Nee, dat is ook weer waar, maar ik reken toch gewoon op uitschakelingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet de moeilijkste lotingen. AC Milan staat momenteel zevende in Italië en verloren recent nog van Dinamo Zagreb.
Wij wel met Ueda of Carranza vooropquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:32 schreef GoldRushFrog het volgende:
Leuke loting, en je hebt een serieus goede kans om te winnen. Milan heeft geen geweldige ploeg.
Misschien Kalou eens bellen voor tips.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:38 schreef Zipportal het volgende:
Mocht je doorgaan dan wacht Arsenal of Inter Milaan.
Speelden ze wel 50 minuten met 10 man.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet de moeilijkste lotingen. AC Milan staat momenteel zevende in Italië en verloren recent nog van Dinamo Zagreb.
Je hebt in ieder geval nog tot 4 februariquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:50 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien ergens toch nog een spits huren voor de zekerheid. En misschien speel ik teveel Football Manager.
Je zal zien dat het 35 wordt in 3 termijnen. En dan kun je de eerste termijn direct wegstrepen tegen het mislopen van de volgende ronde, tegen dezelfde club.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Volgens de T is het nagenoeg rond. Zondag Oeigoer in de spits dus.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je beste spits verkopen voor een fooi en met twee halve het seizoen afmaken terwijl het al niet lekker loopt. Ik geloof het niet of het moet financieel weer helemaal mis zijn.
20 miljoen is belachelijk. Maar ik denk toch dat wij met zijn allen overschatten hoeveel een speler van Feyenoord op kan leveren. Ajax had nu naam mee en al die spelers voor woekerbedragen verkopen heeft de Nederlandse verkopen denk ik eerder slecht dan goeds gedaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je beste spits verkopen voor een fooi en met twee halve het seizoen afmaken terwijl het al niet lekker loopt. Ik geloof het niet of het moet financieel weer helemaal mis zijn.
Na Feyenoord AFC Rochdale, Crawley Town, MK Dons godenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die Kelly tegenwoordig?
35 miljoen exclusief bonussen volgens Rijnmond. Dat komt toch wel in de buurt van de marktwaarde wmb.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
35 miljoen, en als Milan doorgaat ten koste van ons komt die 11 miljoen CL bonus erbij, gaan wij door dan blijft het 35 miljoen. En Gimenez mag niet meedoen tegen ons.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
35 miljoen exclusief bonussen volgens Rijnmond. Dat komt toch wel in de buurt van de marktwaarde wmb.
Het probleem is vooral dat je de lamme en blinde als vervanger klaar hebt staan.
Eind van het seizoen mag Milan weer komen voor hetzelfde bedrag dan zou 35 miljoen over te praten zijn. Nu een van je beste spelers verkopen terwijl je geen fatsoenlijke tijd of geld voor een vervanger hebt en die ook niet in je selectie hebt zitten zou betekenen dat je het seizoen eigenlijk al opgeeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
20 miljoen is belachelijk. Maar ik denk toch dat wij met zijn allen overschatten hoeveel een speler van Feyenoord op kan leveren. Ajax had nu naam mee en al die spelers voor woekerbedragen verkopen heeft de Nederlandse verkopen denk ik eerder slecht dan goeds gedaan.
Kramer zit op de bank te verpieteren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog tot 4 februari
Het is de gok van wel of geen CL halen en bij verkoop gok je op nee (en is het uiteraard bijna een zekerheid).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:46 schreef alopio het volgende:
[..]
35 miljoen, en als Milan doorgaat ten koste van ons komt die 11 miljoen CL bonus erbij, gaan wij door dan blijft het 35 miljoen. En Gimenez mag niet meedoen tegen ons.
Dan is het een prima deal
Ik zou ernstig teleurgesteld zijn als Krabby Jorgenson niet noemt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:15 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/san(...)obleem-van-feyenoord
Weer een kutstukje vol. Met een PRO label.
Je wordt niet teleurgesteld.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou ernstig teleurgesteld zijn als Krabby Jorgenson niet noemt.
Is dat dezelfde recruitment afdeling die de vervanger van Wieffer zocht? (En die Nadje haalde)quote:
Competities die nu lang stilliggen zoals Brazilië, de MLS en Noorwegen/Zweden zouden nog wel een goede markt kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar in de winter haal je vaak troep.
Misschien een talent die men al langer op het oog heeft. Maar echt een vervanger van Gimenez lijkt onmogelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:16 schreef Haringkop het volgende:
Het probleem is vooral dat Ueda en Caranza ook nog geen volledige wedstrijden kunnen spelen. Zeker met het oog op het drukke en belangrijke programma wel een dingetje, maar om daar nu halsoverkop weer een nieuwe spits voor te halen…
Ueda en Caranza zijn totaal ongeschikt voor Feyenoordquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:16 schreef Haringkop het volgende:
Het probleem is vooral dat Ueda en Caranza ook nog geen volledige wedstrijden kunnen spelen. Zeker met het oog op het drukke en belangrijke programma wel een dingetje, maar om daar nu halsoverkop weer een nieuwe spits voor te halen…
Ja dat zou nog kunnen. Carranza en Ueda zijn 24 en 26, dus als je voor derde spits gaat zou ik een jongen zoeken van begin 20. Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Redmond die potentie niet heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien een talent die men al langer op het oog heeft. Maar echt een vervanger van Gimenez lijkt onmogelijk.
Feyenoord kennende halen ze oude spits met overgewicht uit Brazilië of Argentinië.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ueda en Caranza zijn totaal ongeschikt voor Feyenoord
Maar als Feyenoord weer middenmoter wil worden moeten ze vooral geen spits halen, de uitspraken van Priske zeggen genoeg, die heeft ook geen vertrouwen in deze 2
Ik zou nog liever van Hooijdonck naar Feyenoord halen.....
PrattoGodquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord kennende halen ze oude spits met overgewicht uit Brazilië of Argentinië.
Je moet inderdaad hopen dat ze voor een Paixao of Hasj Moussa een keer 50 miljoen aftikken ofzo. Denk dat die niet zo carrierebewust zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:32 schreef De_Pel het volgende:
Jammer dat jongens als Gimenez niet naar de zandbak vertrekken. Daar zijn ze makkelijk het dubbele waard.
Zelfs in de zandbak hebben ze niet zoveel hekel aan hun geld…quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad hopen dat ze voor een Paixao of Hasj Moussa een keer 50 miljoen aftikken ofzo. Denk dat die niet zo carrierebewust zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |