Ik vond het maar saai, die stem was ook niet echt uitnodigend...quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bolke keek ik echt altijd, ik had er zelfs boekjes van
Ik heb er behalve het liedje eigenlijk weinig herinnering aan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bolke keek ik echt altijd, ik had er zelfs boekjes van
Ik had echt een gloeiende pesthekel aan de Berenbootquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het maar saai, die stem was ook niet echt uitnodigend...
Ik was natuurlijk precies de doelgroep, ik vond het zelfs wel spannend, en dat was het voor kleutertjes natuurlijk ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het maar saai, die stem was ook niet echt uitnodigend...
Oh ja, de Berenboot. Ook weinig herinnering aan verder.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had echt een gloeiende pesthekel aan de Berenboot
Daar kon ik echt niet naar kijken
Ik heb het ook nooit gekeken. Toen al was ik geen fan van series.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Nooit gekeken, maar Symph kennelijk wel...
[ afbeelding ]
Ik ken alleen de muziekquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Nooit gekeken, maar Symph kennelijk wel...
[ afbeelding ]
Ah, een uitdaging! Ik wil wel zeggen dat ik hem aan ga, maar waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Hierna iets geheel onbekends.
Gok ik...
Dit is uit 1981, het toenmalige bandje van mijn neef.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, een uitdaging! Ik wil wel zeggen dat ik hem aan ga, maar waarschijnlijk heb je gelijk.
Dit was hun album toen, waarop dit nummer staat:quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
Ik ken het inderdaad niet, het klinkt wel erg eighties.
Klinkt leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was hun album toen, waarop dit nummer staat:
[ afbeelding ]
Die drummer ken ik dan toevallig heel goed...quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut, en kudo’s voor de drummer
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die drummer ken ik dan toevallig heel goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |