quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
TYT heeft geen draai naar rechts gemaakt. Ze zijn alleen wat minder extreem-links. Ik kijk het nog steeds niet omdat het voor mij te links is, maar ik geef ze veel respect voor het toegeven dat ze in het verleden er heel vaak compleet naast zaten omdat ze blind waren door ideologie.
Tuurlijk de democraten meer elitair noemen dan de aller rijksten op aarde is een links standpuntquote:Following the 2024 United States presidential election, Uygur has expressed disdain with the Democratic Party, believing that they have strayed from populist ideals and become more elitist than the Republican Party, specifically citing Elon Musk's reception to criticism.
Uygur is in ieder geval een die er niet veel van snapt:quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk de democraten meer elitair noemen dan de aller rijksten op aarde is een links standpunt![]()
Benieuwd hoeveel ze kregen voor hun pivot naar rightwing grifters. Het is nogal opzichtig, 90% prikt erdoorheen. En mensen als jij en Etto vreten het op want het vertelt het narratief, kijk zelfs linkse mensen geloven in Trump en zijn oligarchen
Dat voelt als een kringverjaardag joh!quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
30.000 mensen samenproppen in Guantanamo is ook een fantastisch idee trouwens. What could go wrong? ¯\_(ツ)_/¯
Heeft Cuba geen x account waar de huidige president eens een plasje kan doen dat Guantanamo Bay illegaal door de VS geannexeerd gebied is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
30.000 mensen samenproppen in Guantanamo is ook een fantastisch idee trouwens. What could go wrong? ¯\_(ツ)_/¯
Als ik het goed begrijp is het prima als de VS gebieden annexeert, zeker als gebieden dichter bij Washington liggen dan bij land X, maar als een gebied dichterbij land X ligt dan bij Washington geldt dat niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft Cuba geen x account waar de huidige president eens een plasje kan doen dat Guantanamo Bay illegaal door de VS geannexeerd gebied is.
Misschien kan Cuba ook een kleine naamswijziging doorvoeren?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft Cuba geen x account waar de huidige president eens een plasje kan doen dat Guantanamo Bay illegaal door de VS geannexeerd gebied is.
Nou ligt de lat bij zo'n gebeurtenis ook wel erg laag natuurlijk. Heel moeilijk om iets redelijks te zeggen is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vaak gehaat op Trump maar ik vind zijn reactie op deze vliegtuigramp wel erg presidentieel, vol compassie met de nabestaanden zonder allerlei gevoelige informatie te lekken of te snelle aannames doen
Ik moest lachen...beetje koffie in het toetsenbord nuquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vaak gehaat op Trump maar ik vind zijn reactie op deze vliegtuigramp wel erg presidentieel, vol compassie met de nabestaanden zonder allerlei gevoelige informatie te lekken of te snelle aannames doen
Zelfs dat kan hij gewoon echt niet...dit is nu al de slechtste Black Mirror aflevering ooit!quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou ligt de lat bij zo'n gebeurtenis ook wel erg laag natuurlijk. Heel moeilijk om iets redelijks te zeggen is het nou ook weer niet.
Ik zie er nog geen berichten over voorbij komen in het nieuws dus dat is positief...quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Mag hopen van welquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://apnews.com/articl(...)ada8d0590859442e092c
Trump grijpt in bij oa de FAA...
Week later gaat het helaas al tragisch mis? Toeval?
Zodat iedereen op de hoogte is.quote:Mr Trump said he has been briefed on the “terrible accident” in a brief official statement offering prayers for those on board.
But he then took to his Truth Social platform to speculate about what caused the crash.
"The airplane was on a perfect and routine line of approach to the airport. The helicopter was going straight at the airplane for an extended period of time. It is a CLEAR NIGHT, the lights on the plane were blazing, why didn't the helicopter go up or down, or turn,” Mr Trump said in his first remarks on Truth Social.
He said the crash could have been prevented. “Why didn't the control tower tell the helicopter what to do instead of asking if they saw the plane. This is a bad situation that looks like it should have been prevented. NOT GOOD!!!,” the US president said.
Wat moet het toch fijn zijn om een president te hebben die echt overal verstand van heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:30 schreef VoMy het volgende:
https://www.independent.c(...)copter-b2688952.html
[..]
Zodat iedereen op de hoogte is.
Pas als blijkt dat er een vrouw achter het stuur van die helikopter zatquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:35 schreef ExTec het volgende:
Valt nog mee dat het niet biden z'n schuld is, of komt dat nog?
Maar je weetz, activistisch links moet bij zichzelf te rade gaan en minder extreem worden en excuses doen en aangeven dat ze het mis hadden terwijl rechts het tegenovergestelde doet: nooit toegeven en gewoon nog verder naar rechts opschuiven. En maar afvragen waarom we als samenleving steeds verder naar radicaal rechts schuiven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk de democraten meer elitair noemen dan de aller rijksten op aarde is een links standpunt![]()
Benieuwd hoeveel ze kregen voor hun pivot naar rightwing grifters. Het is nogal opzichtig, 90% prikt erdoorheen. En mensen als jij en Etto vreten het op want het vertelt het narratief, kijk zelfs linkse mensen geloven in Trump en zijn oligarchen
Passen daar uberhaupt zoveel mensen? Dan moet je ze goed concentreren lijkt me.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
Het amerikaanse gebied daar is ruim 115 vierkante kilometer groot. In Giza wonen op 98 vierkante kilometer 4 miljoen mensen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Passen daar uberhaupt zoveel mensen? Dan moet je ze goed concentreren lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |