Sterker nog, als een priester dat aanstipt krijgt hij het hele MAGA-volk over zich heen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Trump en zijn MAGA achterban zijn wel allemaal van God hoor! Love thy neighbour! Feed the poor! Naastenliefde tot the max
Tulpen, bordelen en kaas: 'Going Dutch' weinig flatteus over Nederland - https://nos.nl/l/2553849quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Hele grappige en realistische serie op FOX over een Amerikaanse soldaat in woke Nederland blijkbaar.
https://nos.nl/artikel/25(...)tteus-over-nederland
Wie zei dat rechts geen humor heeft
Ik zou ieder geval niet met jouw in een vliegtuig stappen je bent veel te emotioneel en kan een grap niet op waarde schatten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Goh, iemand voor wie het strikken van zijn eigen veters nog te hooggegrepen is denkt te kunnen inschatten welke mensen een vliegtuig kunnen besturen.
Ik zie het eigenlijk als een compliment, het komt van de makers van 'een dictatuur in Amerika'.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tulpen, bordelen en kaas: 'Going Dutch' weinig flatteus over Nederland - https://nos.nl/l/2553849
En ook geen onderzoeker. Dus hij mag zijn conclusies lekker voor zichzelf houden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Logisch ook, Trump is geen piloot.
Een echte 'verbinder'.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En ook geen onderzoeker. Dus hij mag zijn conclusies lekker voor zichzelf houden.
Als je die reacties eronder ziet dan vraag ik me soms wel af of de film Idiocracy niet gewoon realiteit is geworden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
Trump lectures on helicopters.
https://youtube.com/shorts/P55dCnANxS4?si=_vOLTrAYXRwGoicX
Waarom kan je die shorts niet embedden?
Hadden ze Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho maar gekozen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je die reacties eronder ziet dan vraag ik me soms wel af of de film Idiocracy niet gewoon realiteit is geworden.
Ja de gekken besturen nu de inrichting.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je die reacties eronder ziet dan vraag ik me soms wel af of de film Idiocracy niet gewoon realiteit is geworden.
Zoals al eerder gezegd, die kon tenminste nog wel erkennen en herkennen dat er een slimmer persoon in zijn ruimte aanwezig was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:32 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hadden ze Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho maar gekozen.
Het was een Black Hawk helicopter! Het had een White Hawk helicopter moeten zijn!quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:21 schreef Rnie het volgende:
Of Trump moet van iets weten wat hij het publiek nog niet kenbaar kan maken ( piloot die een voorkeurspositie heeft gekregen omwille van een kleurtje ofzo), maar dit is to-taal, echt to-taal ongepast om je politieke agenda zo kort na de ramp door te pushen.
Toch nog een voorbehoud.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:21 schreef Rnie het volgende:
Of Trump moet van iets weten wat hij het publiek nog niet kenbaar kan maken ( piloot die een voorkeurspositie heeft gekregen omwille van een kleurtje ofzo), maar dit is to-taal, echt to-taal ongepast om je politieke agenda zo kort na de ramp door te pushen.
Of andersom, als het maar de beste Hawk helicopter is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was een Black Hawk helicopter! Het had een White Hawk helicopter moeten zijn!
Jouquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou ieder geval niet met jouw in een vliegtuig stappen je bent veel te emotioneel en kan een grap niet op waarde schatten.
En als die piloot wel een voorkeurspositie had, wat dan? Dan is het nog altijd iemand die de hele opleiding voltooid heeft en dus een vliegtuig of helicopter kan besturen, tenzij je vermoedt dat DEI zo ver gaat dat ze zeggen, 'ach, pedro kan dan wel niet vliegen maar het is wel een blinde lesbische negerin, dus laten we ze toch maar gewoon in die heli stoppen'.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:21 schreef Rnie het volgende:
Het valt nog mee dat Trump niet gewoon tijdens het benoemen van het incident begon over hoeveel verstand hij heeft van tioletten en kranen 'like no other person does'.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was een Black Hawk helicopter! Het had een White Hawk helicopter moeten zijn!
Matige trol. 3/10quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:51 schreef Chivaz het volgende:
Ik verbaas mij er overigens over dat niemand de schuld legt bij de helicopter. Het is immers een Sikorsky en dat moet toch wel verdacht zijn. Wie zat er in dat vliegtuig en heeft Putin de macht om een helicopter op afstand te besturen?
Je schrijft jouw, maar dat moet jou zijn. Als je onze cultuur zuiver wilt houden moet je niet als een immigrant spellen.quote:
En er nog serieus op in gaan ook hè. 🤦🏾♂quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je schrijft jouw, maar dat moet jou zijn. Als je onze cultuur zuiver wilt houden moet je niet als een immigrant spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |