SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ah, mijn stem gaat nog steeds naar Ladybug.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Zaterdag draaide ik al Ladybug, ook dit een nummer uit Melodi Grand Prix, de Noorse voorronde van een bepaald festival...LLL - Parasite
Mijne ook, maar ik vind dit nummer ook wel lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, mijn stem gaat nog steeds naar Ladybug.
Alle remixen van dit nummer zijn lekker. Is echt goed remix-materiaal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Na deze gaan de BPM's flink omlaag en dan hoop ik rond 20:57 uur klaar te zijn...La Roux - Bulletproof (Dave Audé Cherry radio remix)
Ik weet niet of ik deze ooit eerder heb gehoord.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Net als Charlie Winston komt ook deze zanger dit jaar met een nieuw album. Er zijn al heel wat beelden van studio-opnames voorbijgekomen op Instagram. Het belooft weer prachtig te worden... Vandaag een ouder nummer van hem:Rhys Lewis - What Wild Things Were
Zeker wel, want het nummer stond destijds vrij hoog in m'n jaarlijst. Ik heb het alleen veel te weinig gedraaid. Ook omdat de keuze steeds valt op één van de drie wereldnummers van hem.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze ooit eerder heb gehoord.
Ah, dat verklaart het wel een beetje dat deze een beetje aan me voorbij is gegaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker wel, want het nummer stond destijds vrij hoog in m'n jaarlijst. Ik heb het alleen veel te weinig gedraaid. Ook omdat de keuze steeds valt op één van de drie wereldnummers van hem.
Was bij mij ook weer heel erg weggezakt hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Over jaarlijsten gesproken: uit de top 10 van 2023:The Coral - Faraway Worlds
Heel 2024 niet gedraaid in mijn uitzendingen, schandalig
Zeker toepasselijk. Tom Baxter, altijd mooi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond dit wel een toepasselijk liedje om als voorlaatste te draaien![]()
Tom Baxter - Almost There
Wat een fijne slotsong. En zo waar!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag:Rare Bird - Sympathy
Ehhh... niet van Melting in elk geval. Die moet invallen bij het darten.quote:
Ah, dat darten had ik gemist. Geen muziek dus vanavond @sinterklaaskapoentjequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... niet van Melting in elk geval. Die moet invallen bij het darten.
Ik ben zo weg om te oefenen.
Helaas..... ik moet inderdaad invallen bij het darten. Hoop dat we vandaag wel winnen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat darten had ik gemist. Geen muziek dus vanavond @:sinterklaaskapoentje
Vast wel. Go Melting!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas..... ik moet inderdaad invallen bij het darten. Hoop dat we vandaag wel winnen.
Dat had ik dus ook gemist…quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat darten had ik gemist. Geen muziek dus vanavond @:sinterklaaskapoentje
Daar heb ik geen bezwaar tegen. Oftewel graag!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik de boel anders even aanzwengelen?
De tijd start nu, over 5 minuten moet er muziek zijn….quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb ik geen bezwaar tegen.
@sinterklaaskapoentjequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tijd start nu, over 5 minuten moet er muziek zijn….
Ai, sterkte daarmee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of ik het meeluisteren vol ga houden met mijn restje migraine
Beterschap!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of ik het meeluisteren vol ga houden met mijn restje migraine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |