Maar wat is je punt dan? Als je je spelers boven de marktprijs kunt verkopen terwijl je met vervangers in gesprek bent is er toch een vrij gangbare situatie aan de gang?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Dams weg gaat heeft helemaal niets te maken met mijn post, want zelfs met Dams in de selectie had je geen (waardige) linksback.
Dat we al nauwelijks het gemis aan een linksback en een rechtsback op weten te vangen, en daar nu ook nog eens het gemis van Lozano bij is gekomen en wellicht ook nog Lang bovenop gaat komen. Dan speel je dus met Perisic als de enige fatsoenlijke speler van je 4 spelers op de flanken. Dat lijkt me vrij onacceptabel als koploper in Nederland toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat is je punt dan? Als je je spelers boven de marktprijs kunt verkopen terwijl je met vervangers in gesprek bent is er toch een vrij gangbare situatie aan de gang?
Er is via een tussenpersoon een mondeling bod ingediend op Lang en jij gaat er al vanuit dat hij weg is en er niemand voor terug komtquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat we al nauwelijks het gemis aan een linksback en een rechtsback op weten te vangen, en daar nu ook nog eens het gemis van Lozano bij is gekomen en wellicht ook nog Lang bovenop gaat komen. Dan speel je dus met Perisic als de enige fatsoenlijke speler van je 4 spelers op de flanken. Dat lijkt me vrij onacceptabel als koploper in Nederland toch?
Er staat ‘wellicht’. Maar geeft niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is via een tussenpersoon een mondeling bod ingediend op Lang en jij gaat er al vanuit dat hij weg is en er niemand voor terug komt
Stukje dramaqueen.
Een stuk beter dan iemand die minimaal de helft van de wedstrijden niet mee kan doen lijkt me ook weer geen onmogelijke opgavequote:Op woensdag 29 januari 2025 10:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er staat ‘wellicht’. Maar geeft niet.
Sowieso is, wie je ook gaat halen, de kans vrij aanwezig dat hij een stuk minder is dan Lang. Plus dat die mag gaan aanpassen etc, hoe vaak slaagt een wintertransfer nou echt?
Hetzelfde als wat wij doen toch? Gewoon de hoofdprijs vragen. Maar de cruciale vraag blijft staan: wat verwacht je dan dat PSV zou moeten doen? Je ziet dat ze heel gericht alleen inzetten op directe versterkingen die betaalbaar zijn. Schouten, Perisic, Dest, Lozano, Lang, Flamingo etc. Halen en neerzetten. Dat ze volop bezig zijn met spelers in binnen- en buitenland is ook zichtbaar. Maar 1 regel blijft staan: geen middelmaat voor de hoofdprijs want dan gaat elke club los als de gekkies uit Eindhoven aankloppen. Dan zie ik dezelfde Ledezma als jij, maar de situatie verandert toch niet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat we al nauwelijks het gemis aan een linksback en een rechtsback op weten te vangen, en daar nu ook nog eens het gemis van Lozano bij is gekomen en wellicht ook nog Lang bovenop gaat komen. Dan speel je dus met Perisic als de enige fatsoenlijke speler van je 4 spelers op de flanken. Dat lijkt me vrij onacceptabel als koploper in Nederland toch?
Bovendien waren veel mensen van mening dat PSV absoluut niet veel moest gaan betalen voor verdedigers afgelopen zomer, wat denk je dat clubs in de winter aan een club gaan vragen die net 10 miljoen heeft geincasseerd, met nog 2 dagen te gaan voordat de transferperiode sluit?
Heb je ook een punt natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Een stuk beter dan iemand die minimaal de helft van de wedstrijden niet mee kan doen lijkt me ook weer geen onmogelijke opgave
Ik denk dat je zeker in het geval linksback, en nu Karsdorp blijkbaar tegenvalt ook de rechtsback, een stuk proactiever had kunnen handelen. Blijkbaar vonden ze El Karouani, salah-Eddine en Zalewski interessant genoeg om direct te schakelen. Waarom doe je dat niet eerder?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat wij doen toch? Gewoon de hoofdprijs vragen. Maar de cruciale vraag blijft staan: wat verwacht je dan dat PSV zou moeten doen? Je ziet dat ze heel gericht alleen inzetten op directe versterkingen die betaalbaar zijn. Schouten, Perisic, Dest, Lozano, Lang, Flamingo etc. Halen en neerzetten. Dat ze volop bezig zijn met spelers in binnen- en buitenland is ook zichtbaar. Maar 1 regel blijft staan: geen middelmaat voor de hoofdprijs want dan gaat elke club los als de gekkies uit Eindhoven aankloppen. Dan zie ik dezelfde Ledezma als jij, maar de situatie verandert toch niet?
Wie zegt dat ze dat niet doen? Dat heb jij er zelf van gemaakt omdat dat in het straatje past van: je wist het al lang, maar je wacht tot het laatste moment. Tot op heden heb je dat met niet 1 voorbeeld kunnen aantonen. Het is allemaal op basis van: ik heb het gevoel en daarom heb ik kritiek. Het slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet eerder?
Prima om enkel spelers te halen die je als ‘zekerheidje’ ziet, maar blijkbaar ziet PSV deze 3 in die categorie. Dan had je ook 2 weken geleden kunnen gaan handelen, want het is al vrij lang duidelijk dat Dams niet goed genoeg is toch? Wellicht waren ze toen te duur, maar dat veranderd nu niet meer lijkt mij.
Ho maar weer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef Tjacka het volgende:
Daar hebben jullie niet Lang van kunnen genieten.
Wat een onzin dit, ik weet niet welke functie jij denkt dat ik heb binnen PSV, maar ik ben nu al tot hoofdscout en algemeen directeur gepromoveerd in een week tijd door jou. Ik moet met haalbare transfers komen, en nu moet ik ook inside informatie hebben of PSV een linksback heeft benaderd de afgelopen weken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet doen? Dat heb jij er zelf van gemaakt omdat dat in het straatje past van: je wist het al lang, maar je wacht tot het laatste moment. Tot op heden heb je dat met niet 1 voorbeeld kunnen aantonen. Het is allemaal op basis van: ik heb het gevoel en daarom heb ik kritiek. Het slaat echt nergens op.
De club heeft gesprekken gevoerd met Lodi, Itakura, Kurzawa, Zalewski, Nagalo, Karsdrop, Solet, Flamingo en nu ook weer met El Karouanu en Salah Eddine. En al die spelers worden vanuit eenzelfde tactiek benaderd, niet de hoofdprijs en direct inzetbaar. Bij bijvoorbeeld Flamingo, Nagalo en Karsdorp is dat gelukt en bij een Zalewski en Itakura bijvoorbeeld niet. Dat jij dan blijft zagen op het feit dat er nog altijd geen back is aangetrokken en dat Ledezma niet het niveau is wat je wilt nastreven ziet iedereen. Maar dat je daarom geen 15 miljoen + bonussen naar Roma overmaakt getuigt niet van slecht beleid. En dat laatste probeer jij constant te benadrukken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat een onzin dit, ik weet niet welke functie jij denkt dat ik heb binnen PSV, maar ik ben nu al tot hoofdscout en algemeen directeur gepromoveerd in een week tijd door jou. Ik moet met haalbare transfers komen, en nu moet ik ook inside informatie hebben of PSV een linksback heeft benaderd de afgelopen weken.
Ik concludeer op wat ik zie en hoor, ik zie geen nieuwe back op het trainingsveld, en de geruchtenmolen begint ineens volop te draaien (met namen die naar buiten komen) nu Dams is verkocht. De prijs is er in ieder geval niet minder op geworden, en PSV heeft nog altijd geen 1 back die het niveau aan kan. Tel uit je winst.
Waarom? Napoli doet 1 bod van 25 miljoen en jij wil meteen accepteren? Denk toch eens naquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef mitt het volgende:
Als je 25 kan krijgen voor Lang, moer je dat toch meteen doen?
Kom op zeg.
Malacia heeft al 1,5 jaar geen wedstrijd gespeeld. Kan je nog beter Wijndal van Ajax huren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom? Napoli doet 1 bod van 25 miljoen en jij wil meteen accepteren? Denk toch eens na![]()
Ik snap overigens niet waarom PSV niet in de markt lijkt te zijn voor de (al dan niet tijdelijke) komst van Malacia. Zou toch een perfecte optie zijn? Straks Malacia en Dest op de backs.. t.a.v. Dams en Ledezma nu. Ik zou het wel weten.
Ik vind dat wel degelijk slecht beleid. En het stomme is: PSV is er eigenlijk nog ontzettend goed mee weggekomen de afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De club heeft gesprekken gevoerd met Lodi, Itakura, Kurzawa, Zalewski, Nagalo, Karsdrop, Solet, Flamingo en nu ook weer met El Karouanu en Salah Eddine. En al die spelers worden vanuit eenzelfde tactiek benaderd, niet de hoofdprijs en direct inzetbaar. Bij bijvoorbeeld Flamingo, Nagalo en Karsdorp is dat gelukt en bij een Zalewski en Itakura bijvoorbeeld niet. Dat jij dan blijft zagen op het feit dat er nog altijd geen back is aangetrokken en dat Ledezma niet het niveau is wat je wilt nastreven ziet iedereen. Maar dat je daarom geen 15 miljoen + bonussen naar Roma overmaakt getuigt niet van slecht beleid. En dat laatste probeer jij constant te benadrukken.
Wijndal die vorig jaar 2 potten heeft gespeeld bedoel je? Ja, dat is een vooruitgangquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Malacia heeft al 1,5 jaar geen wedstrijd gespeeld. Kan je nog beter Wijndal van Ajax huren.
Prima punt, en ben het ook grotendeels met je eens, zeker dat je niet de hoofdprijs moet gaan betalen. Je moet echter wel een balans vinden in wanneer het je aspiraties schaadt, en in mijn ogen (en daar hoeft niemand het mee eens te zijn verder) is het al een tijdje die kant aan het op gaan. Dat begon vorig jaar al met Vertessen die weg mocht zonder vervanger.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De club heeft gesprekken gevoerd met Lodi, Itakura, Kurzawa, Zalewski, Nagalo, Karsdrop, Solet, Flamingo en nu ook weer met El Karouanu en Salah Eddine. En al die spelers worden vanuit eenzelfde tactiek benaderd, niet de hoofdprijs en direct inzetbaar. Bij bijvoorbeeld Flamingo, Nagalo en Karsdorp is dat gelukt en bij een Zalewski en Itakura bijvoorbeeld niet. Dat jij dan blijft zagen op het feit dat er nog altijd geen back is aangetrokken en dat Ledezma niet het niveau is wat je wilt nastreven ziet iedereen. Maar dat je daarom geen 15 miljoen + bonussen naar Roma overmaakt getuigt niet van slecht beleid. En dat laatste probeer jij constant te benadrukken.
Het is ook gewoon slecht beleid. Maar Earnie lijkt heel veel krediet te hebben door 1 goede transferperiode van de 4 die hij heeft gedaan tot nu toe, en het feit dat iedereen nog altijd getraumatiseerd is door Bruma en Baumgartl.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind dat wel degelijk slecht beleid. En het stomme is: PSV is er eigenlijk nog ontzettend goed mee weggekomen de afgelopen 2 jaar.
15 mil voor Zalewski is een no-go; maar ondertussen wel blikkenvol met spitsen en buitenspelers opentrekken waar wél de knip voor getrokken kan worden. De verdediging is al jarenlang (decennia lang bijna) het zorgenkindje; pak dat nou eens serieus aan. Dat je als PSV structureel aankomt met Dams en Ledezma op de backs is gewoon een regelrechte schande natuurlijk. En kom dan niet met het argument 'ja maar de blessure van Dest', want dan klopt je bezetting gewoon niet.
De Ajax scouting heb ik nog minder vertrouwen in dan die van PSV, beter van niet denk ik.quote:
Maar het beleid wat gestoeld is op weinig risico’s met grote financiële successen en sportieve schoten in de roos kan toch an sich nooit slecht zijn? En men heeft 0,0 trauma’s van Bruma en Baumgartl, men ziet dat hetzelfde geld 10 keer beter wordt uitgegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon slecht beleid. Maar Earnie lijkt heel veel krediet te hebben door 1 goede transferperiode van de 4 die hij heeft gedaan tot nu toe, en het feit dat iedereen nog altijd getraumatiseerd is door Bruma en Baumgartl.
Bedoel meer, doe het hele circus maar verkoop 'm wel. 25 (of iets meer) is een hoop geld voor zo'n rare gozer die er vaak niet bij is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom? Napoli doet 1 bod van 25 miljoen en jij wil meteen accepteren? Denk toch eens na![]()
Ik snap overigens niet waarom PSV niet in de markt lijkt te zijn voor de (al dan niet tijdelijke) komst van Malacia. Zou toch een perfecte optie zijn? Straks Malacia en Dest op de backs.. t.a.v. Dams en Ledezma nu. Ik zou het wel weten.
Als dat je selectie op bepaalde plekken zo zwak maakt als ze nu zijn vind ik dat eigenlijk wel. Prima als je niet een speler van het kaliber Schouten of Pepi oid kan kopen voor bijv. de linksback positie, maar dan kun je op zoek naar een ervaren kracht die je wel voor een 'normaal' bedrag kan halen. Nu hebben ze gegokt en verloren met Karsdorp ipv een korte termijn investering te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het beleid wat gestoeld is op weinig risico’s met grote financiële successen en sportieve schoten in de roos kan toch an sich nooit slecht zijn? En men heeft 0,0 trauma’s van Bruma en Baumgartl, men ziet dat hetzelfde geld 10 keer beter wordt uitgegeven.
Dest had ook amper gespeeld voor hij naar PSV kwam.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Malacia heeft al 1,5 jaar geen wedstrijd gespeeld. Kan je nog beter Wijndal van Ajax huren.
Kquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Jullie zijn ook ranzig slecht dit seizoen zeg.
de volgende ronde kom je niet weg met dit soort fouten. nu kan je het nog herstellen tegen een liverpool c teamquote:
Blabla.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de volgende ronde kom je niet weg met dit soort fouten. nu kan je het nog herstellen tegen een liverpool c team
Is dat goed of slecht?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:14 schreef Zorro het volgende:
Als ik niet had geweten dan Land in de basis stond had ik niet gemerkt dat ie meedeed.
Hij maakt vooralsnog iig geen achterlijke fouten.quote:
Speelt risicoloos en foutloos. Veel meer mag je ook niet verwachten als je vrijwel geen minuten in het eerste hebt en dan ineens moet aantreden in de basis tegen Liverpool.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij maakt vooralsnog iig geen achterlijke fouten.
Een onuitwisbare indruk achterlaten doet ie echter ook niet.
kunnen er niet veel meer vanquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoord of Juventus.
Juventus is de enige keer dit seizoen geweest dat we echt compleet kansloos waren he? Zal wel tegen hen worden dus
Gingen toen ook al niet zo lekker als ik het me goed herinner, dus dat lijkt weinig uit te makenquote:
Hoop feyenoordquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gingen toen ook al niet zo lekker als ik het me goed herinner, dus dat lijkt weinig uit te maken
Volgens mij was PSV de eerste die tegen ze scoorde dit seizoenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gingen toen ook al niet zo lekker als ik het me goed herinner, dus dat lijkt weinig uit te maken
Dan komt alles goedquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij was PSV de eerste die tegen ze scoorde dit seizoen
Als zij met een c-elftal op komen dagen en een rode kaart hebben gehad? Ik hoop dat de trainer en een aantal karakters in het elftal ze deftig aan hebben gepakt. Echt oliedom om dat te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gallery play met Babadi en Baka op het einde was wel grappig.
Totaal onnodig en wat dom, maar wel grappig.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als zij met een c-elftal op komen dagen en een rode kaart hebben gehad? Ik hoop dat de trainer en een aantal karakters in het elftal ze deftig aan hebben gepakt. Echt oliedom om dat te doen.
Was onnodig idd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er zo’n hekel aan. Wat een mongool.
Je loopt vooral het risico dat zo'n tegenstander een rotschop uitdeelt vanuit frustratie of irritatie. Je moet het risico niet lopen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als zij met een c-elftal op komen dagen en een rode kaart hebben gehad? Ik hoop dat de trainer en een aantal karakters in het elftal ze deftig aan hebben gepakt. Echt oliedom om dat te doen.
Wij feliciteren ajax met het kampioenschapquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Z'n nieuwe contract is nog niet getekend zeker?
Was te verwachten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Xavi, heel verrassend net na de 18 maanden clausule die PSV had met PSG, ook een permanente overstap voor 50 oplopend tot 80 miljoen.
Pikt PSV toch mooi 0,5% mee! Beetje jammer hoe dat gelopen is wel
Ligt sowieso nog 3 jaar vast toch? Lijkt me dat dit dus niet per se meespeelt, als ie weg wil wil ie maar dan moet WHU wel de hoofdprijs betalen, zeker in de winter.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Z'n nieuwe contract is nog niet getekend zeker?
Dat wel, 2 of 3 geloof ik, maar denk dat je als PSV toch net wat lekkerder zit als hij al getekend heeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt sowieso nog 3 jaar vast toch? Lijkt me dat dit dus niet per se meespeelt, als ie weg wil wil ie maar dan moet WHU wel de hoofdprijs betalen, zeker in de winter.
3,5quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat wel, 2 of 3 geloof ik, maar denk dat je als PSV toch net wat lekkerder zit als hij al getekend heeftHet salaris wat West Ham biedt zal toch aantrekkelijk zijn.
Okay, dat is wel vrij lang ja. Dan maakt die verlenging zeker niet uit qua vraagprijs, maar is het enkel afhankelijk van hoe slim Pepi is qua speeltijd garantie etc. richting het WK. Salariswijs kan PSV toch niet mee met West Ham.quote:
35 toch eigenlijk al?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als dat bod richting de 40-45 (no pun intended) gaat en Pepi er zelf oren naar heeft denk ik dat het onhoudbaar wordt.
Voor een spits die zich nog weinig heeft bewijzen, laat staan op het hoogste Europese niveau, is 35 een waanzinnig bedrag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom zou het onhoudbaar zijn bij 35?
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Voor dat geld hengelen ze die Ier van Brighton binnen en die staat al veel langer dan Pepi op de wensenlijst.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als dat bod richting de 40-45 (no pun intended) gaat en Pepi er zelf oren naar heeft denk ik dat het onhoudbaar wordt.
Ik bekijk het vanuit PSV-standpunt. Als welke club dan ook nu met een bod van 40-45 komt en Pepi zelf graag wil dan lijkt het mij onhoudbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Voor dat geld hengelen ze die Ier van Brighton binnen en die staat al veel langer dan Pepi op de wensenlijst.
Psv heeft dat geld momenteel niet nodig.. Pepi behouden is waardevoller.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit PSV-standpunt. Als welke club dan ook nu met een bod van 40-45 komt en Pepi zelf graag wil dan lijkt het mij onhoudbaar.
Pepi hep ook een blessure.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Psv heeft dat geld momenteel niet nodig.. Pepi behouden is waardevoller.
Dat bedrag krijg je minimaal over 1 of 2 jaar ook wel.
Zonde voor hem, net nu hij zijn kansen aan het krijgen is. Aan de andere kant is het ook wel altijd een dingetje bij hem geweest, blessure gevoeligheid.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pepi hep ook een blessure.
[ x ]
Ricardo Pepi is er voorlopig uit bij PSV. De Amerikaan heeft een knieblessure opgelopen en is de komende periode uitgeschakeld. Het gaat niet om een blessure waardoor hij er negen maanden uitligt, maar hij mist waarschijnlijk wel een behoorlijk deel van het resterende seizoen.
Een transfer is daarmee definitief van de baan. West Ham United had belangstelling voor hem, maar had van PSV al nul op het rekest gekregen en de Eindhovenaren wilden de telefoon de komende dagen niet meer opnemen.
We zijn het inmiddels al gewendquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Ricardo Pepi is er voorlopig uit bij PSV. De Amerikaan heeft een knieblessure opgelopen en is de komende periode uitgeschakeld. Het gaat niet om een blessure waardoor hij er negen maanden uitligt, maar hij mist waarschijnlijk wel een behoorlijk deel van het resterende seizoen.
Een transfer is daarmee definitief van de baan. West Ham United had belangstelling voor hem, maar had van PSV al nul op het rekest gekregen en de Eindhovenaren wilden de telefoon de komende dagen niet meer opnemen.
Uneken!quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zonde voor hem, net nu hij zijn kansen aan het krijgen is. Aan de andere kant is het ook wel altijd een dingetje bij hem geweest, blessure gevoeligheid.
Wie is nu onze tweede spits? Til?
Nou, is die discussie iig klaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Eerlijk: Ik had dan liever een blessure bij De Jong gehadquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, is die discussie iig klaar
LUUK.DE.JONG BREEK JE BEEEEEEEEENquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk: Ik had dan liever een blessure bij De Jong gehad
Oke Yannickquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
LUUK.DE.JONG BREEK JE BEEEEEEEEEN
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk: Ik had dan liever een blessure bij De Jong gehad
Aka mister PSV..quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Mex wil de beste kopper van Europa missen.
Ach.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
LUUK.DE.JONG BREEK JE BEEEEEEEEEN
Veel liever Juventus. Vreselijk als je in de Europese competitie landgenoten treft.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Tja, had liever Feyenoord gehad.
Edit: Vanuit sportief gezien natuurlijk, Europees speel je liever niet tegen Nederlandse tegenstanders. Maar die 10 miljoen oid om de tussenronde te overleven is altijd welkom. Dat schat ik tegen Juventus wat lastiger in, zeker als je ziet hoe kansloos we waren in die eerste CL pot.
Ik ook. Ik zie ons zeker ook niet als kansloos. Denk dat de kansen tegen Feyenoord beter waren geweest, maar je wil toch juist dit soort affiches.quote:
't is allemaal niets maarja we hebben het niet voor het kiezen. Anders hadden we wel Celtic etc. gekozen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:13 schreef Zorro het volgende:
PSV - Feyenoord had ook Milan - Juve betekend. Dat is toch ook niks?
Kan wel zijn, maar tegen Feyenoord was het een walk over geweest. Nu met al die blessures acht ik de kans 40-60.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:13 schreef Zorro het volgende:
PSV - Feyenoord had ook Milan - Juve betekend. Dat is toch ook niks?
Eens. Dan liever een wat betere tegenstander uit een andere competitie. Ploegen uit hetzelfde land die elkaar Europees uitschakelen is gewoon kut.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veel liever Juventus. Vreselijk als je in de Europese competitie landgenoten treft.
40?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar tegen Feyenoord was het een walk over geweest. Nu met al die blessures acht ik de kans 40-60.
Jij schat de kansen hoger in?quote:
Bekijk het positief: dan gaat er in elk geval eentje door. Nu waarschijnlijk allebei eruit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Dan liever een wat betere tegenstander uit een andere competitie. Ploegen uit hetzelfde land die elkaar Europees uitschakelen is gewoon kut.
In het Feyenoord-topic denken ze wel een goede kans te maken tegen Milanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bekijk het positief: dan gaat er in elk geval eentje door. Nu waarschijnlijk allebei eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet weten waarom. Zowel Feyenoord als PSV maken gewoon een prima kans hoor. In het begin van het seizoen kansloos verloren van Juventus; maar dat was ook echt een ontzettende kutpot van PSV. Juventus heeft op haar beurt ook weer zat punten laten liggen; anders zouden ze wel in 1 keer door zijn gegaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bekijk het positief: dan gaat er in elk geval eentje door. Nu waarschijnlijk allebei eruit.
Toch liggen Italiaanse ploegen PSV vaak niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Zowel Feyenoord als PSV maken gewoon een prima kans hoor. In het begin van het seizoen kansloos verloren van Juventus; maar dat was ook echt een ontzettende kutpot van PSV. Juventus heeft op haar beurt ook weer zat punten laten liggen; anders zouden ze wel in 1 keer door zijn gegaan.
PSV ook nu ook niet echt geweldig gespeeld. Geef PSV weinig kans tegen Juve.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Zowel Feyenoord als PSV maken gewoon een prima kans hoor. In het begin van het seizoen kansloos verloren van Juventus; maar dat was ook echt een ontzettende kutpot van PSV. Juventus heeft op haar beurt ook weer zat punten laten liggen; anders zouden ze wel in 1 keer door zijn gegaan.
80-20 in het voordeel van Juve zou ik zeggen. Eerder in het seizoen waren ze ook al een flinke maat te groot en ik geloof niet dat dat nu beter is geworden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV ook nu ook niet echt geweldig gespeeld. Geef PSV weinig kans tegen Juve.
Ach, dat komt in de zomer wel weer goed. Hopelijk heeft ie dan nog een paar uitspattingen gemaakt zoals tegen PSG en een kampioenschap. Dan maak je hopelijk dezelfde transfersom.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:41 schreef PSVCL het volgende:
Een bod van 35 miljoen afwijzen voor Noa Lang ...
Voor mijn gevoel kan ie zich alleen opladen tegen zijn stiekeme jeugdliefde Feyenoord. Maar je hebt gelijk, van de zomer kan je er alsnog minimaal 30 voor krijgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, dat komt in de zomer wel weer goed. Hopelijk heeft ie dan nog een paar uitspattingen gemaakt zoals tegen PSG en een kampioenschap. Dan maak je hopelijk dezelfde transfersom.
Hij schijnt zich sterk te ontwikkelen, aanvallend is het toplevel, verdedigend twijfel..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:10 schreef ISVV het volgende:
Dat backje van Twente is toch niks bijzonders?
Dit seizoen wel goed bezig, gisteren de beste speler op het veld. Maar vraag me af of hij nu al klaar is voor deze stap (en ga er vanuit dat Twente sowieso een flink bedrag vraagt)quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:10 schreef ISVV het volgende:
Dat backje van Twente is toch niks bijzonders?
Ten opzichte van Dams lukt dat zelfs met een Feyenoorder…quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij schijnt zich sterk te ontwikkelen, aanvallend is het toplevel, verdedigend twijfel..
¨we¨ gaan er iig op vooruit achterin.
Zoveel woede tov Feyenoord. Het spat ervan af.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ten opzichte van Dams lukt dat zelfs met een Feyenoorder…
Woede? Nee, minachting.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zoveel woede tov Feyenoord. Het spat ervan af.
Volgens mij zijn je laatste 20 posts over Feyenoord.
Minachting tav een voetbalclub. Dan heb je je prioriteiten echt niet op orde.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Woede? Nee, minachting.
Verder ben jij natuurlijk de laatste die iets mag zeggen over zich bezig houden met een andere club, want je bent hier vaker te vinden dan Peter Gillis in een vreetschuur.
Je bent gewoon een hele slechte act.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Minachting tav een voetbalclub. Dan heb je je prioriteiten echt niet op orde.
En ik kom gewoon met feiten. En Schouten laat exact zien wat ik al maanden roep. Een eenseizoensvlieg. In plaats van dat je roept dat ik al die tijd gelijk had ben je nu dom om je heen aan het schoppen op alles wat met Feyenoord te maken heeft.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ten opzichte van Dams lukt dat zelfs met een Feyenoorder…
Feyenoord was een eendagsvlieg onder toplevel coach Slotquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
En ik kom gewoon met feiten. En Schouten laat exact zien wat ik al maanden roep. Een eenseizoensvlieg. In plaats van dat je roept dat ik al die tijd gelijk had ben je nu dom om je heen aan het schoppen op alles wat met Feyenoord te maken heeft.
Hoe kan een eenseizoensvlieg nu al meerdere seizoenen goed spelen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Meerdere seizoenen goed? Tel je die seizoenen in de middenmoot van Italie ook mee? Terwijl ze na zijn vertrek een vaste subtopper zijn geworden. Kijk de fora daar maar na, die zijn enorm blij toen die vertrok.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoe kan een eenseizoensvlieg nu al meerdere seizoenen goed spelen?CR7, kijk eens dom. Ja, ho maar.
AC Milan en Lazio hebben ook formeel geïnformeerd naar ‘m. Denk niet dat jouw beeld over hem helemaal strookt met de realiteit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Meerdere seizoenen goed? Tel je die seizoenen in de middenmoot van Italie ook mee? Terwijl ze na zijn vertrek een vaste subtopper zijn geworden. Kijk de fora daar maar na, die zijn enorm blij toen die vertrok.![]()
Kan je van elke middenmoter wel roepen dat die al jaren goed speelt. Tel anders zijn jeugdjaren ook mee.
Ja klopt. Real, Bayern en City wilden hem ook. Maar ja Eindhoven of Madrid/Milaan lastige keuze hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
AC Milan en Lazio hebben ook formeel geïnformeerd naar ‘m. Denk niet dat jouw beeld over hem helemaal strookt met de realiteit.
Weet ik niet of dat veel zegt. Naar wat ik begreep heeft Schouten zelf aangegeven naar PSV te willen. Speler heeft zelf ook nog wat te zeggen in het hele proces.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja klopt. Real, Bayern en City wilden hem ook. Maar ja Eindhoven of Madrid/Milaan lastige keuze hoor.
Zegt toch genoeg dat ze liever 20 miljoen betaalden voor een speler van AZ dan 12 voor Schouten.
Wij waarderen je inzet wel hoor!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Negeren we die zak stront nu nog steeds niet. Jullie leren het ook nooit hè.
Zal moeilijk zijn met wedstrijd van afgelopen woensdag nog in de benen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef ISVV het volgende:
Maar goed, vanavond NEC. Normale niveau weer een beetje aantikken hopelijk.
Bosz heeft spelers kunnen sparen tegen Liverpool.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Zal moeilijk zijn met wedstrijd van afgelopen woensdag nog in de benen.
Aad voorspelde een overwinning tegen Liverpool en gelijk tegen NEC.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bosz heeft spelers kunnen sparen tegen Liverpool.
50%. Ofwel hij heeft gelijk, ofwel niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aad voorspelde een overwinning tegen Liverpool en gelijk tegen NEC.
En als Aad het zegt...
Statistisch gezien wordt het dan geen gelijk spel tegen NEC.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
50%. Ofwel hij heeft gelijk, ofwel niet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Boscagli ook geblesseerd.
Lachwekkend dit.
Juve lachend door.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Boscagli ook geblesseerd.
Lachwekkend dit.
Tijdens de zomervakantie.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:07 schreef PSVCL het volgende:
De laatste 3/4 jaar maximaal een paar weken een compleet fitte selectie gehad
Schriftelijk af doen, maar was echt veel leuker om Juventus te treffen dan een hobbelend Feyenoord hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
Maar niets zeggen over de medische staf hoor
[..]
Juve lachend door.
Hopelijk belt Napoli nog een keer met 35 miljoen voor Noano.
Er wordt overal naar de medische staf verwezen, ook bij Feyenoord, Ik denk dat het meer te maken heeft met de hoeveelheid wedstrijden in de Champions Lquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef Buitendam het volgende:
Godver wat een hoop blessures achter elkaar
Bij PSV al 4 jaar een probleemquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er wordt overal naar de medische staf verwezen, ook bij Feyenoord, Ik denk dat het meer te maken heeft met de hoeveelheid wedstrijden in de Champions L
daar is het fysiek zoveel keer zwaarder dan tegen die tegenstanders in nederland dat je gewoon 2 selecties nodig heb en niet met constant met de 11 namen moet blijven doorvoetballen....
Ik heb geen idee, maar volgens mij waren er ook een aantal griepgevallen binnen de groep. Al met al wel een hoop die om wat voor reden dan ook niet kunnen worden opgesteld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er wordt overal naar de medische staf verwezen, ook bij Feyenoord, Ik denk dat het meer te maken heeft met de hoeveelheid wedstrijden in de Champions L
daar is het fysiek zoveel keer zwaarder dan tegen die tegenstanders in nederland dat je gewoon 2 selecties nodig heb en niet met constant met de 11 namen moet blijven doorvoetballen....
Of ze worden gespaard voor woensdag.....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar volgens mij waren er ook een aantal griepgevallen binnen de groep. Al met al wel een hoop die om wat voor reden dan ook niet kunnen worden opgesteld.
Het zijn allemaal blessures van enkele weken tot maanden. Bosz lijkt me niet het type trainer om blessures te verzinnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of ze worden gespaard voor woensdag.....
Die wedstrijd is wat belangrijker
hoewel je in de competitie ook geen misstappen meer kan maken nu 020 op 1 punt genaderd is
beter wint 010 morgen van 020 om jullie lucht te geven
Niet stiekem… Forza Feyenoord!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:35 schreef Buitendam het volgende:
En morgen zijn we stiekem allemaal even Feyenoorder, Klaas.
Ik mag toch hopen dat in de tweede helft even wordt opgeschakeld want met die tempo kun je nog drie weken doorspelen zonder te scoren.quote:
Energieloos vooralsnog.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat in de tweede helft even wordt opgeschakeld want met die tempo kun je nog drie weken doorspelen zonder te scoren.
Baka Balverlies moet misschien eerst eens wat beter gaan voetballen, en zich dan druk maken om no-look passes tegen Liverpool C.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Energieloos vooralsnog.
Had wel meer verwacht van Baka na afgelopen woensdag.. maar die kan zich blijkbaar alleen maar opladen in de CL.
Wil zich in de kijken spelen, BVtje Bakaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Baka Balverlies moet misschien eerst eens wat beter gaan voetballen, en zich dan druk maken om no-look passes tegen Liverpool C.
Die doet letterlijk niks verkeerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig hebben we Obispo een contractverlenging gegeven.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die doet letterlijk niks verkeerd.
Ze luisteren, mooi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Prima aanval dit, mogen ze wel vaker doen
Die verdient aan het einde van het jaar een diploma voor ellke week keihard werken.quote:
Sowieso is hij vaak ten onrechte de zondebok hier in het topic.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Eerlijk is eerlijk: grote klasse van Mauro dit.
2 jaar terugquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso is hij vaak ten onrechte de zondebok hier in het topic.
Dit lijkt me wat overdreven, maar vandaag en tegen Liverpool geen klachten over Obispo.quote:
Krijgt toch voldoende waardering tegenwoordig, ook hier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oh aan 't hoofd. Dan valt het gelukkig mee.quote:
Mwa, die ongelofelijke kutbal van hem zorgt wel voor de 1-1. Perisic kon z’n ogen niet geloven waarom ie die bal blind naar voren knalt ipv hem rustig wegsturen. Door dat soort grote fouten kom je ook gewoon niet lekker in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hersenschudding kan je ook best een paar weken zoet mee zijn, maar lijkt wel mee te vallen ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh aan 't hoofd. Dan valt het gelukkig mee.
Prima inzet, aanvallend ook leuk, maar verdedigend te zwak.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, die ongelofelijke kutbal van hem zorgt wel voor de 1-1. Perisic kon z’n ogen niet geloven waarom ie die bal blind naar voren knalt ipv hem rustig wegsturen. Door dat soort grote fouten kom je ook gewoon niet lekker in de wedstrijd.
Nog steeds wordt hij hier met grote regelmaat als PSV onwaardig genoemd en moet PSV "een fatsoenlijke linksback" kopen.quote:
Het is van nature geen verdediger. Zo zie je maar hoe ver je het met een paar goede longen en drive kan schoppen in de Eredivisiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima inzet, aanvallend ook leuk, maar verdedigend te zwak.
Aad is niet te onderschattenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aad voorspelde een overwinning tegen Liverpool en gelijk tegen NEC.
En als Aad het zegt...
En een enorme misser van je doelman.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef Cherni het volgende:
Door een gigantische blunder van Flamingo speel je gelijk.
Maar je geeft NEC het geloof na die blunder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En een enorme misser van je doelman.
Driouech die vanaf 5 meter op de keeper schiet terwijl je de hoek voor het uitzoeken hebt helpt ook niet mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En een enorme misser van je doelman.
Natuurlijk, die bal had gewoon over de zijlijn gemoeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Maar je geeft NEC het geloof na die blunder.
Dit ligt niet aan Steward natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Driouech die vanaf 5 meter op de keeper schiet terwijl je de hoek voor het uitzoeken hebt helpt ook niet mee.
Earnie moet echt opdonderen. Wat een puinhoop heeft die man er van gemaakt na 1 goede transferwindow.
Helemaal emotie tonen en zulks. Heel bijzonder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef GGMM het volgende:
Veerman gedraagt zich als een ontzettend klein kind
Goh
Dat Flamingo die bal geeft niet natuurlijk, maar het is wel zijn verantwoordelijkheid dat je met een KKD verdediging staat, een rechtsbuiten die geen bal fatsoenlijk raakt, en dat je back-up spelers van het niveau Excelsior komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit ligt niet aan Steward natuurlijk.
Dit is het verhaal van deze wedstrijd, er was niks meer aan de hand tot die uienbal van Flamingoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Maar je geeft NEC het geloof na die blunder.
Sorry, maar tot die bal van Flamingo stond het centrum goed, Mauro geeft twee assists en Ledezma stond ook prima te spelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Flamingo die bal geeft niet natuurlijk, maar het is wel zijn verantwoordelijkheid dat je met een KKD verdediging staat, een rechtsbuiten die geen bal fatsoenlijk raakt, en dat je back-up spelers van het niveau Excelsior komen.
Bullshit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sorry, maar tot die bal van Flamingo stond het centrum goed, Mauro geeft twee assists en Ledezma stond ook prima te spelen.
Het lag aan de scheids!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sorry, maar tot die bal van Flamingo stond het centrum goed, Mauro geeft twee assists en Ledezma stond ook prima te spelen.
En dat je daardoor tegen letterlijk elke ploeg ter wereld 3 doelpunten tegen krijgt. Echt bizar hoe lek deze defensie is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Flamingo die bal geeft niet natuurlijk, maar het is wel zijn verantwoordelijkheid dat je met een KKD verdediging staat, een rechtsbuiten die geen bal fatsoenlijk raakt, en dat je back-up spelers van het niveau Excelsior komen.
We houden er niet van om buiten de Nederlandse nationaliteit of de Eredivisie te kijken, zat helaas dus weinig anders op. EarnieGOD, scoutingGOD.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:04 schreef Solispolar het volgende:
En waarom in godsnaam hebben we Driouech gehaald? Die jongen kan er werkelijk helemaal niks van.
Nagaglo mag het nu proberenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Helemaal emotie tonen en zulks. Heel bijzonder.
@:PSVCL wil je nog steeds meer van Obispo en Flamingo?
Verplicht allemaal straftraining morgen. Schandalige vertoning. Het is dat we aanvallend nog aardig goed zijn, want verdedigend is het niveau PEC Zwolle.
Die laatste goal mag je Karsdorp wel aanrekenen, die was zijn man totaal kwijt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom? Obispo speelt een prima pot en Flamingo maakt één foutje en is verder al weken meer dan prima.quote:
Dat is het al jaren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is gewoon slap, ook pech met wat blessures en de selectie is achterin wel echt te smal.
Dus eigenlijk maakt NEC gelijk omdat ze Ledezma uit de wedstrijd hebben gebeukt?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die laatste goal mag je Karsdorp wel aanrekenen, die was zijn man totaal kwijt.
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon slap, pech met blessures of achterin echt te smal?
Maar dit is toch totaal niet waar? Toen stond je met Dest, Teze op de flanken, dat maakt een wereld van verschil tov Mauro/Dams en Ledezma.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat gezeik op Stewart slaat natuurlijk sowieso nergens op. Vorig jaar speelt vrijwel dezelfde selectie de hele Eredivisie op een hoop. Dat het nu niet draait heeft 0,0 te maken met hem. Sterker nog, hij heeft de selectie zelfs versterkt ten opzichte van vorig jaar.
Wat hier gebeurt zie je gewoon heel vaak na een periode waarin een selectie het fantastisch heeft gedaan. Gemakzucht, te weinig scherpte en een trainer wiens praatjes voor de wedstrijd en tijdens de rust niet meer werken.
Dan krijg je dit. Domme fouten en onnodig puntverlies.
Maak daar maar twee van, Tillman ligt er ook maanden uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook nu weer verkoop je een speler en is er een waarschijnlijk tot bijna einde seizoen weg, en er komt niemand terug. De selectie is te smal en wat er is mist defensief gewoon het vuur.
Elke week de scheids mee. Vandaag mag Bakayoko iemands kop eraf trappen in de 16 waar de 1-0 uit valt. Maar het zit echt tegen hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:22 schreef VEM2012 het volgende:
Mijn hemel, wat een paniek weer.
Twee maanden terug was de te brede selectie van PSV het probleem en nu is deze weer te smal.
Het is kut, maar het zit ook bepaald niet mee. Wees gerust, eind deze maand kan de focus geheel op de beker en het kampioenschap.
Nou, dan mag Bosz wel snel beginnen met iets bekokstoven om deze vrije val te stoppen, want het gaat nu wel heel erg hard.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:22 schreef VEM2012 het volgende:
Twee maanden terug was de te brede selectie van PSV het probleem en nu is deze weer te smal.
Het is kut, maar het zit ook bepaald niet mee. Wees gerust, eind deze maand kan de focus geheel op de beker en het kampioenschap.
Ik probeer altijd positief te blijven, maar als je dit soort potjes op deze manier weggeeft dan wordt het lelijk. Ik maak me nog steeds weinig zorgen om Ajax want die gaan ook nog wel een inzinking krijgen, maar het is al bezopen dat we naar hen moeten kijken nu.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:22 schreef VEM2012 het volgende:
Zo kun je 10 verliespunten uit de laatste 6 Eredivisie wedstrijden ook opschrijven inderdaad. Paniek om niets.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:22 schreef VEM2012 het volgende:
Dest is een aderlating ja. Maar Teze? Daar werd hier nog meer op gekankerd dan op Mauro en Ledezma bijelkaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dit is toch totaal niet waar? Toen stond je met Dest, Teze op de flanken, dat maakt een wereld van verschil tov Mauro/Dams en Ledezma.
Boscagli is het de laatste weken helemaal kwijt, Obispo is niets bijzonders, en OK Flamingo is normaal gesproken een upgrade tov Ramalho.
Bakayoko is het dan ook nog eens helemaal kwijt, en de enige goede vervanger op de vleugel die we hadden, Lozano, heb je in de zomer al verkocht. Dan haal je een jongen van Excelsior, die vast een hele aardige jongen is, die het niveau tot nu toe totaal niet aan kan. Perisic vult het dan vaak nog aardig in, daar hebben we geluk mee.
Ik snap echt niet dat er fans zijn die dit Earnie niet kwalijk nemen. Veel te laat begonnen met verdedigende versterkingen omdat je 2 maanden achter Sepp van den Berg aan zit, en vervangers voor de vertrekkende spelers voegen tot nu toe nauwelijks iets toe, buiten Flamingo. Leuk en aardig, maar uiteindelijk is Earnie daar de verantwoordelijk man voor.
Er is wel iets aan de hand, maar paniek schiet niemand wat mee op. Als Flamingo niet die enorme blunder had gemaakt had je gewoon een prima tweede helft gehad, na een slappe eerste helft.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo kun je 10 verliespunten uit de laatste 6 Eredivisie wedstrijden ook opschrijven inderdaad. Paniek om niets.
Slaat ook nergens op. PSV heeft ook gewoon het beste team van NL. Alleen dringt het beetje bij beetje door dat dit PSV niet zo goed is als men dacht en dat zij het op 90 of zelfs 95% niet af kunnen. Alleen VEM2012 en PSVCL denken dat.quote:
Teze was niet fantastisch, maar wel een stuk beter dan de kneuzenkermis die er nu iedere week staat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dest is een aderlating ja. Maar Teze? Daar werd hier nog meer op gekankerd dan op Mauro en Ledezma bijelkaar.
Ook onterecht overigens, maar dat terzijde.
De enige aankoop die ik echt niet snap is Driouch. Verder vind ik de huidige selectie sterker dan die van vorig jaar, alleen mis je nu Dest door die blessure.
Ik vind echt dat je meer naar Bosz dan naar Stewart moet kijken.
Heb Teze altijd toplevel gevonden. De meeste gaan nu pas beseffen waarom.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dest is een aderlating ja. Maar Teze? Daar werd hier nog meer op gekankerd dan op Mauro en Ledezma bijelkaar.
Ook onterecht overigens, maar dat terzijde.
De enige aankoop die ik echt niet snap is Driouch. Verder vind ik de huidige selectie sterker dan die van vorig jaar, alleen mis je nu Dest door die blessure.
Ik vind echt dat je meer naar Bosz dan naar Stewart moet kijken.
Het gaat natuurlijk niet om deze wedstrijd. Zonder die fout van Flamingo was er niets aan de hand geweest. En ondanks die fout is het nog altijd de beste man in je defensie op dit moment. Dat zegt genoeg. Maar de vele langdurige blessures gaan je opbreken omdat die ook impact hebben op de vorm van het gehele team .quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is wel iets aan de hand, maar paniek schiet niemand wat mee op. Als Flamingo niet die enorme blunder had gemaakt had je gewoon een prima tweede helft gehad, na een slappe eerste helft.
En dat met een CL wedstrijd in de benen.
Als Ajax echt goed stond te spelen had je gelijk gehad. Maar Ajax is nog veel kwetsbaarder dan PSV. Alleen viel tot op heden bij hun het kwartje steeds de juiste kant op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om deze wedstrijd. Zonder die fout van Flamingo was er niets aan de hand geweest. En ondanks die fout is het nog altijd de beste man in je defensie op dit moment. Dat zegt genoeg. Maar de vele langdurige blessures gaan je opbreken omdat die ook impact hebben op de vorm van het gehele team .
Als PSV in de laatste minuut scoort is het een kwaliteitquote:Op zondag 2 februari 2025 00:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Ajax echt goed stond te spelen had je gelijk gehad. Maar Ajax is nog veel kwetsbaarder dan PSV. Alleen viel tot op heden bij hun het kwartje steeds de juiste kant op.
Misschien moet je een leesbril kopen. Ik heb meer dan eens aangegeven dat het PSV mee heeft gezeten als dat het geval was.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als PSV in de laatste minuut scoort is het een kwaliteit![]()
Als ze in de laatste minuut puntverlies lijden is het pech![]()
Als Ajax in de laatste minuten de punten pakt is het een kwartje dat de juiste kant op viel![]()
Ok Hans
Dit is er een in de categorie: je kan het ook niet doen. We weten allemaal dat ie voor Ajax is en een hekel aan Feyenoord heeft. Dat hoef je er als speler van PSV niet continu zo dik bovenop te leggen.quote:
toplevel was hij ook niet, dat zegt veel over de gasten die er nu staan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb Teze altijd toplevel gevonden. De meeste gaan nu pas beseffen waarom.
Ik had hem dit window wel verkocht, als dat bod van Napoli serieus was tenminste, niet omdat hij voor Ajax is hoor maar omdat hij al 25 is en voor die leeftijd eigenlijk te weinig laat zien en ook nog eens te vaak geblesseerd is.quote:Op zondag 2 februari 2025 07:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit is er een in de categorie: je kan het ook niet doen. We weten allemaal dat ie voor Ajax is en een hekel aan Feyenoord heeft. Dat hoef je er als speler van PSV niet continu zo dik bovenop te leggen.
Tja… ik ken pindarotsjes met een hoger IQ. Tel er een verontrustende jeugd bij op, en je kunt niet heel veel meer verwachten.quote:Op zondag 2 februari 2025 07:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit is er een in de categorie: je kan het ook niet doen. We weten allemaal dat ie voor Ajax is en een hekel aan Feyenoord heeft. Dat hoef je er als speler van PSV niet continu zo dik bovenop te leggen.
Maart op zijn vroegst.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:44 schreef Ramboetan het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Dest? Vrij jaloers dat die jongen bij jullie speelt en niet bij ons.
Was hij in het verleden ook zo vaak geblesseerd dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonde, blessuregevoelige speler blijkt.
Zo goed is het toch ook allemaal niet. Achterhoede van niveau Utrecht. Schouten en Veerman die geen bal meer raken na de blessures en dan heb je nog Baka die geen lantarenpaal voorbij komt. PSV wordt qua kwaliteiten enorm overschat. Sabari en Tilman zijn echt goed, maar daar stopt het al snel. En dan heb je Peter Bosz nog, waarvan iedereen weet dat zijn teams altijd instorten. Alleen bij PSV heeft het wat langer geduurd. Natuurlijk kun je alsnog kampioen worden, omdat de Eredivisie weer beland is in het Drank de Boer tijdperk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:50 schreef Buitendam het volgende:
Maar dat het niet lekker loopt is niet te wijten aan de kwaliteit van de spelers. Die zijn zeker goed genoeg om het kampioenschap binnen te trekken, maar het is nu de individuele vorm van spelers én blessures én persoonlijke fouten. Ja, dan ga je meerdere potjes verliezen.
Die zet alles op alles om woensdag Feyenoord te halen. Gaat geheid scoren en is dan weer weken afwezig.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja… ik ken pindarotsjes met een hoger IQ. Tel er een verontrustende jeugd bij op, en je kunt niet heel veel meer verwachten.
Kan die ook in de verdediging spelen? Ik vraag dit voor een vriend.quote:
Gewoon ipv Perisic. Die kan alles dus dan kan die in de verdediging.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan die ook in de verdediging spelen? Ik vraag dit voor een vriend.
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/361104quote:Op zondag 2 februari 2025 10:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Was hij in het verleden ook zo vaak geblesseerd dan?
Ze hebben in iedergeval de kwaliteit om kampioen te worden, net als Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zo goed is het toch ook allemaal niet. Achterhoede van niveau Utrecht. Schouten en Veerman die geen bal meer raken na de blessures en dan heb je nog Baka die geen lantarenpaal voorbij komt. PSV wordt qua kwaliteiten enorm overschat. Sabari en Tilman zijn echt goed, maar daar stopt het al snel. En dan heb je Peter Bosz nog, waarvan iedereen weet dat zijn teams altijd instorten. Alleen bij PSV heeft het wat langer geduurd. Natuurlijk kun je alsnog kampioen worden, omdat de Eredivisie weer beland is in het Drank de Boer tijdperk.
Dat is allemaal wel heel kort door de bocht. Een combinatie van blessures en spelers uit vorm zorgt voor wel veel puntverlies, maar dat kan ook net zo snel weer omgedraaid zijn natuurlijk. Denk niet dat de kwaliteiten overschat worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zo goed is het toch ook allemaal niet. Achterhoede van niveau Utrecht. Schouten en Veerman die geen bal meer raken na de blessures en dan heb je nog Baka die geen lantarenpaal voorbij komt. PSV wordt qua kwaliteiten enorm overschat. Sabari en Tilman zijn echt goed, maar daar stopt het al snel. En dan heb je Peter Bosz nog, waarvan iedereen weet dat zijn teams altijd instorten. Alleen bij PSV heeft het wat langer geduurd. Natuurlijk kun je alsnog kampioen worden, omdat de Eredivisie weer beland is in het Drank de Boer tijdperk.
Dest heeft niet voor niets bij Barca gespeeld. En Mauro doet het ook gewoon goed. Flamingo heeft het in zich om een topverdediger te worden. Obispo heb ik ook nog niet opgegeven. Nagalo hebben we nog niet gezien.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |