abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216515453

Verkoop deze rat aub :r

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:38 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt wel crisisoverleg hier
toplevel topsport niveau
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:47:30 #277
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_216515458
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dest is een aderlating ja. Maar Teze? Daar werd hier nog meer op gekankerd dan op Mauro en Ledezma bijelkaar. _O-

Ook onterecht overigens, maar dat terzijde.

De enige aankoop die ik echt niet snap is Driouch. Verder vind ik de huidige selectie sterker dan die van vorig jaar, alleen mis je nu Dest door die blessure.

Ik vind echt dat je meer naar Bosz dan naar Stewart moet kijken.
Teze was niet fantastisch, maar wel een stuk beter dan de kneuzenkermis die er nu iedere week staat.

Lijkt mij dan weer niet dat Bosz nu ineens niet meer kan coachen, terwijl dat vorig jaar blijkbaar uitstekend ging met nagenoeg dezelfde groep. Dan vind ik het logischer om te kijken naar de poppetjes die negatief veranderd zijn en dat zijn de backs en de werkweigerende Bakayoko. Ik ben het er dan ook totaal niet mee eens dat deze selectie sterker zou zijn dan vorig jaar.

Het is ook niet de eerste keer dat Stewart het niet voor elkaar heeft. Vorig jaar ging je enige aanvallende flanken back-up ook wel in Vertessen zonder vervanger, deze zomer heeft die er een puinhoop van gemaakt in verdedigend opzicht, en nu in de winter is het weer drama. Dat kan, in mijn ogen, simpelweg niet bij een topclub.

Maar goed, ik zeg dit al sinds de zomer, en ik lijk 1 van de weinige te zijn die er zo over denkt. Ik zit er vast compleet naast, maar we kunnen bepaald niet zeggen dat het lekker loopt sinds december.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_216515482
Maar dat het niet lekker loopt is niet te wijten aan de kwaliteit van de spelers. Die zijn zeker goed genoeg om het kampioenschap binnen te trekken, maar het is nu de individuele vorm van spelers én blessures én persoonlijke fouten. Ja, dan ga je meerdere potjes verliezen.
Dit, dus.
pi_216515503
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dest is een aderlating ja. Maar Teze? Daar werd hier nog meer op gekankerd dan op Mauro en Ledezma bijelkaar. _O-

Ook onterecht overigens, maar dat terzijde.

De enige aankoop die ik echt niet snap is Driouch. Verder vind ik de huidige selectie sterker dan die van vorig jaar, alleen mis je nu Dest door die blessure.

Ik vind echt dat je meer naar Bosz dan naar Stewart moet kijken.
Heb Teze altijd toplevel gevonden. De meeste gaan nu pas beseffen waarom.
pi_216515530
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er is wel iets aan de hand, maar paniek schiet niemand wat mee op. Als Flamingo niet die enorme blunder had gemaakt had je gewoon een prima tweede helft gehad, na een slappe eerste helft.

En dat met een CL wedstrijd in de benen.
Het gaat natuurlijk niet om deze wedstrijd. Zonder die fout van Flamingo was er niets aan de hand geweest. En ondanks die fout is het nog altijd de beste man in je defensie op dit moment. Dat zegt genoeg. Maar de vele langdurige blessures gaan je opbreken omdat die ook impact hebben op de vorm van het gehele team .
pi_216515645
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:55 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het gaat natuurlijk niet om deze wedstrijd. Zonder die fout van Flamingo was er niets aan de hand geweest. En ondanks die fout is het nog altijd de beste man in je defensie op dit moment. Dat zegt genoeg. Maar de vele langdurige blessures gaan je opbreken omdat die ook impact hebben op de vorm van het gehele team .
Als Ajax echt goed stond te spelen had je gelijk gehad. Maar Ajax is nog veel kwetsbaarder dan PSV. Alleen viel tot op heden bij hun het kwartje steeds de juiste kant op.
pi_216515737
:X
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216515972
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als Ajax echt goed stond te spelen had je gelijk gehad. Maar Ajax is nog veel kwetsbaarder dan PSV. Alleen viel tot op heden bij hun het kwartje steeds de juiste kant op.
Als PSV in de laatste minuut scoort is het een kwaliteit :')
Als ze in de laatste minuut puntverlies lijden is het pech _O-
Als Ajax in de laatste minuten de punten pakt is het een kwartje dat de juiste kant op viel :D

Ok Hans
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_216516378
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 01:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Als PSV in de laatste minuut scoort is het een kwaliteit :')
Als ze in de laatste minuut puntverlies lijden is het pech _O-
Als Ajax in de laatste minuten de punten pakt is het een kwartje dat de juiste kant op viel :D

Ok Hans
Misschien moet je een leesbril kopen. Ik heb meer dan eens aangegeven dat het PSV mee heeft gezeten als dat het geval was.
pi_216516437
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

Verkoop deze rat aub :r
Dit is er een in de categorie: je kan het ook niet doen. We weten allemaal dat ie voor Ajax is en een hekel aan Feyenoord heeft. Dat hoef je er als speler van PSV niet continu zo dik bovenop te leggen.
  zondag 2 februari 2025 @ 09:00:06 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216517022
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Heb Teze altijd toplevel gevonden. De meeste gaan nu pas beseffen waarom.
toplevel was hij ook niet, dat zegt veel over de gasten die er nu staan.
  zondag 2 februari 2025 @ 09:11:39 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216517134
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 07:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dit is er een in de categorie: je kan het ook niet doen. We weten allemaal dat ie voor Ajax is en een hekel aan Feyenoord heeft. Dat hoef je er als speler van PSV niet continu zo dik bovenop te leggen.
Ik had hem dit window wel verkocht, als dat bod van Napoli serieus was tenminste, niet omdat hij voor Ajax is hoor maar omdat hij al 25 is en voor die leeftijd eigenlijk te weinig laat zien en ook nog eens te vaak geblesseerd is.
pi_216517285
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 07:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Tja… ik ken pindarotsjes met een hoger IQ. Tel er een verontrustende jeugd bij op, en je kunt niet heel veel meer verwachten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216517411
Hoe is het eigenlijk met Dest? Vrij jaloers dat die jongen bij jullie speelt en niet bij ons.
pi_216517416
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:44 schreef Ramboetan het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Dest? Vrij jaloers dat die jongen bij jullie speelt en niet bij ons.
Maart op zijn vroegst.
pi_216517483
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maart op zijn vroegst.
Zonde, blessuregevoelige speler blijkt.
pi_216517624
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zonde, blessuregevoelige speler blijkt.
Was hij in het verleden ook zo vaak geblesseerd dan?
  FOK!fotograaf zondag 2 februari 2025 @ 10:19:17 #293
842 Zorro
Z
pi_216517851
Pepi iig definitief getekend nu tot 2030 *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216517919
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:50 schreef Buitendam het volgende:
Maar dat het niet lekker loopt is niet te wijten aan de kwaliteit van de spelers. Die zijn zeker goed genoeg om het kampioenschap binnen te trekken, maar het is nu de individuele vorm van spelers én blessures én persoonlijke fouten. Ja, dan ga je meerdere potjes verliezen.
Zo goed is het toch ook allemaal niet. Achterhoede van niveau Utrecht. Schouten en Veerman die geen bal meer raken na de blessures en dan heb je nog Baka die geen lantarenpaal voorbij komt. PSV wordt qua kwaliteiten enorm overschat. Sabari en Tilman zijn echt goed, maar daar stopt het al snel. En dan heb je Peter Bosz nog, waarvan iedereen weet dat zijn teams altijd instorten. Alleen bij PSV heeft het wat langer geduurd. Natuurlijk kun je alsnog kampioen worden, omdat de Eredivisie weer beland is in het Drank de Boer tijdperk.
pi_216517923
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Tja… ik ken pindarotsjes met een hoger IQ. Tel er een verontrustende jeugd bij op, en je kunt niet heel veel meer verwachten.
Die zet alles op alles om woensdag Feyenoord te halen. Gaat geheid scoren en is dan weer weken afwezig.
  zondag 2 februari 2025 @ 10:29:11 #296
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_216517939
quote:
6s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:19 schreef Zorro het volgende:
Pepi iig definitief getekend nu tot 2030 *O*
Kan die ook in de verdediging spelen? Ik vraag dit voor een vriend.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!fotograaf zondag 2 februari 2025 @ 10:31:01 #297
842 Zorro
Z
pi_216517956
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Kan die ook in de verdediging spelen? Ik vraag dit voor een vriend.
Gewoon ipv Perisic. Die kan alles dus dan kan die in de verdediging.
Beetje creatief zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216518896
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Was hij in het verleden ook zo vaak geblesseerd dan?
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/361104

Dacht dat hij meer gemist had maar blijkbaar zat ik er naast.
pi_216519333
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zo goed is het toch ook allemaal niet. Achterhoede van niveau Utrecht. Schouten en Veerman die geen bal meer raken na de blessures en dan heb je nog Baka die geen lantarenpaal voorbij komt. PSV wordt qua kwaliteiten enorm overschat. Sabari en Tilman zijn echt goed, maar daar stopt het al snel. En dan heb je Peter Bosz nog, waarvan iedereen weet dat zijn teams altijd instorten. Alleen bij PSV heeft het wat langer geduurd. Natuurlijk kun je alsnog kampioen worden, omdat de Eredivisie weer beland is in het Drank de Boer tijdperk.
Ze hebben in iedergeval de kwaliteit om kampioen te worden, net als Ajax en Feyenoord.

Wat het probleem bij Ajax en Feyenoord is zullen supporters van die clubs beter weten.

Schouten, Veerman, Dest, Lozano, Mauro Lang, Tilman spelers die toch wel hun vorm moeten hebben om kampioen te worden hebben of hadden allemaal te maken met zeer lange blessures. Het is geen excuus maar dat het ontbreken of bij terugkeer van die spelers kan de vorm ontbreken. Daar kunnen we Pepi inmiddels aan toevoegen.
Ik kan het mis maar het blessure leed is typisch een PSV kwaaltje.

Reis, na een langdurige blessure incluis andere problemen niets meer van vernomen. Speelde dan nog bij Vitesse.
Romero, dat zou het worden. Een en al blessure leed. Niets meer van gehoord.

Dan heb je nog spelers die ook geblesseerd zijn geweest maar niet zo langdurig. Daar is Bakayoko er ook een van.

De vorm is er doodeenvoudig niet en dan valt een zeer matige defensie des te meer op.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cherni op 02-02-2025 12:38:49 ]
  zondag 2 februari 2025 @ 13:13:45 #300
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216520532
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat is allemaal wel heel kort door de bocht. Een combinatie van blessures en spelers uit vorm zorgt voor wel veel puntverlies, maar dat kan ook net zo snel weer omgedraaid zijn natuurlijk. Denk niet dat de kwaliteiten overschat worden.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')