quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.. met het risico dat Jeffrey deze vannacht op vreet
Heb Jolien bij Keanu gedaan na die laatste reel waar Jeffrey jaloers reageerde toen Jolien Keanu een compliment maakte over zijn outfitquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doen! Het kan nu!
(Axel bij Jolien dus, vindt Jeffrey vast leuk!)
[ afbeelding ]
Dat is ook een goede! Hij kon het totaal niet hebben dat Jolien Keanu's kledingstyle sexy vindt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb Jolien bij Keanu gedaan na die laatste reel waar Jeffrey jaloers reageerde toen Jolien Keanu een compliment maakte over zijn outfit![]()
En Jeff bij Eva
Nope, had ze zelfkennis gehad, was ze niet eens gaan zoekenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
Milena zoekt haar ziel, heeft ze dan toch een beetje zelfkennis
Ze gaf wel toe dat ze haar ziel zocht.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ja tijd weer voor een gimmick.. De Laten we in de hal geen liggen Show...![]()
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook wat is er mis met goed gekruid gehakt zo rauw te eten... we eten ook Filet American...quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
David D. is verbaasd dat niet iedereen onder het soepballetjes draaien een paar rauwe balletjes gehakt zo op eet..
Het gewoon triest.. het "Please Nomineer MijNie" druipt er wel af.. ze gaat zo de finale wel halen ben ik bangquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze gaf wel toe dat ze haar ziel zocht.Was voor haar een grapje, voor mij niet.
We gaan het zien. Ik hoop het niet iig. Milena vind ik een nare vrouw inmiddels.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gewoon triest.. het "Please Nomineer MijNie" druipt er wel af.. ze gaat zo de finale wel halen ben ik bang
Huh? Ik krijg steeds de melding dat ik ingelogd moet zijn en dat ben ik.quote:
Ik heb Jolien ook bij Keanuquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat is ook een goede! Hij kon het totaal niet hebben dat Jolien Keanu's kledingstyle sexy vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |