abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 februari 2025 @ 12:42:08 #201
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216533834
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 12:10 schreef Gia het volgende:
Hier staan ze in het winkelgebied met hoofddoekjes en platen met daarop de vraag of mensen willen proberen hoe dat voelt zo'n hoofddoekje.

https://www.ed.nl/helmond(...)B353Y2FO2ITzrTUhAt3g
Je moet ergens beginnen inderdaad. Daarna gaan ze moeilijk doen dat jij een boterhammetje eet als zij aan het vasten zijn etc. Follow 'the leader'.

Je zou moeten zeggen "Dat is goed en kom jij dan een keertje met mij mee van de zomer om lekker topless te gaan zonnen?"

#dwingelantgedrag #manipulatie

Bekijk deze YouTube-video

pi_216533958
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef torentje het volgende:

[..]
Mensen zonder geloof besnijden echter geen meisjes of jongens en vermoorden ook geen mensen die hun kwetsen of beledigen.
Denk je echt dat het niet voorkomt dat mensen zonder geloof andere mensen vermoorden omdat ze zich gekwetst of beledigd voelen? Mensen, gelovig of niet, vermoorden andere mensen uit allerlei emoties, waaronder woede en haat. Emoties waar kwetsing of belediging naartoe kunnen leiden.

Kinderen verwarren met dat er tientallen geslachten zijn en ze op jonge leeftijd gevaarlijke medicatie geven waarmee de ontwikkeling van hun geslacht tegengegaan wordt vind ik erger dan een stukje voorhuid weghalen.
  maandag 3 februari 2025 @ 13:03:56 #203
3542 Gia
User under construction
pi_216534097
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 12:51 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Denk je echt dat het niet voorkomt dat mensen zonder geloof andere mensen vermoorden omdat ze zich gekwetst of beledigd voelen? Mensen, gelovig of niet, vermoorden andere mensen uit allerlei emoties, waaronder woede en haat. Emoties waar kwetsing of belediging naartoe kunnen leiden.

Kinderen verwarren met dat er tientallen geslachten zijn en ze op jonge leeftijd gevaarlijke medicatie geven waarmee de ontwikkeling van hun geslacht tegengegaan wordt vind ik erger dan een stukje voorhuid weghalen.
Met dat laatste ben ik het enigszins eens. Ik vind besnijden onnodig. Zeker op zo'n jonge leeftijd. Als het kind hier zelf de keuze in mag maken als hij 16 of 18 is, vind ik het prima. Maar die geslachtsveranderende medicatie is inderdaad erger. Echter, beide zijn onomkeerbaar.
  maandag 3 februari 2025 @ 13:15:25 #204
3542 Gia
User under construction
pi_216534282
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 12:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je moet ergens beginnen inderdaad. Daarna gaan ze moeilijk doen dat jij een boterhammetje eet als zij aan het vasten zijn etc. Follow 'the leader'.

Je zou moeten zeggen "Dat is goed en kom jij dan een keertje met mij mee van de zomer om lekker topless te gaan zonnen?"

#dwingelantgedrag #manipulatie

Het is bij veel moslims allemaal eenrichtingsverkeer. Ken een oma, Nederlandse, wiens zoon getrouwd is met een moslima, zich dus ook bekeerd heeft. Oma wordt wel verwacht bij de Iftar, suikerfeest, offerfeest, maar de kleinkinderen mogen geen cadeautjes met Kerst. Gezin komt ook niet thuis voor het kerstfeest. Lijkt me zo moeilijk voor een moeder/oma.

Ik heb ooit Syrische buren gehad. Zij kwamen bij ons voor een kerstmaaltijd en brachten ook eten mee uit hun cultuur. Was keigezellig. Hoewel de taal bij de ouders toen nog wel een dingetje was. De kinderen spraken vloeiend Nederlands. Heb een taalmaatje gehad die me uitlegde hoe je falafel maakte, wat za'atar was, welke kruiden ze allemaal gebruikten. Was interessant. We kunnen van elkaar leren, maar het hoort niet maar een richting op te gaan. Beide werelden hebben leuke, interessante aspecten waar we van elkaar kunnen leren en waar we elkaar kunnen vinden, maar dan moet je er wel voor open staan.

Ik ben tegen de verplichting dat zij een hoofddoek moeten dragen, dus ik ga dat zeker niet proberen.
Maar ik sta er wel voor open naar een iftar te gaan, of eten te proeven uit hun cultuur. Ik verwacht ook niet dat zij hier spek eten. Ik lust geen lamsvlees. Heb het geprobeerd, vind het echt niet lekker. En niet omdat een lammetje zielig is of zo; ik eet wel konijn met Kerst.
  maandag 3 februari 2025 @ 14:35:01 #205
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216535488
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef Gia het volgende:
Met dat laatste ben ik het enigszins eens. Ik vind besnijden onnodig. Zeker op zo'n jonge leeftijd. Als het kind hier zelf de keuze in mag maken als hij 16 of 18 is, vind ik het prima. Maar die geslachtsveranderende medicatie is inderdaad erger. Echter, beide zijn onomkeerbaar.
Ik zie niet zo heel veel verschil in een geslachtsveranderende ingreep en een medische ingreep in je geslacht aka besnijdenis. Vreemd dat die eerste vorm dan in de Islam wordt afgekeurd; eigenlijk zouden ze daar vanuit hun eigen gewoontes nou juist begrip voor moeten hebben.
  maandag 3 februari 2025 @ 14:53:29 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216535665
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef Gia het volgende:
Het is bij veel moslims allemaal eenrichtingsverkeer. Ken een oma, Nederlandse, wiens zoon getrouwd is met een moslima, zich dus ook bekeerd heeft. Oma wordt wel verwacht bij de Iftar, suikerfeest, offerfeest, maar de kleinkinderen mogen geen cadeautjes met Kerst. Gezin komt ook niet thuis voor het kerstfeest. Lijkt me zo moeilijk voor een moeder/oma.

Ik heb ooit Syrische buren gehad. Zij kwamen bij ons voor een kerstmaaltijd en brachten ook eten mee uit hun cultuur. Was keigezellig. Hoewel de taal bij de ouders toen nog wel een dingetje was. De kinderen spraken vloeiend Nederlands. Heb een taalmaatje gehad die me uitlegde hoe je falafel maakte, wat za'atar was, welke kruiden ze allemaal gebruikten. Was interessant. We kunnen van elkaar leren, maar het hoort niet maar een richting op te gaan. Beide werelden hebben leuke, interessante aspecten waar we van elkaar kunnen leren en waar we elkaar kunnen vinden, maar dan moet je er wel voor open staan.

Ik ben tegen de verplichting dat zij een hoofddoek moeten dragen, dus ik ga dat zeker niet proberen.
Maar ik sta er wel voor open naar een iftar te gaan, of eten te proeven uit hun cultuur. Ik verwacht ook niet dat zij hier spek eten. Ik lust geen lamsvlees. Heb het geprobeerd, vind het echt niet lekker. En niet omdat een lammetje zielig is of zo; ik eet wel konijn met Kerst.
Klopt, en bij veel mensen begint dat eenrichtingsverkeer en het rupsje nooit tevreden steeds meer op te vallen.

Daarnaast betekent Islam letterlijk onderwerping. En dat is ook wat er met alle niet moslims moet gebeuren. En zo'n 'onschuldig' kraampje met de uitnodiging om een keer een hoofddoek uit te proberen :) of de uitnodiging voor de Iftar omdat het zo gezellig :) is, zijn daarom ook niet zo onschuldig bedoeld.

En inderdaad als je hen uitnodigt op een kerstmis, een gezellige kerstmarkt of gewoon voor een kerstmaaltijd moeten ze daar niets van weten, want dat past niet bij de richting die we met z'n allen op moeten bewegen.
pi_216535956
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 12:51 schreef Kerelx het volgende:

[..]

Als de mensen met geen geloof zichzelf niet konden beheersen, dan waren er toch nooit zoveel gebedsruimtes voor de mensen die een geloof aanhangen?
  maandag 3 februari 2025 @ 15:28:53 #208
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216536076
Of niet :?
pi_216536328
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 14:35 schreef Tengano het volgende:
Ik zie niet zo heel veel verschil in een geslachtsveranderende ingreep en een medische ingreep in je geslacht aka besnijdenis.
Jij ziet geen verschil tussen iets wat je vrijwillig doet en iets wat je opgelegd wordt door een ander?

Tering. |:(
pi_216536352
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 00:06 schreef Killumination het volgende:

[..]
Zonde dat hij niet meer praktiseert.
Tering, jouw PoHi is zowel eng als typisch.
  maandag 3 februari 2025 @ 15:47:24 #211
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216536369
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:49 schreef Killumination het volgende:

[..]
Echt?
Die gast kan geen andere posts maken joh. Laat lekker gaan.
pi_216536394
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:46 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Tering, jouw PoHi is zowel eng als typisch.
Echt?
  maandag 3 februari 2025 @ 19:34:30 #213
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216539296
Is er al iets van een eventueel motief bekend?
pi_216547259
twitter
  dinsdag 4 februari 2025 @ 14:20:04 #215
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216547271
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 14:18 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Wtf. Wat is er in Engeland allemaal gaande?

Het is nog erger. Ze hebben prijsgegeven volgens de reacties waar hij zich zal bevinden op een specifieke datum.

Dit is gewoon een regelrechte oorlogsverklaring van het establishment, wetende wat de consequenties zijn. De onderliggende boodschap is: doe wat wij zeggen of je gaat dood. Geen enkele woorden voor.

We zouden Engeland massaal moeten boycotten met deze regering.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 14:29:40 #216
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216547374
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:20 schreef torentje het volgende:

[..]
Als de mensen met geen geloof zichzelf niet konden beheersen, dan waren er toch nooit zoveel gebedsruimtes voor de mensen die een geloof aanhangen?
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik in Nederland in zowat elke stad in een moskee terecht kan. De ene moskee mooier dan de ander. Ik kijk er met gepaste trots naar, dat mag je best weten. Voelt goed.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216549197
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik in Nederland in zowat elke stad in een moskee terecht kan. De ene moskee mooier dan de ander. Ik kijk er met gepaste trots naar, dat mag je best weten. Voelt goed.

Maar de mensen zonder geloof hebben niet zoveel ruimte in iedere stad als de mensen die een geloof aanhangen, dat is toch onrechtvaardig?
Dat is toch een teken dat de mensen die een geloof aanhangen veel nemen en niets geven?
  dinsdag 4 februari 2025 @ 17:37:11 #218
13462 BansheeBoy
pi_216549218
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 17:34 schreef torentje het volgende:

[..]
Maar de mensen zonder geloof hebben niet zoveel ruimte in iedere stad als de mensen die een geloof aanhangen, dat is toch onrechtvaardig?
Ik zie veel mensen Moslim worden. Lost dat "probleem" op een goede manier op. Netjes.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216551107
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zie veel mensen Moslim worden. Lost dat "probleem" op een goede manier op. Netjes.

Een verstandige regering zou de strijdende partijen uit elkaar zetten, dus de mensen die een geloof aanhangen naar de moslimlanden of andere warmere landen en de mensen die geen geloof hebben in het Noorden.
Zodat de mensen die geen geloof hebben niet meer schichtig om zich heen hoeven te kijken als ze buitenhuis gaan en dus meer innerlijke rust zouden hebben.
pi_216678164
quote:
British mainstream media remain silent about the attack by an employee of the Turkish consulate in London against an ex-Muslim who set a Quran on fire in front of the consulate to protest against the murder of Salwan Momika.

The consulate employee used a knife in the attac
twitter
  vrijdag 14 februari 2025 @ 12:43:07 #221
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216678456
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:25 schreef Nober het volgende:

[..]
[ x ]
In hoeverre geldt hier diplomatieke onschendbaarheid?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 13:17:36 #222
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216678963
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 12:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Hier staan ze in het winkelgebied met hoofddoekjes en platen met daarop de vraag of mensen willen proberen hoe dat voelt zo'n hoofddoekje.

https://www.ed.nl/helmond(...)B353Y2FO2ITzrTUhAt3g
Wat sneu dit. Dat kleine meisje ernaast op de foto ook iets te promoten waar ze straks de rest van haar leven onder gebukt gaat. Sowieso die tekst van die vrouw ook :') haar man/vader/broer/neef vind het vast geen probleem als ze dat vod af doet nee. :') en dan het maar verkopen als zijnde ik wil het echt echt zelf. Vrouwen uit Iran kotsen op dit soort komedianten. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 14-02-2025 14:50:20 ]
  vrijdag 14 februari 2025 @ 13:22:09 #223
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216679044
quote:

[..]
[ x ]
Dit is echt ziek. En dan zo'n willekeurige thuisbezorgd gast die ook nog eens een trap uitdeelt. Dat geeft wel weer aan dat geen enkele moslim te vertrouwen is. Als hyena's met schuim op de bekken op een gewelddadige manier het "geloof van vrede" verdedigen. Totaal ziek in hun hoofd. Walgelijk :r
  vrijdag 14 februari 2025 @ 13:45:41 #224
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216679405
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:22 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Dit is echt ziek. En dan zo'n willekeurige thuisbezorgd gast die ook nog eens een trap uitdeelt. Dat geeft wel weer aan dat geen enkele moslim te vertrouwen is. Als hyena's met schuim op de bekken op een gewelddadige manier het "geloof van vrede" verdedigen. Totaal ziek in hun hoofd. Walgelijk :r
Het gaat mij altijd een beetje de pet te boven, waarom veel van die moslim mannen zo onzeker zijn. Over hun geloof maar ook als je wat over een moeder zegt bijvoorbeeld gaan ze helemaal over de flos. Komt zo totaal infantiel, puberaal en verstandelijk beperkt over :') alsof hun standaard zijn, de staat van overspannenheid is. Heel vermoeiend volk.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 13:52:07 #225
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216679488
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:43 schreef thedeedster het volgende:

[..]
In hoeverre geldt hier diplomatieke onschendbaarheid?
Gewoon aanpakken zo'n idioot.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 14 februari 2025 @ 14:03:23 #226
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_216679598
quote:

[..]
[ x ]
Engeland is sowieso al verloren, politie, overheden en pers, ze gaan allemaal op de knieën voor immigranten.
Dat zag je wel hoe keihard ze de demonstranten aanpakten toen na die steekpartij bij de dansschool.
pi_216682444
Turkse ambassade, Londen gisteren. Dit benadrukt weer waar het probleem ligt en dat is niet bij de mafklapper die daar een koran in de fik steekt.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216682567
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:22 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ik vind je hier ook wel met het schuim op de bek reageren. Loop in het weekend een willekeurig café binnen en scheld iemands moeder uit en kijk wat voor reactie je krijgt. Diegene is dan gewelddadig, maar jij bent zelf ook niet "vredelievend" en "gezond in je hoofd" als je een ander beledigd. Ik zie het gewoon als domme actie en re-actie, karma, de natuur die zijn werk doet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:17 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Wat sneu dit. Dat kleine meisje ernaast op de foto ook iets te promoten waar ze straks de rest van haar leven onder gebukt gaat. Sowieso die tekst van die vrouw ook :') haar man/vader/broer/neef vind het vast geen probleem als ze dat vod af doet nee. :') en dan het maar verkopen als zijnde ik wil het echt echt zelf. Vrouwen uit Iran kotsen op dit soort komedianten. :r
Je zit nu als man een vrouw te vertellen wat ze niet moet dragen en hoe ze dat moet ervaren. Dan ben je zelf aan het onderdrukken. Het lijkt er meer op dat je zelf een ‘probleem’ hebt met dat “vod”. Als ik zeg dat je gebukt gaat onder het dragen van je kleding en je legt uit dat dat niet zo is, dan kan ik ook antwoorden met: “je verkoopt het als ik wil het echt echt zelf”. Verder, in Iran zijn vrouwen niet allemaal eensgezind, de meeste vrouwen daar zijn religieus.
pi_216682579
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Turkse ambassade, Londen gisteren. Dit benadrukt weer waar het probleem ligt en dat is niet bij de mafklapper die daar een koran in de fik steekt.

[ x ]
Het probleem ligt dus bij die "mafklapper".
pi_216682669
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Het probleem ligt dus bij die "mafklapper".
Hmm, nee. We leven hier een liberale samenleving. Mensen mogen een boek verbranden en anderen staat het vrij hier niet mee eens te zijn. Wat niet mag is een machete pakken en als een dolle de aanval inzetten op degene die een boek verbrand.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 14 februari 2025 @ 18:44:52 #231
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216683087
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, nee. We leven hier een liberale samenleving. Mensen mogen een boek verbranden en anderen staat het vrij hier niet mee eens te zijn. Wat niet mag is een machete pakken en als een dolle de aanval inzetten op degene die een boek verbrand.
Wat ik nog veel raarder en zorgwekkender vind is die maaltijdbezorger die zonder aarzelen ook een flinke schop uitdeelt. Dat is een voorbijganger die nul band heeft met die ene doorgedraaide gek maar die instant partij kiest en de situatie zo beoordeelt dat een op de grond liggende man nog een gevaarlijke schop verdient.
pi_216683884
quote:

[..]
Bizar dat je dit moet benadrukken.

Maar ja, als je als samenleving de deur open laat en braaf blijft buigen voor een achterlijke en barbaarse ideologie en diens cultuur...
  vrijdag 14 februari 2025 @ 20:00:29 #233
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216683965
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 18:00 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Ik vind je hier ook wel met het schuim op de bek reageren. Loop in het weekend een willekeurig café binnen en scheld iemands moeder uit en kijk wat voor reactie je krijgt. Diegene is dan gewelddadig, maar jij bent zelf ook niet "vredelievend" en "gezond in je hoofd" als je een ander beledigd. Ik zie het gewoon als domme actie en re-actie, karma, de natuur die zijn werk doet.
[..]
Je zit nu als man een vrouw te vertellen wat ze niet moet dragen en hoe ze dat moet ervaren. Dan ben je zelf aan het onderdrukken. Het lijkt er meer op dat je zelf een ‘probleem’ hebt met dat “vod”. Als ik zeg dat je gebukt gaat onder het dragen van je kleding en je legt uit dat dat niet zo is, dan kan ik ook antwoorden met: “je verkoopt het als ik wil het echt echt zelf”. Verder, in Iran zijn vrouwen niet allemaal eensgezind, de meeste vrouwen daar zijn religieus.
En we hebben weer een nieuwe moslimkloon te pakken hoor!!!! Nummer 364. :') wel opvallend dat jullie vaak Nederlandse namen gebruiken voor jullie kloontjes. Waarom niet gewoon mohammed of souffian? Je houdt niemand voor de gek hoor.

Het reageren in een topic gelijk stellen aan iemand met een mes aanvallen. :') x 1.000.000
  vrijdag 14 februari 2025 @ 20:09:58 #234
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216684100
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat ik nog veel raarder en zorgwekkender vind is die maaltijdbezorger die zonder aarzelen ook een flinke schop uitdeelt. Dat is een voorbijganger die nul band heeft met die ene doorgedraaide gek maar die instant partij kiest en de situatie zo beoordeelt dat een op de grond liggende man nog een gevaarlijke schop verdient.
Dit benoem ik dus ook in mijn eerdere stukje. Compleet bizar. Dat is werkelijk waar hetzelfde als dat ik twee totaal willekeurige mensen die ik niet ken een beetje zie worstelen op straat en dan maar vanuit het niets 1 van de 2 neermep. Die mogen ze aan de hand van dit filmpje ook opsporen en opsluiten (moet niet zo moeilijk zijn met die fiets en die rugzak).
pi_216685259
quote:

[..]
Dat doet niets af aan dat je fatsoenlijk met anderen mensen omgaat en als je dat niet doet mensen uit emoties kunnen reageren. Als je in het weekend in een café iemand beledigd door zijn moeder uit te schelden en je krijgt een klap zullen veel mensen het begrijpen, ongeacht “Liberalisme”. Doe je het vaker bij die persoon zou het zelfs verder kunnen escaleren. Als je "vrij" bent om anderen tot in het diepste van hun ziel te beledigen, en dat ook nog eens gaat opzoeken door het voor hun neus te gaan doen, dan kan je verwachten dat er tussen de miljarden mensen er mensen zullen zijn die vanuit wat zij als hun "vrijheid" zien reageren. We kunnen wel doen alsof beledigingen geen emoties mogen oproepen, maar zo werkt de menselijke natuur niet en is niet de realiteit.
pi_216685277
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 20:00 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
En we hebben weer een nieuwe moslimkloon te pakken hoor!!!! Nummer 364. :') wel opvallend dat jullie vaak Nederlandse namen gebruiken voor jullie kloontjes. Waarom niet gewoon mohammed of souffian? Je houdt niemand voor de gek hoor.

Het reageren in een topic gelijk stellen aan iemand met een mes aanvallen. :') x 1.000.000
Ja, want zodra iemand je hier van inhoudelijke repliek bedient moet het wel een kloon zijn, want het kan niet zo zijn dat iemand het gewoon oneens is met je generalisatie en haatzaaierij richting een bevolkingsgroep. Volgens sommige users in F&L ben ik een christen of dan weer een hindoe, leuk dat je dan weer denkt dat ik een moslim ben.

Ik heb je nergens vergeleken met iemand die anderen met een mes aanvalt. Dat is een stropop. Je generaliseert echter wel zelf door te zeggen dat “geen enkele moslim te vertrouwen is” op basis van wat een bezorger doet.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 21:19:14 #237
13462 BansheeBoy
pi_216685303
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:45 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het gaat mij altijd een beetje de pet te boven, waarom veel van die moslim mannen zo onzeker zijn. Over hun geloof maar ook als je wat over een moeder zegt bijvoorbeeld gaan ze helemaal over de flos. Komt zo totaal infantiel, puberaal en verstandelijk beperkt over :') alsof hun standaard zijn, de staat van overspannenheid is. Heel vermoeiend volk.
Ik wil geen raketgeleerde zijn, maar gewoon niks over hun moeder zeggen. Simpel.

pi_216685376
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 21:17 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Dat doet niets af aan dat je fatsoenlijk met anderen mensen omgaat en als je dat niet doet mensen uit emoties kunnen reageren. Als je in het weekend in een café iemand beledigd door zijn moeder uit te schelden en je krijgt een klap zullen veel mensen het begrijpen, ongeacht “Liberalisme”. Doe je het vaker bij die persoon zou het zelfs verder kunnen escaleren. Als je "vrij" bent om anderen tot in het diepste van hun ziel te beledigen, en dat ook nog eens gaat opzoeken door het voor hun neus te gaan doen, dan kan je verwachten dat er tussen de miljarden mensen er mensen zullen zijn die vanuit wat zij als hun "vrijheid" zien reageren. We kunnen wel doen alsof beledigingen geen emoties mogen oproepen, maar zo werkt de menselijke natuur niet en is niet de realiteit.
Nee, ook dit is ontoelaatbaar. Je lijkt dan ook niet goed te begrijpen hoe de Westerse samenlevingen werken. Het is hier de bedoeling dat je niet voor eigen rechter gaat spelen. De enige die een geweldmonopolie heeft is de politie.

En inderdaad mensen zijn vrij om iets te zeggen dat andere misschien als beledigd ervaren. Het is aan mensen om vervolgens hun emotie onder controle te houden en desnoods (bijvoorbeeld bij smaad, laster of aanzet tot haat) aangifte te doen en naar de rechter stappen.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 21:33:32 #239
13462 BansheeBoy
pi_216685592
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, ook dit is ontoelaatbaar.
Ik vind beiden ontoelaatbaar man. Koran moet je niet verbranden.

pi_216686079
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, ook dit is ontoelaatbaar. Je lijkt dan ook niet goed te begrijpen hoe de Westerse samenlevingen werken. Het is hier de bedoeling dat je niet voor eigen rechter gaat spelen. De enige die een geweldmonopolie heeft is de politie.

En inderdaad mensen zijn vrij om anderen te beledigen, het is aan mensen om vervolgens hun emotie onder controle te houden en desnoods (bijvoorbeeld bij smaad, laster of aanzet tot haat) aangifte te doen en naar de rechter stappen.
Kan je vinden, maar het gebeurt wel en men begrijpt het. Je lijkt echter niet te begrijpen dat het niet gaat om “Liberalisme” of “niet voor eigen rechter spelen”. Die zaken kunnen niet voorkomen dat als je iemand beledigd het een emotie kan opwekken die je een klap kan bezorgen. De dingen die je noemt kan je makkelijk en heel mooi van achter de pc typen, maar je veegt deze zaken net zo goed van tafel als het je niet uitkomt, als het bijv. gaat om haatzaaien richting moslims/allochtonen. Verder begrijp ik, als Nederlander, heel goed hoe Westerse samenlevingen werken. En nee, mensen zijn niet vrij om anderen te beledigen, ook daar zitten grenzen aan.
pi_216686414
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Kan je vinden, maar het gebeurt wel en men begrijpt het. Je lijkt echter niet te begrijpen dat het niet gaat om “Liberalisme” of “niet voor eigen rechter spelen”. Die zaken kunnen niet voorkomen dat als je iemand beledigd het een emotie kan opwekken die je een klap kan bezorgen. De dingen die je noemt kan je makkelijk en heel mooi van achter de pc typen, maar je veegt deze zaken net zo goed van tafel als het je niet uitkomt, als het bijv. gaat om haatzaaien richting moslims/allochtonen. Verder begrijp ik, als Nederlander, heel goed hoe Westerse samenlevingen werken. En nee, mensen zijn niet vrij om anderen te beledigen, ook daar zitten grenzen aan.
Typerend dat het hier gaat om zoiets gestoords als mensen die anderen vermoorden (of een poging doen tot) na aanleiding van een vermeende belediging door middel van een zogenaamde provocatie zoals een boek onteren of door een tekening van een zekere profeet te tonen, en jij het dan hier hebt over ''een klap''.

Jij zegt dat je heel goed weet hoe ''westerse samenlevingen werken'', maar besef en begrijp jij wel dat deze gestoorde mensen die dat doen de roots dragen van een cultuur -die op een aantal belangrijke punten zoals normen en waarden, het gevoel van eer en de rechtvaardiging van geweld- waarin een verschil van zwart en wit zit tussen de moderne westerse dominante cultuur?

Ik denk het niet. Ik denk dat jij geen enkel idee hebt. Geen wonder dus waarom jij niet verder komt dan ''haatzaaien richting moslims/allochtonen''.
pi_216686471
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind beiden ontoelaatbaar man. Koran moet je niet verbranden.

Was ook niet nodig geweest als moslims zich niet steeds van hun meest achterlijke en barbaarse kant zouden laten zien na elke vermeende belediging of zogenaamde provocatie.

Maar helaas.

Dus ja, heel erg nodig.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 23:42:20 #243
13462 BansheeBoy
pi_216687935
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 22:14 schreef SpaceOddity het volgende:

Dus ja, heel erg nodig.
Wat bereik je er mee? Het is gewoon een domme actie. Het spreekt jouw onderbuikgevoel aan, maar intellectueel is het van een laxeerbaar niveau.

zaterdag 15 februari 2025 @ 00:00:08 #244
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216688151
quote:

[..]
..en men begrijpt het.
:')

Ga deze zin nog eens goed na.
Wie exact begrijpt dit? Men als in alle mensen, of men in ruggengraatloze moslims?
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:18:09 #245
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216696408
quote:

[..]
Jij laat met deze post weer aan alle kanten zien dat jij hooguit een 'nederlander' bent. Ik hoor hier gewoon een moslim praten. Waarom deze zogenaamde façade hooghouden? Ik heb je postgeschiedenis even bekeken en jij bent gewoon 100% moslim. En dat je niks van de Nederlandse samenleving snapt laat je (zoals anderen hier je ook al op wijzen) dan ook ruimschoots zien. Ziek in je hoofd ben je.
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:19:40 #246
13462 BansheeBoy
pi_216696436
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Jij laat met deze post weer aan alle kanten zien dat jij hooguit een 'nederlander' bent. Ik hoor hier gewoon een moslim praten. Waarom deze zogenaamde façade hooghouden? Ik heb je postgeschiedenis even bekeken en jij bent gewoon 100% moslim. En dat je niks van de Nederlandse samenleving snapt laat je (zoals anderen hier je ook al op wijzen) dan ook ruimschoots zien. Ziek in je hoofd ben je.
En dan? Laat hem iderdaad Moslim zijn, wat is het probleem?

zaterdag 15 februari 2025 @ 23:22:25 #247
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216696492
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En dan? Laat hem iderdaad Moslim zijn, wat is het probleem?

Hij ontkent het. Waarom? Jullie zijn toch zo 'fier' zoals jij het altijd zegt op jullie zieke ideologie? Waarom dan net doen alsof je geen moslim bent?
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:33:51 #248
13462 BansheeBoy
pi_216696639
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:22 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Hij ontkent het. Waarom? Jullie zijn toch zo 'fier' zoals jij het altijd zegt op jullie zieke ideologie? Waarom dan net doen alsof je geen moslim bent?
Oh, ik heb de ontekkenig niet gelezen. Waarom ga je uit van te kwader trouw? :?

pi_216696825
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Kom maar met een post waaruit blijkt dat ik een moslim ben. In F&L denkt men dat ik een christen ben, omdat ik het vaak eens met christenen ben en het christendom verdedig. Andere keren verdenken ze mij van dat ik een hindoe ben. Jij denkt dat ik een moslim ben, omdat ik niet generaliseer zoals rechtsextremisten en islamofoben hier. Dat zijn de ziekelingen hier waar je zelf ook toe behoort.
  zondag 16 februari 2025 @ 13:09:00 #250
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216702214
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Kom maar met een post waaruit blijkt dat ik een moslim ben. In F&L denkt men dat ik een christen ben, omdat ik het vaak eens met christenen ben en het christendom verdedig. Andere keren verdenken ze mij van dat ik een hindoe ben. Jij denkt dat ik een moslim ben, omdat ik niet generaliseer zoals rechtsextremisten en islamofoben hier. Dat zijn de ziekelingen hier waar je zelf ook toe behoort.
Ow je bent dus gewoon een sneue conservatief die in de bres springt voor alle achterlijke culturen. Dat is misschien nog wel sneuer dan een moslim. Die staan tenminste voor hun achterlijkheid, hoe sneu ook. :')
pi_216702771
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 13:09 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ow je bent dus gewoon een sneue conservatief die in de bres springt voor alle achterlijke culturen. Dat is misschien nog wel sneuer dan een moslim. Die staan tenminste voor hun achterlijkheid, hoe sneu ook. :')
Ik lees alleen vooroordelen en voorbarige conclusies in je posts. Je had het over dat je mijn postgeschiedenis hebt bekeken en dat ik 100% moslim ben. Ik vroeg je om met een post te komen waaruit dat zou blijken, maar je ontwijkt die vraag. Je etaleert onderbuikgevoelens, vandaar dat het niet inhoudelijk is en je alleen in termen van “sneu dit en dat” “achterlijk dit en dat” spreekt. Je zal vast intelligent zijn, maar hiermee kom je zelf niet bepaald ontwikkeld over.
pi_216702869
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 13:51 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Ik lees alleen vooroordelen en voorbarige conclusies in je posts. Je had het over dat je mijn postgeschiedenis hebt bekeken en dat ik 100% moslim ben. Ik vroeg je om met een post te komen waaruit dat zou blijken, maar je ontwijkt die vraag. Je etaleert onderbuikgevoelens, vandaar dat het niet inhoudelijk is en je alleen in termen van “sneu dit en dat” “achterlijk dit en dat” spreekt. Je zal vast intelligent zijn, maar hiermee kom je zelf niet bepaald ontwikkeld over.
Ben je nou een moslim of gewoon conservatief?
pi_216706133
Altijd weer islam
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 16 februari 2025 @ 17:36:45 #254
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_216706567
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 17:04 schreef ludovico het volgende:
Altijd weer islam
Gaat nog gezellig worden
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 16 februari 2025 @ 22:42:29 #255
13462 BansheeBoy
pi_216711493
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 17:04 schreef ludovico het volgende:
Altijd weer islam
Ik constateer dat mensen met haat beter een ander boek moeten gaan verbranden. Het is uiterst onverstandig gebleken.

Ik heb overigens veel liever dat er geen enkel boek verbrand wordt. Intellecutele armoede.

pi_216711576
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2025 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik constateer dat mensen met haat beter een ander boek moeten gaan verbranden. Het is uiterst onverstandig gebleken.

Ik heb overigens veel liever dat er geen enkel boek verbrand wordt. Intellecutele armoede.

Ga huilen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_216711665
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2025 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Triggert het je echt, als je een plaatje ziet van een brandende Koran?
  zondag 16 februari 2025 @ 22:56:15 #258
13462 BansheeBoy
pi_216711684
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 22:54 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Triggert het je echt, als je een plaatje ziet van een brandende Koran?
Mij niet. Maar je moet dat risico niet willen nemen joh.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')