Zodra hij vrijdag de DBK in stapt meteen een token vanuit de vending machine dat ze deel B van de keuken hebben vrijgespeeld en de pallet met slob die nog achter staat met Niels mee geven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop voor Niels dat BB hem het Slob recept mee naar huis geeft.
Hij eet echt veel Slob
Goede vergelijking.quote:
Mjah, hij kan ook moeilijk wat anders maken/pakkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop voor Niels dat BB hem het Slob recept mee naar huis geeft.
Hij eet echt veel Slob
Is hij ook niet maar hij maakt nu wel een target van zichzelf en dat is zonde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef Jockari het volgende:
Iets in mij zegt dat Jordy in sé de slechtste gast niet is.
Ik snap Janequote:
Nee is een denk ik aardig persoon. Maar heel onzeker en snel geraakt en voelt zich nu denk afgewezen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef Jockari het volgende:
Iets in mij zegt dat Jordy in sé de slechtste gast niet is.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zodra hij vrijdag de DBK in stapt meteen een token vanuit de vending machine dat ze deel B van de keuken hebben vrijgespeeld en de pallet met slob die nog achter staat met Niels mee geven.
Iedereen blij
Best wel jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ze noemen Keanu daar steeds 'Kiki', wat eigelijk veel te vrolijk klinkt voor degene die ze zo noemen.
Alles beter dan die misselijk groepquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah we mogen weer kijken naar Niels die Slob aan het prakken/maken is
Ja Kranki is beterquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ze noemen Keanu daar steeds 'Kiki', wat eigenlijk veel te vrolijk klinkt voor degene die ze zo noemen.
Jeffrey.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
Wie is de leider van dat clubje though? Thoughts?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jeff ook ruzie met Pootje zegt mattie
Hij haalt het niet tot het einde. Hij is net als Danny van 23 die waande zichzelf ook onaantastbaar en lag goed bij de vrouwtjes. Werd eruit gestemd mocht nog een keer terug naar dat werd niets meerquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef Jockari het volgende:
Jeff duwt iedereen onder de bus, Jolien als laatste, om zijn doel te bereiken.
Siamese Twin Milena/Sharice ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
Wie is de leider van dat clubje though? Thoughts?
Ik heb het zelf niet gezien, lag toen te slapenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef b_engeltje het volgende:
Me partner zegt net iets over met zaklamp in jordys gezicht schijnen toen hij lag te slapen dat hij dat met zat te vertellen
Ik lees hier niks over in de Cos
Maar is dat ook echt gebeurd want DAT vind ik wel kinderlijk ziekelijk gedrag van degene met die zaklamp
Ja klopt, daar heb ik Jordy vanmorgen ook over horen zagen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef b_engeltje het volgende:
Me partner zegt net iets over met zaklamp in jordys gezicht schijnen toen hij lag te slapen dat hij dat met zat te vertellen
Ik lees hier niks over in de Cos
Maar is dat ook echt gebeurd want DAT vind ik wel kinderlijk ziekelijk gedrag van degene met die zaklamp
Nietszeggend en saaiquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:26 schreef Kinga het volgende:
DIe Eva is echt nog onzichtbaar voor mij.
Als dat kind in beeld komt klik ik het beeld wegquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:26 schreef Kinga het volgende:
DIe Eva is echt nog onzichtbaar voor mij.
Zijn er filmpjes van?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, lag toen te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |