Teze was niet fantastisch, maar wel een stuk beter dan de kneuzenkermis die er nu iedere week staat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dest is een aderlating ja. Maar Teze? Daar werd hier nog meer op gekankerd dan op Mauro en Ledezma bijelkaar.
Ook onterecht overigens, maar dat terzijde.
De enige aankoop die ik echt niet snap is Driouch. Verder vind ik de huidige selectie sterker dan die van vorig jaar, alleen mis je nu Dest door die blessure.
Ik vind echt dat je meer naar Bosz dan naar Stewart moet kijken.
Heb Teze altijd toplevel gevonden. De meeste gaan nu pas beseffen waarom.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dest is een aderlating ja. Maar Teze? Daar werd hier nog meer op gekankerd dan op Mauro en Ledezma bijelkaar.
Ook onterecht overigens, maar dat terzijde.
De enige aankoop die ik echt niet snap is Driouch. Verder vind ik de huidige selectie sterker dan die van vorig jaar, alleen mis je nu Dest door die blessure.
Ik vind echt dat je meer naar Bosz dan naar Stewart moet kijken.
Het gaat natuurlijk niet om deze wedstrijd. Zonder die fout van Flamingo was er niets aan de hand geweest. En ondanks die fout is het nog altijd de beste man in je defensie op dit moment. Dat zegt genoeg. Maar de vele langdurige blessures gaan je opbreken omdat die ook impact hebben op de vorm van het gehele team .quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is wel iets aan de hand, maar paniek schiet niemand wat mee op. Als Flamingo niet die enorme blunder had gemaakt had je gewoon een prima tweede helft gehad, na een slappe eerste helft.
En dat met een CL wedstrijd in de benen.
Als Ajax echt goed stond te spelen had je gelijk gehad. Maar Ajax is nog veel kwetsbaarder dan PSV. Alleen viel tot op heden bij hun het kwartje steeds de juiste kant op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om deze wedstrijd. Zonder die fout van Flamingo was er niets aan de hand geweest. En ondanks die fout is het nog altijd de beste man in je defensie op dit moment. Dat zegt genoeg. Maar de vele langdurige blessures gaan je opbreken omdat die ook impact hebben op de vorm van het gehele team .
Als PSV in de laatste minuut scoort is het een kwaliteitquote:Op zondag 2 februari 2025 00:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Ajax echt goed stond te spelen had je gelijk gehad. Maar Ajax is nog veel kwetsbaarder dan PSV. Alleen viel tot op heden bij hun het kwartje steeds de juiste kant op.
Misschien moet je een leesbril kopen. Ik heb meer dan eens aangegeven dat het PSV mee heeft gezeten als dat het geval was.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als PSV in de laatste minuut scoort is het een kwaliteit![]()
Als ze in de laatste minuut puntverlies lijden is het pech![]()
Als Ajax in de laatste minuten de punten pakt is het een kwartje dat de juiste kant op viel![]()
Ok Hans
Dit is er een in de categorie: je kan het ook niet doen. We weten allemaal dat ie voor Ajax is en een hekel aan Feyenoord heeft. Dat hoef je er als speler van PSV niet continu zo dik bovenop te leggen.quote:
toplevel was hij ook niet, dat zegt veel over de gasten die er nu staan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb Teze altijd toplevel gevonden. De meeste gaan nu pas beseffen waarom.
Ik had hem dit window wel verkocht, als dat bod van Napoli serieus was tenminste, niet omdat hij voor Ajax is hoor maar omdat hij al 25 is en voor die leeftijd eigenlijk te weinig laat zien en ook nog eens te vaak geblesseerd is.quote:Op zondag 2 februari 2025 07:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit is er een in de categorie: je kan het ook niet doen. We weten allemaal dat ie voor Ajax is en een hekel aan Feyenoord heeft. Dat hoef je er als speler van PSV niet continu zo dik bovenop te leggen.
Tja… ik ken pindarotsjes met een hoger IQ. Tel er een verontrustende jeugd bij op, en je kunt niet heel veel meer verwachten.quote:Op zondag 2 februari 2025 07:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit is er een in de categorie: je kan het ook niet doen. We weten allemaal dat ie voor Ajax is en een hekel aan Feyenoord heeft. Dat hoef je er als speler van PSV niet continu zo dik bovenop te leggen.
Maart op zijn vroegst.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:44 schreef Ramboetan het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Dest? Vrij jaloers dat die jongen bij jullie speelt en niet bij ons.
Was hij in het verleden ook zo vaak geblesseerd dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonde, blessuregevoelige speler blijkt.
Zo goed is het toch ook allemaal niet. Achterhoede van niveau Utrecht. Schouten en Veerman die geen bal meer raken na de blessures en dan heb je nog Baka die geen lantarenpaal voorbij komt. PSV wordt qua kwaliteiten enorm overschat. Sabari en Tilman zijn echt goed, maar daar stopt het al snel. En dan heb je Peter Bosz nog, waarvan iedereen weet dat zijn teams altijd instorten. Alleen bij PSV heeft het wat langer geduurd. Natuurlijk kun je alsnog kampioen worden, omdat de Eredivisie weer beland is in het Drank de Boer tijdperk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:50 schreef Buitendam het volgende:
Maar dat het niet lekker loopt is niet te wijten aan de kwaliteit van de spelers. Die zijn zeker goed genoeg om het kampioenschap binnen te trekken, maar het is nu de individuele vorm van spelers én blessures én persoonlijke fouten. Ja, dan ga je meerdere potjes verliezen.
Die zet alles op alles om woensdag Feyenoord te halen. Gaat geheid scoren en is dan weer weken afwezig.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja… ik ken pindarotsjes met een hoger IQ. Tel er een verontrustende jeugd bij op, en je kunt niet heel veel meer verwachten.
Kan die ook in de verdediging spelen? Ik vraag dit voor een vriend.quote:
Gewoon ipv Perisic. Die kan alles dus dan kan die in de verdediging.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan die ook in de verdediging spelen? Ik vraag dit voor een vriend.
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/361104quote:Op zondag 2 februari 2025 10:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Was hij in het verleden ook zo vaak geblesseerd dan?
Ze hebben in iedergeval de kwaliteit om kampioen te worden, net als Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zo goed is het toch ook allemaal niet. Achterhoede van niveau Utrecht. Schouten en Veerman die geen bal meer raken na de blessures en dan heb je nog Baka die geen lantarenpaal voorbij komt. PSV wordt qua kwaliteiten enorm overschat. Sabari en Tilman zijn echt goed, maar daar stopt het al snel. En dan heb je Peter Bosz nog, waarvan iedereen weet dat zijn teams altijd instorten. Alleen bij PSV heeft het wat langer geduurd. Natuurlijk kun je alsnog kampioen worden, omdat de Eredivisie weer beland is in het Drank de Boer tijdperk.
Dat is allemaal wel heel kort door de bocht. Een combinatie van blessures en spelers uit vorm zorgt voor wel veel puntverlies, maar dat kan ook net zo snel weer omgedraaid zijn natuurlijk. Denk niet dat de kwaliteiten overschat worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zo goed is het toch ook allemaal niet. Achterhoede van niveau Utrecht. Schouten en Veerman die geen bal meer raken na de blessures en dan heb je nog Baka die geen lantarenpaal voorbij komt. PSV wordt qua kwaliteiten enorm overschat. Sabari en Tilman zijn echt goed, maar daar stopt het al snel. En dan heb je Peter Bosz nog, waarvan iedereen weet dat zijn teams altijd instorten. Alleen bij PSV heeft het wat langer geduurd. Natuurlijk kun je alsnog kampioen worden, omdat de Eredivisie weer beland is in het Drank de Boer tijdperk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |