Liever een microfoon in beeld dan deze saaie afgeraffelde verhalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfs in seizoen 14 wat nu op videoland te volgen is zie ik nog regelmatig een microfoon in beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In welke beeldkwaliteit wordt GTST eigenlijk uitgezonden op Videoland? Is dat nog steeds 1080p? Ik moet zeggen dat er qua beeldkwaliteit het er de laatste tijd 'goed' uit ziet. Het is geen UHD/4K maar zie gelukkig weinig bij-effecten in het beeld, ruis, blokjes bij bewegingen. Het oogt wat vloeiender tegenwoordig. Overigens wordt het wel eens tijd voor Videoland om over te stappen naar een hogere beeldkwaliteit. Dat zal dan ook gevolgen hebben voor de kwaliteit waarin het is opgenomen want dan moet het ook opgenomen worden in die kwaliteit maar in deze tijd mag je toch zeker UHD/HDR kwaliteit na streven!Allemaal cabaretteketet!
Niks over woke?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Tina Nijkamp heeft het inmiddels ook opgemerkt dus het krijgt nu wel breder kritiek, dus een item in RTL Boulevard is niet ver weg. Ook omdat de kijkcijfers hier onder gaan leiden inmiddels net als bij de vorige dip.
Punt 4 zou nog kunnen zijn het doorslaan in té veel maatschappelijk betrokken verhaallijntjes, te woke. Het lijkt af en toe wel een Postbus 51 spot in soap vorm.
[ afbeelding ]
Ik las net netquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:55 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)te-scene-is-gespeeld
RIP Helen Helmink
De enige échte Helen Helmink wat mij betreftquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:55 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)te-scene-is-gespeeld
RIP Helen Helmink
Of Koen Heeze heeft nog een laatste avondmaal voor Helen gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat Alice de Boer hierachter zit.
Jammer dat de schrijvers hier nooit in mee wilden gaan.quote:8. Terug in GTST
Dat zou ik geweldig vinden. De tekstschrijvers kunnen me er zo in schrijven, ik ben de pleegmoeder van Simon en Linda Dekker die naar Canada is gegaan. Linda is ook terug gekomen. Ik ben in de serie niet dood, dus er is van alles mogelijk met Helen Helmink. Het zou toch enig zijn als ik terug kwam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou ja, ik vind Marwan een leuk personage net als de acteur die hem speelt. Dat hij nu geworden is kan ook alleen maar in een soap. Dát maakt het in ieder geval toch nog echt een soap waar niet alles wat er in de werkelijkheid gebeurd ook daarin gebeurd zoals nu de vele maatschappelijk betrokken verhaallijntjes die tot vervelens aan toe door je strot heen geduwd wordt, nogmaals gelijk een Postbus 51 spotje.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:43 schreef Japepk het volgende:
Marwan kwam als gesjeesd broertje van Ilias. Weet niet of hij crimineel moest zijn. Gezien zijn vader zal hij vast mbo ondernemen oid hebben. Hij is ooit aan de pabo begonnen. Ik vind het nog steeds jammer dat dat niet af is gemaakt. Sowieso heeft er nooit een basisschoolmeester of juf in de serie gezeten. Als je het over afspiegeling van de maatschappij hebt. Was leuk geweest om hem in die rol te hebben. Met zeurouders enzo. Dán was discriminatie wel op zijn plaats geweest, want dat komt op scholen echt nog regelmatig voor. Dat hij ineens de Rozenboom kan runnen slaat inderdaad nergens op. Dat hij van de Koning o.i.d. een wereldkroeg maakt is nog wel geloofwaardig, maar een sterrentent die zomaar personeel van de straat plukt; nah. Sowieso doodzonde dat de buurtsuper weg is. Dat was een betere ontmoetingsplek dan heel dat CS en die Italiaanse tent die toch binnen een seizoen weer weg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind Marwan een leuk personage net als de acteur die hem speelt. Dat hij nu geworden is kan ook alleen maar in een soap. Dát maakt het in ieder geval toch nog echt een soap waar niet alles wat er in de werkelijkheid gebeurd ook daarin gebeurd zoals nu de vele maatschappelijk betrokken verhaallijntjes die tot vervelens aan toe door je strot heen geduwd wordt, nogmaals gelijk een Postbus 51 spotje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
Nog uit een interview met Bruni
[..]
Jammer dat de schrijvers hier nooit in mee wilden gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |