Goedgekeurd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:27 schreef Candaasje het volgende:
Het is natuurlijk gewoon een Edding(stift)
Over ganzen gesproken.....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:41 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet tegenwoordig vroeg even naar buiten om de ganzen los te laten. Het is mooi buiten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Over ganzen gesproken.....
Gans Hans denkt dat ie een hert is
[ afbeelding ]
En we hebben Rambo.
(alles in 'ons' hertenkamp)
[ afbeelding ]Wat ze er nooit bijvertellen in dit soort gezellige verhaaltjes is dat de herten uiteraard "beheerd" worden. Lees: er worden elk jaar flink wat herten afgemaakt (moet ook wel, anders zouden er snel te veel herten zijn voor de beschikbare oppervlakte).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat me overigens bij dat hertenkampen uitgefaseerd worden."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
I know.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ze er nooit bijvertellen in dit soort gezellige verhaaltjes is dat de herten uiteraard "beheerd" worden. Lees: er worden elk jaar flink wat herten afgemaakt (moet ook wel, anders zouden er snel te veel herten zijn voor de beschikbare oppervlakte).
Er staat me overigens bij dat hertenkampen uitgefaseerd worden.
Dat is ook wel zoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:04 schreef Blues het volgende:
[..]
I know.
Vond het alleen een grappig verhaal over Hans en Rambo.
Toch niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ze er nooit bijvertellen in dit soort gezellige verhaaltjes is dat de herten uiteraard "beheerd" worden. Lees: er worden elk jaar flink wat herten afgemaakt (moet ook wel, anders zouden er snel te veel herten zijn voor de beschikbare oppervlakte).
Er staat me overigens bij dat hertenkampen uitgefaseerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net even een uurtje bijgepraat met een bekende.
Leuk zo’n winterse verjaardag om weer even contact te hebben.
Nondeju, was zij óók in den Haag afgelopen donderdagen zij zag het té laat.
Dan zien wij elkaar wel weer in mei.
Gek idee eigenlijk van die hertenkampen…wat is de achtergrond / de bestaansreden daarvan eigenlijk?
Ja joh, als die herten bronsig zijn!quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Over ganzen gesproken.....
Gans Hans denkt dat ie een hert is
[ afbeelding ]
En we hebben Rambo.
(alles in 'ons' hertenkamp)
[ afbeelding ]Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk dat er 2 verschillende foto's bij horen?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Eh oh! Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Grappig.
Maar ik denk dat er 2 verschillende foto's bij horen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:33 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen in de polder:Mooi die onderste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net even een uurtje bijgepraat met een bekende.
Leuk zo’n winterse verjaardag om weer even contact te hebben.
Nondeju, was zij óók in den Haag afgelopen donderdagen zij zag het té laat.
Dan zien wij elkaar wel weer in mei.
Gek idee eigenlijk van die hertenkampen…wat is de achtergrond / de bestaansreden daarvan eigenlijk?
Met jas!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Beetje aan het rommelen in huis ( 2e pan erwtensoep is in de maak) en ondertussen balkondeur wagenwijd open. Buiten zitten was net iets te fris helaas
Uhu en ik heb vandaag een plafond getrimetald en net nog even een kozijn gecaparold. Zo even onder de hansgrohe en dan Renault ik naar Bad Bentheimquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:27 schreef Candaasje het volgende:
Het is natuurlijk gewoon een Edding(stift)
Ik heb gegoogled naar luxaflex en velcroquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu en ik heb vandaag een plafond getrimetald en net nog even een kozijn gecaparold. Zo even onder de hansgrohe en dan Renault ik naar Bad Bentheim
hóe dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:05 schreef fietsie het volgende:
Derde dag op rij rauwe andijvie met spekjes, en derde dag op rij een ander smaakje kunnen maken
Maar waarom? Moet er een veld andijvie ontruimd worden?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:15 schreef fietsie het volgende:
Ander spekjes, andere dressing, andere aardappelpuree samenstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |