abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217031675
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  donderdag 13 maart 2025 @ 14:46:44 #202
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217032213
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217035242
Marwan kwam als gesjeesd broertje van Ilias. Weet niet of hij crimineel moest zijn. Gezien zijn vader zal hij vast mbo ondernemen oid hebben. Hij is ooit aan de pabo begonnen. Ik vind het nog steeds jammer dat dat niet af is gemaakt. Sowieso heeft er nooit een basisschoolmeester of juf in de serie gezeten. Als je het over afspiegeling van de maatschappij hebt. Was leuk geweest om hem in die rol te hebben. Met zeurouders enzo. Dán was discriminatie wel op zijn plaats geweest, want dat komt op scholen echt nog regelmatig voor. Dat hij ineens de Rozenboom kan runnen slaat inderdaad nergens op. Dat hij van de Koning o.i.d. een wereldkroeg maakt is nog wel geloofwaardig, maar een sterrentent die zomaar personeel van de straat plukt; nah. Sowieso doodzonde dat de buurtsuper weg is. Dat was een betere ontmoetingsplek dan heel dat CS en die Italiaanse tent die toch binnen een seizoen weer weg is.
't Echte en 't ware!
  donderdag 13 maart 2025 @ 22:19:00 #204
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_217039665
Ik opende net YouTube en op de homepage stond dit als suggestie:
Bekijk deze YouTube-video

Het blijft goede muziek en goede scènes. Zo maken ze ze niet meer ;(
pi_217041031
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 18:43 schreef Japepk het volgende:
Marwan kwam als gesjeesd broertje van Ilias. Weet niet of hij crimineel moest zijn. Gezien zijn vader zal hij vast mbo ondernemen oid hebben. Hij is ooit aan de pabo begonnen. Ik vind het nog steeds jammer dat dat niet af is gemaakt. Sowieso heeft er nooit een basisschoolmeester of juf in de serie gezeten. Als je het over afspiegeling van de maatschappij hebt. Was leuk geweest om hem in die rol te hebben. Met zeurouders enzo. Dán was discriminatie wel op zijn plaats geweest, want dat komt op scholen echt nog regelmatig voor. Dat hij ineens de Rozenboom kan runnen slaat inderdaad nergens op. Dat hij van de Koning o.i.d. een wereldkroeg maakt is nog wel geloofwaardig, maar een sterrentent die zomaar personeel van de straat plukt; nah. Sowieso doodzonde dat de buurtsuper weg is. Dat was een betere ontmoetingsplek dan heel dat CS en die Italiaanse tent die toch binnen een seizoen weer weg is.
Nou ja, ik vind Marwan een leuk personage net als de acteur die hem speelt. Dat hij nu geworden is kan ook alleen maar in een soap. Dát maakt het in ieder geval toch nog echt een soap waar niet alles wat er in de werkelijkheid gebeurd ook daarin gebeurd zoals nu de vele maatschappelijk betrokken verhaallijntjes die tot vervelens aan toe door je strot heen geduwd wordt, nogmaals gelijk een Postbus 51 spotje.
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 13 maart 2025 @ 23:53:37 #206
346653 Ceviche
pi_217041071
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 23:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind Marwan een leuk personage net als de acteur die hem speelt. Dat hij nu geworden is kan ook alleen maar in een soap. Dát maakt het in ieder geval toch nog echt een soap waar niet alles wat er in de werkelijkheid gebeurd ook daarin gebeurd zoals nu de vele maatschappelijk betrokken verhaallijntjes die tot vervelens aan toe door je strot heen geduwd wordt, nogmaals gelijk een Postbus 51 spotje.
SPOILER
SPOILER
pi_217041088
Dat was wel zwaar opgelezen ook. Echt niet te doen. Vraag me sowieso af wat die wijnboer komt doen. Zal zijn zaakjes ook wel niet helemaal eerlijk op orde hebben. Hij doet me erg aan Nick Sanders denken, net zo gladjes.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217046081
Videoland

SPOILER
  vrijdag 14 maart 2025 @ 21:26:39 #209
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_217051811
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
Nog uit een interview met Bruni
[..]
Jammer dat de schrijvers hier nooit in mee wilden gaan.
Bekijk deze YouTube-video

Dat was in 1997 al zo. Zij is toen onder dwang de serie uitgeschreven. Hier bij Paul de Leeuw merk je een beetje het venijn dat ze er niet al te open over kan (mag?) zijn.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_217073345
caroline de bruin heeft aangeven dat ze het plan was om bruni weer te vragen voor het 35e jarige bestaan
  zondag 16 maart 2025 @ 16:14:51 #211
436222 Japepk
Padvinder
pi_217074104
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Bpalma het volgende:
caroline de bruin heeft aangeven dat ze het plan was om bruni weer te vragen voor het 35e jarige bestaan
Hmm, dan beter van niet. Leuk hoor, al die oude gezichten. Maar het staat haaks op hoe je een serie maakt. Je moet een verhaal hebben. Iedereen kan wel komen aanwaaien om even hallo te zeggen. Maar als het niet meer brengt dan dat, zie ik de meerwaarde niet.
't Echte en 't ware!
pi_217075598
Met de koers onder de huidige makers zou ik ook bar weinig vertrouwen hebben gehad in een comeback van Helen Helmink. Ze hadden van haar waarschijnlijk een influencer gemaakt (een booktokker) of een of ander medisch lijntje gegeven. Of hooguit hebben teruggebracht voor een eventueel afscheid van Laura, ook al hadden de personages maar weinig interactie met elkaar.

Het hangt er vooral van af hoe je het brengt, en met de juiste personages in een juist 'plotje', hoe klein ook. Met een beetje fantasie en de rijke historie van de serie binnen handbereik zouden veel schrijvers wel raad weten met comebacks van legendarische personages. Maar niet bij de schrijvers van GTST, waar het sinds de comeback van Martine in 2003 (!!!) nooit echt meer is gelukt om met een enigszins geslaagde comeback te komen die de moeite waard is. Frits bleek Hans, Linda werd met elke comeback dommer en naïever dan Myriam van der Pol ooit is geweest, Milan werd een saaie suflul, Rik hopt getergd van de ene naar de andere vrouw, Isabella gleed uit onder de douche en stierf aan de eeuwige ziekenhuisbacterie, Martine kwam terug als Cruella De Vil die alleen nog in scherpe oneliners kon praten, Stefano rolt van de ene (liefdes)obsessie naar de andere, Marieke had dementie maar ging dood door een aanrijding, Mark was ineens kunstschilder en vloog net zo ineens de cel in, Jessica kwam terug met het libido en de morele waarden van Katja Schuurman en Sam werd slachtoffer van de maatschappelijke relevantie die de schrijvers zo nodig willen etaleren.
Alleen de comeback van Julian is met uitzondering op de regel nog geslaagd te noemen, maar daar hebben ze het personage Julian Verduyn in geschoven toen het gezin al op papier stond. Feitelijk gezien had hij ook Piet Verdriet kunnen heten en was het gewoon weer een nieuw gezin geweest met dezelfde sores.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 16 maart 2025 @ 18:16:23 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217075862
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
Met de koers onder de huidige makers zou ik ook bar weinig vertrouwen hebben gehad in een comeback van Helen Helmink. Ze hadden van haar waarschijnlijk een influencer gemaakt (een booktokker) of een of ander medisch lijntje gegeven. Of hooguit hebben teruggebracht voor een eventueel afscheid van Laura, ook al hadden de personages maar weinig interactie met elkaar.

Het hangt er vooral van af hoe je het brengt, en met de juiste personages in een juist 'plotje', hoe klein ook. Met een beetje fantasie en de rijke historie van de serie binnen handbereik zouden veel schrijvers wel raad weten met comebacks van legendarische personages. Maar niet bij de schrijvers van GTST, waar het sinds de comeback van Martine in 2003 (!!!) nooit echt meer is gelukt om met een enigszins geslaagde comeback te komen die de moeite waard is. Frits bleek Hans, Linda werd met elke comeback dommer en naïever dan Myriam van der Pol ooit is geweest, Milan werd een saaie suflul, Rik hopt getergd van de ene naar de andere vrouw, Isabella gleed uit onder de douche en stierf aan de eeuwige ziekenhuisbacterie, Martine kwam terug als Cruella De Vil die alleen nog in scherpe oneliners kon praten, Stefano rolt van de ene (liefdes)obsessie naar de andere, Marieke had dementie maar ging dood door een aanrijding, Mark was ineens kunstschilder en vloog net zo ineens de cel in, Jessica kwam terug met het libido en de morele waarden van Katja Schuurman en Sam werd slachtoffer van de maatschappelijke relevantie die de schrijvers zo nodig willen etaleren.
Alleen de comeback van Julian is met uitzondering op de regel nog geslaagd te noemen, maar daar hebben ze het personage Julian Verduyn in geschoven toen het gezin al op papier stond. Feitelijk gezien had hij ook Piet Verdriet kunnen heten en was het gewoon weer een nieuw gezin geweest met dezelfde sores.
Jessica kwam terug met het libido en de morele waarden van Katja Schuurman _O-

Verder helemaal mee eens en dan heb je de Nick comebacks die elke keer alleen maar als gestoorde gek terug kwam nog niet meegenomen al vond ik die laatste keer nog wel redelijk op het vermoorden van die Veltman na.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217079436
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 17:52 schreef PeterKelder het volgende:

Hai @PeterKelder! Paar weken terug hadden we het hier over de mogelijke hoofdschrijver van GTST, weet je nog? Hier lees ik dat er tegenwoordig 3(!) hoofdschrijvers zijn, onder wie dus ook (weer) Pia Blanco. Hoe is dit mogelijk, haha! Zijn de normen bij EndemolShine zo laag?

quote:
”Fans hebben namelijk meer dan genoeg van de zwabberende koers die creatief producent Idse Grotenhuis en Pia Blanco (een van de drie hoofdschrijvers) twee jaar geleden hebben ingezet.”
  maandag 17 maart 2025 @ 10:41:31 #215
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_217082774
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 21:59 schreef GTST2021 het volgende:

[..]
Hai @:PeterKelder! Paar weken terug hadden we het hier over de mogelijke hoofdschrijver van GTST, weet je nog? Hier lees ik dat er tegenwoordig 3(!) hoofdschrijvers zijn, onder wie dus ook (weer) Pia Blanco. Hoe is dit mogelijk, haha! Zijn de normen bij EndemolShine zo laag?
[..]

T valt me nog mee dat Rohan nog niet terug is 😅
pi_217085258
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:41 schreef laracroftonline het volgende:

[..]
T valt me nog mee dat Rohan nog niet terug is 😅
Of Dag Neijzen? Hij was verantwoordelijk voor die babywissel, maar ook voor de geslaagde comeback van Martine Hafkamp in 2003.
pi_217086058
Heeft Linda al aangifte gedaan van diefstal ?? Sam rijdt weg in de auto van Linda, dat is toch opmerkelijk te noemen wanneer ze uit de serie is. Linda heeft nu opeens geen auto meer? :?
pi_217086538
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 21:59 schreef GTST2021 het volgende:

[..]
Hai @:PeterKelder! Paar weken terug hadden we het hier over de mogelijke hoofdschrijver van GTST, weet je nog? Hier lees ik dat er tegenwoordig 3(!) hoofdschrijvers zijn, onder wie dus ook (weer) Pia Blanco. Hoe is dit mogelijk, haha! Zijn de normen bij EndemolShine zo laag?
[..]

Tja, ik vind het werkelijk onvoorstelbaar dat zulke mensen er gewoon kunnen en mogen blijven zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand zijn of haar werk ontzeggen, maar als je (in het geval van Pia Blanco) in een eerder stadium hebt bewezen dat je uit creatief oogpunt niet geschikt bent voor de functie van hoofdschrijver is het in mijn optiek bizar dat je nogmaals zo'n kans krijgt of gewoon kan blijven aanmodderen.

Nu spreekt GTSTCourant overigens over de zwabberende koers die twee jaar geleden is ingezet, maar eigenlijk was seizoen 33 voor het grootste deel ook een puinhoop. De stilgeboorte van Jasmijn was hun vlag op de modderschuit, want verder was het bal: Stefano en Nina die zonder noemenswaardige reden wraakzuchtig waren jegens Ludo, Ludo die vanuit het niets compleet paranoia werd met z'n safe room, Julian die het merendeel van het seizoen afwezig was, Merel en Marwan die uit elkaar werden gehaald om Merel 5 minuten lesbisch te maken, Jonathan die ineens uit de hoge hoed werd getoverd, Janine als talkshowhost in De Rozenboom... En dat was allemaal nog onder Susan Stam als hoofd/eindverantwoordelijke.

En blijkbaar had ik 429 dagen geleden al een vooruitziende blik:

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 13:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Het is zelfs erger: Pia Blanco is inmiddels weer hoofdschrijver, terwijl Susan Stam een stapje terug heeft gedaan sinds oktober 2023 (volgens Linkedin).
Pia Blanco, de vrouw waaronder GTST zich ging focussen op verhaallijnen als vloggende jongeren, de ene na de andere "maatschappelijk relevante" verhaallijn door de strot van de kijker werd geduwd en verhaallijnen ook lukraak werden afgekapt, met dalende kijkcijfers tot gevolg. Onbegrijpelijk dat iemand die zulke resultaten heeft behaald opnieuw zo'n positie kan en mag bekleden. En het toont ook aan dat er in zo'n schrijfteam bar weinig nieuw bloed een kans krijgt.
Check, check, en... check :{
Ze doen dit om ons te pesten, dat kan bijna niet anders _O-
  maandag 17 maart 2025 @ 22:07:18 #219
268260 Dr.Mikey
pi_217090258
Die scene na dat gedoe om de moord op die paarden meneer (ben zijn naam alweer kwijt) tussen Ludo en Janine had wel iets weg van een sarcastische reactie op alle kritiek vanuit de schrijvers.
R.I.P DTS.
pi_217107941
Kan iemand mij uitleggen wat toch de fascinatie is van de schrijvers met fenomenen als juicechannels, vloggers, influencers en eigenlijk alle soorten van online video's? Want het gebruik ervan in de serie begint inmiddels echt de spuigaten uit te lopen. Hebben we niet die werkelijk beschamende 'verhaallijn' rond Steef/Nola/Troj voor LoffeeToffee (really? :') ) om de afleveringen nodeloos mee op te vullen, krijgen we wel Prinses Stampvoetje die vanuit het niets belaagd wordt door de derderangs figurante als zogenaamde vlogger die haar op de zenuwen werkt. En wat doet La Nina als ze vervolgens online wordt afgemaakt? Een verklarende vlog maken, want dat deed dochterlief enkele tijd geleden ook na kwetsende opmerkingen over haar leukemie. Alleen werkt het bij Wall-ie uiteraard niet in haar voordeel :O

Dat het o zo sublieme schrijversteam hun tijd niet nuttig invult door serieus werk te maken van de inhoud van de serie en dat in plaats daarvan aan het verspillen is door urenlang te scrollen op TikTok of Instagram, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. En wellicht droomt een of andere overjarige hoofdschrijver wel van een tweede carrière als influencer, en dat moet diegene helemaal zelf weten. MAAR STOP MET TE DENKEN DAT DIT DE KIJKER INTERESSEERT, HET ENIGSZINS HERKENBAAR IS OF ÜBERHAUPT ENIGE TOEGEVOEGDE WAARDE HEEFT ALS PLOTPOINT OF ZELFS VOLLEDIGE VERHAALLIJN!!! Dat. Doet. Het. Namelijk. Niet. Het was al lachwekkend toen Job ineens een populaire kookvlog had, het was ergerniswekkend toen Rover en zijn roversbende een poging waagde grappen uit te halen en pijnlijk toen dochter Borsato mocht doen alsof ze een populaire influencer was.

En dan nog iets: als het dan toch zo nodig moet, sleep dan alsjeblieft niet Het Spectrum er in mee:

Vroeger, toen de dieren in het kapsel van Myriam nog spraken en Peter zijn fiets niet door ruiten kegelde, was Het Spectrum namelijk een kwaliteitskrant in de GTST-wereld. En nu? Blijkbaar verschijnt er nog maar maandelijks een nieuwe editie (want in de metropool die Meerdijk moet zijn gebeurt geen zak) en is Nina die een aardbeienproteïneshake in het gezicht van de 'reporter' danwel 'journalist' gooit voorpaginanieuws, compleet met suggestieve kop en een artikel waar een kind van 8 zich nog voor zou schamen qua opbouw. Waar is de onverschrokken journaliste Janine Elschot als je d'r nodig hebt?!

...oh wacht, die maakt podcasts over eender wat de schrijvers hebben bedacht dat zogezegd interessant is. Een erfenis die niet is opgeëist, een agente die fris van de politieacademie komt, een vermoeden van matchfixing, een random wijnproeverij... Ik kan haast niet wachten op de podcast waarin Janine zal bespreken dat de bomen in bloei staan omdat de schrijvers toevallig op TikTok hebben gezien dat de lente is aangebroken :{
pi_217109312
Er heeft ook niemand een normale liefdevolle relatie daar. Binnen no time is er gedoe en gezeik.
Wie van de stellen heeft nu geen gedoe? Zelfs Nola en Troy mogen niet gewoon gezellig verliefd zijn.

Vinden ze dat een afspiegeling van de maatschappij of zegt dat iets over het leven van de schrijvers?
pi_217112189
Dat Meerdijk trouwens, is al lang niet meer een dorpje, maar een grotere stad met wat Amsterdamse trekjes. Het voegt helemaal niets meer toe omdat nog Meerdijk te noemen. Ik dacht zelfs even dat ze zonder het kenbaar te maken het gewoon in Amsterdam laten afspelen. Bleek al uit sommige beelden die verdacht veel op de hoofdstad leken. Onderweg naar Morgen kwam eerst ook uit een fictieve plaats waar de naam nooit van genoemd werd, en later toen het ONM speelde het zich af in Amsterdam.

SPOILER
Misschien wordt het wel weer eens tijd voor een echte soap, een beetje rechts van het midden. Ik kan me zo voorstellen dat dit wel iets is voor SBS 6 die toch wat rechtser geworden zijn, las ik gisteren op Mediacourant.

[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 20-03-2025 02:48:10 ]
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 20 maart 2025 @ 10:33:32 #223
346653 Ceviche
pi_217114290
SPOILER
  vrijdag 21 maart 2025 @ 12:34:53 #224
268260 Dr.Mikey
pi_217129049
Videoland
SPOILER
Rick en kinderen is geen succes:
Job leert hij jaren later pas kennen.
Tijdens de bevalling van Rikkie zat Rick in Thailand in de gevangenis.
Toen Anita weer zwanger van hem was gooide Dennis ze van het balkon met een afgebroken zwangerschap tot gevolg.
Shanti eerste keer zwanger van hem kregen ze een dood kind.
Shanti tweede keer zwanger van hem is het mogelijk van Richard en gaat ze er halverwege vandoor. En dan nu weer dit moeilijk leven de schrijvers zullen de helft wel vergeten zijn.
R.I.P DTS.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 23:37:15 #225
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_217136688
Hebben die schrijvers nog enig idee hoe ze een verhaal moeten maken? De afgelopen tijd kijk ik al minder, maar ik wordt niet blij van wat ik zie. Alles stopt zomaar. Laura wil Robert en wil Henk niet meer zien. Ze krijgt een medicijn en alles is weer goed. Robert gaat naar huis en... Laura wil Henk niet meer zien. Zelfde aflevering nog. Wat is dan het nut van dat hele verhaal geweest?!

Laat ik ook maar even beginnen over dat vlogverhaaltje, omdat iedereen dat zo'n 'leuke' verhaallijn vindt. Dat hebben we inderdaad al eerder gezien en toen was het ook al slecht. Op het moment kan ik Steef niet uitstaan! Egoïstisch, drammerig en hebberig. Begint met sportvlogs, maar nu gaat het over ongezonde snoepjes (van weer een onnozele merknaam)? Er wordt ook niet veel meer gesport in die vlogs. In plaats daarvan commandeert hij Nola en Troj, zodat hij geld kan verdienen. Uiteraard wordt hij ook echt verliefd op Nola. Na de hele leukemie-verhaallijn is dit echt een hele rare overgang voor het personage.

Jammer ook van die terugkeer van Rosie...
Jammer ook van die terugkeer van Jessica...
Jammer ook voor die terugkeer van Sam...

Ze kwamen, deden hun onnodige ding en ze verdwenen weer, alsof ze er nooit waren. Er had zoveel meer ingezeten, maar er wordt door de verhalen gejaagd alsof ze iets belangrijkers te vertellen hebben, maar dat is natuurlijk niet zo. Moet ik het zeggen? Ik kijk nog liever naar verhaallijnen die we vroeger vreselijk vonden, dan waar we nu naar kijken. Ik heb het eerder gezegd, maar verhalen zoals de amulet van Frits van Houten, Janine op de brandstapel van een gekke non of zelfs de babyruil van Dennis Tuinbroek zijn amusanter dan wat de personages nu meemaken. Zijn dat nu goede verhalen? Niet echt, maar er is nu geen enkele boeiende verhaallijn Het is niet meer spannend, alles kan zo van tafel worden geveegd, personages doen maar wat om de aflevering vol te krijgen en er is geen richting, conclusie of wending. Busje met Tamara! De meeste lijnen zijn korte verhaaltjes, die snel afgekapt kunnen worden, als onderdeel van een lange verhaallijn die ook ieder moment afgekapt kan worden. Denken die schrijvers serieus dat dit de kijker boeit?

Wou dat die makers eens wat MOEITE deden, inclusief RTL4 met dat bezuinigen! Het is een langlopende succesvolle serie, maar ze behandelen het alsof het op zijn retour is. Vervolgens is er zo'n RTL Boulevard die zelf nu nog veren in de reet van de makers loopt te proppen en matige verhalen als "één van de heftigste ooit" loopt te benoemen. Alles is zo lui en makkelijk geschreven. Vroeger zag je nog wel eens een vliegveld of werden personages uitgezwaaid als ze vertrokken. Nu is een uitspraak als "ik ga weg" of "die is al weg" vaak wel voldoende. Op het moment maakt het kersverse personage Bizou ook al niet veel mee. Gaat mij niet verbazen als die Franse roots snel worden vergeten. Geef het een jaartje...

Misschien wat negatief allemaal, wat ik hier schrijf. Misschien vind ik het gewoon jammer, dat ze iedere aanzet steeds weer verkloten. In deze vorm is het gewoon het volgen niet waard. Er is geen personage waar ik momenteel graag het verhaal van volg. Ze doen allemaal maar wat, alsof de scripts maar even gauw ter plekke bij elkaar zijn getypt. Het valt me tegen, zeker omdat dit een jubileumseizoen is. Ze mogen wel met een dijk van een verhaallijn komen om dit seizoen nog te redden, maar daarvoor is het al te laat, vrees ik. Het is ook belachelijk dat ze die korte afleveringen niet juist gevuld krijgen. Dat ze op donderdag al stoppen en er geen vrijdag-aflevering meer is. Kunnen we lekker weer vervroegd de zomerstop in, zoals afgelopen jaar. Zelfs dat wordt afgekapt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Pomtip op 21-03-2025 23:55:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')