Voor hem wel, ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hem in de PL ook wel verzuipen eigenlijk
Milan is een verstandige keuze
Ik vond 100 miljoen voor Antony te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind 40 miljoen wel een impressive bedrag hoor. Dingen als 50/60 lijken mij echt te hoog gegrepen.
Dat is dan ook totaal geen graadmeter.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik vond 100 miljoen voor Antony te hoog gegrepen
Ueda tegen Lille was weer schrikbarend.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vul ik plaats 2 met potlood in.
Na de wissel van Santi vond ik iedereen schrikbarend.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda tegen Lille was weer schrikbarend.
Ik vind het allebei niet de moeilijkste lotingen. AC Milan staat momenteel zevende in Italië en verloren recent nog van Dinamo Zagreb.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Beiden waren hoogstwaarschijnlijk kansloos geweest, dan is dit toch een stuk leuker dan PSV.
Nee, dat is ook weer waar, maar ik reken toch gewoon op uitschakelingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet de moeilijkste lotingen. AC Milan staat momenteel zevende in Italië en verloren recent nog van Dinamo Zagreb.
Wij wel met Ueda of Carranza vooropquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:32 schreef GoldRushFrog het volgende:
Leuke loting, en je hebt een serieus goede kans om te winnen. Milan heeft geen geweldige ploeg.
Misschien Kalou eens bellen voor tips.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:38 schreef Zipportal het volgende:
Mocht je doorgaan dan wacht Arsenal of Inter Milaan.
Speelden ze wel 50 minuten met 10 man.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet de moeilijkste lotingen. AC Milan staat momenteel zevende in Italië en verloren recent nog van Dinamo Zagreb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |