Engeland is sowieso al verloren, politie, overheden en pers, ze gaan allemaal op de knieën voor immigranten.quote:
Ik vind je hier ook wel met het schuim op de bek reageren. Loop in het weekend een willekeurig café binnen en scheld iemands moeder uit en kijk wat voor reactie je krijgt. Diegene is dan gewelddadig, maar jij bent zelf ook niet "vredelievend" en "gezond in je hoofd" als je een ander beledigd. Ik zie het gewoon als domme actie en re-actie, karma, de natuur die zijn werk doet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:22 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit is echt ziek. En dan zo'n willekeurige thuisbezorgd gast die ook nog eens een trap uitdeelt. Dat geeft wel weer aan dat geen enkele moslim te vertrouwen is. Als hyena's met schuim op de bekken op een gewelddadige manier het "geloof van vrede" verdedigen. Totaal ziek in hun hoofd. Walgelijk
Je zit nu als man een vrouw te vertellen wat ze niet moet dragen en hoe ze dat moet ervaren. Dan ben je zelf aan het onderdrukken. Het lijkt er meer op dat je zelf een ‘probleem’ hebt met dat “vod”. Als ik zeg dat je gebukt gaat onder het dragen van je kleding en je legt uit dat dat niet zo is, dan kan ik ook antwoorden met: “je verkoopt het als ik wil het echt echt zelf”. Verder, in Iran zijn vrouwen niet allemaal eensgezind, de meeste vrouwen daar zijn religieus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:17 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat sneu dit. Dat kleine meisje ernaast op de foto ook iets te promoten waar ze straks de rest van haar leven onder gebukt gaat. Sowieso die tekst van die vrouw ookhaar man/vader/broer/neef vind het vast geen probleem als ze dat vod af doet nee.
en dan het maar verkopen als zijnde ik wil het echt echt zelf. Vrouwen uit Iran kotsen op dit soort komedianten.
Het probleem ligt dus bij die "mafklapper".quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Turkse ambassade, Londen gisteren. Dit benadrukt weer waar het probleem ligt en dat is niet bij de mafklapper die daar een koran in de fik steekt.
[ x ]
Hmm, nee. We leven hier een liberale samenleving. Mensen mogen een boek verbranden en anderen staat het vrij hier niet mee eens te zijn. Wat niet mag is een machete pakken en als een dolle de aanval inzetten op degene die een boek verbrand.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Het probleem ligt dus bij die "mafklapper".
Wat ik nog veel raarder en zorgwekkender vind is die maaltijdbezorger die zonder aarzelen ook een flinke schop uitdeelt. Dat is een voorbijganger die nul band heeft met die ene doorgedraaide gek maar die instant partij kiest en de situatie zo beoordeelt dat een op de grond liggende man nog een gevaarlijke schop verdient.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee. We leven hier een liberale samenleving. Mensen mogen een boek verbranden en anderen staat het vrij hier niet mee eens te zijn. Wat niet mag is een machete pakken en als een dolle de aanval inzetten op degene die een boek verbrand.
Bizar dat je dit moet benadrukken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee. We leven hier een liberale samenleving. Mensen mogen een boek verbranden en anderen staat het vrij hier niet mee eens te zijn. Wat niet mag is een machete pakken en als een dolle de aanval inzetten op degene die een boek verbrand.
En we hebben weer een nieuwe moslimkloon te pakken hoor!!!! Nummer 364.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:00 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Ik vind je hier ook wel met het schuim op de bek reageren. Loop in het weekend een willekeurig café binnen en scheld iemands moeder uit en kijk wat voor reactie je krijgt. Diegene is dan gewelddadig, maar jij bent zelf ook niet "vredelievend" en "gezond in je hoofd" als je een ander beledigd. Ik zie het gewoon als domme actie en re-actie, karma, de natuur die zijn werk doet.
[..]
Je zit nu als man een vrouw te vertellen wat ze niet moet dragen en hoe ze dat moet ervaren. Dan ben je zelf aan het onderdrukken. Het lijkt er meer op dat je zelf een ‘probleem’ hebt met dat “vod”. Als ik zeg dat je gebukt gaat onder het dragen van je kleding en je legt uit dat dat niet zo is, dan kan ik ook antwoorden met: “je verkoopt het als ik wil het echt echt zelf”. Verder, in Iran zijn vrouwen niet allemaal eensgezind, de meeste vrouwen daar zijn religieus.
Dit benoem ik dus ook in mijn eerdere stukje. Compleet bizar. Dat is werkelijk waar hetzelfde als dat ik twee totaal willekeurige mensen die ik niet ken een beetje zie worstelen op straat en dan maar vanuit het niets 1 van de 2 neermep. Die mogen ze aan de hand van dit filmpje ook opsporen en opsluiten (moet niet zo moeilijk zijn met die fiets en die rugzak).quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat ik nog veel raarder en zorgwekkender vind is die maaltijdbezorger die zonder aarzelen ook een flinke schop uitdeelt. Dat is een voorbijganger die nul band heeft met die ene doorgedraaide gek maar die instant partij kiest en de situatie zo beoordeelt dat een op de grond liggende man nog een gevaarlijke schop verdient.
Dat doet niets af aan dat je fatsoenlijk met anderen mensen omgaat en als je dat niet doet mensen uit emoties kunnen reageren. Als je in het weekend in een café iemand beledigd door zijn moeder uit te schelden en je krijgt een klap zullen veel mensen het begrijpen, ongeacht “Liberalisme”. Doe je het vaker bij die persoon zou het zelfs verder kunnen escaleren. Als je "vrij" bent om anderen tot in het diepste van hun ziel te beledigen, en dat ook nog eens gaat opzoeken door het voor hun neus te gaan doen, dan kan je verwachten dat er tussen de miljarden mensen er mensen zullen zijn die vanuit wat zij als hun "vrijheid" zien reageren. We kunnen wel doen alsof beledigingen geen emoties mogen oproepen, maar zo werkt de menselijke natuur niet en is niet de realiteit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, want zodra iemand je hier van inhoudelijke repliek bedient moet het wel een kloon zijn, want het kan niet zo zijn dat iemand het gewoon oneens is met je generalisatie en haatzaaierij richting een bevolkingsgroep. Volgens sommige users in F&L ben ik een christen of dan weer een hindoe, leuk dat je dan weer denkt dat ik een moslim ben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En we hebben weer een nieuwe moslimkloon te pakken hoor!!!! Nummer 364.wel opvallend dat jullie vaak Nederlandse namen gebruiken voor jullie kloontjes. Waarom niet gewoon mohammed of souffian? Je houdt niemand voor de gek hoor.
Het reageren in een topic gelijk stellen aan iemand met een mes aanvallen.x 1.000.000
Ik wil geen raketgeleerde zijn, maar gewoon niks over hun moeder zeggen. Simpel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat mij altijd een beetje de pet te boven, waarom veel van die moslim mannen zo onzeker zijn. Over hun geloof maar ook als je wat over een moeder zegt bijvoorbeeld gaan ze helemaal over de flos. Komt zo totaal infantiel, puberaal en verstandelijk beperkt overalsof hun standaard zijn, de staat van overspannenheid is. Heel vermoeiend volk.
Nee, ook dit is ontoelaatbaar. Je lijkt dan ook niet goed te begrijpen hoe de Westerse samenlevingen werken. Het is hier de bedoeling dat je niet voor eigen rechter gaat spelen. De enige die een geweldmonopolie heeft is de politie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:17 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan dat je fatsoenlijk met anderen mensen omgaat en als je dat niet doet mensen uit emoties kunnen reageren. Als je in het weekend in een café iemand beledigd door zijn moeder uit te schelden en je krijgt een klap zullen veel mensen het begrijpen, ongeacht “Liberalisme”. Doe je het vaker bij die persoon zou het zelfs verder kunnen escaleren. Als je "vrij" bent om anderen tot in het diepste van hun ziel te beledigen, en dat ook nog eens gaat opzoeken door het voor hun neus te gaan doen, dan kan je verwachten dat er tussen de miljarden mensen er mensen zullen zijn die vanuit wat zij als hun "vrijheid" zien reageren. We kunnen wel doen alsof beledigingen geen emoties mogen oproepen, maar zo werkt de menselijke natuur niet en is niet de realiteit.
Ik vind beiden ontoelaatbaar man. Koran moet je niet verbranden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ook dit is ontoelaatbaar.
Kan je vinden, maar het gebeurt wel en men begrijpt het. Je lijkt echter niet te begrijpen dat het niet gaat om “Liberalisme” of “niet voor eigen rechter spelen”. Die zaken kunnen niet voorkomen dat als je iemand beledigd het een emotie kan opwekken die je een klap kan bezorgen. De dingen die je noemt kan je makkelijk en heel mooi van achter de pc typen, maar je veegt deze zaken net zo goed van tafel als het je niet uitkomt, als het bijv. gaat om haatzaaien richting moslims/allochtonen. Verder begrijp ik, als Nederlander, heel goed hoe Westerse samenlevingen werken. En nee, mensen zijn niet vrij om anderen te beledigen, ook daar zitten grenzen aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ook dit is ontoelaatbaar. Je lijkt dan ook niet goed te begrijpen hoe de Westerse samenlevingen werken. Het is hier de bedoeling dat je niet voor eigen rechter gaat spelen. De enige die een geweldmonopolie heeft is de politie.
En inderdaad mensen zijn vrij om anderen te beledigen, het is aan mensen om vervolgens hun emotie onder controle te houden en desnoods (bijvoorbeeld bij smaad, laster of aanzet tot haat) aangifte te doen en naar de rechter stappen.
Typerend dat het hier gaat om zoiets gestoords als mensen die anderen vermoorden (of een poging doen tot) na aanleiding van een vermeende belediging door middel van een zogenaamde provocatie zoals een boek onteren of door een tekening van een zekere profeet te tonen, en jij het dan hier hebt over ''een klap''.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Kan je vinden, maar het gebeurt wel en men begrijpt het. Je lijkt echter niet te begrijpen dat het niet gaat om “Liberalisme” of “niet voor eigen rechter spelen”. Die zaken kunnen niet voorkomen dat als je iemand beledigd het een emotie kan opwekken die je een klap kan bezorgen. De dingen die je noemt kan je makkelijk en heel mooi van achter de pc typen, maar je veegt deze zaken net zo goed van tafel als het je niet uitkomt, als het bijv. gaat om haatzaaien richting moslims/allochtonen. Verder begrijp ik, als Nederlander, heel goed hoe Westerse samenlevingen werken. En nee, mensen zijn niet vrij om anderen te beledigen, ook daar zitten grenzen aan.
Was ook niet nodig geweest als moslims zich niet steeds van hun meest achterlijke en barbaarse kant zouden laten zien na elke vermeende belediging of zogenaamde provocatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind beiden ontoelaatbaar man. Koran moet je niet verbranden.²
Wat bereik je er mee? Het is gewoon een domme actie. Het spreekt jouw onderbuikgevoel aan, maar intellectueel is het van een laxeerbaar niveau.quote:
quote:
Jij laat met deze post weer aan alle kanten zien dat jij hooguit een 'nederlander' bent. Ik hoor hier gewoon een moslim praten. Waarom deze zogenaamde façade hooghouden? Ik heb je postgeschiedenis even bekeken en jij bent gewoon 100% moslim. En dat je niks van de Nederlandse samenleving snapt laat je (zoals anderen hier je ook al op wijzen) dan ook ruimschoots zien. Ziek in je hoofd ben je.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Kan je vinden, maar het gebeurt wel en men begrijpt het. Je lijkt echter niet te begrijpen dat het niet gaat om “Liberalisme” of “niet voor eigen rechter spelen”. Die zaken kunnen niet voorkomen dat als je iemand beledigd het een emotie kan opwekken die je een klap kan bezorgen. De dingen die je noemt kan je makkelijk en heel mooi van achter de pc typen, maar je veegt deze zaken net zo goed van tafel als het je niet uitkomt, als het bijv. gaat om haatzaaien richting moslims/allochtonen. Verder begrijp ik, als Nederlander, heel goed hoe Westerse samenlevingen werken. En nee, mensen zijn niet vrij om anderen te beledigen, ook daar zitten grenzen aan.
En dan? Laat hem iderdaad Moslim zijn, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Jij laat met deze post weer aan alle kanten zien dat jij hooguit een 'nederlander' bent. Ik hoor hier gewoon een moslim praten. Waarom deze zogenaamde façade hooghouden? Ik heb je postgeschiedenis even bekeken en jij bent gewoon 100% moslim. En dat je niks van de Nederlandse samenleving snapt laat je (zoals anderen hier je ook al op wijzen) dan ook ruimschoots zien. Ziek in je hoofd ben je.
Hij ontkent het. Waarom? Jullie zijn toch zo 'fier' zoals jij het altijd zegt op jullie zieke ideologie? Waarom dan net doen alsof je geen moslim bent?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan? Laat hem iderdaad Moslim zijn, wat is het probleem?²
Oh, ik heb de ontekkenig niet gelezen. Waarom ga je uit van te kwader trouw?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:22 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hij ontkent het. Waarom? Jullie zijn toch zo 'fier' zoals jij het altijd zegt op jullie zieke ideologie? Waarom dan net doen alsof je geen moslim bent?
Kom maar met een post waaruit blijkt dat ik een moslim ben. In F&L denkt men dat ik een christen ben, omdat ik het vaak eens met christenen ben en het christendom verdedig. Andere keren verdenken ze mij van dat ik een hindoe ben. Jij denkt dat ik een moslim ben, omdat ik niet generaliseer zoals rechtsextremisten en islamofoben hier. Dat zijn de ziekelingen hier waar je zelf ook toe behoort.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Jij laat met deze post weer aan alle kanten zien dat jij hooguit een 'nederlander' bent. Ik hoor hier gewoon een moslim praten. Waarom deze zogenaamde façade hooghouden? Ik heb je postgeschiedenis even bekeken en jij bent gewoon 100% moslim. En dat je niks van de Nederlandse samenleving snapt laat je (zoals anderen hier je ook al op wijzen) dan ook ruimschoots zien. Ziek in je hoofd ben je.
Ow je bent dus gewoon een sneue conservatief die in de bres springt voor alle achterlijke culturen. Dat is misschien nog wel sneuer dan een moslim. Die staan tenminste voor hun achterlijkheid, hoe sneu ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Kom maar met een post waaruit blijkt dat ik een moslim ben. In F&L denkt men dat ik een christen ben, omdat ik het vaak eens met christenen ben en het christendom verdedig. Andere keren verdenken ze mij van dat ik een hindoe ben. Jij denkt dat ik een moslim ben, omdat ik niet generaliseer zoals rechtsextremisten en islamofoben hier. Dat zijn de ziekelingen hier waar je zelf ook toe behoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |