Maar wat is je punt dan? Als je je spelers boven de marktprijs kunt verkopen terwijl je met vervangers in gesprek bent is er toch een vrij gangbare situatie aan de gang?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Dams weg gaat heeft helemaal niets te maken met mijn post, want zelfs met Dams in de selectie had je geen (waardige) linksback.
Dat we al nauwelijks het gemis aan een linksback en een rechtsback op weten te vangen, en daar nu ook nog eens het gemis van Lozano bij is gekomen en wellicht ook nog Lang bovenop gaat komen. Dan speel je dus met Perisic als de enige fatsoenlijke speler van je 4 spelers op de flanken. Dat lijkt me vrij onacceptabel als koploper in Nederland toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat is je punt dan? Als je je spelers boven de marktprijs kunt verkopen terwijl je met vervangers in gesprek bent is er toch een vrij gangbare situatie aan de gang?
Er is via een tussenpersoon een mondeling bod ingediend op Lang en jij gaat er al vanuit dat hij weg is en er niemand voor terug komtquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat we al nauwelijks het gemis aan een linksback en een rechtsback op weten te vangen, en daar nu ook nog eens het gemis van Lozano bij is gekomen en wellicht ook nog Lang bovenop gaat komen. Dan speel je dus met Perisic als de enige fatsoenlijke speler van je 4 spelers op de flanken. Dat lijkt me vrij onacceptabel als koploper in Nederland toch?
Er staat ‘wellicht’. Maar geeft niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is via een tussenpersoon een mondeling bod ingediend op Lang en jij gaat er al vanuit dat hij weg is en er niemand voor terug komt
Stukje dramaqueen.
Een stuk beter dan iemand die minimaal de helft van de wedstrijden niet mee kan doen lijkt me ook weer geen onmogelijke opgavequote:Op woensdag 29 januari 2025 10:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er staat ‘wellicht’. Maar geeft niet.
Sowieso is, wie je ook gaat halen, de kans vrij aanwezig dat hij een stuk minder is dan Lang. Plus dat die mag gaan aanpassen etc, hoe vaak slaagt een wintertransfer nou echt?
Hetzelfde als wat wij doen toch? Gewoon de hoofdprijs vragen. Maar de cruciale vraag blijft staan: wat verwacht je dan dat PSV zou moeten doen? Je ziet dat ze heel gericht alleen inzetten op directe versterkingen die betaalbaar zijn. Schouten, Perisic, Dest, Lozano, Lang, Flamingo etc. Halen en neerzetten. Dat ze volop bezig zijn met spelers in binnen- en buitenland is ook zichtbaar. Maar 1 regel blijft staan: geen middelmaat voor de hoofdprijs want dan gaat elke club los als de gekkies uit Eindhoven aankloppen. Dan zie ik dezelfde Ledezma als jij, maar de situatie verandert toch niet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat we al nauwelijks het gemis aan een linksback en een rechtsback op weten te vangen, en daar nu ook nog eens het gemis van Lozano bij is gekomen en wellicht ook nog Lang bovenop gaat komen. Dan speel je dus met Perisic als de enige fatsoenlijke speler van je 4 spelers op de flanken. Dat lijkt me vrij onacceptabel als koploper in Nederland toch?
Bovendien waren veel mensen van mening dat PSV absoluut niet veel moest gaan betalen voor verdedigers afgelopen zomer, wat denk je dat clubs in de winter aan een club gaan vragen die net 10 miljoen heeft geincasseerd, met nog 2 dagen te gaan voordat de transferperiode sluit?
Heb je ook een punt natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Een stuk beter dan iemand die minimaal de helft van de wedstrijden niet mee kan doen lijkt me ook weer geen onmogelijke opgave
Ik denk dat je zeker in het geval linksback, en nu Karsdorp blijkbaar tegenvalt ook de rechtsback, een stuk proactiever had kunnen handelen. Blijkbaar vonden ze El Karouani, salah-Eddine en Zalewski interessant genoeg om direct te schakelen. Waarom doe je dat niet eerder?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat wij doen toch? Gewoon de hoofdprijs vragen. Maar de cruciale vraag blijft staan: wat verwacht je dan dat PSV zou moeten doen? Je ziet dat ze heel gericht alleen inzetten op directe versterkingen die betaalbaar zijn. Schouten, Perisic, Dest, Lozano, Lang, Flamingo etc. Halen en neerzetten. Dat ze volop bezig zijn met spelers in binnen- en buitenland is ook zichtbaar. Maar 1 regel blijft staan: geen middelmaat voor de hoofdprijs want dan gaat elke club los als de gekkies uit Eindhoven aankloppen. Dan zie ik dezelfde Ledezma als jij, maar de situatie verandert toch niet?
Wie zegt dat ze dat niet doen? Dat heb jij er zelf van gemaakt omdat dat in het straatje past van: je wist het al lang, maar je wacht tot het laatste moment. Tot op heden heb je dat met niet 1 voorbeeld kunnen aantonen. Het is allemaal op basis van: ik heb het gevoel en daarom heb ik kritiek. Het slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet eerder?
Prima om enkel spelers te halen die je als ‘zekerheidje’ ziet, maar blijkbaar ziet PSV deze 3 in die categorie. Dan had je ook 2 weken geleden kunnen gaan handelen, want het is al vrij lang duidelijk dat Dams niet goed genoeg is toch? Wellicht waren ze toen te duur, maar dat veranderd nu niet meer lijkt mij.
Ho maar weer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef Tjacka het volgende:
Daar hebben jullie niet Lang van kunnen genieten.
Wat een onzin dit, ik weet niet welke functie jij denkt dat ik heb binnen PSV, maar ik ben nu al tot hoofdscout en algemeen directeur gepromoveerd in een week tijd door jou. Ik moet met haalbare transfers komen, en nu moet ik ook inside informatie hebben of PSV een linksback heeft benaderd de afgelopen weken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet doen? Dat heb jij er zelf van gemaakt omdat dat in het straatje past van: je wist het al lang, maar je wacht tot het laatste moment. Tot op heden heb je dat met niet 1 voorbeeld kunnen aantonen. Het is allemaal op basis van: ik heb het gevoel en daarom heb ik kritiek. Het slaat echt nergens op.
De club heeft gesprekken gevoerd met Lodi, Itakura, Kurzawa, Zalewski, Nagalo, Karsdrop, Solet, Flamingo en nu ook weer met El Karouanu en Salah Eddine. En al die spelers worden vanuit eenzelfde tactiek benaderd, niet de hoofdprijs en direct inzetbaar. Bij bijvoorbeeld Flamingo, Nagalo en Karsdorp is dat gelukt en bij een Zalewski en Itakura bijvoorbeeld niet. Dat jij dan blijft zagen op het feit dat er nog altijd geen back is aangetrokken en dat Ledezma niet het niveau is wat je wilt nastreven ziet iedereen. Maar dat je daarom geen 15 miljoen + bonussen naar Roma overmaakt getuigt niet van slecht beleid. En dat laatste probeer jij constant te benadrukken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat een onzin dit, ik weet niet welke functie jij denkt dat ik heb binnen PSV, maar ik ben nu al tot hoofdscout en algemeen directeur gepromoveerd in een week tijd door jou. Ik moet met haalbare transfers komen, en nu moet ik ook inside informatie hebben of PSV een linksback heeft benaderd de afgelopen weken.
Ik concludeer op wat ik zie en hoor, ik zie geen nieuwe back op het trainingsveld, en de geruchtenmolen begint ineens volop te draaien (met namen die naar buiten komen) nu Dams is verkocht. De prijs is er in ieder geval niet minder op geworden, en PSV heeft nog altijd geen 1 back die het niveau aan kan. Tel uit je winst.
Waarom? Napoli doet 1 bod van 25 miljoen en jij wil meteen accepteren? Denk toch eens naquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef mitt het volgende:
Als je 25 kan krijgen voor Lang, moer je dat toch meteen doen?
Kom op zeg.
Malacia heeft al 1,5 jaar geen wedstrijd gespeeld. Kan je nog beter Wijndal van Ajax huren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom? Napoli doet 1 bod van 25 miljoen en jij wil meteen accepteren? Denk toch eens na![]()
Ik snap overigens niet waarom PSV niet in de markt lijkt te zijn voor de (al dan niet tijdelijke) komst van Malacia. Zou toch een perfecte optie zijn? Straks Malacia en Dest op de backs.. t.a.v. Dams en Ledezma nu. Ik zou het wel weten.
Ik vind dat wel degelijk slecht beleid. En het stomme is: PSV is er eigenlijk nog ontzettend goed mee weggekomen de afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De club heeft gesprekken gevoerd met Lodi, Itakura, Kurzawa, Zalewski, Nagalo, Karsdrop, Solet, Flamingo en nu ook weer met El Karouanu en Salah Eddine. En al die spelers worden vanuit eenzelfde tactiek benaderd, niet de hoofdprijs en direct inzetbaar. Bij bijvoorbeeld Flamingo, Nagalo en Karsdorp is dat gelukt en bij een Zalewski en Itakura bijvoorbeeld niet. Dat jij dan blijft zagen op het feit dat er nog altijd geen back is aangetrokken en dat Ledezma niet het niveau is wat je wilt nastreven ziet iedereen. Maar dat je daarom geen 15 miljoen + bonussen naar Roma overmaakt getuigt niet van slecht beleid. En dat laatste probeer jij constant te benadrukken.
Wijndal die vorig jaar 2 potten heeft gespeeld bedoel je? Ja, dat is een vooruitgangquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Malacia heeft al 1,5 jaar geen wedstrijd gespeeld. Kan je nog beter Wijndal van Ajax huren.
Prima punt, en ben het ook grotendeels met je eens, zeker dat je niet de hoofdprijs moet gaan betalen. Je moet echter wel een balans vinden in wanneer het je aspiraties schaadt, en in mijn ogen (en daar hoeft niemand het mee eens te zijn verder) is het al een tijdje die kant aan het op gaan. Dat begon vorig jaar al met Vertessen die weg mocht zonder vervanger.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De club heeft gesprekken gevoerd met Lodi, Itakura, Kurzawa, Zalewski, Nagalo, Karsdrop, Solet, Flamingo en nu ook weer met El Karouanu en Salah Eddine. En al die spelers worden vanuit eenzelfde tactiek benaderd, niet de hoofdprijs en direct inzetbaar. Bij bijvoorbeeld Flamingo, Nagalo en Karsdorp is dat gelukt en bij een Zalewski en Itakura bijvoorbeeld niet. Dat jij dan blijft zagen op het feit dat er nog altijd geen back is aangetrokken en dat Ledezma niet het niveau is wat je wilt nastreven ziet iedereen. Maar dat je daarom geen 15 miljoen + bonussen naar Roma overmaakt getuigt niet van slecht beleid. En dat laatste probeer jij constant te benadrukken.
Het is ook gewoon slecht beleid. Maar Earnie lijkt heel veel krediet te hebben door 1 goede transferperiode van de 4 die hij heeft gedaan tot nu toe, en het feit dat iedereen nog altijd getraumatiseerd is door Bruma en Baumgartl.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind dat wel degelijk slecht beleid. En het stomme is: PSV is er eigenlijk nog ontzettend goed mee weggekomen de afgelopen 2 jaar.
15 mil voor Zalewski is een no-go; maar ondertussen wel blikkenvol met spitsen en buitenspelers opentrekken waar wél de knip voor getrokken kan worden. De verdediging is al jarenlang (decennia lang bijna) het zorgenkindje; pak dat nou eens serieus aan. Dat je als PSV structureel aankomt met Dams en Ledezma op de backs is gewoon een regelrechte schande natuurlijk. En kom dan niet met het argument 'ja maar de blessure van Dest', want dan klopt je bezetting gewoon niet.
De Ajax scouting heb ik nog minder vertrouwen in dan die van PSV, beter van niet denk ik.quote:
Maar het beleid wat gestoeld is op weinig risico’s met grote financiële successen en sportieve schoten in de roos kan toch an sich nooit slecht zijn? En men heeft 0,0 trauma’s van Bruma en Baumgartl, men ziet dat hetzelfde geld 10 keer beter wordt uitgegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon slecht beleid. Maar Earnie lijkt heel veel krediet te hebben door 1 goede transferperiode van de 4 die hij heeft gedaan tot nu toe, en het feit dat iedereen nog altijd getraumatiseerd is door Bruma en Baumgartl.
Bedoel meer, doe het hele circus maar verkoop 'm wel. 25 (of iets meer) is een hoop geld voor zo'n rare gozer die er vaak niet bij is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom? Napoli doet 1 bod van 25 miljoen en jij wil meteen accepteren? Denk toch eens na![]()
Ik snap overigens niet waarom PSV niet in de markt lijkt te zijn voor de (al dan niet tijdelijke) komst van Malacia. Zou toch een perfecte optie zijn? Straks Malacia en Dest op de backs.. t.a.v. Dams en Ledezma nu. Ik zou het wel weten.
Als dat je selectie op bepaalde plekken zo zwak maakt als ze nu zijn vind ik dat eigenlijk wel. Prima als je niet een speler van het kaliber Schouten of Pepi oid kan kopen voor bijv. de linksback positie, maar dan kun je op zoek naar een ervaren kracht die je wel voor een 'normaal' bedrag kan halen. Nu hebben ze gegokt en verloren met Karsdorp ipv een korte termijn investering te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het beleid wat gestoeld is op weinig risico’s met grote financiële successen en sportieve schoten in de roos kan toch an sich nooit slecht zijn? En men heeft 0,0 trauma’s van Bruma en Baumgartl, men ziet dat hetzelfde geld 10 keer beter wordt uitgegeven.
Dest had ook amper gespeeld voor hij naar PSV kwam.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Malacia heeft al 1,5 jaar geen wedstrijd gespeeld. Kan je nog beter Wijndal van Ajax huren.
Kquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Jullie zijn ook ranzig slecht dit seizoen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |