten komen kan natuurlijk op ieder moment, en dan kunnen we kijken op welke datums dat het voordeligst kan terwijl ze hier niet meteen in snertweer of vrieskou terecht komt.![]()
![]()
Düsseldorf naar Japan zal wel een populaire bestemming zijn gezien de grote Japanse gemeenschap daarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Was volgens mij in laagseizoen naar Japan. Maar goed door de helft is ook 'maar' ¤700 pp. Das wel te doen toch? Hoe oud is dit vrouw eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoogseizoen is altijd kut. Wil ik ergens naar toe gaan, dan zal het altijd in de zomervakantie moeten gebeuren.
Maar haar hier naar toe laten komen kan natuurlijk op ieder moment, en dan kunnen we kijken op welke datums dat het voordeligst kan terwijl ze hier niet meteen in snertweer of vrieskou terecht komt.:')![]()
Prettige voortplantingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
Ze zit nu bij haar tante en wil weer videobellen, dus ik ben weer ff weg hier!
Uw ADH vitamine Worst
Maar jij hebt fysieke liefde, dat heb ik weer nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zoveel hartjes
![]()
Oh geen idee. Weet wel dat er in NL nauwlijks Japanners zijn. Wat jammer is wantquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:48 schreef hemarookworst het volgende:
Düsseldorf naar Japan zal wel een populaire bestemming zijn gezien de grote Japanse gemeenschap daarJapanners
KAPOENTJEquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zoveel hartjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Awwwquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij hebt fysieke liefde, dat heb ik weer niet
Ja fysieke liefde is het beste medicijn:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nou nog een uur mezelf vervelen en dan knutsel workshop:')![]()
Ben in verschillende ramen tenten geweest in Amsterdam met Japans sprekend personeel, waren enkele jaren geleden nog niet zoveelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh geen idee. Weet wel dat er in NL nauwlijks Japanners zijn. Wat jammer is wantJapanners
Uw ADH vitamine Worst
Dat Blauwe oog op het eind is wel eigenaardigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eerst wat anders bij 'ramententen in Amsterdam'quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben in verschillende ramen tenten geweest in Amsterdam met Japans sprekend personeel, waren enkele jaren geleden nog niet zoveel![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat anders bij 'ramententen in Amsterdam'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Ramen is ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben in verschillende ramen tenten geweest in Amsterdam met Japans sprekend personeel, waren enkele jaren geleden nog niet zoveelRooie ramen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat anders bij 'ramententen in Amsterdam':')![]()
Sushiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh geen idee. Weet wel dat er in NL nauwlijks Japanners zijn. Wat jammer is wantJapanners
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat anders bij 'ramententen in Amsterdam'
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat anders bij 'ramententen in Amsterdam'![]()
Ik dacht gelijk aan voedsel #viesdikCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Tough lovequote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:54 schreef sp3c het volgende:
Dat Blauwe oog op het eind is wel eigenaardig
Hier heb je rooie ramenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ramen is ook
[..]
Rooie ramen?
Uw ADH vitamine Worst
Troost je, ik ook nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zoveel hartjes
Wat moet dat moetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe gaat het nu met je klaasje, al een beetje gewend?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Awww
Ja fysieke liefde is het beste medicijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe gaat het nu met je Klaasje, dat kan je op meerdere manieren interpreterenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je klaasje, al een beetje gewend?Uw ADH vitamine Worst
A gossie, jij ook al nietquote:![]()
Er staat nog iets achter de komma?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je Klaasje, dat kan je op meerdere manieren interpreteren
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Sinds ik verse sushi in Japan heb gegeten heb ik niet meer zo lekkere sushi in nl gegeten.quote::')![]()
Schien is het een mod dingetjequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou die is al zo oudbakkenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook fysieke liefde!en alleen zaterdag en zondag he
De komma beter voor Klaasje plaatsenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat nog iets achter de komma?
Uw ADH vitamine Worst
Dan ga ik maar niet naar Japanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sinds ik verse sushi in Japan heb gegeten heb ik niet meer zo lekkere sushi in nl gegeten.
Zou ook kunnen, of de leeftijd, ik ben natuurlijk niet zo jongen bloem als Amy en Lovelyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja ben inmiddels gewend hier hoor. Gaat zijn gangetje. Gaat nog steeds niet goed met mij helaas. De activiteiten geven wel enige afleiding.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je klaasje, al een beetje gewend?:')![]()
![]()
Ja dat verpest je sushi ervaring voor de rest van je leven LOLquote::')![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, of de leeftijd, ik ben natuurlijk niet zo jongen bloem als Amy en Lovelyquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar jij gaat dit jaar de datingsites onveilig maken!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is ook te kort dag denk ik dat het al iets kan doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ben inmiddels gewend hier hoor. Gaat zijn gangetje. Gaat nog steeds niet goed met mij helaas. De activiteiten geven wel enige afleiding.
En als ik zo inschat zit je ook meer hier dan dat je daar echt met iets bezig bent.
Zelfs onder het tekenen kom je bolken.
Maar ik las dat je bijna een behandelplan gaat krijgen, hopelijk gaat dat je helpen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou daar staan we dan, blauw en geen jongblaadje meerquote:
Oja bijna vergetenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij gaat dit jaar de datingsites onveilig maken!Uw ADH vitamine Worst
We staan er mooi gekleurd opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker woppenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die is al zo oudbakkenen alleen zaterdag en zondag he
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Tekenen geeft maar een klein beetje afleiding. Ja ben wel benieuwd waar ze mee gaan komen woensdag.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook te kort dag denk ik dat het al iets kan doen.
En als ik zo inschat zit je ook meer hier dan dat je daar echt met iets bezig bent.
Zelfs onder het tekenen kom je bolken.
Maar ik las dat je bijna een behandelplan gaat krijgen, hopelijk gaat dat je helpen.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:ALLEMAAL!
Dus ook @:Dotteke @:Sp3c @:hemarookworst @:sinterklaaskapoentje
Echt he, dat hebben we dan wel weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Das liefquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:ALLEMAAL!
Dus ook @:Dotteke @:Sp3c @:hemarookworst @:sinterklaaskapoentje![]()
Ja en hopelijk iets waar je echt iets aan hebtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tekenen geeft maar een klein beetje afleiding. Ja ben wel benieuwd waar ze mee gaan komen woensdag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zou echt heel fijn zijn ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hopelijk iets waar je echt iets aan hebt:')![]()
Goedemorgen. Net op kantoor aangekomen. Onderweg erheen even bloed gedoneerd, dus als ik vandaag ook nog wat uitvoer op het werk dan heb ik een voldaan gevoel voor ik t weekend in ga.Bastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
Hebben ze je een worst voorgehouden?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:16 schreef hemarookworst het volgende:
Envelop van gemeentebelastingen in de busBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hebben ze je een worst voorgehouden?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Moet je dat drinken?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
Zo, klaar met bellen. Nu ff een pre-workout drinken en straks naar de sportzaal!
Ik dacht altijd dat je het over de warming up had ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon de jaarlijksequote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hebben ze je een worst voorgehouden?Uw ADH vitamine Worst
Doen schaatsers ook aan een warming up, of is het meer een cooling down op de ijsbaan
Hmm ja het weekend is begonnen zo te zienCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Echt hequote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Moet je dat drinken?
Ik dacht altijd dat je het over de warming up had ofzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Doen schaatsers ook aan een warming up, of is het meer een cooling down op de ijsbaan
Hmm ja het weekend is begonnen zo te zien![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
Zo, klaar met bellen. Nu ff een pre-workout drinken en straks naar de sportzaal!![]()
Ik vanmiddag ook effe sporten:')sinterklaaskapoentje
![]()
Zelfde als elke ochtend. Moeizaam dus. Heb wel zin in het weekend. Net gehoord dat ze me op alcohol gaan testen als ik terug kom dus das een mega stok tussen de deur.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker aan het werk en bijna weekend![]()
Hoestie daar?:')![]()
Op naar het weekend dusquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelfde als elke ochtend. Moeizaam dus. Heb wel zin in het weekend. Net gehoord dat ze me op alcohol gaan testen als ik terug kom dus das een mega stok tussen de deur.![]()
En ik zou de stok achter de deur zetten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb met ren vriend afgesproken die überhaupt niet drinkt dus dat komt wel uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op naar het weekend dus![]()
En ik zou de stok achter de deur zetten:')![]()
Ah dat is verstandig, dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb met ren vriend afgesproken die überhaupt niet drinkt dus dat komt wel uit.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wel wennen. Alcohol wel een uitlaatklep voor mij in de weekends.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah dat is verstandig, dan komt het wel goed:')![]()
Nee ik mag lekker de spaarpot legenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah de jaarlijkse worst, dat is genieten!Uw ADH vitamine Worst
Snap ik, maar nu wel even belangrijk dat je niet drinkt. Je weet waarvoor je het doetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel wennen. Alcohol wel een uitlaatklep voor mij in de weekends.![]()
![]()
Bij ijshockey is het aankleden alleen al een warming up op zichquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ja het weekend is begonnen zo te zienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Je hebt volkomen gelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik, maar nu wel even belangrijk dat je niet drinkt. Je weet waarvoor je het doet:')![]()
Het is in België he.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je een dergelijke spelfout wel dulden?
Zag vorige week een ANTON-1 rijden![]()
![]()
En het uitkleden een cooling down!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Bij ijshockey is het aankleden alleen al een warming up op zich
Ik dacht even dat is uitkleden altijd, maar ik kan me ook situaties indenken dat het meer een warming up is
Sowieso verstandigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb met ren vriend afgesproken die überhaupt niet drinkt dus dat komt wel uit.![]()
![]()
Gewoon een extra kapsalon bestellen danquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel wennen. Alcohol wel een uitlaatklep voor mij in de weekends.
Oeh ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En het uitkleden een cooling down!
Ik dacht even dat is uitkleden altijd, maar ik kan me ook situaties indenken dat het meer een warming up isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Nu wel effe. Komt wel goed. Geen kater is ook wel fijn.quote:Ik bestel altijd zo'n grote die ik nauwelijks op lkrijg. met extra sausquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon een extra kapsalon bestellen dan
Over 20 minuten workshop. Eindelijk wat te doen.:')![]()
anton-1?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:35 schreef maily het volgende:
[..]
Het is in België he.
Zag vorige week een ANTON-1 rijdenUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Moet je dat drinken?
Ik dacht altijd dat je het over de warming up had ofzo![]()
![]()
Anyways meestal ga je een uur voor de wedstrijd een beetje warmlopen en voor degenen die het kunnen een bal hoog houden (ik niet!) om de spieren los te gooien
Dan omkleden, dan een half uur warmup op het ijs, daarna gaan ze het ijs vegen en dan begint hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er is toch wel een groot verschil tussen "een biertje drinken" en "geen kater is ook wel fijn"quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu wel effe. Komt wel goed. Geen kater is ook wel fijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu wel effe. Komt wel goed. Geen kater is ook wel fijn.
[..]
Ik bestel altijd zo'n grote die ik nauwelijks op lkrijg. met extra saus
Over 20 minuten workshop. Eindelijk wat te doen.nu heb ik ook vreselijke zin in een kapsalon.
Leuke workshop?Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Geen idee wat voor workshop maar zal wel iets creatiefs zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nu heb ik ook vreselijke zin in een kapsalon.
Leuke workshop?
Ik wil nu gewoon even bezig zijn want ik zit echt te niksen.:')![]()
smorgensquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nu heb ik ook vreselijke zin in een kapsalon.
Leuke workshop?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beefcake 4000quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mag je je telefoon aanhouden bij de workshop?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee wat voor workshop maar zal wel iets creatiefs zijn.
Ik wil nu gewoon even bezig zijn want ik zit echt te niksen.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga tijdens de workshop niet meer fokken...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:43 schreef StevenHyde het volgende:
Je bent aan t fokken sinterklaaskapoentje. Zeer nuttig.:')![]()
Smorgens, smiddags, savonds, snachts, een kapsalon kan altijd!quote:
Net als cola
![]()
Ja mag en ik maak soms een foto van mijn progress in mijn creatieve activiteiten. Maar ik doe hem zo weg. Misschien laat ik hem zelfs liggen op de kamer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:44 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je je telefoon aanhouden bij de workshop?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zou er ook wel een lusten. Zeker vanwege het matige eten hiero. Soms gewoon viesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Smorgens, smiddags, savonds, snachts, een kapsalon kan altijd!
Net als cola:')![]()
Mij niet bellen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Net als cola
Voor allebei niet.![]()
ik lust het niet eensquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Net als cola
* greysbones zwaait naar Assiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even
[..]
even naar Greesie zwaaien
nu nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik lust er nu wel een hoor
straks niet
dat gaat hier niet gebeurenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
Een Belgisch gepersonaliseerd nummerbord.
anders zou ik greysB nemen
Ja cola hier ook 24/7 wel lekker. En frikandellen ook 24/7.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Net als colaBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Net als cola
Uw ADH vitamine Worst
Maar ik heb nog niet ontbeten, dat helpt natuurlijk ook niet mee, dan heb ik bijna overal wel zin in
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou op naar de workshop...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: