SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is mannelijk.. Dus ja, en met al die genders wil ik hem ook niet in de war brengenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 05:07 schreef sp3c het volgende:
Door de poes had een betere tt geweest
Nu denk ik gewoon lolllllll @:_username_Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Katten worden in de war geborenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Anyways dag 2 van 4!
Bijna weekend, bijna hockey
Amsterdam vs Leeuwarden
Amsterdam MOET winnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vrijdag vrij?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 05:10 schreef sp3c het volgende:
Anyways dag 2 van 4!
Bijna weekend, bijna hockey
Amsterdam vs Leeuwarden
Amsterdam MOET winnenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jaquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ER ZIJN GEEN FOUTE MOMENTEN IN DTSquote:Op dinsdag 28 januari 2025 05:40 schreef mario390 het volgende:
JULIE MOETEN ALTIJD IN FOUTE MOMENT STORENOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik draai me weer om
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: