Uiteindelijk viel het meequote:Op zondag 2 februari 2025 11:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een pech
Wij gaan maar niet met de trein naar Antwerpen eind maart!
Later dan gepland óf bedoel je 3 uur voor de hele reis vanaf vertrek : 3 uur?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Uiteindelijk viel het mee.
Drie uurtjes later thuis.
3u dat de trein vertrok.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Later dan gepland óf bedoel je 3 uur voor de hele reis vanaf vertrek : 3 uur?
Simpel toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Later dan gepland óf bedoel je 3 uur voor de hele reis vanaf vertrek : 3 uur?
Guttegut…euro’s kosten rekenen voor een sim only abo![]()
Want kpn offerte - nu ¤ 15,70 - wordt ¤ 1,25 duurder en dan alles onbeperkt.
En dat werd niet eens gebruikt en de belminuten en g’s stapelen op. Voor hemmes dan hè.
Zelf zit ik al jaren bij vodafone i.c.m. ziggo voor ¤ 12,95/mnd.
Al 3 vergelijkingssites afgespeurd. Niet door mij 😎
Pennywise poundfoolish.
Dankje!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
“Hou het water in beweging
Hoe kan je dan wél op een veilige water vermijden dat er zich een ijslaagje vormt op je schoteltje water? Eerst en vooral zet je het drinkbakje best op een zonnige plek – zelfs de schaarse warmte van een flets winterzonnetje maakt al een verschil. En als je er vervolgens voor zorgt dat het water in beweging blijft, dan zal het zeker niet (of langzamer) bevriezen. Zo kan je bijvoorbeeld één of enkele plastic balletjes, zoals een pingpongballetje, op het wateroppervlak laten drijven. Bij het minste zuchtje wind drijft het balletje heen en weer, waardoor het water geen kans krijgt om ijskristallen te vormen. Ook een plastic flesje gevuld met wat zout water blijft voortdurend ronddobberen.
Bovendien kies je best voor een zo groot en diep mogelijke drinkbak: hoe meer water erin zit, hoe meer tijd het nodig heeft om te bevriezen. Hou er ook rekening mee dat een drinkbakje uit rubber of plastic beter isoleert dan eentje uit metaal. Gebruik dus bij voorkeur geen ijzeren emmer of kuip.”
Leukquote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef derLudolf het volgende:
Even wat in de tuin bezig geweest.
Ik plantte halfstambomen Kordia (kers), Hedelfinger (kers), James Grieve (appel), Dyonne de Comice (peer), Triumph de Vienne (peer), Pitmaston Duchesse (peer) en een nog onbekende peer.
Verder 2x kruisbes ( Hinnonmäki Röd) en 1x blauwe bes. Wil nog een paar rassen kruisbes er bij langs de zijgevel van de woning.
Dan moet ik nog nog twee onbekende peren en een hoogstam Smeerling Reinette (appel) planten. Die onbekende perenboom en Pitmaston (lijkt niet super lekker) heb ik voor ¤20 gekocht van de kweker. "Als ik het afrond naar ¤200, wil je er dan wat fruitbomen bij doen die je verder toch niet kwijt kunt" ¤5 per boom en zijn al best dikke stammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Blues op 02-02-2025 16:22:46 ]
In Duitsland hoef je je weinig zorgen te maken over bestuiving - er zijn daar zoveel mensen met fruitboompjes dat de aanwezigheid daarvan niet de beperking is. Zorg voor bestuivers.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef derLudolf het volgende:
Die hoogstam had ik overigens al hoor, zat niet bij de deal in. Was een kwekerij bij Isa uit de buurt die een advertentie op FB had. "We leveren door heel NL"
Duitsland kon in dit geval ook
Moet nog even 1 of 2 andere appelbomen hebben ivm bestuiving. James Grieve is sowieso niet zelfbestuivend. Inmiddels elders nog wat andere kruisbessen besteld. En een vossenbes, misschien bekend als "Preiselbeer" - jam daarvan is lekker op de schnitzel![]()
Ja ik zal ook even zo'n bijenmix zaaienquote:Op zondag 2 februari 2025 15:48 schreef sigme het volgende:
[..]
In Duitsland hoef je je weinig zorgen te maken over bestuiving - er zijn daar zoveel mensen met fruitboompjes dat de aanwezigheid daarvan niet de beperking is. Zorg voor bestuivers.
Van een vossenbes heb je er wel een aantal nodig om wat jam te maken. Lekker spul inderdaad. Ik heb dit jaar voor het eerst vossenbessen en cranberries, 4 jaar na aanplant.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef derLudolf het volgende:
Die hoogstam had ik overigens al hoor, zat niet bij de deal in. Was een kwekerij bij Isa uit de buurt die een advertentie op FB had. "We leveren door heel NL"
Duitsland kon in dit geval ook
Moet nog even 1 of 2 andere appelbomen hebben ivm bestuiving. James Grieve is sowieso niet zelfbestuivend. Inmiddels elders nog wat andere kruisbessen besteld. En een vossenbes, misschien bekend als "Preiselbeer" - jam daarvan is lekker op de schnitzel![]()
Biologisch alstublieftquote:Op zondag 2 februari 2025 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ik zal ook even zo'n bijenmix zaaien
FoK break…dat kan. Eventjes dan. Werk en leven is ook belangrijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoi.
Dienstmededeling: de Lidl heeft weer paaseitjes![]()
![]()
En tevens![]()
Was druk met werk en leven, en dat resulteerde in een onverwachte FOK! break.
Waardoor ik door sommigen als vermist werd opgegeven![]()
![]()
Hoest hier?
Zaadhandel van der wal. Daar moet je wezen, daar moet je zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:59 schreef derLudolf het volgende:
Bij de Bolster ¤81 voor 100g. Das 300m2Dan blijft het meeste lekker gras
Kost dat per kilo? Vraag dit voor Kuchisabishii.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoi.
Dienstmededeling: de Lidl heeft weer paaseitjes![]()
![]()
En tevens![]()
Was druk met werk en leven, en dat resulteerde in een onverwachte FOK! break.
Waardoor ik door sommigen als vermist werd opgegeven![]()
![]()
Hoest hier?
Kiek, een half pond voor twee tientjes, das interessanterquote:Op zondag 2 februari 2025 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Zaadhandel van der wal. Daar moet je wezen, daar moet je zijn.
https://www.zaadhandelvan(...)bijenmengsel-bio-1-1
Ook best een leuke winkel om eens te gaan neuzen als je toch in de buurt bent.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kiek, een half pond voor twee tientjes, das interessanter
Oh 0528, das in de buurt ookquote:Op zondag 2 februari 2025 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook best een leuke winkel om eens te gaan neuzen als je toch in de buurt bent.
Maar van origine een zaadhandel, dus al eeuwen gericht op postorderbestellingen, dus dat hebben ze ook goed voorelkaar.
quote:At OPM, Elon Musk’s staffers won’t leave—they work around the clock and have even installed sofa beds in the office. Our access to data systems has been restricted, raising serious concerns about cybersecurity and a complete lack of oversight. We are keeping our heads down and documenting everything. More details will be released soon, but rampant illegal activity is occurring here.
Note to OPM staff: Personal items cannot be searched. If any attempt is made, demand legal representation. Personal devices you own are off-limits to these staffers. Also, do not leave personal items in the office overnight. Stay alert and cautious.
Quote<quote:Op zondag 2 februari 2025 18:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie is ook alweer de nieuwe president in de VS?
(OPM is office of personel management)
[..]
Meteen de moeilijke vragenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Kost dat per kilo? Vraag dit voor Kuchisabishii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |