Toch vind ik haar geen slechte zangeres, maar het is altijd vrij.. saai en vlak als zij zingt?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:23 schreef Tussle266 het volgende:
Het is voor Dionne ook wel confronterend dat al haar nummers door anderen beter gezongen worden, Cilla of Isaac bijvoorbeeld.
Dit is het precies inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch vind ik haar geen slechte zangeres, maar het is altijd vrij.. saai en vlak als zij zingt?
Ooh echt. Heb zelf een behoorlijk zwak voor Dionne. Dat tweetal Bacharach/Hal zou hier makkelijk top 1000 scoren in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met DionneAls Dusty ofzo hem had gezongen (qua top 2000-notering) was het al beter geweest.
Nog steeds geen top 1000-materiaal overigens, ik vind hem nog steeds iets te cheesy.
Cilla en Dusty scoren wel heel goed bij mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh echt. Heb zelf een behoorlijk zwak voor Dionne. Dat tweetal Bacharach/Hal zou hier makkelijk top 1000 scoren in ieder geval
Soul Coaxingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als er 1 nummer van Michel Polnareff in de Top 2000 had moeten staan, is het natuurlijk deze
Bekijk deze YouTube-video
De versie van Isaac is ongeëvenaard wat Walk On By betreft jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:23 schreef Tussle266 het volgende:
Het is voor Dionne ook wel confronterend dat al haar nummers door anderen beter gezongen worden, Cilla of Isaac bijvoorbeeld.
SPOILER: 4147-4126Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, mijn klacht over Danny and the Juniors past bij Sabrina ook wel aardig. Al vind ik Taste dus wel echt een goede productie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:19 schreef Cassa95 het volgende:
Een Disney-creatie waarbij het absurd was dat de doorbraak zo laat kwam, maar er was zoveel geld tegen deze plaat aan gesmeten dat het wel moest gebeuren.
80s sausje? Zeg maar gerustquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
4142 Kadanz - Dagen dat ik je vergeet
Zou de zanger van Kadanz vroeger de plaatselijke Luuk de Jong zijn geweest, vanwege deze vroege alzheimer? Wel een lekker 80s sausje, daar krijg je me wel wakker mee.
sausje. Die jongens hebben echt flink 'geleend'quote:4130 Elton John - Nikita
Oeh bedankt voor het herinneren, ik vond I Created Disco vroeger af en toe best lekker om op te zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:42 schreef Tussle266 het volgende:
Calvin op I Created Disco was toch mooi man. Dat was zelfspot. The Girls is wel mijn op een na favoriete Calvin. Summer is trouwens niet de nummer 1 op dat lijstje.
Ik vind de beide andere platen een stuk minder oubollig overkomen dan Spiegelbeeld. Als ik een favoriet moet kiezen, dan ga ik voor Telkens Weer.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:58 schreef Fred_B het volgende:
Willeke hoort op basis van haar oeuvre wel in de Top 2000. En dan vind ik Spiegelbeeld denk ik ook wel de meest geschikte. Meer aansprekend dan Telkens Weer of Samen Zijn.
Hier sta ik wel achter, die zijn allebei een stuk beter.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind de beide andere platen een stuk minder oubollig overkomen dan Spiegelbeeld. Als ik een favoriet moet kiezen, dan ga ik voor Telkens Weer.
Bad Habits vind ik best wel prima.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb voor Bad Habits nog wel een zwak. Die tekst deed me denken aan de tijd dat ik, naja, veel aan de zuip was en ik kon me daar heel erg in vinden. Muzikaal snap ik wel dat men het niks bijzonders vindt.
Ik vind die van De Dijk ook nog wel lekker melancholisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |