Zodra hij vrijdag de DBK in stapt meteen een token vanuit de vending machine dat ze deel B van de keuken hebben vrijgespeeld en de pallet met slob die nog achter staat met Niels mee geven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop voor Niels dat BB hem het Slob recept mee naar huis geeft.
Hij eet echt veel Slob
Goede vergelijking.quote:
Mjah, hij kan ook moeilijk wat anders maken/pakkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop voor Niels dat BB hem het Slob recept mee naar huis geeft.
Hij eet echt veel Slob
Is hij ook niet maar hij maakt nu wel een target van zichzelf en dat is zonde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef Jockari het volgende:
Iets in mij zegt dat Jordy in sé de slechtste gast niet is.
Ik snap Janequote:
Nee is een denk ik aardig persoon. Maar heel onzeker en snel geraakt en voelt zich nu denk afgewezen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef Jockari het volgende:
Iets in mij zegt dat Jordy in sé de slechtste gast niet is.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zodra hij vrijdag de DBK in stapt meteen een token vanuit de vending machine dat ze deel B van de keuken hebben vrijgespeeld en de pallet met slob die nog achter staat met Niels mee geven.
Iedereen blij
Best wel jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ze noemen Keanu daar steeds 'Kiki', wat eigelijk veel te vrolijk klinkt voor degene die ze zo noemen.
Alles beter dan die misselijk groepquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah we mogen weer kijken naar Niels die Slob aan het prakken/maken is
Ja Kranki is beterquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ze noemen Keanu daar steeds 'Kiki', wat eigenlijk veel te vrolijk klinkt voor degene die ze zo noemen.
Jeffrey.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
Wie is de leider van dat clubje though? Thoughts?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jeff ook ruzie met Pootje zegt mattie
Hij haalt het niet tot het einde. Hij is net als Danny van 23 die waande zichzelf ook onaantastbaar en lag goed bij de vrouwtjes. Werd eruit gestemd mocht nog een keer terug naar dat werd niets meerquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef Jockari het volgende:
Jeff duwt iedereen onder de bus, Jolien als laatste, om zijn doel te bereiken.
Siamese Twin Milena/Sharice ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
Wie is de leider van dat clubje though? Thoughts?
Ik heb het zelf niet gezien, lag toen te slapenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef b_engeltje het volgende:
Me partner zegt net iets over met zaklamp in jordys gezicht schijnen toen hij lag te slapen dat hij dat met zat te vertellen
Ik lees hier niks over in de Cos
Maar is dat ook echt gebeurd want DAT vind ik wel kinderlijk ziekelijk gedrag van degene met die zaklamp
Ja klopt, daar heb ik Jordy vanmorgen ook over horen zagen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef b_engeltje het volgende:
Me partner zegt net iets over met zaklamp in jordys gezicht schijnen toen hij lag te slapen dat hij dat met zat te vertellen
Maar is dat ook echt gebeurd want DAT vind ik wel kinderlijk ziekelijk gedrag van degene met die zaklamp
Nietszeggend en saaiquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:26 schreef Kinga het volgende:
DIe Eva is echt nog onzichtbaar voor mij.
Als dat kind in beeld komt klik ik het beeld wegquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:26 schreef Kinga het volgende:
DIe Eva is echt nog onzichtbaar voor mij.
Zijn er filmpjes van?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, lag toen te slapen
Stond vanmorgen in de COS, en ook in het streamverslag van @rinardo om 08:51.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef b_engeltje het volgende:
We horen alleen Jordy's kant van het verhaal (tot in den treure). Weet wel dat de afspraak was dat hij en de jongens weer schillen zouden gaan bakken, maar de dames gingen te laat slapen. Jordy heeft nog een tijdje gewacht maar is toen maar naar bed gegaan. Voor hetzelfde geld keken ze alleen even of ie nog wakker was voor die schillen, weten wij veel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef b_engeltje het volgende:
Dat doe ik bij Jeff, helaas is die vaker in beeldquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat kind in beeld komt klik ik het beeld weg
Ja of dat je zoekende naar je slaapzak perongeluk even naar iemand schijnt .... daar zat ik aan te denkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We horen alleen Jordy's kant van het verhaal (tot in den treure). Weet wel dat de afspraak was dat hij en de jongens weer schillen zouden gaan bakken, maar de dames gingen te laat slapen. Jordy heeft nog een tijdje gewacht maar is toen maar naar bed gegaan. Voor hetzelfde geld keken ze alleen even of ie nog wakker was voor die schillen, weten wij veel.
Veel meer idd. Elke keer als de stagiaire koffie moet halen floept dat ding weer op twinstream lijkt het welquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er dit jaar veel meer dubbele streams dan voorheen?
Duurt te lang voor koffie, die zit gewoon te kakken dus.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Veel meer idd. Elke keer als de stagiaire koffie moet halen floept dat ding weer op twinstream lijkt het wel
Schenen in zijn gezicht. En volgens mijn dochter stond er op fb dat zo een beheerder van die pagina het terug had gekeken en het inderdaad gebeurd was.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja of dat je zoekende naar je slaapzak perongeluk even naar iemand schijnt .... daar zat ik aan te denken
Het heb op FB gestaan dus dan klopt het iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Schenen in zijn gezicht. En volgens mijn dochter stond er op fb dat zo een beheerder van die pagina het terug had gekeken en het inderdaad gebeurd was.
Schijnt beeld van te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het heb op FB gestaan dus dan klopt het idd
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Schijnt beeld van te zijn in Jordy zijn ogen.
Ja maar ik kan iemand perongeluk in zijn gezicht schijnen zoekende naar me bed/slaapzakquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Schenen in zijn gezicht. En volgens mijn dochter stond er op fb dat zo een beheerder van die pagina het terug had gekeken en het inderdaad gebeurd was.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan iemand perongeluk in zijn gezicht schijnen zoekende naar me bed/slaapzak
Maar is je dochter nog wakker in de buurt ik heb net nl filmpje hierover opgevraagd.. scheeld als ze weten welke tijd het ongeveer was
quote:Op woensdag 29 januari 2025 02:05 schreef kater1 het volgende:
Ze gaan slapen. Eerst nog even propjes naar elkaar gooien. Matt jeffrey en keanu. En nu met zaklantaarn in elkaars gezicht. Wat een leuke jonge honden zijn het toch *kuch
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Naar aanleiding van Jordy zijn beschuldigen van het schijnen met die zaklantaars,
ben ik nu mijn opnames aan het terugkijken tussen 0145 en 0230 uur ....
Nergens zie ik ze direct in Jordy zijn gezicht schijnen, wel zie ik ze in de slaapkamer
kloten met die zaklantaars, maar nergens een stream die Jordy direct in beeld brengt ...
Ik kom tot de conclusie, dat Jordy misschien een beetje overdrijft helaas ....
Ga het moment toch nog wel even monteren zo meteen.
Denk ik ook. Ik twijfel of het inderdaad zo kwaadaardig bedoeld was als dat Jordy nu laat overkomen. En dat blijft zo tot Jordy gewoon in gesprek gaat met die jongens ipv steeds hetzelfde verhaal booswoest aan alle anderen en de bloembak op te hangen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Naar aanleiding van Jordy zijn beschuldigen van het schijnen met die zaklantaars,
Nergens zie ik ze direct in Jordy zijn gezicht schijnen, wel zie ik ze in de slaapkamer
kloten met die zaklantaars, maar nergens een stream die Jordy direct in beeld brengt ...
Niet direct nee. Hij werd wakker maar of het door geluid of licht kwam?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk ook niet dat het onder pesten viel maar dat het meer te maken heeft met zijn conditie op dit moment en daar komt ook nog eens bij hoe mensen dingen interpreterenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar dan weet je dat je rond die tijd moet kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Elkaars gezicht niet jordy's gezicht
Ow lol zo helder was ik nog niet hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat je rond die tijd moet kijken
De keuze was nou eenmaal niet zo reuze vandaag, helaas.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje waar hebben we het hier over Stelen eten door de een dan de ander Schijnen met zaklantaarns is het waar niet waar. en wij daar over oordelen. Jeetje hun en wij lijken wel kleine kleuters. Waar hebben we het in godsnaam over
Nou ja, dat het NIET op de streams te zien is, zegt natuurlijk niet dat het dan ook niet gebeurd is...quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
waarom zaten wij naar een druppende fles olie te kijken terwijl dit ook in de woonkamer gebeurdequote:
Dat had bb echt wel in beeld gebrachtquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, dat het NIET op de streams te zien is, zegt natuurlijk niet dat het dan ook niet gebeurd is...
Zonder olie kan het niet gesmeerd lopen in de woonkamer of zoiets.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waarom zaten wij naar een druppende fles olie te kijken terwijl dit ook in de woonkamer gebeurde
Maar dan , teminste ik reageer je toch direct ..quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, dat het NIET op de streams te zien is, zegt natuurlijk niet dat het dan ook niet gebeurd is...
Misschien wel, misschien niet. De streams moeten op dat moment maar net op dat punt gericht staanquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat had bb echt wel in beeld gebracht
Maar om het pesten te noemen vind ik ook wel ver gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Slaapkamerquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zonder olie kan het niet gesmeerd lopen in de woonkamer of zoiets.
Ja, ik wel tenminstequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dan , teminste ik reageer je toch direct ..
Met what the f*ck doe ff normaal jongens
Gewoon op de achtergrond mee laten lopen, doe ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik sluit af voor vandaag. Morgen en overmorgen kantoor dus helaas geen streams overdag.ga proberen hier wat te volgen en de SV te lezen. Al zal de bekendmaking van de nominaties waarschijnlijk het enige interessante zijn wat er gebeurt.
Tot later cos!![]()
Daarvoor zou ik het graag willen zienquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar om het pesten te noemen vind ik ook wel ver gaan.
Dat wordt tegenwoordig al geroepen als iemand een scheet in de richting van een ander laat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar om het pesten te noemen vind ik ook wel ver gaan.
Vooral goed eten dus smorgens met zijn alle aan tafel ontbijtgranen en smiddags met zijn alle aan tafel brood en savonds met zijn alle aan tafel warm eten opv 3 maal daags gekookt eten naar binnen werken met een vork.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:47 schreef Puzzie het volgende:
Het gebrek aan eten vind ik wel een tegenvaller. Ze hoeven niet een overload aan eten te krijgen ,maar iets meer zou wel netjes zijn.
Waren zie niet allebei boos over die extra gehaktballen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef Hznootje het volgende:
Dit van Keanu gaat toch over Niels? Toch niet over Jordy
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[2 min 26 sec]
-SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah ik vind het wat vergezocht allemaal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik het graag willen zien
Met zijn vieren express in iemands gezicht schijnen terwijl hij slaapnis wel degelijk kinderachtig pestgedrag
Maar als je zo gaat denken dan kun je dat over ieder commentaar wel zeggen. Het is hier commentaar op de streams dus mogen we over alles wat we zien en horen jengelen. Dat is ons werkquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De keuze was nou eenmaal niet zo reuze vandaag, helaas.
We horen Jordy op stream hetzelfde verhaal tig keer vertellen, dus hebben we daar ook tig keer commentaar op
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe kijkers over Keanu denken
Precies! Onze taak!quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als je zo gaat denken dan kun je dat over ieder commentaar wel zeggen. Het is hier commentaar op de streams dus mogen we over alles wat we zien en horen jengelen. Dat is ons werk
Ik moet werkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef ledn81 het volgende:
Ik verheug me nu al op de nominasie uitslag![]()
DRAMA![]()
Morgen wordt een mooie streamdag
Evil WIE?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
Op stream 1 is Niels slob aan het maken.
Zag 'm in de aflevering z'n bord zo leegslobberen dat ik meteen EJVJL-Erik flashbacks kreeg
Jeffrey wilde jocoli en die was op nu is er toch nog beetje over.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:54 schreef Hoempah het volgende:
Dit wat er in de nacht gebeurde.
[ afbeelding ]
[6 min 31 sec]
-SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[2 min 26 sec]
-ThanksSPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaar overdreven dus van Jordy
De hond in de pot vinden betekent dat je ergens aankomt waar het eten net op is. Vaak wordt ermee bedoeld: zó laat thuiskomen dat de andere gezinsleden al helemaal klaar zijn met eten.quote:
Weer wat bijgeleerd. Kende ik niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde jocoli en die was op nu is er toch nog beetje over.
De hond in de pot vinden betekent dat je ergens aankomt waar het eten net op is
is volgens mij ook een typisch Nederlands gezegdequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weer wat bijgeleerd. Kende ik niet.
Is nederlans gezegdequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weer wat bijgeleerd. Kende ik niet.
Zoals hij zelf zegt als je weet wat de afspraak was gisteravond en je doet dat niet kom even naar mij toe maar zelfs dat kan niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ik twijfel of het inderdaad zo kwaadaardig bedoeld was als dat Jordy nu laat overkomen. En dat blijft zo tot Jordy gewoon in gesprek gaat met die jongens ipv steeds hetzelfde verhaal booswoest aan alle anderen en de bloembak op te hangen.
Hoe die anderen over niels en jordy praten vol met leugens en verzinsels.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:09 schreef marky het volgende:
[..]
Zoals hij zelf zegt als je weet wat de afspraak was gisteravond en je doet dat niet kom even naar mij toe maar zelfs dat kan niet.
Het inzicht is (te laat) gekomen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:14 schreef -river- het volgende:
Het is ook eigen schuld van niels en jordy. Vorige week behandelden ze de rest van de bewoners als plebs.
Wat hebben ze verkeerd gedaan? Ze hebben de juiste voedselkeuze gemaakt inclusief geld verdeling. Ze hebben de beste beddenkeuze gemaakt en ze hebben de juiste pinkeuze gemaakt in hun beleving. En het plebs was niet tevreden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:14 schreef -river- het volgende:
Het is ook eigen schuld van niels en jordy. Vorige week behandelden ze de rest van de bewoners als plebs.
Ik ben geen groot fan van Niels, maar vind wel dat ie zulke gesprekken goed doet. Gewoon eerlijk toegeven aan de betreffende persoon dat hij vindt dat ie verkeerd zat met z'n opvattingen. Deed ie eerder ook met Lennie en Keanu.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:11 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt ik heb de persoon axel verkeerd ingeschat, ook gesprek met wicky gehad zat ik ook verkeerd.
Daar kan ik je niet helemaal ongelijk in geven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:14 schreef -river- het volgende:
Ik heb het niet erg gevolgd die nacht. Ze gingen slapen, iig Jeffrey, Matt en Keanu, toen propjes gooien in het stikdonker en toen met zaklantaarns op Matt's gezicht schijnen, maar het beeld stond alleen op Matt dus weet niet wat ze nog meer deden en ik heb toen de tv uitgezet. Maar ze waren wel nog klaarwakker en aan het klieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bende van Ellende deel 2 - 29 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zeker, ze maakt alleen een slechte keuze wat betreft mannen ....quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind haar toch best een mooie vrouw
Inderdaad. Ga dan niet naar de slaapkamer maar ga kloten in het boudoir ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet erg gevolgd die nacht. Ze gingen slapen, iig Jeffrey, Matt en Keanu, toen propjes gooien in het stikdonker en toen met zaklantaarns op Matt's gezicht schijnen, maar het beeld stond alleen op Matt dus weet niet wat ze nog meer deden en ik heb toen de tv uitgezet. Maar ze waren wel nog klaarwakker en aan het klieren.
Nietszeggende toevoeging.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva mag ook wel weg, als die op de bank komt vliegt ze eruit ....
ik ben bang dat we de komende maand de saaie mensen eruit zien vliegenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb er ook nog niet zo veel mee. Luister ook niet graag naar haar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb jij nog iets van een smaak voor vrouwen of moet het alleen ademen en tieten hebben.quote:
Ja, vrees ik ook en dan kunnen Keanu, Mattheus en Jeffrey gewoon blijven voorlopig ....quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef Droopie het volgende:
ik ben bang dat we de komende maand de saaie mensen eruit zien vliegen
Sharice, Eva, David etc
als het maar een hartslag heeftquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb jij nog iets van een smaak voor vrouwen of moet het alleen ademen en tieten hebben.
Daar moet wel iets in gaan gebeuren want dit gedoe is niet leuk om naar te kijken. Een target uitkiezen om die slecht neer te zetten. Is gebeurd met en nu met jordy. Ik noem dit asociaal. Alle 6 van die kliek zijn ze zonder elkaar heel zwak.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, vrees ik ook en dan kunnen Keanu, Mattheus en Jeffrey gewoon blijven voorlopig ....
Eens dat ze exposed worden zou mooi zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er moet iets van de buitenwereld inkomen waardoor die gasten even met de voetjes op aarde worden gezet ....![]()
Begin maar met het feit dat de vriendin van Mattheus gevlucht is ....
Mag niet, bed is voor jezelf, mag je niet aan een ander gunnen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom ligt die eva in bed en Davis senior op de grond. Dan heb je toch weinig fatsoen om niet voor te stellen van wil jij in het bed
Bed is algemeen bed. Wat er al stond als wisselbedquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mag niet, bed is voor jezelf, mag je niet aan een ander gunnen.
ze ligt in het wisselbed , dat wist je dus al, was haar volgens mij gegunt door de jongensquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom ligt die eva in bed en Davis senior op de grond. Dan heb je toch weinig fatsoen om niet voor te stellen van wil jij in het bed
De heren hebben in overleg met elkaar Eva het bed gegund omdat ze op de mannenkamer slaapt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
Oh, verkeerd begrepen dan, sorry.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
Bed is algemeen bed. Wat er al stond als wisselbed
Klopt. En ik dacht dat ze het vandaag nog eens expliciet vroeg aan David S: wil je vanavond echt niet liever in het bed? Neen? Ok, maar morgen gaan we dan wel eens wisselen, hoor!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De heren hebben in overleg met elkaar Eva het bed gegund omdat ze op de mannenkamer slaapt.
Als reactie daarop heeft ze van de week gezegd, dat als 1 van de heren in het bed willen slapen, ze het gewoon moeten zeggen.
Jordy, Axel, Jolien en Milena hebben gisteren een target gekregen door het laatste spelquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef rinardo het volgende:
Ik zit net dit filmpje te bekijken, die zo straks gepost is , hoe komt Jordy aan die pin?
spapaars in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
ohhhh target, ik dacht alquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jordy, Axel, Jolien en Milena hebben gisteren een target gekregen door het laatste spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen gaat Jordy heel wat zaklampjes in strotten douwen.quote:
Ook voor haar geld, 7 man in het bourdair kan wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice is aan het klagen over dat het zo druk is in huis
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice is aan het klagen over dat het zo druk is in huis.Sharice is een schaap behhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Morgenvroeg uur of 11quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staat de bank al vast, Wicky, Jordy en Niels ?
Ik doe met je mee😉quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet het sorry, tijd om te gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharice heeft van David baard gehoord dat ze laatst is genomineerd door Mattie, terwijl hij beweerde dat hij niet op haar had gestemdquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
maar kan iemand even in 2 of 8 zinnen zeggen wat er met matti en sharice is gebeurd ?
oh is dat allesquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sharice heeft van David baard gehoord dat ze laatst is genomineerd door Mattie, terwijl hij beweerde dat hij niet op haar had gestemd
Oke dan moet ik me woorden terug nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Klopt. En ik dacht dat ze het vandaag nog eens expliciet vroeg aan David S: wil je vanavond echt niet liever in het bed? Neen? Ok, maar morgen gaan we dan wel eens wisselen, hoor!
Nouja ik ga er van uit dat je dat bedoeldequote:
Ja voor.99% want axel grillen ze houden en jordy is nu de target van de kliek van 6quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staat de bank al vast, Wicky, Jordy en Niels ?
ik had het meeste wel gevolgd vandaag, dus iets anders kan het haast niet zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nouja ik ga er van uit dat je dat bedoelde
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je op wikipedia 'meeloper' opzoekt, krijg je een foto van Eva te zien...
Niels wil graag naar huis. En wicky zou het ook niet heel erg vinden kreeg ik het gevoel. Maar om die kliek van 6 tegen te werken zou ik keizen voor jordy om te.blijven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:52 schreef Snensie het volgende:
Stiekem hoop ik tegen beter weten in dat er twee bij komen op de bank. Jordy lijkt me duidelijk en dan Milena. En dat dan Milena kan vertrekken
Als.mannen dat zeggen dat is het notdone hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Davis S is ieders vrouw natte droom, ik dacht dat Milena dat zei, niet zeker ....
Ja, Jolien is ineens all ears .....quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:00 schreef Flory- het volgende:
Gaat het nu serieus over of Elza en vrouw geen piemel missen?
Je hebt heel wat materiaal om op te nemenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen SLs, de stagiare ligt al te meuren denk ik ....
doen ze elk jaar, vooral de belgische vrouwenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar waarom wil de dit delen op de streams .....
die heeft zich even teruggetrokkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:12 schreef chufi het volgende:
Is Jeff of Jordy nog niet komen klagen dat ze stil moeten zijn?!!?
Die zit voor deurquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:12 schreef chufi het volgende:
Is Jeff of Jordy nog niet komen klagen dat ze stil moeten zijn?!!?
ranzigquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
Smeuïge verhalen over sex in een dixie op de Gentse feesten![]()
wat doet ze in een beerputquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Schadelijk verhaal van Jolien, tot aan haar middel in de koeiestront .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |