35 miljoenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Volgens de T is het nagenoeg rond. Zondag Oeigoer in de spits dus.
Is het echt zo moeilijk om niet op de trappen te staan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen PSV of Milan gewoon met een vol stadion.
Je bent nog nooit in een voetbalstadion geweest?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om niet op de trappen te staan?
Toch vind ik dat altijd wel een bijzonder fenomeen. Als je even verder kijkt dan je neus lang is en voorbij de eerste 3 stoeltjes kijkt, is er altijd nog zat plek om netjes op de tribune te zitten/staan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in een voetbalstadion geweest?
Op X of S absoluut nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch vind ik dat altijd wel een bijzonder fenomeen. Als je even verder kijkt dan je neus lang is en voorbij de eerste 3 stoeltjes kijkt, is er altijd nog zat plek om netjes op de tribune te zitten/staan.
Probleem op vakken als X en S is dat er ook altijd veel mensen staan die er geen kaart voor hebben. Zoals je weet kan je op geel praktisch vrij een vak kiezen, helemaal nu het zo simpel is om een screenshotje door te sturen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, op "mijn" vak QQ dus wel, maar ook daar staat het bordes altijd helemaal vol.
Gaan ze nog de hort op voor een spits deze winter denk je?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Volgens de T is het nagenoeg rond. Zondag Oeigoer in de spits dus.
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaan ze nog de hort op voor een spits deze winter denk je?
Zie hem in de PL ook wel verzuipen eigenlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:14 schreef bbuddybb het volgende:
Teleurstellend bedrag voor je beste spits in jaren. Wieffer ging voor meer dan 30 miljoen naar Brighton…
Jammer dat Engelse clubs niet willen bieden.
In 100 termijnen. Hard geld willen we zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind 40 miljoen wel een impressive bedrag hoor. Dingen als 50/60 lijken mij echt te hoog gegrepen.
30+5 zal het wel worden waarvan ook nog 5 voor de zaakwaarnemer, ik ken dat Feyenoord. Verhaal dat die zaakwaarnemer naar Feyenoord kwam met het nieuwe aanbod van Milan zegt genoeg dat is een zwaarbetaalde middleman.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind 40 miljoen wel een impressive bedrag hoor. Dingen als 50/60 lijken mij echt te hoog gegrepen.
Voor hemzelf wel. Als club moet je altijd hopen dat een speler naar Engeland gaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hem in de PL ook wel verzuipen eigenlijk
Milan is een verstandige keuze
https://www.fr12.nl/trans(...)handen-van-feyenoordquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:36 schreef Vis1980 het volgende:
Hadden we inmiddels de volledige transferrechten van Gimenez?
Vrouwquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
30+5 zal het wel worden waarvan ook nog 5 voor de zaakwaarnemer, ik ken dat Feyenoord. Verhaal dat die zaakwaarnemer naar Feyenoord kwam met het nieuwe aanbod van Milan zegt genoeg dat is een zwaarbetaalde middleman.
Voor hem wel, ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hem in de PL ook wel verzuipen eigenlijk
Milan is een verstandige keuze
Ik vond 100 miljoen voor Antony te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat is dan ook totaal geen graadmeter.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik vond 100 miljoen voor Antony te hoog gegrepen
Ueda tegen Lille was weer schrikbarend.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vul ik plaats 2 met potlood in.
Na de wissel van Santi vond ik iedereen schrikbarend.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda tegen Lille was weer schrikbarend.
Ik vind het allebei niet de moeilijkste lotingen. AC Milan staat momenteel zevende in Italië en verloren recent nog van Dinamo Zagreb.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Beiden waren hoogstwaarschijnlijk kansloos geweest, dan is dit toch een stuk leuker dan PSV.
Nee, dat is ook weer waar, maar ik reken toch gewoon op uitschakelingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet de moeilijkste lotingen. AC Milan staat momenteel zevende in Italië en verloren recent nog van Dinamo Zagreb.
Wij wel met Ueda of Carranza vooropquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:32 schreef GoldRushFrog het volgende:
Leuke loting, en je hebt een serieus goede kans om te winnen. Milan heeft geen geweldige ploeg.
Misschien Kalou eens bellen voor tips.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:38 schreef Zipportal het volgende:
Mocht je doorgaan dan wacht Arsenal of Inter Milaan.
Speelden ze wel 50 minuten met 10 man.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet de moeilijkste lotingen. AC Milan staat momenteel zevende in Italië en verloren recent nog van Dinamo Zagreb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |