SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ah, mijn stem gaat nog steeds naar Ladybug.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Zaterdag draaide ik al Ladybug, ook dit een nummer uit Melodi Grand Prix, de Noorse voorronde van een bepaald festival...LLL - Parasite
Mijne ook, maar ik vind dit nummer ook wel lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, mijn stem gaat nog steeds naar Ladybug.
Alle remixen van dit nummer zijn lekker. Is echt goed remix-materiaal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Na deze gaan de BPM's flink omlaag en dan hoop ik rond 20:57 uur klaar te zijn...La Roux - Bulletproof (Dave Audé Cherry radio remix)
Ik weet niet of ik deze ooit eerder heb gehoord.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Net als Charlie Winston komt ook deze zanger dit jaar met een nieuw album. Er zijn al heel wat beelden van studio-opnames voorbijgekomen op Instagram. Het belooft weer prachtig te worden... Vandaag een ouder nummer van hem:Rhys Lewis - What Wild Things Were
Zeker wel, want het nummer stond destijds vrij hoog in m'n jaarlijst. Ik heb het alleen veel te weinig gedraaid. Ook omdat de keuze steeds valt op één van de drie wereldnummers van hem.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze ooit eerder heb gehoord.
Ah, dat verklaart het wel een beetje dat deze een beetje aan me voorbij is gegaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker wel, want het nummer stond destijds vrij hoog in m'n jaarlijst. Ik heb het alleen veel te weinig gedraaid. Ook omdat de keuze steeds valt op één van de drie wereldnummers van hem.
Was bij mij ook weer heel erg weggezakt hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Over jaarlijsten gesproken: uit de top 10 van 2023:The Coral - Faraway Worlds
Heel 2024 niet gedraaid in mijn uitzendingen, schandalig
Zeker toepasselijk. Tom Baxter, altijd mooi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond dit wel een toepasselijk liedje om als voorlaatste te draaien![]()
Tom Baxter - Almost There
Wat een fijne slotsong. En zo waar!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag:Rare Bird - Sympathy
Ehhh... niet van Melting in elk geval. Die moet invallen bij het darten.quote:
Ah, dat darten had ik gemist. Geen muziek dus vanavond @sinterklaaskapoentjequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... niet van Melting in elk geval. Die moet invallen bij het darten.
Ik ben zo weg om te oefenen.
Helaas..... ik moet inderdaad invallen bij het darten. Hoop dat we vandaag wel winnen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat darten had ik gemist. Geen muziek dus vanavond @:sinterklaaskapoentje
Vast wel. Go Melting!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas..... ik moet inderdaad invallen bij het darten. Hoop dat we vandaag wel winnen.
Dat had ik dus ook gemist…quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat darten had ik gemist. Geen muziek dus vanavond @:sinterklaaskapoentje
Daar heb ik geen bezwaar tegen. Oftewel graag!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik de boel anders even aanzwengelen?
De tijd start nu, over 5 minuten moet er muziek zijn….quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb ik geen bezwaar tegen.
@sinterklaaskapoentjequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tijd start nu, over 5 minuten moet er muziek zijn….
Ai, sterkte daarmee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of ik het meeluisteren vol ga houden met mijn restje migraine
Beterschap!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of ik het meeluisteren vol ga houden met mijn restje migraine
Ik vond het maar saai, die stem was ook niet echt uitnodigend...quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bolke keek ik echt altijd, ik had er zelfs boekjes van
Ik heb er behalve het liedje eigenlijk weinig herinnering aan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bolke keek ik echt altijd, ik had er zelfs boekjes van
Ik had echt een gloeiende pesthekel aan de Berenbootquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het maar saai, die stem was ook niet echt uitnodigend...
Ik was natuurlijk precies de doelgroep, ik vond het zelfs wel spannend, en dat was het voor kleutertjes natuurlijk ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het maar saai, die stem was ook niet echt uitnodigend...
Oh ja, de Berenboot. Ook weinig herinnering aan verder.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had echt een gloeiende pesthekel aan de Berenboot
Daar kon ik echt niet naar kijken
Ik heb het ook nooit gekeken. Toen al was ik geen fan van series.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Nooit gekeken, maar Symph kennelijk wel...
[ afbeelding ]
Ik ken alleen de muziekquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Nooit gekeken, maar Symph kennelijk wel...
[ afbeelding ]
Ah, een uitdaging! Ik wil wel zeggen dat ik hem aan ga, maar waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Hierna iets geheel onbekends.
Gok ik...
Dit is uit 1981, het toenmalige bandje van mijn neef.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, een uitdaging! Ik wil wel zeggen dat ik hem aan ga, maar waarschijnlijk heb je gelijk.
Dit was hun album toen, waarop dit nummer staat:quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
Ik ken het inderdaad niet, het klinkt wel erg eighties.
Klinkt leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was hun album toen, waarop dit nummer staat:
[ afbeelding ]
Die drummer ken ik dan toevallig heel goed...quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut, en kudo’s voor de drummer
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die drummer ken ik dan toevallig heel goed...
quote:The lyrics of "Untitled" are from an unfinished poem by Vladimir Mayakovsky.
ze zijn live echt geweldig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van Symph, mij geheel onbekend:
[ afbeelding ]
Inderdaad mooi, vooral op het einde.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Een albumtrack van het album Faith.
Verstikkend mooi...
Ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben echt hardop aan het lachen hier.
Ik hoorde het ooit eens bij Rob Stenders en ik heb ook de tranen over mijn wangen gelachen toen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben echt hardop aan het lachen hier.
Ik heb ze 4 keer gezien, 2 keer in Londen en 2 keer hier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staan nog wel op mijn verlanglijstje
In Nederland of in het buitenland?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een remix van een bandje dat ik van de zomer ergens ga bezoeken...
Echt niet…quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
Hier kun je toch niet stil bij blijven zitten?
Bij Paleis Soestdijk...quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
In Nederland of in het buitenland?
Cool !!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Paleis Soestdijk...
[ afbeelding ]
Ik wist helemaal niet dat daar tegenwoordig ook concerten werden gegeven. Bijzondere lokatie.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Paleis Soestdijk...
[ afbeelding ]
Wauw gaafquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Paleis Soestdijk...
[ afbeelding ]
In de zomer meerdere grote artiestenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat daar tegenwoordig ook concerten werden gegeven. Bijzondere lokatie.
Zie https://www.royalparklive.nl/quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat daar tegenwoordig ook concerten werden gegeven. Bijzondere lokatie.
Van alle markten thuis!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:15 schreef Tjoent het volgende:
De bruggenbouwer van Kwok levert tegenwoordig ook worst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja..... geniaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:08 schreef Tjoent het volgende:
Ja en de details ook weer he... dat die ophaalbrug er op het tweede plaatje ligt.
Succes!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:17 schreef Tjoent het volgende:
Ondergetekende gaat zich klaermaken ende omkleden voor de Efteling.
Thermokledij aan heer Melting. Het is koud![]()
Tot latersss
Vooraf-track rond 18:55:30quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Three Days After Midweek
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond, super dat je er weer bentquote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Mogelijkkomt de rubriek Same Title, Different Song langs. Ook is er een huiskamervraag
![]()
Verder: nieuwe muziek van een formatie waarvan één van de leden dit jaar 80 wordt...
Vind ik ookquote:
Wel leuk om ook nieuwe muziek uit dit soort landen te horen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ookBegint rustig, maar komt dan lekker tot leven. De band komt uit het noorden van Mexico, las ik. Ik kende ze tot vandaag nog niet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond en welkom bij je voorprogrammaLeuke dag gehad?
Goedenavond Melting? Ben je een beetje rozig van het wandelen in de zon?quote:
Klopt.... veel gewandeld in het park.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat je naar een pretpark was?
Was heerlijk.... dan voel je pas hoe erg je het gemist hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Melting? Ben je een beetje rozig van het wandelen in de zon?
Verdorie, daar had ik nog wel een nummertje bij geweten, maar die heb ik toevallig net woensdag als openingstrack gedraaidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... veel gewandeld in het park.
We hebben denk ik 1 attractie gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verdorie, daar had ik nog wel een nummertje bij geweten, maar die heb ik toevallig net woensdag als openingstrack gedraaid(Maar mooi dat het een geslaagde dag was)
Een onderwerp dat de komende 4 jaar elke dag in het nieuws zal zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: Dit nummer - en het nummer hierna - leiden naar een bepaald onderwerp dat deze week in het nieuws was. Aan jullie de eer om dat te radenDenis Leary - Asshole
Nee, een relatief klein nieuwsbericht. Uiteraard komt er zo wel een link met wat toelichtingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Een onderwerp dat de komende 4 jaar elke dag in het nieuws zal zijn?
Er zijn goedkopere parken om te gaan wandelenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben denk ik 1 attractie gedaan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere parken om te gaan wandelen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Deel 2 (en tevens slot) van de opgave:Rammstein - Amerika
Het moet wel om een bericht gaan wat enig verband houdt met Trump, maar goed, dat maakt de mogelijkheden eindeloos. Het deporteren naar Guantano Bay wellicht?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Melting het volgende:
@:livelink ik denk dat DJ11 het nooit gaat leren.
Dit hoort gewoon in de opgavequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Melting het volgende:
@:livelink ik denk dat DJ11 het nooit gaat leren.
Dit nieuws was inderdaad niet tot mij gekomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Het antwoord: Denis Leary speelt de hoofdrol in een erbarmelijk slechte nieuwe Amerikaanse comedyserie over het Nederlandse leger. Het zit vol stereotypen en fouten. Zo heet de legerbasis "Stroopsdorf", de uitgang -dorf kom je in Duitsland tegen, niet bij ons.
Het artikel: https://nos.nl/artikel/25(...)tteus-over-nederland
Is mij geheel ontgaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Het antwoord: Denis Leary speelt de hoofdrol in een erbarmelijk slechte nieuwe Amerikaanse comedyserie over het Nederlandse leger. Het zit vol stereotypen en fouten. Zo heet de legerbasis "Stroopsdorf", de uitgang -dorf kom je in Duitsland tegen, niet bij ons.
Het artikel: https://nos.nl/artikel/25(...)tteus-over-nederland
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nieuws was inderdaad niet tot mij gekomen.
Snap ik. Ik las het toevallig.quote:
Het klonk best lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit ritmisch heel grappig gedaan.
De drie beste liedjes komen nog. Daarvan is er ook nog eentje van eigen bodemquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klonk best lekker inderdaad.
Toen luisterde ik nog niet naar R49, maar dit nummer ken ik wel. Of het lijkt heel erg op iets wat ik ken natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Het nadeel van een weekje vakantie: je loopt door allerlei oude jaarlijsten heen en denkt: dit nummer moet ik ook nodig weer eens draaien.
Mij ontbetwiste #1 van 2007:Jay-Jay Johanson - Jay-Jay Johanson Again
En nee, dat is geen foute dubbeling; het nummer heet écht zo
Toen bestond Radio 49 ook nog niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen luisterde ik nog niet naar R49, maar dit nummer ken ik wel. Of het lijkt heel erg op iets wat ik ken natuurlijk.
Ik heb het wel eens vaker gedraaid, maar de laatste keer is al een behoorlijke tijd terug.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen luisterde ik nog niet naar R49, maar dit nummer ken ik wel. Of het lijkt heel erg op iets wat ik ken natuurlijk.
Ook niet in ONZ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen bestond Radio 49 ook nog niet.
Zou kunnen dat het de voorloper was. Maar dat weet ik niet.quote:
Universele klachtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Een verrassend leuk liedje van eigen bodem, eigenzinnig geproduceerd:Mazey Haze - Sometimes I Feel Great, Sometimes I Feel Useless
Nou hebben we onderhand zon.... kom jij met lopen in de regen aan.quote:
Het is in elk geval nog wel "lopen"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou hebben we onderhand zon.... kom jij met lopen in de regen aan.
Als je je vriendin met een ander in de zon ziet lopen geeft dat toch een heel andere sfeer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou hebben we onderhand zon.... kom jij met lopen in de regen aan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je je vriendin met een ander in de zon ziet lopen geeft dat toch een heel andere sfeer.
Ik vind die van Danny anders niet zo slecht hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik wilde jullie geen Danny Vera aandoenOhio Players - Love Rollercoaster
Wie weet een andere keer. Er komt zo iets heel anders aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind die van Danny anders niet zo slecht hoor.
Wordt je een beetje melancholiek van de maan, DJ11?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Fraai nummer van deze Engelse band:The Veils - Melancholy Moon
Kennelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt je een beetje melancholiek van de maan, DJ11?
Oh, ik dacht dat het nog steeds hetzelfde liedje was. Ik vond het al zo langquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond niet klaar, maar doordat @:Melting over melancholiek begon, moest ik er ineens aan denkenGorillaz - On Melancholy Hill
Dat is een teken dat ze goed bij elkaar passenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het nog steeds hetzelfde liedje was. Ik vond het al zo lang
Deze is toch een heel stuk minder wonderful dan de vorige.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Zoals eerder al gezegd... ik was oudere jaarlijsten aan het doorlopen. Mijn onbetwiste #1 van 2010:Hurts - Wonderful Life
Overigens draai ik straks ook nog de #2 van 2019, die staat hoger in mijn All-Time Top 250 dan bijna alle #1's...
Daar denk ik anders overquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is toch een heel stuk minder wonderful dan de vorige.
Ik vind deze ook wel heel erg mooi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is toch een heel stuk minder wonderful dan de vorige.
Nee, want dan zou -ie in mijn top-4 allertijden moeten staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef livelink het volgende:
Maar staat hij ook hoger dan je #1 van 2019 in je All-Time Top 250?
Melting staat al 2 uur in de rij voordat hij in zijn attractie kan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' (Linus Loves vocal edit)
Hierna nog twee nummers voordat @:Melting het roer overneemt. Of het stuur van de botsautootjes, dat kan ook.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting staat al 2 uur in de rij voordat hij in zijn attractie kan.
#4. Belangrijke hint: het heeft iets met dit nummer gemeenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar je #1 en dus nummer 5 in je All Time Top 250. Ik moet het ongetwijfeld weten, maar heb even geen zin om erover na te denken.
Rhys Lewis - The Sun will rise of zoiets?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
#4. Belangrijke hint: het heeft iets met dit nummer gemeen
Die komt uit 2020 en is daarmee iets nieuwer dan mijn lijst die uit 2019 stamt. Misschien ga ik die dit jaar updaten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Rhys Lewis - The Sun will rise of zoiets?
Ah ja, ik vind dat ik nog aardig in de buurt zat. Maar een jaartje te laat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die komt uit 2020 en is daarmee iets nieuwer dan mijn lijst die uit 2019 stamt. Misschien ga ik die dit jaar updaten.
Nee, mijn #1 van 2019 heeft gemeen met het slotnummer van net: het is van dezelfde artiest en staat op hetzelfde album. Het heet "Pulses & Rain"
Hoe komt het? Niet helemaal fit?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Ik ben een tikje duf vanavond, maar heb wel echt van de muziek genoten.
Dat nummer zal zeker in de volgende editie staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah ja, ik vind dat ik nog aardig in de buurt zat. Maar een jaartje te laat.
Ik weet het niet. Wijntje verkeerd gevallen of zo.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
Living in the life of the coloured nog wat
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wijntje verkeerd gevallen of zo.
Ik ga morgen even wandelend een verkeerd bezorgde brief op het juiste adres bezorgenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.
Snel opknappen maar. Het is morgen heerlijk weer om een stukje te wandelen.
Het komt allemaal echt heel langzaam binnen bij mij.quote:
Hoeveel kilometer is dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga morgen even wandelend een verkeerd bezorgde brief op het juiste adres bezorgen
En nu de vakantie voorbij is, moet ik ook weer aan de bak.... (en dan bedoel ik niet alleen werk)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
Tom Petty and the Heartbreakers - Face in the crowd
quote:
Daar dacht E.T. toch anders over.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klein stukje maar. Maar lopen is altijd beter dan de fiets pakken.
Ik heb al even niets meer van hem gehoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf dit één van z'n fijnste liedjes vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |